Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geller72

    veterán

    válasz Statikus #6392 üzenetére

    ..vajon ismét elkerülte a figyelmed, hogy írtam, amikor szemüveggel repülök, nem nézek semmilyen kijelzőt, mert nincs rá sem szükségem, sem lehetőségem. ;). Így nem igazán érint, hogy az adott távon van e kijelző, avagy nincs. De azt is elárulom, hogy a büdös életben nem néztem a táv kijelzőjét. :). Ha nem lenne, engem az sem zavarna.

    De mivel nekem még nem volt Air 2-m, letöltöttem a magyar nyelvű használati útmutatót és az idevonatkozó részt elolvastam.

    Lényegében elég sok mindent lehet távról kezelni, de mivel ilyen gépem nincs, nem tudom, hogy a prog gombra mit lehet még rátenni. Ha netán nem lehet ISO-t állítani, az megint csak azt jelenti, hogy a Fly appon kívül még butítottak a gépen - vagyis a távon is. Nem állítom, de mintha valahol láttam volna, hogy a sima Mavic Pro távját összebindelték másik géppel is, talán épp az új Air-el is. Megérne egy Yt keresést, könnyen lehet. :D.

    "Véleményem szerint, az, hogy máshol akarsz leszállni, mint elindultál és nem állítottad át menet közben a homeot nincs összefüggésben azzal, hogy kézbe szállsz le, vagy fűbe, vagy aszfaltra, vagy a kombájn tetejére"

    -De van. Nekem legalábbis. Persze, ahány ház, annyi szokás. A legtöbbször - ahogy írtam is, ott szállok le kézbe, ahol máshova nem tudok. De ezt én nem is kézbe leszállásnak nevezem, mint ahogy sok videóban látni és van is ilyen funkció, hanem tulajdonképpen ott lebeg előttem és "leveszem" a gépet kézzel, nem szállok le vele. Ez nem olyan - szállj le a tenyerembe opció használata tulajdonképpen. :). Ezt talán a legtöbbet a P4-nél használtam. Ott meg tudtam fogni a lábakat szépen. De Pro-nál sem gond, mivel érzékelők nélkül repülök.

Új hozzászólás Aktív témák