- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gothmog
senior tag
válasz Woodslave #8698 üzenetére
Nálam olyasféle blood magicet próbált tolni, mint amit Mohgwyn Palace-ban tolt Mohg. (A felhőből véreső jellegűt.) Már ha jól láttam, mert különben gyorsan átgurultam rajta, és megkapta pikkpakk az utolsó kb. két pofont, ami a padlóztatásához kellett
Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Woodslave #8698 üzenetére
Teljesen pontosan én sem tudok minden összefüggést, de a támadásai attól függnek, hogy milyen questeket csináltál meg és milyen bossokat nyomtál le előtte. Egy példát jegyeztem meg: ha te nem szeded össze a Comet Azurt, akkor ő találja meg és használni is fogja ellened.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Woodslave
félisten
válasz Bad Pritt #8703 üzenetére
Érdekes. Nem nagyon emlékszem miket csinált pedig varázslóval azért kellett lövöldözni. Lehet volt comet azur bár nekem is megvan de lehet utána mentem vissza érte. Koponyakat lőtt meg vmi holy incantationt. Mondjuk gyorsabban varázsolt mint én
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #8692 üzenetére
Hát malekith után amúgy is csak be van dobálva egymás hegyére hátára minden, gondolom ott elfogyott az idő vagy valami hasonló
Maga az ötlet nekem tetszett, talán kaphatott volna valami phase2-t ahol kicsit nagyobb a kihívás vagy hasonló (még így is százszor inkább ő mint a Radabeast)
-
Gothmog
senior tag
Oké, némi próbálgatás után most már stabilan meg a dolog Godfrey második fázisáig. Ott viszont mit lehet csinálni a felizzó/feltörő földdel? Nem látom át teljesen, de érzésre mintha a teljes pályát befedné, és rendre oneshottol. (Amúgy is eléggé bevadul itt a második fázisban - megint előjött a gyógyitalt nem lehet inni, mert nincs rá idő deja vu érzés.)
Kipróbáltam közben a Dragon King Cragblade kardot (feltoltam tizesre), és ennek elég tisztességes reach értéke van, még ha a sebzése nincs is az egekben. Plusz ez a Thundercloud form ash sem rossz, már ha talál vele az ember, és nem megy addig odébb az ellenfél.
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
senior tag
válasz Gothmog #8706 üzenetére
Na, következőre majdnem meglett. Kb. egy heavy (vagy két normál) ütés hiányzott. (Egyúttal kipróbáltam a power stance katana-használatot - uchi és malenia hand páros. Arra legalább jó ez a harc, hogy kísérletezek.)
Egyébként ez a fázis is tetszetős: tiszta beharcidrogozott berzerker pankrátor feelingSzerk.: Ide szerkesztve, hogy ne floodoljak. Meg is lett a következőre. Igaz, hajszál híján, és némi mázlival (a waterfowl-lal háromszor is el tudtam kapni a második fázisban büntetés nélkül). (Így viszont a második fázisát nem ismertem ki igazán. Csak próbáltam folyni mindig az eseményekkel, de azt nem sikerült még átlátnom, hogy pontosan milyen mintákban támad. )
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
senior tag
Hát bakker, ez a Radagon... komolyan mondom, visszasírom a Crucible Knightokat. Ilyen rohadék, gyógyital-ivást automatikusan bebüntető (bármilyen távolságból) gennyládát még nem láttam a játékban, pedig van pár ellenfél, aki szinte "utazik" arra, ha inni akarsz. És természetesen ez is automatikusan megakasztja bármelyik spéci (ash-es) mozdulatodat, időnként idegbeteg módjára spammeli a mindenféle támadásait (nagyjából ha fele hp-ra leviszi az ember, akkor beindul, mint a gép, de volt hogy a harcot is úgy kedzte, hogy zsinórban kitolt vagy hat-hét támadást pihenés nélkül...), és szinte minden támadása alapból hanyatt vágós AoE effekttel jön, vagy még rosszabb esetben késleltetős AoE-val (csak egyet, dodge-olod, azt hiszed jó vagy, azután egyszer csak robban a lábad alatt a talaj). Ráadásul kell püfölni, mint a gép, mert úgy néz ki, hogy elég komoly hp poolja (vagy rezisztjei) van(nak).
Oké, tudom, hogy ezt már mindenki tudja itt valószínűleg, csak én vagyok az újszülött, akinek minden új, de muszáj volt kipuffognom magam. Nem baj, most kicsit pihentetem, azután este nekiülök. (Ez a pihentetés, majd higgadtan visszaülés Godfrey-nél is bejött.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
senior tag
válasz ThySoul #8709 üzenetére
Remélem, nem csak parryzéssel lehet staggerelni, mert én hiába pofozom pl. felugrós heavy attackokkal (pedig a Bloodhound kard két kézben elég jól osztja a poise damage-et), ez nem akar az istennek sem megrogyni. (Most ugrottam neki újra, és három próbából az egyiknél levittem kb. 5% hp-ra, de igazából ha beindul (onnantól, hogy teleportálgatni is kezd), akkor nincs menekvés. Ha az ilyen idegbetegen felpörgős részeknél van akár egyetlen támadása is, amit nem kerülsz el sikeresen, akkor tutira elesel, és belépsz egy olyan ördögi körbe, ami tutira halálhoz vezet, nem tudsz kijönni belőle (lélegzetvételnyi időhöz jutni, hogy gyógyulni tudj érdemben pl.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
senior tag
válasz ThySoul #8711 üzenetére
Most lenyomtam az előbb sikeresen (tűz nélkül), erre egyből berak a következő bossra (volt egy azaz egy darab gyógyitalom még). Oké, elég lomha ez a csillagkapus, karokat és egyéb extrákat növesztett plesiosaurus akármi, igazából inkább tűnik egy rossz viccnek, mint bossnak, de egyetlen benézett támadása (nem ismerem, mit tud) elég volt ahhoz, hogy behaljak.
Nem tudom, így a végére elgurult azért kicsit az a gyógyszer.Apropó, egyszer sikerült letérdeltetnem Radagont (azért elég sok ütés kellett hozzá). Úgy meglepődtem ezen, hogy nem is tudtam kritikust beütni neki, csak két laza light attackot vertem rá.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
senior tag
válasz Gothmog #8712 üzenetére
Oké, Radagont volt, hogy fél hp alá lenyomtam úgy, hogy meg sem tudott ütni (kezdtem ráérezni), bár onnantól, hogy teleportálgat, azért mindig meg tud lepni ezzel-azzal. Most legutoljára kb. 5 gyógyitalból megoldottam, és így 8 gyógyitallal a tarsolyban (átrendeztem kicsit a dolgokat, és csak egyet hagytam az FP-nek) mentem át az EB-re. Így végül is megoldottam, mert a csillagdino tetű lassú szerencsére, csak ha nem ismeri az ember a támadásait, akkor így is tud szivatni. (Azért amikor a végtelenségig kellett sárga csillaglövedékeket dodge-olnom, az nem esett jól. Na meg az sem, hogy egy rohadt nagy arénában szaladgálok utána, hogy üthessem.)
Úgy látom a végén vagyok: Rannit fogom beidézni (ha már megcsináltam a küldetését végig.)
Ui.: Bocsi mindnekitől a floodért, de már nem tudtam szerkeszteni az előző hsz-emet.
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
senior tag
válasz Phoen|x #8714 üzenetére
Köszi!
167. szint, 124 óra játékidő. Azt hiszem, nem kezdek NG+-ba és új karaktert sem indítok, mert szép volt, jó volt, de egyelőre elég volt az ER-ből. Ez nem kritika, mert 95%-ban nagyon tetszett, és csak kb. 5%-ban volt idegtépő (Azért valami batár nagy str alapú fegyveres buildet megnéznék egyszer majd. Vagy pedig egy veszett gyors dual dagger-eset. De olyat, ahol valamelyik "varázslós" statot is fejlesztem, mert most gyakorlatilag egyetlen varázslat vagy incantation nélkül toltam le a játékot, csak és kizárólag a kezemben tartott fegyverre - no meg esetenként némi grease-re - támaszkodva.)
Mindenesetre az ER szvsz remek kapudrog a souls-like műfajhoz, engem behúzott, úgyhogy ma rápihenek, és holnap következik a Dark Souls 1!
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
senior tag
Köszi! (Plusz köszönet mindenkinek, aki jó tanácsokkal látott el itt a topikban!)
Endure. In enduring, grow strong.
-
_drk
addikt
Az a durva hogy hiába hosszú játék, kb 3-4 fegyver fér bele egy NG-be.
Legalábbis én így szeretem hogy jó pár Bosst megölök és területet kipucolok. Egy az hogy idő mire megszokom és megtanulom meg még utána élvezni is kéne
Alapból más playstyle is kell sok esetben.
Sokan szerintem ezért nem is váltanak pl katanáról vagy a nagy bunkó fegyverekről, ha már az van megszokva.A másik az hogy végtelen mati nincs is, kb 2-2 fegyvert tudsz húzni párhuzamosan.
Ng+ban meg megint más fullos builddel fegyvereket próbálgatni. Ott ha rá statolsz minden működhet.
-
persil
nagyúr
válasz Phoen|x #8721 üzenetére
A jo butcher knife, nagy kedvencem, halal szexi az a cucc.
De most legutobb az elden-ben full faith karival a great omenkiller cleaver-be szerettem bele. Keptelen vagyok levaltani, egy-egy teruleten van egyertelmuen jobb, de egyszeruen semmi nem er a kozelebe, ha mindent szamitasba veszek.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
félisten
Ezen felnevettem.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
addikt
A játék vége felé mikor már szinte tök mindegy, mert Farum Azulába vannak az utolsó upgrade-ek. Addigra már valszeg csak haligtree maradt és Mogh Palace és Farum fele kb. De egyik se nagy terület már.
Max azt variálod, hogy a lategame bossokra mivel mész.Amúgy a páncélokkal is ez a problémám, hogy a játék feléig alig vannak, elején szinte semmi, úgy kell kukázni. Aztán meg úgy ömlik rád, hogy a legtöbbet már meg se nézed hogy néz ki.
-
Woodslave
félisten
Na meglett a first lord. Első fázis skip egy comet azurral a masodik mindig egy lövésnyire volt de mindig elfogyott az fp. De egyszer csak összejött
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
_drk
addikt
Attól függ mivel kezdesz. Legutóbb a prisoner szakadt set-je azzal a bumszli vas fej fedővel annyira nem jött be...
Előtte meg wretch-et indítottam amin meg semmi nincsA soldier páncélok nekem nem tetszenek amit elején érdemes farmolni. A zsoldos páncél ami elmegy.
Kb Carian knight set az első, majd utána Radahn páncél ahonnan megindul a dolog és mindenhol belebotlasz egy setbe.DS3ban volt jó választás elsőre a knight, ott a páncél+longsword végigkísért tényleg, bár közben felvettem a szaros gatyát
-
vg
addikt
Szégyen, nem szégyen ng1+ módban végigmentem a hétvégén úgy ahogy elajjaz videójában és lecsaptam az összes 165 darab boss-t. 25-ös great mace-el nem igazán nehéz. Van köztük olyan amit soha, soha, soha nem találtam volna meg. Most még van pár cucc, azt is megcsinálom ng2+módban.
-
Gothmog
senior tag
Én nem próbáltam rá az NG1+ menetre, hanem levezetésképpen csináltam egy vadonatúj karaktert (egy Hero-t), csak hogy megnézzem, mennyit is fejlődtem, míg végigvittem a játékot. A Grafted Sciont levertem kb. fele hp-ra, mielőtt megölt volna, majd utána még egy bő negyedórát bohóckodtam Limgrave-ben (szintlépés nélkül), kb. god mode-ban aprítva a közönséges ellenfelek között, míg a hídon éjjel megjelenő night cavalry azért el nem húzta a nótámat. (Azért az ő életerejéből is rendesen lefaragtam.) Mindenesetre döbbenetes élmény volt, hogy mennyivel jobb vagyok, mint amikor belevágtam három hónapja a játékba. (Pedig még mindig bőven a zöldfülű térfelén vagyok a játéktudási/ügyességi skálának.)
Ezt követően ment az unistall, és felraktam a DS Remasteredet. Ami egyrészt nagyon-nagyon ismerős így az ER után, mondhatni kézre áll (bár az ugrós támadást és az ugrást nagyon hülyén csinálták meg benne "irányításilag"), másrészt azért szokni kell, mert valahogy minden lassabban/némi késleltetéssel és kisebb tempóban zajlik ott.
Endure. In enduring, grow strong.
-
MikeWazowski
veterán
Szerintem az ng+ itt el lett rontva. Kb. nincs kihívás csak magasabb szinten. Az sem lehet h mivel végigvittem kiismertem mindenkinek a move szettjét, mert pl. DS3-ban szenvedtem ng1-esen is.
[ Szerkesztve ]
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
Yodamest
veterán
válasz MikeWazowski #8734 üzenetére
Az ER nem a kihívásról szól, soha nem is célozták vele azt.
-
vg
addikt
válasz MikeWazowski #8734 üzenetére
Az egész kicsit el lett rontva. Ez a openworld... hát. Szerintem sokkal jobb lett volna, az egészet valami egymás utáni pályákra bontják, kb úgy mint a Lies of P. Az szuper történetmesélős is volt egyben, az is imádom. Még úgy is 100+ óra lett volna a játékidő és sokkal többet láttál volna a játékból. Hiába játszotam volna 10szer végig, olyan helyeken vannak eldugva a jobb cuccok, hogy nem találod meg. Soha. Még egy vásárolható scroll (vagy már nem is tudom minek hívják itt, recept?) utalás sincs rá. Hozzá teszem, hogy imádom a játékot, én nem értek a játék készítéshez, csak a szám nagy. A dlc-t megveszem, azt is megpróbálom úgy végig játszani, hogy nem nézek utána.
-
MikeWazowski
veterán
válasz Yodamest #8735 üzenetére
Mondjuk ebben van valami... viszont szomorú.
DS3-mal tízszer annyit szenvedtem mint az ER-rel. Pl. a Nameless King esetében kétszer töröltem le a játékot... vagy pl. ott a Ringed City DLC, na az mi az ER-hez képest....?A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
MikeWazowski
veterán
Igen, nekem is jobban tetszett a DS széria féle world. Meg engem az is zavart, h területi adottságából adódóan yt nélkül a fele tartalmat kb kiahagytam volna. Jó, ez persze túlás, de nem találtam volna meg egy csomó mondent. És azért az az igazi, ha nem kell videókat keresgélni...
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
Woodslave
félisten
válasz MikeWazowski #8737 üzenetére
ebben van valami de abban is hogy így legalább lehetett skálázni a nehézséget mindenkinek az ízlése szerint. Tegnap 156-os szinten jutottam el a twin gargoyles bosshoz meg fia champekhez. Első végigjátszásnál megtaláltam nagyjából időben most teljesen kimaradt, ezért visszamentem. 4-5 lövés volt, elsőnek meg szenvedtem vele.
A sztori bossokhoz mondjuk nem nagyon lehet túlszintezni (persze mindent lehet de azért azok kihívást jelentenek még így is - lehet nem ringed city szinten, de ha nem megy a summon megoldhatja) De pl Malenia még így 156-os mage-el se fog menni. Summon meg arra jó kb hogy a hp-ját töltse vele
De Radagon se két lövés azzal is szívok még mindig. Mondjuk tény hogy nincs erős motivációm se
[ Szerkesztve ]
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Yodamest
veterán
válasz MikeWazowski #8737 üzenetére
Hát igen ezt el kell fogadni, hogy nem arra a kihívás faktorra épít, mint a korábbi játékaik. Itt inkább a laza felfedezés, szintezés, spellek/fegyverek próbálgatása, folyamatos progress, amik a húzó erők, nem a kompetitívség.
Illetve ami engem zavar még benne esztétikai szinten, kicsit köze van a pályadesignhoz is, hogy ha néztek fej-fej mellett videókat az ER, DS3, Sekiro hármasról, jóformán az ER néz ki a leggyengébben. És itt most ne tévesszen meg senkit az ER nagy nyitott tere, ha szimplán belső tereket, a legacy dungeonokat, meg úgy általában véve a részletességet, kidolgozottságot nézitek, mind a DS3, mind a Sekiro szebbek. A Sekiro egyértelműen szebb, részletesebb, aprólékosabb a helyszínek kidolgozottsága, de még a DS3 belső terei is aprólékosabbak. A kastélyban száll fel a füst, van ez a koszos, sejtelmes megjelenítés, ami az ER inkább elnagyolt, effektektől mentes sok helyen, kevés a szálló füst, a szőnyegek a padlón. DS3-ban arra figyeltem fel, hogy sok helyen milyen szépen kidolgozott szőnyegek vannak a várakban a padlón, na ilyen az ER-ben nemigen van. Itt minden olyan elnagyolt és persze valamit valamiért, de a nyílt világ nem teljesen kárpótol ezért személy szerint.
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8741 üzenetére
Pont ez jutott eszembe tegnap(megint a ds3-at tolom), hogy mennyivel szebb.
Felreertes ne essek, imadom az eldent, de egy katakomba/csatorna/belso terek egesz egyszeruen sokkal szebbek a ds3-ban. Aprolekosabb, reszletesebb, n+1x hangulatosabb az egesz. De meg egy tocsas reszen caplatva is millioszor jobban nez ki, hogy tukrozodik a karakter es a kornyezet a vizben. Nyilvan nem technologiai ertelemben(bar ez is erosen vitathato), de muveszi tekintetben fenyevekben jar elorebb a 3.
*Nem, a nyilt vilag egyaltalan nem mentseg arra, hogy ne lehessen bedoni harom plusz dobozt, ket lampast, meg egy kis fustot, amitol amugy haromszor lesz ha hangulatosabb.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Yodamest
veterán
Igen ez ilyen érdekes kettősség, mert technikai értelemben, nyilván az eltelt idő miatt is jobb az ER. Nagy tereket mozgat, maga a karakter is kidolgozottabb, még a páncélok, fegyverek, varázslatok (tehát amikre kimondottan figyeltek, hogy részletesek legyenek) is az új engine miatt egyszerűen jobban, stabilabban néznek ki. De ez a fajta aprólékosság hiányzik belőle a pályák terén, ami a korábbi játékokat jellemezte. Ez egyértelműen az openworld miatt van, egyszerűen nem jutott erőforrás arra, hogy ne ilyen elnagyolt legyen. Hovatovább hiszen a játék utolsó harmada is összecsapott lett kissé, látszik hogy kompromisszumokat kellett húzniuk, mert túlvállalták az egészet, túl grandiózusra akarták.
Most így belegondoltam, hogy PC-n egy Bloodborne remaster milyen jól tudna kinézni, ott is megvolt ez a fajta aprólékosság, csak a konzol iszonyat módon visszafogta a lehetőségeket.
[ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
Arról nem beszélve, hogy a dungeonok szinte mind egyformák, némi módosításokkal. Az ER bár egy remek játék, sok benne a hanyagság, főleg grafikai és kezelőfelület terén. Vannak olyan részek, ahol a PS3-at idézi, szemet lehet hunyni felette, de na...
Yodamest: Rá lehet fogni az open worldra, de amikor egy külső részen egy kastélyból lekúszó növény nem illik oda (mert PS3-as textúrája van), akkor az már sokkal inkább hanyagság és nemtörődömség.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
_drk
addikt
válasz Yodamest #8743 üzenetére
Meg van benne a design csak szét van húzva és elnagyoltabbnak tűnik.
Ha megpróbálod fejben összenyomni, összemosni az adott területet vagy akár különböző részeket is szerintem kidolgozottabb mint egy DS.
Ami rontja nagyon az össz képet Eldenben, hogy sok csúnyább/kidolgozatlan terület el van nyújtva.Nekem a DS3 így az Elden Ring után nagyok szűk, sok helyen kevés.
Mondjuk az Elden meg sok.
Valahogy majd a középutat kell megtalálni. -
_drk
addikt
válasz WATERDACA #8746 üzenetére
Én szeretek Limgrave, liurnia, altuson lovagolni. Azok a részek nagyon szépek, jól vannak megcsinálva.
Csak hát igen, sok minden úgy nincs ott.Viszont elsőre tök jó volt felfedezni, legtöbb helyen találsz valamit. Ha más nem egy trollt vagy egy rúna macit ami agyon vág.
-
ThySoul
senior tag
válasz WATERDACA #8744 üzenetére
A hanyagság nem csak az ER-re jellemző, egy csomó dolog van ami minden cím esetében előjött. A látvány mindig elmaradott volt az adott időszakhoz képest, boss újrahasznosítás mindig jelen volt, ezer éve nem tudták megoldani hogy a lock-on értelmesen működjön a nagyobb/gyorsabb bossoknál, még mindig képes átütni minden a falakon stb
Én szeretem a játékaikat, de sokszor bennem van hogy ha ezeket egy kevésbé kedvelt stúdió húzná meg a játékosok szétszednék őket
Új hozzászólás Aktív témák
- Vegyes filamentek PLA/PETG/ASA
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest