- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
pictigjis
Topikgazda
válasz dredjudge84 #12652 üzenetére
és pontosan ezt is csinálja, ugye nem voltak ezzel kapcsolatban illúzióid?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz dredjudge84 #12655 üzenetére
leginkább arra, hogy ideje befejezni az offolást
-
hakos1987
őstag
No, 4 nap után visszaírt az ügyfélszolgálat (chat), hogy továbbítják a problémámat egy "csapatnak"... Közben pont ma lekönyvelték a készpénzfelvételt, azaz már nem zárolva van az összeg.... Tuti, hogy megoldódik ez így?! Kezdek aggódni... Elvileg az OTP-nél megvan a bejelentésem, hogy rossz volt az ATM... talán nem bukom a pénzt így Amíg zárolva volt, csak bíztam benne, hogy automatikusan visszakerül ha letelik az idő.... Bankomat még mindig nem kell keressem?!
[ Szerkesztve ]
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz hakos1987 #12658 üzenetére
teljesen biztos, hogy a pénzedet semmiképp sem fogod bukni. elhiszem, hogy kellemetlen, én is voltam már ilyen helyzetben egy mkb-s atm meghülyülése miatt, de legkésőbb a 10. napon el fog indulni a visszatérítés. most, hogy továbbították a bejelentésedet, valószínűleg hamarabb is.
-
hakos1987
őstag
válasz pictigjis #12659 üzenetére
a 10. napon mitől menne automatikusan? Zárolásnál még azt mondom, hogy feloldódhat, de most ezt lekönyvelték rendesen... Kíváncsi vagyok, még hány nap kell a Curve ügyfélszolgálatának és mit tudnak csinálni... Bocs a siránkozásomért....
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz hakos1987 #12660 üzenetére
attól, hogy így vannak beállítva a curve rendszerei. tapasztalati úton is többszörösen vissza van igazolva, másrészt jó eséllyel a support sablonválaszában is benne lesz, amit rajtam kívül már többen is megkaptak
"In these instances, the transactions would have reversed automatically after 10 days."
-
ACE-
addikt
5 napja üzentem a support-nak, azóta sincs válasz... ez már lassan vicc kategória...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
pictigjis
Topikgazda
katasztrofalisan lassu most az ugyintezes valoban, nalam sincs meg erdemi megoldas. ennyit kaptam ezzel kapcsolatban privatban
The support team are experiencing high volumes of messages again which has reduced their ability to respond as quickly as we’d all like but they’ll be in touch as soon as possible.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok!
2 hete rendeltem meg a curve kártyát, de még mindig nem jött meg, a revolut ha jól emlékszem itt volt pár nap alatt.
Vagy ennyi idő szokott lenni?Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
Impair1980
aktív tag
Sziasztok! Októberben jár le a kártyám. Automatikusan küldik az újat? Jelrnleg az ingyenes kártyám van, megéri X-re váltani?
Nagyon köszönöm! -
HoldfenyLuna
aktív tag
Nekem ma válaszoltak egy 12-i levelemre, amit kártyacsere miatt írtam (uk bin), és egy kicsit nehezen jött nekik össze, mert az új kártyám még csak digitális, de írják, hogy ha baj van, használjam az eddigi fizikai kártyám, amit amúgy már nem tudok, szóval majdnem. Szóval várom a 10-25 munkanapos ideérkezést, de már legalább úton van.
Egy dupla charge miatt (illetve az elsőt a terminál elutasította, közben meg sikeres volt) inkább írtam nekik, biztos, ami biztos, nem várom meg a 10 napot, meg egy napra rá írtak és utaltak pénteken, ami ma meg is jött.
Szóval én azt mondom, türelem, segítőkészek, de biztos valami van, ami miatt most ez így sikerül nekik.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Impair1980 #12667 üzenetére
elvileg automatikusan kuldik, elotte erkezik egy email is, hogy jo cimre kuldik-e
neked kell eldonteni, megeri-e. ha rendszeresen hasznalod a back in time-ot, vagy tobb mint ket kartyat hasznalnal a curve alatt, nem is tehetsz mast
-
Terentius
őstag
Curve app másnak is folyamat network errort meg something went wrong-ot ír?
Másik kérdésem:
Revolutra akartam tenni 3 dollárt Curve kártyával, erre a 3DS azonosítás 3x is hibára futott és elutasította a tranzakciót azzal, hogy adja meg a helyes számlázási cím irányítószámát úgy, ahogyan a banknál regisztrálva van. Az OTP kártyáról levonta a pénzeket. Nem tudom mit lehet tenni, ezeket automatikusan visszakapom?[ Szerkesztve ]
Poco F5 12/256 Gb
-
zerodot
aktív tag
válasz pictigjis #12672 üzenetére
Gondolom pénzbekérős linken keresztül, ott kéri az irányítószámot. Nekem ugyanez volt egyszer, mikor a pár fontnyi curve cashbacket akartam revolutra rakni. Írtam a curve supportnak, aztán pár napon belül visszaírták a cash egyenlegemet. A rossz irányítószám probléma már nem tudom hogy oldódott meg...
Terentius: ez nem a saját curve/otp kártyád? Vagy miért nem a normális módon topupolsz, a revo appban hozzáadva a megfelelő kártyát?
[ Szerkesztve ]
-
silver-pda
aktív tag
Helló!
Ha a Curve kártya mögött Wise van, akkor a Curve kártyás pénzfelvét Wise-nál vásárlásnak számít? Revolut esetén olvastam, hogy az vásárlás. -
pictigjis
Topikgazda
válasz silver-pda #12674 üzenetére
mindenhol vásárlásnak számít
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #12567 üzenetére
na, akkor ide visszakanyarodva: jó pár napig tartott, de az imént végre generáltak nekem egy új kártyát, ez már ismét 5574 4489-es tartományú HUN BIN personal debit kártya. még vasárnap azt írták, azért kaptam business kártyát, mert állítólag automatikusan mindenki ilyet kap, aki "freelancert" jelölt meg a regisztrációja során. nos, lehet, hogy évekkel ezelőtt félreklikkoltam az "employee" szó helyett, de az összes korábbi kártyám így is personal volt, szóval franc se érti, hogy sikerült ezt összehozni
mindegy, némi cseszegetés és többszöri bejelentés után sikerült elérni, hogy generáljanak új kártyaszámot. az előző amúgy már csomó hülyeséget csinált apple pay alatt (fizikait ugye eleve nem is akartam aktiválni, hogy legalább a régi kék működjön tovább), múlt hét csütörtök óta például egyáltalán nem frissült a tranzakciólista a walletban. tegnap kitöröltem, hozzáadtam újra, a fagyizós délutáni költésnek ismét nyoma sem volt
a legjobb, hogy most a kártya újragenerálása után a walletban automatikusan frissült a kártya: visszaállt a régi, kék dizájn (nem is értem), és így már megjelent a tranzakciós listában a tegnapi fagyizós költés (ezt még kevésbé értem). lényeg, hogy ha más is véletlenül business kártyát kapna mostanában, kérjen újat mindenképp, mert ezekkel valami alapvető probléma van
-
pictigjis
Topikgazda
az mkb tényleg nagyon gyors: reklamáltam egy elutasított, de terhelt tegnapi költést, a curve support ma, pár órával később manuálisan refundolta, és kb. azonnal meg is jelent az mkb-s számlatörténetben
de arra gyanakszom, ilyenkor csak a pozitív zárolást is ugyanúgy megjeleníti a rendszer azonnal, mint a költéseket (negatív zárolások). mondjuk, ez a gyakorlat igazán lehetne általános, például az mnb ilyeneket is előírhatna kötelezően a bankoknak...
[ Szerkesztve ]
-
stingy2
senior tag
Sziasztok, 07.06-án regisztráltam, le is vonták a kártya kiküldés díját, és egyelőre ennyi. Lassan eltelik 2 hónap és semmi. Mondjuk nem létszükséglet, de ha ennyire suttyók, akkor asszem nincs miről beszélni...Szóval szerintetek várjak türelemmel, vagy irogassak az üfszolnak?
INTJ
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #12678 üzenetére
az újabb kártyacsere után továbbra is működik a (rendszerben utolsó aktiváltként létező) régi kék fizikai kártya (online és érintéssel is teszteltem). az új virtuálissal szintén fizettem ma mobillal, ezúttal be is került a tranzakció a kártyatörténetbe a walletban. gondolom, ez az új virtuális is csak 15 ezer alatt használható apple pay esetén (az új fizikai aktiválásáig), de majd kipróbálom, ha esetleg úgy adódik
szóval az elvesztegetett pár héttől eltekintve nagy veszteség nem ért
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, ma kölcsönadtam feleségemnek a curve kártyát, hogy vegyen fel pénzt.
OTP automata bankfiókban.
09:59 otp atm 5000ft sikeres
10:01 bkk automata 3.000ft pending
10:02 otp 10.000ft declined uncorrect pin
10:02 otp 10.000ft declined uncorrect pin
10:02 otp 10.000ft declined uncorrect pin, pin suspendedElső kettő tranzakció feleségem volt, utolsó háromról pedig nem tud semmi, kártya nála, nem került ki a kezéből.
Mi történhetett?We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
warcat
veterán
válasz Zirowe #12685 üzenetére
Nem értek hozzá, de amiről csak hallottam és ráillik az esetre, hogy a mágnesszalagról leolvasták a kártyaadatokat (az automatán elhelyezett extra eszközzel) és megpróbálták használni a másolatot.
A 10k összeg csak a gyors próbák miatt volt, ha bejön a 3 leggyakoribb pin akkor ment volna a nagyobb összeg.Ha biztos, hogy nem tőletek származott a dolog akkor érdemes lenne értesíteni az üzemeltetőt ahol megtörténhetett a dolog.
EA: It's in the crate!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz warcat #12688 üzenetére
de az ilyen bejelentések előtt a curve-kártya zárolása legyen az első, ezek csak ezt követően történjenek (szerintem inkább a bkk-automatánál történhetett, ha oda is be lett dugva, bár franc tudja. akárhol is volt, iszonyú gyorsan ment minden a próbálkozásokkal együtt...)
[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
válasz warcat #12688 üzenetére
Sőt, ATM-nél még az is előfordul hogy kamerát is raknak be hogy lenézzék a PIN kódot. Viszont valóban gyors volt, ez akár olyan is lehet hogy valami mobil eszköz van kapcsolva a kütyühöz.
Bár nem tudom hogy a mágnescsíkot valahol elfogadják-e. Ezek már nem úgy működnek hogy a mágnescsíkot hiába húzzák le, kiírja a terminál hogy dugd be mert chip-es kártya csak chip-el működik? A chip meg elvileg hamisíthatatlan, illetve nem lehet csak úgy leolvasni, mint a mágnescsíkot...Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
hakos1987
őstag
válasz pictigjis #12680 üzenetére
Nem rinya, de továbbra is csak várok a levont 70 ezremre... 🙄 A chaten jött ugye, hogy majd emailben tájékoztatnak, de semmi... A tranzakció több, mint 1 hete volt. Azóta nem mertem felvenni vele kp-t, de hogy őszinte legyek, ez a sz.rakodás, bizonytalanság nagyon nem tetszik... Hogy egy support 1 hét alatt 2 sort bírt magából kitolni, megoldás meg sehol... Most már tényleg csak a 10 napban bízhatok... Ezek után a bizalomnak annyi... Revoluttal jobb lehet a helyzet?! Csalódás, hogy nincs kihez fordulni, ha önhibádon kívül leveszik a pénzed
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz hakos1987 #12692 üzenetére
valami nagyon szerencsétlen időpontban írhattál a supportnak, és elsüllyedt a leveled. tudom, ez nem vigasz, de én is írtam a héten, és 12 órán belül megoldották az ilyen jellegű problémát. azt javaslom, írj még egyszer, az összefoglalóban van egy weblapos form, itt topic - transactions - declines. 70 ezer forintot senki sem szeret sokáig hiányolni (szövegbe írd bele, hogy atm-hardverhiba volt, amit ők szinte biztosan látni fognak a tranzakcióadatokban)
ha a konkrét tranzakciót megnyitod az appban, még mindig nem ír refundot a back in time mezőben?
[ Szerkesztve ]
-
hakos1987
őstag
válasz pictigjis #12693 üzenetére
Köszi, neki futok mégegyszer!
Szerk: írtam még az előbb chaten jó morcosan, erre ebben a pillanatban visszajött a pínz minden jó, ha vége jó, valami félre siklott ezek szerint... Köszi a türelmet
[ Szerkesztve ]
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz zerodot #12694 üzenetére
nekem le volt, amit el is felejtettem. pár éve new yorkban a helyi szokásoknak megfelelően reflexből húzgálták a kártyát a hotelben, amikor bejelentkeztünk, és simán átment a tranzakció. felmentem a szobába, direkt megnéztem az appban, és elvileg tényleg le volt tiltva
-
Zirowe
nagyúr
Köszönöm szépen a válaszokat.
Elvileg a bkk automatánál paypassal fizetett, szóval nem ott kellett történnie a bajnak.
Visszamentem a fiókba 2 óra múlva, szóltam, de széttárták a kezüket, hogy nem ők üzemelik az automatát és amúgy se láttak semmi furát.
Írok majd az automata üzemeltetőnek, de egyébként a gépen nem látszodott semmi idegen tárgy.
Engem igazából az érdekel, hogy pin nélkül hogyan jutott a 10.000ft-s igényig, tehát akkor elvileg az nem pénzfelvétel volt, hanem fizetés?
Mágnescsíkot úgyse használja már semmi, lekaparhatom gond nélkül?
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!