- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
-
Mobilarena
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Schaf
tag
Minden repülőtér NDZ zónáján kívüli CTR zóna 40m. Lakott területen persze plusz eseti légtér nálunk.
Akit egyébként A2 vizsga felkészítő érdekel valakit, itt tud érdeklődni:
https://uashungary.sensei.hu/[ Szerkesztve ]
"...A fénynél csak a közösségi hálókon terjedő hülyeség a gyorsabb...."
-
Grillo
őstag
válasz vandor01 #71599 üzenetére
Nem mész a közelébe. A BP CTR-ben benne van Kistarcsa, Pécel, Maglód, Gyál, Gyömrő, Monor és Budapest több kerülete, majd a teljes pesti oldal.
Az, hogy betartható-e, más kérdés, az, hogy ellenőrizhető, megint más. Csak hülyeséget ne terjesszünk, így is rohadtul átláthatatlan az egész.
-
vandor01
őstag
válasz kriszbon #71600 üzenetére
jo van na.... de azert ne essunk tulzasokba whop meg a barometer
igaz most vettem HAKrc -es AIO bordot beepitett baroval....
de majd kirakom kepernyore es majd fel is veszem aztan tube ra is felrakom
csak hogy a hazmesterek kukkoljak
azt amint 121-et mutat nyomkodjak a feljelento gombot
vegul nekik is lehet egy jo napjukCSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
vandor01
őstag
válasz Grillo #71602 üzenetére
na de egy 50-120g-os whoopal bokrok kozott ugralni? meg a 40meter magassag is sok lehet! de a 3-5 perc repidovel talan a 120m magassag is tavolinak tunhet persze nem lehetetlen
csak felesleges mert nem erre van kitalalva csak jatek....
az EUs szabalyozas is tele van faszsaggal de azert 120m-ig rahadja az emberek jo belatasara a legterhasznalatot.... de persz ez csak addig lesz mig valami hulye mas hogy nem gondolja azt csinal vmi hulyeseget ugye ami mar parszor megtortent.... aztan azok is atveszik a HUN-os innovativ szabalyzast meg az APpot!CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Grillo
őstag
válasz vandor01 #71604 üzenetére
Én azzal nem akarok vitatkozni, hogy egy ekkora whoop esetében van-e értelme bármi szabályzásnak. Én csak arra válaszoltam, hogy mi van a szabályzásban.
Nem kérdés, hogy rossz a törvény és a vhr, de ettől még ki van hírdetve. Azt meg mindenki eldönti, hogy betartja-e vagy nem.
Az A1/A3 nem egy túl összetett anyag, 4 óra alatt végig lehet érni a KTI ingyenesen elérhető tananyagán, abban benne van minden, ami kell.
Az A2 már gebasz, nincs felkészítő anyag, meg olyan területeket is érint, ami azért nem feltétlen kell a többségnek.Ráadásul azonos tudással kell rendelkeznie egy merevszárnyú modellezőnek, egy whooposnak meg egy DJI Matrice-t reptetőnek. Hatalmas különbségek.
-
twine
veterán
válasz Peaceliker #71595 üzenetére
Ne mond... Ez teljesen új információ számomra....
Ilyen van, illetve ilyet lehet? -
twine
veterán
Postás post
Megjött a garanciális váz, és az egyéb rendelések a mormotához.
Április 6.án adtam le a rendelést, ma itt volt a DHL a csomaggal.
Indulhat az újraépítése,,,lassan ismét felüvölthet a mormotaMég kell majd egy videót készíteni, ahogy tönkreteszem a régi vázat teljesen, hogy megmaradjon a lifetime garancia...
+5szazalek kedvezmény a videó után...ha kreatívan teszem tönkre akkor 10%
Gondoltam kimegyek a vadász haverral ,és szétlőjjük a sörétessel, vagy egy brenneke-vel...és ezt rögzítem
Nem biztos , hogy eléggé kreatív , de valszeg eléggé tönkreteszi
Ha már kiadtam a postaköltséget, rendeletem +motort, motor alá rezgescsillapito öntapadós gumit, leszálló talpakat pár darabot, műanyag csavarokat stb....[ Szerkesztve ]
-
vandor01
őstag
szerintem k....a jo eleg kreative....
csak kerdes hogy van eleg jo es profi "hatter" hogy atjojjon az egesz a videon?
ki kell menn a margitsziget eszeki sarkara aztan berakni az "agyaggalamb" kilovobe
aztan par versenyzovel repuleskozben szetovetni[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Schaf
tag
válasz Grillo #71605 üzenetére
Az egy dolog, hogy egy merevszárnyú modellezőnek tudnia kell a dolgokat, de egy drónosnak is a merevszárnyút.
A2-nél pedig a kompetencia szint már olyan témákat is érint, amit nem lehet csak úgy bemagolni. Vagy érted, vagy nem. Ha nem, akkor simán megbuksz az A2 vizsgán, mert a kérdéseket úgy teszik fel.
A2 felkészítő egyébként van már több is, különböző árakon."...A fénynél csak a közösségi hálókon terjedő hülyeség a gyorsabb...."
-
twine
veterán
Kis néznivaló "érdekesség".
Sokatok kedvence, Mr ShutterBug is kezd átállni a digitális oldalra. -
ecaddsell
aktív tag
Ehhez még érdemes megnézni a Joshua Bardwell videóját. Kicsit technikaibb és akkor készült amikor még nem volt meg a 200mW-os VTX, de sok + infó van meg benne (legalábbis nekem minden felvetődött kérdésemre választ adott).
-
őstag
válasz vandor01 #71560 üzenetére
Tényleg most fog kiderülni, igazad volt Én marha az early April alatt arra gondoltam, hogy az első napokban kerül rá sor. Az webinár volt valóban, de érdekes volt, én végig néztem és még kérdést is tettem fel. Holnap lesz az izgi bizgi nap elvileg
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
vandor01
őstag
válasz Csabex #71619 üzenetére
ja nem kapkodjak el.... kb hetente lesz 1-1 repules a tervek szerint!
azt lehet mar holnap osszetorik? vagy a tervezett 4 repulesnel nem is lesz tobb
ott marad a marson mint az emberiseg szemeteneztem tegnap mikor porgettek a propokat mintha visszafele porgettek volna?
de lehet az is a teszt resze volt elore/hatra megmozgattak....de kulonben miert is ment volna minden a tervek szerint?
mi is mikor megkapjuk a rendelt FC-et? elso dolgunk frissiteni Fw-t rajta
mire a foldtol a marshoz ert a heli! azota mar biztos kijott 1-2 uj verzio a Fw-bol
lehuztak a fiuk a githubrol azt fellottek a marsraszoval izgibizgi sikerres lesz-e a holnapi teszt emelkedes??
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
őstag
válasz vandor01 #71620 üzenetére
Igen, én is ezt olvastam. Ha egyáltalán lesz repülés, akkor elvileg holnap délben 12:15 kor közvetítik élőben (már fel is iratkoztam ) ahogyan megkapják a repülési adatokat amiből kiderül, hogy sikerült-e vagy sem, aztán este 20:00-kor pedig lesz egy post-flight stream ahol gondolom már látjuk a fekete-fehér képeket amiket a hasán lévő kamera lőtt, vagy videót amit a roveren lévő Z-cam lőtt, de ezt nem tudom biztosan. Amit maga az Ingenuity lőtt, az elvileg 1 - 2 napon belül fog leérkezni és után a teszik közzé, legalábbis ebben a videóban azt mesélte a Tim Canham. Reméljük, hogy nem törik össze Ott már sok szemét maradt egyébként, már szép lassan rover talit fognak tartani a marson
Én is úgy láttam, hogy visszafelé prögnek csak a rotorok, de szerintem is a teszt része az előre-hátra mozgatás.
Haha, Github tetszik. Lehet már a sokadik patchment fel, ki tudja
Nagyon kíváncsian várom az eredményt, de szerintem minden flottul fog menni és sikeres lesz a teszt emelkedés. Érdemes azt a videót végignézni amit fentebb linkeltem, mert ott bővebben is mesélnek a tesztről és az egész történetről."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
F.E.K..
senior tag
twine, elpakolhatod a cuccokat, sikerült a fel és a leszállás is
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
vandor01
őstag
faja....
akkor most mar hivatalos mi lettunk az emberiseg elso UFO-ja a Marson...
de valahogy nem ilyennek irjak le a foldon lathato UFO-kat!
propellerek meg nyakiglabak meg tepsi kalap a doboz felett... ahhh
szegeny marslakok meglatjak es magallanak a fejlodesbenCSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
ddudas
tag
Sziasztok, végigolvastam az elmúlt párszáz hsz-t, megcsináltam a KTI-s online tanfolyamot, megcsináltam az osztrák vizsgát. Várom az ITM-et, hogy végre vegye nyilvántartásba a drónomat, ez nem sikerült nekik több, mint 1 hét alatt eddig...
Megnyomkodtam a mydronespace appot és ebből mindből nem sikerült megállapítanom, hogy, ha megvan minden papírom, akkor vajon van olyan hely Budapest területén belül, ahol legálisan tudok repülni? Elküldtem a kérdésem a Hungarocontrolnak is, természetesen semmi válasz. Szóval, ugyebár, a jogalkotó nem definiálta a lakott terület fogalmát, de van most valami konszenzusos vélemény, hogy A1-ben felszállhatok-e pl a Margit szigeten, Bikás parkban, Városligetben vagy mondjuk a Népligetben? Az EASA megfogalmazása alapján ez teljesn mértékben beleillik az A1-be.
Nullum fatum sed quod faciamus.
-
ddudas
tag
-
cd334
tag
válasz ddudas #71626 üzenetére
Budapest területén belül jelenleg csak eseti légtérben lehet repülni, amit minimum 30 nappal a reptetés előtt lehet kérni maximum 7 napra 9000 forintért. De mivel budapest nagy részét lefedi a ferihegyi CTR vagy valamelyik korház helikopter leszállója így nem fogsz megúszni egy biztonsági elemzést, meg egyéb nyalánkságokat. Egyébként meg itt a folyamatábra. Arra számíts hogy az ITM nyilvántartásba vételek jelenleg 60+ napos idővel futnak(Nekem pont ma jött meg az üzembentartóim, amit február 9-én adtam be) és ha 250g feletti a géped akkor biztosítás is kell rá. Ezek a szomorú állapotok a többit itt már sokszor elemztük itt és máshol.
Ja és hivatalosan még nincs semmiylen kereskedelmi forgalomban lévő gében C1, C2, stb... megjelölés így kb. minden gép egyedinek számít. Városban A3 szinte kizárt, ha mégis olyan kategória kell, akkor ahoz A2 kell, ai extra vizsga.[ Szerkesztve ]
-
homeless09
őstag
Sziasztok!
Következő lenne a kérdésem: Lakatlan területen lévő, lakatlan műemléket szabad e csak egy "mezei" mydronespace bejelentéssel megnézni fentről, vagy szükséges e eseti? Nyilván akkor érdekes, ha nem jelez az alkalmazás semmilyen "karikát".
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
őstag
válasz F.E.K.. #71622 üzenetére
Hála az égnek sikerült Korábban vandor is szóba került ennek kapcsán, vagyis vállalta, hogy újjáépíti, ha összetörnék
#71625: Bizony, UFO-k és az a tepsi kalap meg az óriási propellerek, gondolják ezek a Marson, hogy évszázadokkal előttünk járnak a technológiában
Épp most néztem a videót a repülésről, nagyon szépen landolt, stabilan rezzenés nélkül
Most van élőben a post flight briefing, komoly képeket és videókat láthatunk"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
cd334
tag
válasz homeless09 #71629 üzenetére
Lakott területen kívül általában nem kell eseti. Ahol a mydronespace nem jelez semmi extrát ott szerintem lehet.
-
twine
veterán
Évekkel ezelőtt "kitaláltam"....
Rotor Riot-os srácok most már játszanak vele
Sajnos nem én gyártottam le...
Mellesleg mindenkin Shark Byte...
Múltkor kicsit mérgelődtem magamban, hogy a Fatshark helyett tavaly nem a dji szemüvegét vettem...
Aztán milyen a sors... Szembe jött egy Rotor Riot-os videó, ahol épp összehasonlították az analóg rendszert a dji-al...
A srác épp a harmadik kört repülte volna a dji szettel,a kijelölt pályán, amikor egyszer csak blackscreen...Akkor megint egy kicsit lenyugodtam...
Kva jó, "extra luxus" lehet ilyen képminőség mellett repülni fpv-ben.... De hogy "bármikor" beficcenhet egy blackscreen... Az azért ilyesztő
A sharkbyte viszont egyre jobban izgat -
SpydeR3412
aktív tag
Sziasztok!
Aki tudja, legyen kedves belinkelni nekem, hogy hol találom meg a Quadcopterekre vonatkozó jogszabályt szó szerint leírva. Nagy szükségem lenne rá a félreértések elkerülése végett. :) -
vandor01
őstag
https://index.hu/kulfold/2021/04/19/dronhaborura-keszulnek-ukrajna-felett/?fbclid=IwAR3YByiz2_kp2c1QrpMN_rICCWO2U_BcxdqWcQQdH-A0mitMk4Ig7nDKgpo
Francis Fukuyama amerikai történész
Az amerikai író szerint a drónok elterjedése nemcsak a nagyhatalmi geopolitikai játszmákat írja át, de azt is, hogyan vívják a jövő háborúit. Meglehet, hogy a 2003-as iraki háború volt az utolsó, melyet tanksereggel vívtak. A jövő immár a drónseregeké.Na megyunk zsoldosnak??
nekem mar van egy szazadnyi na jo csak 30+ darabos hadseregem
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
DJGABI
addikt
Ha lenne pár feles millácskám simán csinálnék ebből valami vállalkozást Iszonyat funnak tűnik. Persze azért nagyobb a tanulási görbe mint egy airsoft/paintball esetén, meg értékesebbek is a cuccok. De pl brushed gépekkel, meg a lufis megoldásoddal simán működhetne.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
ddudas
tag
Köszi szépen a segítséget, ezek szerint nagyjából jól sejtettem a legrosszabb forgatókönyvet. Egy pár kérdésem lenne még ezzel kapcsolatban:
- A Margit sziget már nem esik bele a ferihegyi CTR-be, de Pest jelentős részén is a CTR miatt igazából "csak" annyit kéne, hogy jelentsen a CTR, hogy 40m a max repülési magasság. Ez alapján nem kéne kizáró tényezőnek lennie.
- A class megjelölés hiánya nagy szívás, de az EASA szerint 500g-ig class identification nélkül is repülhetnék A1-ben.
Tehát nekem csak az nem tiszta, hogy vegyünk egy 499g-os gyári, nem épített drónt, ha megcsináltam minden papírmunkát és biztosítást, akkor mi mondja ki a kötelező eseti légtérhasználatot a kedvenc példámban, a Margit szigeten? De akár kőbányán egy parkban 40m-ig?P.S. köszi a folyamatábrát, de a lakott terület kapcsán elég sarkos, sajnos ezt a részt az sem válaszolja meg!
[ Szerkesztve ]
Nullum fatum sed quod faciamus.
-
cd334
tag
válasz ddudas #71638 üzenetére
Sajnos a magyar törvény(majd valaki belinkeli) valahogy úgy fogalmaz, hogy lakott területen belül UAS műveletek végzése csak aktív eseti légtérben történhet. (majd a nagyok kijavítanak) A lakott terület nincs definiálva a légügyi törvényben és erre vonatkozó állásfoglalást az ITM már lassan több mint négy hónapja nem hajlandó kiadni(pedig mindenki kéri tőlük), így mindenki találgat. Én örülnék a legjobban, ha a népliget nem minösülne lakott területnek...
A www.legter.hu oldalon meg tudod nézni, hogy adott ponton milyen engedélyek szükségesek eseti légtér igényléshez.
Egyébként a 40m a budapesti CTR-nél csak a no-drone-zone alsó határa, semmi mást mem jelent. Budapesti CTR-ben lakott területen kívül 40m nem kell csak mydronespace applikáció, ha más korlátozás nincs.Sajnos a magyar jogi környezet nagyon szomorú. De erről megint sokat olvashatsz a korábbi hozzászólásokban, nem akarok itt gittet rágni.
-
vandor01
őstag
pedig milyen kiraly lenne?
a 40m es max 120gramm
vagy akar 120m max 250gramm?
epitett kornyezettol 50-150m?ez pontossan raillene egy parkban a fak magassagaig whoopozni!!!
tenyleg a gyerekjatek kategoria ervenyesulne persze attol meg a
regisztralas es biztositas kotes kotelezzo lenne!!itt belgiumban az EU szabalyozassal jobb lett a helyzet!
HUN ban meg a sok szittya extra szabalyozassal csak szopatas....[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
vandor01
őstag
hát igen.... de élni es élni hagyni??
nos ez nem mindig a hatalom jo tulajdonsagaCSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Fuhur
kezdő
válasz DJGABI #71636 üzenetére
Kell hozzá némi manna, de azért nem űrtechnológia, mármint az autonóm kamikáze drón.
Jó pár éve már, de készítettünk olyan kisrepülőket amik maguktól voltak képesek felszállni és egy megadott helyre leszállni és közben persze agy kijelölt útvonalat lerepülni. Mindezt saját fejlesztésű elektronikával és szoftverrelhttps://www.youtube.com/watch?v=_Kt_6pOsODw
Ha ma kellene elkészíteni, akkor kb. fél év alatt termék szintűt lehetne összehozni. Persze kellene hozzá 3-5 fejlesztő srác és az ő bérükhöz szükséges manna meg némi eszközbeszerzéshez is kell forrás. És mindezt nem KEF (érti aki érti ) hanem normál piaci beszerzéssel.
-
twine
veterán
Azt hiszem inimini félreértés történt...
DJGABI a #71632-es hsz.-ra reagálta azt,amit...A dronjaimhoz pedig nem kell fejlesztés... Tökéletesen képes vagyok önmagamtól is sokszor, egymás után nekirepulni velük bárminek gyakorlás közben... Csak annyit kell "tennem", hogy ne akarjam... És biztos, hogy eltalálom velük, amit nem szeretnék
[ Szerkesztve ]
-
kriszbon
őstag
A kijelölt útvonal repülés simán megy ha iNAV van a gépen, hogy még mi mindent raktak bele bő 1 év alatt azt nem tudom.
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Fuhur
kezdő
válasz kriszbon #71646 üzenetére
Persze, meg jó pár más rendszer is tudja ma már, de amit linkeltem az majdnem 10 évvel ezelőtti állapot volt ... és akkoriban a "bele rakták" mi magunk voltunk. Nem más dolgait ragasztottuk össze. Mi terveztük, szimuláltuk, építettük, programoztuk.... mindenét
És hát volt a fejlesztésnek egy kevésbé publikus aspektusa is. Talán nagy vonalakban annyit róla, hogy mivel teljesen saját rendszer volt, nem is lehetett (a mai napig sem lehet) "hagyományos" módon blokkolni a működését. -
kriszbon
őstag
Értem, abban az időben biztos hogy nagyon jó lehetett.
Nemrég láttam egy Doku filmet, hogy épp az ilyen gépekkel vannak gondban az olyan helyeken ahova nem szabadna berepülni.
Egyszerűen elindítják és végrehajtja a feladatot, max lelőni tudják.
Be is mutatták hogy a hadseregtől hoztak egy harci járművet számítógép vezérlésű lézerrel felszerelve(nem régi fejlesztés, hanem újszerű csillió dollárokért).
Azzal tudtak csak megpörkölni pár gépet, de ugye reptér környékén nem igazán lehet ilyesmivel lövöldözni, meg jó pár db kellene egy reptérhez, amit azok meg sem tudnának fizetni.
Na meg felderíthetetlen hogy honnan is jött.Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Schaf
tag
A mai reggel újraindultak az A2 vizsgák a KAV pontokon.
Elsőre mindjárt egy nálunk végzett "diák" 30/30-as A2 vizsgát tett.
Gratulálunk!
@grillo neked is kötelező a sikeres vizsga!"...A fénynél csak a közösségi hálókon terjedő hülyeség a gyorsabb...."
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest