- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz unicumnext #12749 üzenetére
5574 4489 a kartyaszam?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz unicumnext #12752 üzenetére
akkor legalabb nem business. ezt probaltad? tobb otletem nincs, a google is egy fekete lyuk
-
Peter.70
őstag
válasz unicumnext #12754 üzenetére
Egy hülye kérdés, de aktíváltad a kártyát a curve alkalmazásban? Esetleg töröld a curve kártyát ( régit ) a google pay-ből és újra vedd fel. Nekem ez segített. Bár akkor még nem wallet volt, hanem sima google pay
[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
válasz unicumnext #12756 üzenetére
Én most úgy adtam hozzá, hogy csináltam egy másik Google fiókot, és abba gond nélkül hozzáadtam a kártyát... Mondom nekem a Google azt válaszolta hogy a Curve-nél még vannak a kártyához társított token-ek, és ezért nem lehet hozzáadni...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
pictigjis
Topikgazda
chip+pin elutasitas, de terheles. 110 ezer. szuper!
szerk.: de legalabb kb. 20 perc alatt most automatikusan elindult a refund. 113-as hibakod "mi nem tudjuk autorizalni" szoveg a media marktban. gondolom, most meg rohadtul nem kellett volna bedugni
[ Szerkesztve ]
-
Thusor
őstag
válasz pictigjis #12758 üzenetére
Ó én elengedtem. A support írta, hogy legalább elindították a refundot. De ezek után itthon tuti nem használom a Curve kártyát. Marad a külföldi utazások során csak. Ott legalább még nem volt gond. De itthon kb minden használat azzal végződik, hogy a mögötte lévő kártyával kell fizetnem mert mindenhol elutasítják, de persze terhelni terheli a kártyát.
AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)
-
axlfsi
veterán
Sziasztok! Eddig éveken át semmi bajom nem volt a fizetésnél, de úgy látszik elkerülhetetlen, hogy én is felszálljak a szopórollerre. Röviden:
Lidli pénztárnál fizetnék (telefonnal, GPay alá bekötve Curve, ami mögött egy OTP kártya).
1. odatartom -> elutasítja. Mondom a csajnak, tegyünk azért mégegy próbát,
2. odatartom -> elutasítja; mondom oké, elővettem a Curve kártyát és
3. Curve fizikai kártyával sikeres lett a fizetés.Eljövök, majd csipog a telefon (Simple app) és azt mutatja, hogy valamennyi fizetési próbálkozás sikeres lett:
...és úgy látom, hogy valóban le is vonták az OTP számláról,...
Holott meg Curve appban még ez áll:Mi történt itt vajon és hol kérjem vissza a pénzem? (ticketet kell rá nyitni egyenként?)
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
zerodot
aktív tag
válasz axlfsi #12764 üzenetére
Azért ez elég "vicces" hogy a Curve declined-nek írja, mégis beterheli az alá rakott kártyán...
> és hol kérjem vissza a pénzem?
Ha egy kicsit visszaolvasol, ez folyamatosan téma itt az utóbbi napokban... De az összefoglaló legislegelején is le van írva, hogyan történik a visszatérítés. -
Peter.70
őstag
Úgy néz ki, hogy egy ideig hanyagolni kell a curve kártyával való fizetést
-
axlfsi
veterán
válasz zerodot #12765 üzenetére
Köszi,... megvárom a holnapot, hátha automatikusan másképp könyvelődik mégis (OTP appban pár napig a kártyás vásárlások után még "könyvelés alatt" státusza van a vásárlásoknak).
Akárhogy is, az tény, hogy az egyenlegem beterhelték sorra; mindhárom után az OTP-től kapott SMS-ben is folyamatosan csökkent az egyenlegem és az utolsó SMS-ben látható egyenlegem, a valós, amit az OTP appban látok.... még szerencse, hogy magammal hoztam az elutasított vásárlásokat igazoló "terminál blokkot", igazolást (habár lehet ez nem is fog kelleni?)
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
kp78
addikt
válasz axlfsi #12764 üzenetére
Szintén "sz.rolleres"lettem.
Eddig mindig minden rendben volt, tegnap egy MOL tankolás fizetése elutasítva. 15e levonva a mögötte lévő kártyáról. Fizetés inkább a "rendes" OTP-s kártyával.
Bizonylatot sem kértem el, mert még sosem jártam így.
De talán rendeződik papír nélkül is.[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #12758 üzenetére
ezt amúgy megmutatom, mert ilyen hibakódot én még életemben nem láttam. simán lehet, hogy itt most a media markt rendszere bénázott
később kaptam a supporttól screenshotot is, amely alapján valójában egy perc alatt megtörtént a visszatérítés - de a fizetés tényleges feldolgozása valamiért negyed órás csúszással történt meg. ezért történhetett, hogy az appban, a back in time menüben is csak kb. 20 perc csúszással jelent meg az információ a visszatérítésről, ott akkor vált "fully refunded" státuszúvá
[ Szerkesztve ]
-
HoldfenyLuna
aktív tag
Sziasztok!
Olvasom itt, hogy milyen gondok vannak mostanában, illetve ez a mágnescsík lehúzást dolog…
A párom úgy használja a telefonját kártyás fizetésre, hogy mindig kikapcsolja az NFC-t, aztán fizetés előtt bekapcsolja. Neki nem Curve van, a saját Raiffeisen féle appot használja. Nekem meg ugye van a Curve, hogy skippeljük a társkártyákat. Curve estén ennek mobilon van értelme? Mmint kikapcsolni az NFC-t? Ha igen, mennyi idővel a fizetés előtt érdemes bekapcsolni, hogy “felébredtek”? Nálam apple wallethez hozzá van adva egy fizikai Curve kártyám (ez még UK BIN-es, úton az új kártya), illetve ahogy elnézem automatikusan frissült a kartyaszám az új Curve kártyája a walletben, de egyébként mobilon nem használom a fizetést, mert a Garmin órámmal szoktam fizetni, Garmin Payen keresztül. Ott meg ugye nem tudom kikapcsolni, hanem felveszem az órám beírom a Garmin Pay kódot és 24 óráig, vagy amíg le nem veszem az órám, működik a GarminPay. Egyébként emögött most az úton lévő kártyám virtuális változata van, működik is az órás fizetés.Szóval érdemes e mobilon kikapcsolni az NFC-t, ha a kártya amúgy a táskámban van a pénzárcában? Van e értelme?
Vagy ez a dolog csak akkor rizikós, ha az ember pénzt vesz fel ATM-ből? Ezt ritkán szoktam, ha mégis, akkor azt inkább az eredeti kártyával teszem, ami kifejezetten az enyém (Revolut), ahol meg lehet, érintés nélkül fizetek, de használom a BKK automatát is…
Köszönöm a tippeket!
-
the radish
senior tag
válasz HoldfenyLuna #12773 üzenetére
Habár nálam tasker kapcsolgatja ki-, be az NFC-t a wallet indításánál/zárásánál, nem tudom van-e a gyakorlatban értelme, vagy nálam is csupán megszokás?
Passz... -
pictigjis
Topikgazda
válasz HoldfenyLuna #12773 üzenetére
én ugyan nem használok androidot, de ios-en sem jutna eszembe ilyesmit kapcsolgatni = nincs értelme
miért kapcsolgatja?
-
hakos1987
őstag
Újabb fejlemény: ugye legutolsó vásárláskor SPAR-ba elutasította a fizetést, majd másodjára sikerült, de 2x vonta le... Akkor írtam chat-en, amire az a válasz jött, hogy 7 napot kell várjak... Ma nézem, már nincs zárolásban az összeg, lekönyvelték. Írtam chat-en és az online felületen is a supportnak reggel, mire most jött válasz, hogy van-e nyugtám az elutasított vásárlásról... ?! Az a baj, hogy a pénztáros minden nyugtát átadott, de az elutasítottat nem. Most mit kéne tennem?!
[ Szerkesztve ]
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz hakos1987 #12776 üzenetére
megírod, hogy nem kaptad meg a pénztárostól, oldják meg így. a pénzt legkésőbb 10 nap múlva természetesen így is visszakapod, a bizonylat ahhoz lehet szükséges, hogy felgyorsítsák a folyamatot (például bizonylattal alacsonyabb support szinten is indítható a refund, anélkül feljebb kell dönteni róla)
-
hakos1987
őstag
válasz pictigjis #12777 üzenetére
Értem, csak most az a kérdés számomra, mivel is bizonyítsam, hogy nem mondjuk 2 db terméket vettem 28.272 Ft-ért, egymás után külön fizetve pl... vagy én vagyok túl bonyolult?!
Soha nem volt bajom a Curve-vel, de pár héten belül ez a két vacakolás és hogy futhatok a pénzem után.... Nem akarnék lemondani róla, remélem nem fognak állandósulni a problémákBolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
ACE-
addikt
válasz hakos1987 #12776 üzenetére
Várni 7 napot hogy visszajöjjön az összeg... Nekem is volt egy vásárlásom aug 21-én mekiben, első sikertelen, levonva könyvelve, második sikeres. Éppen ma jött vissza a pénz a számlára. De ez kb. már milliószor le lett írva itt. Nem attól függ a visszatérítés, hogy könyvelve van-e.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz HoldfenyLuna #12773 üzenetére
kb. ugyanolyan veszélye van, mintha a bankkártyádat tartod a zsebedben. Az NFC csak bekapcsolt kijelzővel működik. Szóval ha véletlenül bekapcsolódik a zsebedben, és éppen akkor valaki terminált érintget a zsebedhez, akkor 5x15ezret tud levenni a számládról, ha kapsz értesítést akkor viszont ez hamar kiderül. Nincs gyakorlati jelentősége, nem találkoztam még ilyen elkövetési módszerrel (ha lett volna találkoztam volna). Egyébiránt ezt az 5x15ezer Ft összeget a bankok is visszatérítik egy feljelentés ellenében egy kivizsgálást követően.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz hakos1987 #12778 üzenetére
nem kell bizonyítani. a sikertelen tranzakció sikertelen tranzakció, akár le lett könyvelve a curve által, akár nem (hiszen ha curve-öt használsz, a bankod számára nem a spar, hanem a curve lesz a kereskedő). ennek nyoma van a rendszerekben, tehát legkésőbb 10 nap múlva automatikusan kapod a visszatérítést, de lehet, hogy hamarabb (az elmúlt napok ide bemásolt levelezései alapján úgy tűnik, hogy az időhatárt 7 napra vitték le)
[ Szerkesztve ]
-
JohnnyWeiss
tag
Előfizettem a Curve X-re és azt írták küldenek új kártyát. Most júliusban kaptam szép színes újat. Nem értem minek megint cserélni? Miben más az X-es díjcsomagban a kártya? És ha visszatérek az alapra esetleg megint újat küldenek?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz JohnnyWeiss #12783 üzenetére
semmiben nem más, de így programozták le a csomagváltási procedúrát (örüljünk, hogy nagyjából működik). lefelé váltásnál nem kell új kártya
mikor váltottál? csak hogy változott-e már az ár
-
ACE-
addikt
válasz dredjudge84 #12782 üzenetére
Ez a Paypass limit, azonosítás nélkül, 5 tranzakció.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz JohnnyWeiss #12788 üzenetére
köszi!
aki nem váltott, meg tudja nézni, hogy még mindig akciós árat ajánlana az app?
-
zerodot
aktív tag
válasz dredjudge84 #12787 üzenetére
De itt nem a fizikai kártyás paypassról, hanem a mobilos NFC-s fizetésről volt szó. Annál pedig emlékeim szerint nem is 5, hanem max 3 az azonosításmentes limit.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Én nem tudom mi a policy de mióta telefonnal fizetek (GPay->Curve->OTP) azóta nem kellett pin kódot megadnom a terminálon.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
HoldfenyLuna
aktív tag
válasz lehella #12794 üzenetére
Covid előtt nekem még kellett. Csak azért emlékszem, mert tiszta ideg voltam, hogy nem tudom a PIN kódot, aztán nagy nehezen rájöttem, hogy nekem most a Curve kártyának a kódja kéne, nem az eredeti bankos, ami akkor hirtelen nem volt nálam és a kasszánál kellett telefonálgatnom.
-
zerodot
aktív tag
válasz dredjudge84 #12798 üzenetére
Curve esetén kártyás érintésmentesnél elvileg 53000 Ft elérése után kéri a PIN-t: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...