-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomsolo
addikt
Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő
-
i2k
őstag
válasz echterion #122350 üzenetére
18+ éve ismerem Crytek-grebbert, SG.hu-ról.
Elhiheted, hogy ha veszekszünk (ő és én), utána még továbbra is beszélni fogunk egymással. S többnyire az ő érdekében veszekszünk vele odaát.
Itt a többiek persze nem azért.A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
őstag
válasz tomsolo #122351 üzenetére
A pénz bizony nagy úr...
...sok az éhező játékfejlesztő, és a még éhesebb kiadó...A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
echterion
nagyúr
válasz tomsolo #122351 üzenetére
Nah, már ezek is...aztán majd jön megint a gyerek, hogy neki ez vagy az a skin annyira tetszik, ami szerintem meg pont ugyanúgy egy csúnya pixelhalom, mint a másik. Legutóbb majd' 10ezerért vetetett magának egy mobilos játékban membership-et. Csak azért kapta meg, mert nem csak mobilon nyomhatja és tényleg sokat játszik vele, de ez akkor is gáz, na.
******
-
echterion
nagyúr
-
arty
veterán
válasz echterion #122354 üzenetére
De amúgy minecraftban már nagyon régóta van ingme currency - amióta van w10-es verzió, azóta biztosan.
MS 2 mrd dolcsit fizetett a játékért, valahogy vissza kell termeltetni az árát....Mondanám, hogy ott rohadjon rájuk, de a kölkök minden login után látják az újdonságokat, nyilván vágynának is minden újdonságra... csakhát az árak.... MIKROtranzakció.... jóanyját a kiadóknak, arrogánsan így nevezni a normál játékok árának többszörösébe kerülő kiegjeikre kifizetést
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
ZsZso
Közösségépítő
Végtelenül old-school játékos vagyok, de éppen azért amit mondtál (játék többszörösét lehet elkölteni), nekem a mikrotranzakció csak ingyenes játékokban bocsájtható meg. Minden más esetben $*!%!#*! nekik. Mondjuk én sosem éltem még a lehetőséggel - és valószínűleg nem is fogok.
armegoszto.hu - akciók egymás közt :::..::.. https://www.facebook.com/armegoszto ::..::
-
arty
veterán
válasz ZsZso #122358 üzenetére
Én f2p esetén se tudom feldolgozni, hogy a játék "végigjátszása" mondjuk 80-100 ezer forintomba kerülhet.
(vagy végtelen + 1 óra grindbe, mert a adott verseny 10. lenyomása után leesik, hogy jé, hát ezzel sehogy se lehet haladni, nem azért mert béna vagyok, hanem mert úgy tervezték meg, hogy ezt CSAK a jobb kocsival nyerheted meg, amit ingyen már nemigazán tudsz megszerezni... (nem sok f2p szemetet toltam, az Asphalt 8 volt szinte az egy kivétel)
fizetős maxolás:
53,419,450 credits and 187,400 tokens to purchase all cars
the above amounts to $3,060 USD to buy necessary credits/tokens
173,847,160 credits to fully upgrade every car
or $5,800 USD
Total, if you were to buy everything: $8,860 USD -> 2.5 millió forint.nanézzük, mi a helyzet ingyen:
"Now, for time. If each race takes about 3 minutes, and on average you earn 3,600 credits, I calculate:3,156 hrs of pure race time
or 79 weeks (40hr week)
or 1.5 years of full work weeks of non-stop races.
This time does not including time in between races, tuning cars, time for eat/drink/bathroom, and this doesn’t even account for earning the 187,000 tokens.(csak ez utóbbi még 350 ezer ft, de 2.5 misi után ez már aligha fájna... )"És ez utóbbi becslés nagyon nagylelkű! Mert ha elrontod a kanyart és nem nyersz, akkor az a 3 perc az leves... nameg a cseppet se rövid töltésidők, kocsik/upgradek menedzsmentje...
De mindez pusztán elmélet, időnként MINDENKÉPP falba ütközöl és fizetned kell, szal felesleges az időn lamentálni. Az végtelen.
)"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
ZsZso
Közösségépítő
Az én gondom fizetős játékba tett mikrotranzakció - legyen az bármilyen megfontolásból (igen, a csinosabb szoknya, vagy egy piros cipőfűző se legyen megvásárolható). Megfordítva: ha valamibe mikrotranzakció van, akkor legyen ingyenes. (*/bilibe lóg a keze)
A mikrotranzakciók kicsikarása ilyen eszközökkel valóban nem okés, de ezt nem írom közvetlen a mikrotranzakciók számlájára, habár ma már jópajtások az általad említett metodikákkal, ugyanúgy, ahogy P2W rendszerrel is. Sajnos.
Szerk: régebben egyébként íratlan szabály is volt amit említettem. IAP csak olyan mobil alkalmazásokban volt, ami ingyen volt. Aztán másban is lett és később átszökött a többi platformra is .
[ Szerkesztve ]
armegoszto.hu - akciók egymás közt :::..::.. https://www.facebook.com/armegoszto ::..::
-
cyberkind
félisten
válasz micafighter #122361 üzenetére
Pedig sajnos ez veszi át a helyét a fix konzoloktól ahogy haladunk, bárhol vagyunk és bármikor előlehet venni ezeket és tolni, mondjuk nekem abszolút nem tetszik.
-
i2k
őstag
válasz cyberkind #122362 üzenetére
Nekem annyira nem, hogy az okosomon egyetlen nanoszekundumra sem indítottam még el egyetlen játékot --- az agyamnak fizikai képtelenség felfognia a mobil-gaming "örömeit".
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Zolás
addikt
válasz ZsZso #122360 üzenetére
Nem a piros cipőfűző a baj, hanem az, hogyha csak sárga, kisebbet ugrasz, vagy lassabban futsz a játékban. Ez a baj. Ha csak simán szebb ruha, de semmi előnye nincs a játékba játékban, akkor szerintem az emberek többségét nem érdekli. Lópáncél dlc, nem veszed meg.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
arty
veterán
Reckles Racing 3 gameplay.
Imádom a kis felülnézetes autósokat, ezekből pécén/konzolon elég nagy a hiány... (a jókból)És ezt pl akár gamepaddal is nyomhatod - a tévére/nagyobb kijelzőre kötést mára a google kinyírta, de régebben erre is volt lehetőséged.
Day1 vettem, nem volt nagy költség, de mára ennek kiadója is a f2p modellben látja a jövőt.
Valahol meg is értem, amikor egy igényes, fizetős mobiljáték értékelése tele egycsillagozókkal, akik a fizetősséget kifogásolják....... (vajon ezek az emberek f2p-be azért öntik a pénzt? vagy eltolják az első fizetési kényszerig és repülnek is a következőre? és ez a "játékélmény" kielégíti őket? brrrr)Szóval igazat kell adjak neked, mára a mobilgéming halott.
És ha tovább "fortnite"-sedik a világ, nagy gáz lesz a mobilon kívül is..."ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
micafighter
nagyúr
válasz Zolás #122364 üzenetére
Szerintem a Heroes of the Storm (Blizzard MOBA játéka) megoldása nagyon baráti. Maga a játék F2P, mikrotranzakción keresztül kizárólag kozmetikai dolgokat tudsz venni, nulla P2W elem van benne. A kozmetikai dolgok nagyon igényesen kidolgozottak, és ha nem akarsz költeni, akkor is fel tudod őket oldani: játékért kapsz lootládákat, amiben lehet bármilyen kozmetikai cucc, illetve játékpénz amiből bármilyen kozmetikai cuccot meg tudsz venni.
Mikrotranzakciós és lootládás, de alapvetően F2P, és elég sok dolgot hozzád vág ingyen a játék, csak azért, hogy játszol, igy sose éreztem még, hogy muszáj lenne költenem a játékra.
Ja és a lootládák nyitásához nem kell kulcsot venni..
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
válasz micafighter #122366 üzenetére
Igen. Megvettem az Overwatch játékot, tetszett hogy vannak feloldható meg megvehető skinek, semmit sem segít rajtad játék során csak szép. Sajna a játék maga már nem jött be.
Nekem a wow féle megveszed plusz havidíj rendszer sem tetszik. Nem is játszom vele.[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
micafighter
nagyúr
válasz Zolás #122367 üzenetére
Én nem sokat wowoztam, de annyit tudok, hogy a battlechest az nem egy ökör ára, és régebben a havidíjat ki tudtad termelni a játékon belül. Egyik barátom 2 évig játszott az (eredeti) wow-al, egyszer se fizetett havidíjat, ki tudta termelni a játékból a havi előfizut.
Továbbá a wow esetén valamennyire indokolt a havi előfizetés, mert tényleg folyamatosan dolgoznak rajta. És tartalom is van benne bőven.
Én se rajongok az előfizetésért, de a fentebb említett dolgok mellett nagyjából el tudom fogadni a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
Az elmúlt 1-2 évben pont ez a probléma jött elő, hogy ahhoz képest mennyibe kerül egy játék, túl sokba kerül maga a játék elkészítése, majd utána a marketing meg még többe.
Persze ez nem ürügy, meg aztán ott is biztos azol veszik le a nagy hasznot akik meg se érdemlik, de a fejlesztőket meg mindenkit ki kell fizetni.
Most ez a módi, de sajnos be is jön az embereknek nem hiába csinálja ezt a EA. De már amúgy meg mindenki, legalább dlc formában.[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
Szó sincs ilyesmiről. Egyszerűen annyi a helyzet, hogy a mikrotranzakciok egységnyi befektetett tőke kétszer annyi profitot hoz, mint ha azt a tőkét játékfejlesztésbe fektetnék. Vagy egyszerű, konyhai nyelvvel élve: a mikrotranzakciokban több pénz van. Az Electronic Arts pénzügyi jelentésében ez egyértelműen látszik.
Ha megnézed ugyanezeket a jelentéseket, látszik, hogy az említett kiadó kiadásai csökkentek az elmúlt években.
Akkor milyen költségek növekedtek? Nem a nettó, hanem az egységnyi?
Ez miért érdekelje a végső fogyasztókat (jelen esetben játékosok), hogy hogy alakul a kiadók/fejlesztők nyereségessége?
Kiskereskedelemben dolgozok, hidd el a vásárlókat nem érdekli mit mennyiért szerzek be (vagy milyen/mennyi költségeim vannak) miért is érdekelné őket? Őket csak az érdekli, hogy ők mennyiért tudják tőlem megvenni.
Csupán ritka a vásárlókkal őszinte CEO, igy nem mondják azt, hogy sokkal több pénz van a mikrotranzakciokban, akkor minek fejlesszünk több játékot? Jobban hangzik, hogy ,,a játékfejlesztés drága".
Az igazsághoz közelebb áll a befektetőknek szánt tájékoztatók, ahol kiderül az is pl, hogy EA többet keres mikrotranzakciokbol, mint játékfejlesztésből.
[ Szerkesztve ]
-
tomsolo
addikt
válasz micafighter #122371 üzenetére
Költse gyógyszerre.
A mikrotranzakcióban az a szörnyű, hogy nem átlátható. MIndenki aki mellé áll áruló.
Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő
-
micafighter
nagyúr
válasz micafighter #122371 üzenetére
Egyébként ha az alternatív költség szempontjából nézzük a dolgot, akkor valóban drágább lett a játékfejlesztés Mert ma a mikrotranzakciokban több pénz van. (Jelen példában az alternatív költség azt jelenti, hogy ha egységnyi tőkét (pénz, munkaóra, energia stb) játékfejlesztésre forditanak, akkor profittol esnek el - ergo költségesebb, drágább - ahhoz képest, mint ha azt a tőkét mikrotranzakciokba fektetnék.)
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz micafighter #122373 üzenetére
De belegondolva elég abszurd dolog, nem?
Szóval a játékfejlesztő cég átáll mikrotranzakció tartalom/kozmetika gyártásra, mert az éri meg.
Vásárlói értékkel bíró, filléres előállítású gyakorlatilag semmi, csak csicsa.
Közben az alapjáték ami a bázist nyújtaná, van hogy nem megfelelő minőségű.Mintha rájönne pl. egy autógyártó cég, hogy pl. kevesebb autót gyártanak, inkább átállnak tanksapkára, mert azt olcsóbb előállítani, és több is fogyik belőle, és az arányokhoz mérten nagyobb haszonnal. Tudom eléggé sántít a példa, de annyiban helytáll, hogy már nem azzal foglalkozik a játékfejlesztő cég, amiért létrejött, hanem a pénzesbányát csákányozza. Innováció 0, szórakoztató faktor 0.
Mindez szerintem még nem is lenne nagy probléma, csak ez az egész nem a mobiljátékok keretei között van csak, hanem a PC-sben is,Meglehet köszönni a Lópáncél DLC-nek, és lelkes vásárlóinak.
Valamikor csak kidurran ez a lufi is.
Ha mégsem, egyre sötétebb idők következnek.
Az újabb generációk meg ebbe születnek bele, nekik természetesebb ez.
Én még az UT'99 és Quake 3 idejében is úgy voltam vele, hogy a sima karakter skin marhaság, mert annyira mindegy hogy néz ki a karim, amit amúgyse látok.Nem érdekel merre megy az ipar, nem hódolok be. Nem mikrotranzakciózok.
DLC maximum akkor ha valóban ad érdemi tartalmat a játékhoz, és persze nincs túlárazva.[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz reelc #122374 üzenetére
Sajnos igen. Lassan kezdenek a ,, tegyünk a játékba mikrotranzakciot" bol oda jutni, hogy ,,na akkor dobjunk össze egy játékot amivel el tudjuk adni ezeket a mikrotranzakciokat". Legalábbis az NBA 2k18ban, újabb fifakban ezt látom.
De azért van még pár játékfejlesztő, ahol azt látni, hogy nekik az elsődleges szempont tenyleg az, hogy egy minőségi cuccot tegyenek le az asztalra, korrekt áron. Pld Original Sin 1-2, Witcher széria, Kingdom Come, Senua Sacrifice, The Surge és még sok indie.
Kicsit sajnálom hogy az Original Sin 2őt nem tudtam megjelenéskor megvenni, mert a megjelenéskori mutatók a legfontosabbak a cégeknek, és az ilyen cégeket szivesen támogatom a pénzemmel, ilyen játékokból szeretnék még többet látni.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz micafighter #122375 üzenetére
Tessék épp ahogy leírtam, most látom, hogy az NBA is ment a levesbe Belgiumban a lootbox/szerencsejáték törvények miatt
Vicces ahogy az új törvények miatt eljátssza a Blizzard/Valve/2K a hattyú halálát, utolsó pillanatig tagadva hogy márpedig az nem is szerencsejáték.
[ Szerkesztve ]
-
FunPro
őstag
válasz micafighter #122373 üzenetére
Nekem csak az piszkálja a csőröm, hogy akkor minek pumpálják az alapárat?
Ha a mikrotranzakciókból jön a nagyobb pénz, akkor magyarul a játékeladásban nincs üzlet. Ennek fényében elég hülyén hangzik, hogy azért pumpálják egyre feljebb az alapárat, mert drágult a fejlesztés, nem tudunk megélni.
Adnának ki egy alapkiadást, aztán a lópáncéldlc-s kiadást pedig tartsák meg a barmoknak.
Csak az a baj, hogy baromból több van, mint épeszű emberből!
Előrendelnek minden szutykot, sőt, early accesben még ők fizetnek, hogy felüljenek a szopóvonatra!
A fejlesztő/kiadó/tökömtudja pedig röhög a markába, hogy a béta tesztet is megspórolta.Megveszik day -30 a seasonpass-t, aztán hőbörögnek, hogy a játékban nincs kontent.
Jó hogy nincs tartalom, ha már a fejlesztés előtt kifizetted a terméket!
(Ez kb. akkora ökörség, mint az ápolónak odaadni előre a hálapénzt, hogy "ugyan, figyeljél már jobban a xy-ra"! Minek figyeljen? Mit nyer vele? A pénzt megkapta, akkor minek gürizzen?)Aztán amikor kiadók a semmi munkáért kapott pénzt elverték drogra meg ringyókra (és persze menet közben kiadtak 3 neonzöld kesztyűskint ami járt a season pass-hoz), rájönnek, hogy a játékba még mindig nincs semmi tartalom, szóval ebbű baj lesz!
Ezért gyors megfogják, nagy kegyesen nekiállnak dolgozni, elkészítenek egy dlc-t (ami talán ér is valamit), és azt eladják annyiért, amennyibe anno az alapjáték fájt (mert ugye a fejlesztésre már nem maradt pénz, ezért a season pass ezt a kieget sajnos pont nem tartalmazza...).
És így végül szegény barom 120 euróért (vagy 120+) kapott egy majdnem értékelhető játéknak mondott valamit 3 év után....Az épeszű ember pedig ülhet 3 évet, mire végre elfogadható áron hozzájuthat ahhoz a késznek mondható játékhoz, amivel anno 3 éve szeretett volna játszani. Mindezért hál az ökröknek!
Persze, tisztelet a kivételnek. Nem mindenki csinálja ezt, és van olyan játék, amit tényleg elő lehet rendelni, mert garantált a tartalom. Csak sajnos azok vannak kevesebben!
Na, most egy kicsit felhúztam magam!
[ Szerkesztve ]
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
Dilikutya
félisten
válasz reelc #122374 üzenetére
Nem mellesleg a skinek csak úgy sunyin jöttek a patchel együtt. Sose felejtem el, a Star Wars Rogue Squadron 3D-hez, ami amúgy a régi trilógia idején játszódik, a legutolsó patch hozzáadta a Naboo Fighter-t, amivel utána a már teljesített pályákat lehetett újrajátszani. Ma egy játékhoz, amiben van 5-6 feloldható jármű, egy extra súlyos pénzekbe kerül. De pont a Quake széria jó példa, hogy mimindent kaptak a játékosok patch formájában (multis pályák, skinek, játékmódok, az első rész OpenGl támogatást). Ma egy Call of Duty-hoz a néhány pályás Season Pass egy vagyon.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
reelc
veterán
válasz micafighter #122375 üzenetére
Régen 1 max. 2 kiegészítő lemezt adtak ki, amikben azért volt tartalom.
Pl. pozitív példa még a régi Epic Games Unreal díjazásos versenyei, meg amúgy a MODközösség támogatása (ok, a Bethesda is MODbarát bizonyos játékainál, pl. Elder Scrolls széria). Voltak minőségi tartalmak rajongóktól is. Persze a Quake 3 is támogatott volt.
A cégek akkor is cégek voltak, szóval nem szeretetszolgálat. De mintha többet kaptunk volna tőlük.
Igen, a mai nap is vannak kivételek.
Az Indiek közül, amivel személyes tapasztalatom van, a Grim Dawnt említeném meg. Nagyon jó ARPG-t tettek le az asztalra a fejlesztői.
Később egy Aréna mód DLC (Crucible) jött, ami nem volt kötelező, majd egy Loyalist Item pack, ami révén semmit se veszítesz, ha nem veszed meg, egyfajta támogatás a fejlesztők felé, pár cuccot ad, amiből nem lesz előnyöd.
Később kiadtak egy kiegészítő lemezt (AoM) ami igen sokat rakott az alapjátékhoz. Lassan jön a második, ha minden igaz utolsó kiegészítő lemez. Ők is így hivatkoztak erre is, mert lesz benne tartalom.Összesen 13-14 fős csapat, az alapjáték több, mint 1,5 millió példányban ment el, Crucibléből több, mint 200e (tavaly májusi infó), Az AoM kieg meg valamikor átlépte a 300e eladott példányt, úgy, hogy -25%-nál nem kapott sosem nagyobb engedményt. Persze az alapjáték igen, elvégre az teremti a bázist hozzá, ill. 2x volt Humblében.
Több elég komoly ingyenes tartalmi patch volt már, nem csak balansz, hibajavítás. A fórumukon aktívan jelen vannak napi szinten, akár kérdés van hozzájuk, akár hibabejelentés, stb. és válaszolnak.
Nem egy PoE (már az üzleti modellje miatt se lehet 1 kalap alá venni), nem egy Diablo 3 (na ennek örülök), de remek alternatíva annak, aki régen a Diablo 2 - Titan Quest vonulaton nevelkedett.Biztos vagyok benne ,hogy más is tud példát mondani akár az indie szférából, amikor érzed, hogy kaptál valamit a pénzedért, és a fejlesztők megdolgoztak érte, javították a hibákat, stb. Mert még valahogy ebben a szférában érzem a törődést még a játékokkal, persze tisztelet az igen kevés olyan kiadónak és fejlesztőcsapatnak is, akik még így állnak hozzá a dolgokhoz.
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
Egy szó mint száz, drága játékot csinálni és azt fenntartani, de valamiért mégis okádják ki ezeket a szarokat, nehéz ezt megérteni.
-
Dilikutya
félisten
válasz reelc #122379 üzenetére
A fejlesztők még csak pozitívan is állhatnának a dolgokhoz, de hiába, ha a kiadó hajtja őket. Jó példa az Arkham Origins, ahol valami hiba kijavítására nem volt lehetőségük, mert a DLC-t kellett már tákolni.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
reelc
veterán
válasz FunPro #122377 üzenetére
Mert az alapár emelése a leggyorsabb pénz. Ugye a játékot meg kell venni.
Az is megveszi, aki később nem fog költeni.
Akcióban majd nagy kegyesen engednek belőle egy keveset, majd ahogy telik az idő, többet.
Mert ha a sok pénzből csinálhatnak mégtöbbet és minél hamarabb, hát megteszik.
A marketing szöveg meg nem a valóság. Hazudnak amíg el nem kapják őket, és még azon túl is.(#122378) Dilikutya: Igen, a Quake és az UT széria támogatottsága példaértékű volt, De azt hiszem a játékosbázis és a MODderek ezt meg is hálálták, sokáig életben tartották a játékokat.
(#122381) Dilikutya: Igen, ez is előfordul. Vagy a Star Wars: KOTOR 2 kálváriája, vagy Aliens: Colonial Marines eset, stb.
A Vakondok 4: Gyűjtői kiadás 40 órányi extrával még pár napig előrendelhető!
Itt a film ingyen megnézhető. A hazai játékfejlesztésről szól. -
FunPro
őstag
válasz reelc #122382 üzenetére
Lehet én vagyok fordítva bekötve, de nálam pont az ellenkezőjét érik el.
Tudatos vásárlóként már semmi AAA címből nem veszek alap kiadást, mert úgy is jönni fog az x-edik kiadásnak az y-odik verziója. Tehát aki amúgy sem fog költeni, az nem fogja megvenni premier áron a cuccot, ezért miattuk kár emelni.
Bár amint írtam, naiv emberből sok van, szóval lehet (biztos) tényleg működik!
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
FunPro
őstag
-
-
Csapoati
nagyúr
válasz FunPro #122377 üzenetére
Megint eljutottunk oda, hogy hülye, aki előrendel? Én évente kb 2-3 játékot veszek teljes áron, de azok viszont preorderek. Csak tudom, hogy melyik kiadótól/fejlesztőtől mire számítsak, pl a Codemasterstől simán előrendelek. Ami meg neccesnek tűnik, ott kivárom a véleményeket és az akciót. A preordert kisebb bajnak látom, mint a milliónyi dlc-t.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
ZsZso
Közösségépítő
válasz Csapoati #122388 üzenetére
Itt se a preorder a baj, hanem az amikor ribinek nézik a júzert a júzer pedig örömmel rogy térdre a kiadó lábainál a "ceremónia" előtt, mert szerinte nincs is ennél természetesebb eljárás (FunPro is a mindent ész nélkül előrendelőkről beszélt ha jól vettem ki a szavait). Sajnos ez egyre jellemzőbb - tisztelet a kivételnek - így könnyebb általánosítva beszélni róla. Ne vedd magadra Csapoati!
[ Szerkesztve ]
armegoszto.hu - akciók egymás közt :::..::.. https://www.facebook.com/armegoszto ::..::
-
FunPro
őstag
válasz Csapoati #122388 üzenetére
Nézőpont kérdése.
Van, amikor preorderbe akkora akciót kap egy cím, amekkorát csak hónapokkal a megjelenés után fog újra kapni. Van, amikor adnak valami előrendelői ajándékot a fizikai példányok mellé.
Ilyen esetekben még meg is értem az előrendelést, pláne egy olyan címnél, ami még sejthetően jó is lesz.
Azonban vannak olyan esetek, amikor semmi plusz nem jár (max egy ágyékkötő skin), de az emberek mégis előrendelik. Na ez a nagy hiba!
És mielőtt valaki azzal jön, hogy az Ő dolguk, hadd csinálják... Nem! Ezzel másokat is szívatnak, nem csak magukat!
Ugyanis a kiadók szeretnek irigykedni. Ha az egyiktől megveszik a szemetet emelt áron, akkor előbb-utóbb a "becsületes" kiadó is szemetet fog árulni, emelt áron.
Azt pedig, hogy az előrendeléssel a készítőket támogatom, meghagyom az indie részlegnek. Nekik még szükségük is lehet rá!
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
MrTwister
őstag
válasz Csapoati #122388 üzenetére
Azért a nagy Codemastersnél is becsúsznak csúfos bukások: [link], persze ők inkább minőséget alkotnak még nem úgy mint egyes nagynevűek. Nálam ilyen megbízható a Blizzard, a CD Project Red és még talán a Crystal Dynamics.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S20 Ultra@128GB Cosmic Grey##HP Elitebook 8540W@SSD@1TB HDD##ALPENFÖHN WING BOOST 2 PLUS 14cm PWM Blue * 4 db(2*front&1*rear&1*bottom)##RoS gém'tag:MrTuuist3r#2966
-
morfondőr
őstag
válasz Csapoati #122388 üzenetére
Kb. én is így vagyok vele, hogy évente 2 max 3 előrendelés, és ezzel még nem faragtam rá, még ha 1-2 alkalommal úgy is éreztem, hogy lehetett volna jobb is a játék, de mindegyik szórakoztatott annyit, amire azt mondtam, hogy megérte az árát. Viszont ott a Far Cry 5, amit direkt nem rendeltem elő, mert úgy voltam vele, hogy kivárom a végét, mindenki oda volt meg vissza, hogy a legjobb Far Cry, meg mennyit fejlődött. Megjelenés után pár héttel volt egy kisebb akció, behúztam és kb. az első Seed testvér likvidálása után már csak kínomban vettem elő, mert annyira unalomba fulladt (még mostanra sem értem a végére). Szóval minden lutri, hogy kinek mennyire éri meg, inkább a demó verziókat kellene vissza hozni, csak az is kockázatos a kiadók részéről, mert elveszítenek egy csomó olyan vásárlót, mint én a FC5 esetében. (Természetesen ez egy kiragadott példa, van még számtalan olyan játék, ami csalódást okozott, csak talán ez volt a legdrágább nekem közülük)
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Dilikutya
félisten
válasz morfondőr #122392 üzenetére
Demó is lutri. Én pl. totál beleszerelmesedtem a Shadow Warrior-ba a demó alapján, a játék meg most ott áll valahol 10+ órával fele tájékán, annyira unalmas. Viszont itt a demó nyert.
De pl. a Battlefield 1 legjobb single küldetései is azok, amik a 10 órás trialban vannak. Ezt már Access-ben nyomtam végig, de 5€-t is megért azért utána.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
gyimger
őstag
válasz Dilikutya #122393 üzenetére
Az első Shadow Warriornak nagy kínnal, de a végére értem, de legalább tudom, hogy nem kell megvenni a második részt. Előrendelés... Idén kettő volt: Kingdom Come, ami nálam év játéka. Gyakorlatilag indie cég, a frissítések hozzák az új lehetőségeket, nemsoká jön a szintén ingyenes lovagi torna frissítés, de az alapbátékba is több száz órát bele lehet tenni. A másik előrendelés a Hitman 2 volt az előző részbe ölt ~330 óra és a franchise iránti rajongás miatt. Ez is elméletileg indie cég volt még nemrég, miután a Square dobta őket, majd a WB szárnyai alá kerültek (ki mondta, hogy a WB az új Square?) és ezzel jött a 90-100 eurós gold csomag, de legalább töredékéért is hozzá lehetett jutni a GMG hibája miatt.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
-
i2k
őstag
válasz gyimger #122395 üzenetére
Egymás után játszottam végig mindkét Shadow Warriort, nem is olyan rég -- nekem nem volt gondom velük.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
őstag
A Quake 2 ugye kapott 2-őt, a Quake 3 meg egyet.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
arty
veterán
válasz FunPro #122377 üzenetére
"Nekem csak az piszkálja a csőröm, hogy akkor minek pumpálják az alapárat?"
Nem pumpálják.
Nem tudom pontosan mikori a hirdetés, az AVsP 2004-es játék...
12 ezer ft a hirdetésben.Számold rá 14 év inflációját... nem biztos, hogy a mai 60 eurós steames ár olyan kedvezőtlen
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 27QP88D-P Dual Ergo Monitor Szett!2x27"/IPS/2560x1440/HDR/Type-C/Dual Ergo Kar/
- Raspberry Pi Zero W (v1.1) + 16Gb Sandisk UHC microSD
- Latitude 5290 2-in-1 12.3" FHD IPS érintő i5-8250U 8GB 256GB ujjlolv 4G LTE gar
- X13 Gen1 27% 13.3" FHD IPS érintő Ryzen 7 PRO 4750U 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest