- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- iPhone topik
- Íme az új Android Auto!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
addikt
Jó hát nem az első bosshoz kell +10 spirittel bemenni, nyilván. Maleniához mire elérsz én arról beszéltem, addigra már simán felhúzol legalább egyet +10-re.
Meg most persze egy ilyen erős bosshoz nem a mennyiségi ashekre kell rámenni, amik sok gyenge egységet leidéznek, hanem ami egy darab masszív harcost. Az ilyenek szerintem mind használhatók jól végig, legyen az a Kaiden, amibe ezek szerint belenyúltam, hogy pont S tier, de mondhatnám a Black Knife Tichet, Omenkiller Rollot, Cleanrot Knight Finlayt is, ezek mind erősek és hatalmas segítségek. Ezeket összeadjuk a 3 banished knighttal meg a Mimiccel, már ott vagyunk, hogy legalább van 8-9 jó választási lehetőség és akkor még a teljes lista most nincs is előttem, lehet tudnék még mondani párat.
[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8201 üzenetére
Tiche, rollo, a sellsword meg pl. a mimic is kb. a cheat kod a jatekban.
Mindegy, ertem, amit mondasz, a lenyeg reszemrol csak annyi, hogy - bar a spiritek nagy resze egy fos - maga a spirit rendszer egy kapcsolo, hogy az egyebkent unforgiving jatek konnyebb legyen, plane ujaknak, akik elotte nem Fromoztak.
"Maleniához mire elérsz én arról beszéltem, addigra már simán felhúzol legalább egyet +10-re."
Ez igy van.Masfelol, elkanyarodva, errol az jut eszembe, hogy az upgrade matik milyen elcseszett modon vannak lepakolva a jatekban.
Pont tegnap neztem az inventory-m es 4 darab renowned asht tudnek maxra fejleszteni, simat meg egyet... Fuck logic.
Ugyanez van a fegyvereknel is. Somber mindenhol, a sima meg story moge zarva. 🤷[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Gothmog
aktív tag
..."nem rossz" ha egy gyengebb/kezdobb jatekos orul neki, hogy elvonjak picit a figyelmet.
Nekem pont ez jelentette a könnyebbséget kezdetben (souls-szűzként) - gyakorlatilag nem csak kizárólag rám fókuszált a boss, és így levegőhöz (értsd: gyógyitalhoz) is jutott az ember gond nélkül.
Egy ideje viszont most már nem használom/igyekszem mindent megoldani nélküle. (Azért tegnap, ha Elemer nem megy le kb. a 7-8. próbálkozásra, hanem mondjuk még a 15.-nél is bénázok vele, akkor - szégyen ide-oda - valószínűleg lehívtam volna a spiritet. )Endure. In enduring, grow strong.
-
persil
nagyúr
válasz Gothmog #8205 üzenetére
"és így levegőhöz (értsd: gyógyitalhoz) is jutott az ember gond nélkül."
Bizony, olyankor sokat szamit."akkor - szégyen ide-oda - valószínűleg lehívtam volna a spiritet. "
Nem szegyen az, azert van benne, hogy, ha nem megy, akkor mankokent ott legyen.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Phoen|x #8206 üzenetére
Egyebkent nekem nagyon konnyu volt valamiert (most a legujabb pure faith karakterrel). A mezei bell bearing hunterekkel sokkat tobbet szivtam, mint vele.
Tegnap kicsit el is biztam magam, miutan godfrey meg morgott elsore lement, elobbi raadasul no hit, aztan besetaltam mohg-hoz leyndell alatt es elsore ugy eltorolte a pofamat, hogy orom volt nezni.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Gothmog #8205 üzenetére
És amúgy így is lehet egyre nehezíteni. Az elején mondjuk használod a Mimicet, utána valami kevésbé erős harcos csapatot és szépen eljutsz odáig, hogy a jellyfisht idézed csak meg, aki kb. nem sebez semmit, de golyófogónak jó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
addikt
Azzal, hogy a spirit rendszer egy easy kapcsoló nem teljesen értek egyet: koherens részei a játékmenetnek és főleg endgame boss mechanika szempontból szinte elengedhetetlenek.
Ha easy switch lenne az azt jelentené, hogy ezek nélkül is kb az eddigi soulsok nehézségének megfelelően abszolválható a játék. Ez viszont sajnos nem így van, az endgame bossok ténylegesen unfair mechanikákkal rendelkeznek, nem solo gameplayre vannak tervezve. Maliketh, Hoarah Loux, Radagon, meg az ilyen Commander Niall fightok nem "normál" nehézségűek spiritek nélkül, hanem extrém durvák.
Ebből fakad az egész mizéria a játék körül, miszerint az endgame bossok hiperaktívak, gyakorlatilag csak dodge, dodge, dodge, dodge, hit majd megint dodge, dodge, dodge, hit az egész harc velük. Nincs támadási ablak csak fél percenként egy. Ez nem hiszem, hogy újdonság, nem én találtam ki. Na ez szerintem nem egy normális mechanika, nekem nem úgy tűnik, hogy ez lenne az intended, élvezhető gameplay, nyilvánvalóan nem. Úgy vannak ezek a harcok kitalálva, hogy még élvezhetőek is legyenek, hogy a spiritek elterelik a bossokat, aggróznak és ezáltal nyilnak meg újabb ablakok a támadásra, ez 100% így volt eltervezve a készítők fejében.
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8210 üzenetére
"ezek nélkül is kb az eddigi soulsok nehézségének megfelelően abszolválható a játék."
Pedig ez igy is van. 🤷 Sokunknak sikerult, nem is egyszer, nem hiszem, hogy olyan hu de nagy keptelenseg lenne.
A felsorolt bossok meg szerintem - de itt kulon kell hangsulyoznom, mint mindig, hogy egyen-fuggo - meg csak nem is a legnehezebbek. Radagonnal is annyi az osszes baj, hogy egy egyebkent baromi jo harcot tonkretettek azzal a nyomorult barbapapa imitatorral a masodik fazisban.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Yodamest
addikt
Nem tudom te hogy harcolsz ezek ellen, de én amit eddig láttam mindenki csak szenved, gurulgat össze vissza, még nézni is tök gáz. Ez, hogy jump attackkal 30 secenként egyet rá tudsz verni egyértelműen nem élvezetes játékstílus. Azért ilyen nem volt a korábbi soulsokban egy bossnál sem, nagyon max a leges-legutolsónál.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Bad Pritt #8209 üzenetére
Ja, én a kezdő farkasokat leszámítva eleve a csimpánzhordát (demihuman band) használtam, bár annyit olvastam a mimicről, és ugye Nokronban meglett, hogy azon is fejlesztettem, amennyit lehetett/tudtam. De csak egyszer néztem meg a gargoyle duónál, hogy mit tudna. (Hát, a szarból nem húzott ki, sőt ramatyabbul ment az a kör, mint amikor egyedül ugrottam nekik... )
Endure. In enduring, grow strong.
-
őstag
Go Gunners!
-
Gothmog
aktív tag
Nekem az volt a bajom vele (Elemérrel), hogy amikor képen vágott melee távból, nem csak elesett a karakterem, de hátrafelé is zuhant, és az már a jedi-kardozós trükk távolsága volt, úgyhogy kb. felállni nem tudtam (oké, most már tudom, hogy a dodge nyomogatása lesz a trükkje a gyors felpattanásnak), már ott röpködött a piros kard. Akkor lett meg Elemer, amikorra ráéreztem a move setjére, és a csapásaira időben tudtam dodge-olni (felé gurulni mindig jobban megérte, úgy rémlik), és egyszer sem lettem "greedy", hanem mindig csak egyet vagy kettőt vertem oda. Amint kicsit mohóbb lettem, mindig bebüntetett, és ha földre kerültem, az szinte mindig gyors halált jelentett. (Mindenesetre nála visszasírtam a kicsit "bambulósabb" bossokat, mert ez a barom bevadult bikaként ment rám folyamatosan, egy másodpercnyi pihenőt sem hagyva. Egyedül amikor a pajzzsal csinált egy támadást, akkor volt alapból egy nagyon pici üresjárati idő utána. Pont annyi, hogy azért még ne tudj csinálni semmi hasznosat )
Olvastam, hogy a caelidbeli kivetülése szívósabb, és talán még nagyobbakat is üt, de ott valószínűleg rendesebben lenne hely is ellene. Itt - a kastélyban - a másik szívás az volt, hogy amikor szar került a palacsintába, nem volt hova odébb húzódni. Kb. állandóan ütőtávon belül voltam (így vagy úgy).
Endure. In enduring, grow strong.
-
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8221 üzenetére
Marmint ki ellen?
Alapvetoen egyebkent nyilvan dodge van a tamadasok elkerulesere, mi mas lenne. De a rosszkor es foleg tobbszor egymas utan panikbol gurulas gyakorlatilag rosszabb, mint arccal levenni az utest.
Ki kell figyelni/tanulni a moveset-eket. Van, hogy mindenfele nindzsazas helyett eleg csak felugrani egyszer, elmozdulas nelkul. Van, hogy a legocskabb pajzssal is parryzheto a delikvens, van hogy le kell rohanni es nem hagyni, hogy levegot vegyen stb.
56x gurulni, mert latom, hogy jon a baj, sosem jo otlet.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #8210 üzenetére
De ha az endgame így van tervezve akkor az early game miért nincs? Tök átgondolatlan az egész rendszer, morgottig sétagalopp kis túlzással a játék, aztán meg 5x olyan nehéz lesz.
Egyébként de, a bossok nonstop attackja így lett kitalálva. A BB óta felgyorsultak a From játékok, csak eddig vagy igazították a játékmenetet a sebességhez (BB, sekiro), vagy picit lassítottak rajta hogy illeszkedjen az eddig megszokotthoz (DS3). Nem mindig sikerült tökéletesre, de azért nagyjából eltalalták.
Na az Elden Ringnél semmi ilyen nincs, mindennek maxra tekerték az agresszivitását meg a sebességét a mozgás meg maradt ugyan olyan mint a DS3-ban. Ennyi a titok
-
Yodamest
addikt
válasz ThySoul #8225 üzenetére
Na, de ez pont azért van, mert itt van lehetőséged idézni, a többi játékban pedig nincs, valamit valamiért. Ha itt nem lennének idézések, hidd el akkor vagy a karaktered lenne gyorsabb, vagy a bossok lennének lomhábbak. Early game is a summonokhoz van igazítva, nézd csak meg a többi játék early részeihez képest. DS3-ban milyen az első 3-4 boss? Kész vicc mindegyik, hol van az az elden ring bossokhoz képest? A régebbieket nem is mondom... DS1, DS2 első felében lévő bossok vicc mindegyik ma már, csak oldalaznod kell és nem tudják lekövetni a mozgásodat a csapásaikkal, akkor ott tartott a technológia.
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #8226 üzenetére
Mármint mit nézünk első 3-4 bossnak? Margit oké, ő nehéz (bár a Sekiro és a BB is hasonló szinten mozgott első boss tekintetében) de az utána jövő Godrick-vörös Sif-Rennala trió egy viszonylag könnyebb szakasz.
Egyébként én továbbra is tartom hogy nem a summonok miatt lettek ilyenek a bossok, hanem mert ilyennek akarták őket. A játék második felében is ugyanolyan agresszívak, csak több a HP meg a dmg a részükről. A Fromról beszélünk, világ életükben bajban voltak a balance témával, ezt kár tagadni. Az már más kérdés hogy x/y hiba tényleg hiba vagy direktbe így akarták (pl a Malenia lifesteal pajzson keresztül, vagy az attack spam bármelyik dögtől).
Illetve kicsit offtopic, de summonok ide oda, simán itt van a legtöbb irritáló bossfight bármelyik játékukat nézve. Dupla gargoyle, godskin duo (a noble animáció nélküli roll attackját megjelenés óta nem javították ki) Malenia, Radabeast és még lehetne sorolni. Ezek akkor sem szórakoztatóak ha egy hadsereget idézel magad mellé
-
ParadoxXon
újonc
sziasztok! Kérnék egy kis segítséget. Az emlékképeket hol lehet duplikálni? vagyis megvan adva hogy egy adott emlékkép melyik kómauzóleumnál duplikálható? mert hiába szereztem meg Radahn-t odamegyek az egyik duplikálóhelyhez, és nem dob fel egy darab emlékképet sem... és értetlenül állok...
-
Sanyi.mTs
addikt
válasz ParadoxXon #8229 üzenetére
Nem költötted el vagy váltottad be fegyverre?
Amúgy mauzóleumonként csak egyszer duplikálhatsz. -
-
Beretvás
addikt
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #8234 üzenetére
Mármint melyik fázisban? Phase1-re valamennyire igaz, mert ott a kődobálás, de phase2 esetében sokszor elég jó helyere állni és elüt fölötted a kombóival. Valamint baromi kevés hp-ja van endgame bosshoz képest, és könnyű staggerelni (valami 80 poise dmg kell csak hozzá).
A legtöbb bossal egyébként annyi a baj, hogy a: nincsenek mindig a földön, azt meg tudjuk mennyire tudja lekövetni a kamera ezekben a játékokban (bár az eldenre ez szerintem sokat javult, csak mivel a bossok fele pattog folyamatosan jobban előjön), illetve b: nincs semmilyen jelzés a status effectekre meg a poise dmg-re. Főleg utóbbi a WTF mivel szerves része a játéknak, de gondolom fontosabb volt megalkotni a waterfowl dancet meg a godskin duót belerakni mint egy csíkot a boss hp-ja fölé hogy lásd ezt (ha valakinek van indoka rá miért nincs ilyen mérő elmondhatja nyugodtan, mai napig nem értem).
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Beretvás #8240 üzenetére
Nem az a baj, hogy nehéz, mindig voltak a játékaikban nehéz bossok, hanem nem fair. Mármint konkrétan kód szinten nem úgy működik az a boss, ahogy minden más ellenfél a játékban, nem véletlen respecel meg cheese-eli a legtöbb ember.
Elden Beast is egy szar boss, de az pl. szerintem sokkal élhetőbb lenne, ha negyedakkora tengerben úszkálna meg az Elden Stars nem lenne másfélszer gyorsabb a játékosnál.
A legtöbb bullshittel amúgy megbékéltem két év alatt én is, van amit egyenesen megszerettem (Astel), de ez a kettő nálam is szálka a mai napig.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #8239 üzenetére
Melyik bossnak nincs AoE-je a játék végén?
Egyébként az a szomorú ezekben hogy valszeg ha csak egy bullshit attackot elvennél a bossoktól tök rendben lenne a legtöbb. Nagyon hiányzik a játéknak hogy nem volt értelmes playtest, valszeg emiatt maradt benne pl a Malenia shield heal meg az attack spam is (ami valszeg szintén valami hiba csak nem javították azóta se).
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #8241 üzenetére
Elden beast a másik ilyen ami átgondolatlan. Miért nem lehet torrentet használni? Konkrétan üvölt az egész fightról hogy kellene hozzá, hatalmas aréna, perceket töltesz a szaladgálással, de nem, csak azért se lehet (azt meg sem említem hogy a phase1-phase2 másik játékukban valszeg külön boss lett volna).
-
ParadoxXon
újonc
válasz Sanyi.mTs #8230 üzenetére
nem, az az érdekes... a másik... hogy pl Godrickot tudtam duplikálni, egy random mauzoleumnál, Rennala-t már nem engedte random helyen... csakis annál amelyiket ugy kell ledönteni, hogy rá kell ugrani a tetejére, és a tetején vannak a koponyák, nem a lábán.
Radahnt sehol nem tudom... azt hittem pedig hogy mind1 melyikhez megyek oda... -
_drk
őstag
válasz ParadoxXon #8244 üzenetére
2 fajta van, ahol tudsz duplikálni.
Egyik félében nem lehet bármelyiket. -
_drk
őstag
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Beretvás #8247 üzenetére
Az amúgy érdekes, mert a klónokat a virágbomba után szinte rögtön nyomja. Mondjuk nekem is volt olyan Malenia fightom, amikor a waterfowl egyszer sem jött, az is fura volt.
PC-s irányítás mizériával tele volt ez a topik is megjelenés után, aztán gondolom mindenki vett inkább egy kontrollert.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BestBuy ruhás topik
- Politika
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Motoros topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- EVGA RTX 3060 TI 8GB GDDR6 XC Gaming Videokártya!
- Samsung Galaxy S23 dual 8/256GB gyári független 2026.06.12-ig Samsung.hu garis!
- Dell Latitude 7300 27% 13.3" FHD IPS i5-8265U 16GB 256GB NVMe gar
- ThinkPad T15 Gen 2i 27% 15.6" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- PS5 Csomag Csak Egyben, Áron,.Alul, Eladó!!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen