- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Drágább lett a Pixel 8a
- Teljes az összecsapott Motorola csúcsmobil tudáslistája
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
Red Dead Redemption - Újabb jel, hogy PC-re is megjelenhet?
gp Vajon a Rockstar meddig húzza még az időt azzal, hogy végre elhozza még egy platformra a játékot?
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mr_kickass
tag
válasz Dyingsoul #45741 üzenetére
En a helyedben megneznem Nemetorszagban is, Z4 elegge hobbi kategoria ahhoz, hogy legyen olyan peldany, amit sose hasznaltak telen, de meg az en majd' 20 eves nemet E39-emen is csak nehany porsenes volt (kuszob es csomagter), 100 alatti osszegbol teljesen rozsdakezdemeny-mentesre lett lakatolva.
-
cOxeR
Ármester
válasz Dyingsoul #45741 üzenetére
Szia!
Z4-ből nehéz lesz jót találni, ami jó annak itthon megkérik az árát, de kint is.
Egy nagyon szépet tudok, 3.0, M ülés, elég sok átalakítással, futómű, kipuff. 20" kerék... de az 4.2M.
Szóval a kérdés mennyit szánsz rá... illetve mennyit akarsz még vásárlás után rákölteni.
Nekem írhatsz privátot amúgy, ez az enyém, én egy évig kerestem, de találtam végül itthon, megfelelőt, megfelelő áron, de erre is kellett költeni.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Dyingsoul #45741 üzenetére
Hello.
Esetleg egy autók külföldről való behozására specializálódott cégen keresztül keresni egy megfelelőt? Az autókhoz nem tudom mennyire értesz de úgy értelmezem az írásod, hogy a külföldről való behozásukhoz nem igazán. Keresnének neked egy megfelelpőt, behoznák és neked csak használni kellene. Azt nem tudom, hogy ha véletlenül valami gond lenne akkor vállalnának-e érte felelőséget vagy a külföldi extulajt kellene keresned. -
Chris0321
addikt
válasz Dyingsoul #45746 üzenetére
Én is hasonló cipőben járok mert most keresek egy e46 facelift Touring-ot. A sógorom autószerelő és eladó egy használtautó kereskedésben és ő fog segíteni a vásárlásnál. Elég sokat szerelt már BMW-t, ért hozzá és neki is volt/van. Még úgy is, hogy megfelelő szakembert viszek magammal tudom, hogy lehet gond a vásárlás után az autóval hisz lehet valamit nem vesz észre vagy nem is vehet (pl. a túlzott olajfogyasztást csak huzamosabb használat esetén lehet észrevenni). Egyrészt azt tanácsolom keress valakit aki elmegy veled és segít másrészt nehogy a vásárlás után vizsgáltasd át hanem előtte mert utána már nehéz visszatáncolni ha komoly gond van az autóval. A kínálat legaljából választani így is nagyon rizikós, ha nem olyan fontos most a kocsi mint írod ajánlatos lenne spórolni még az összeghez.
cOxeR: Csak azért ajánlottam volna ezt neki mert ha nem ért hozzá és valami komoly hibát nem vesz észre eléggé fájni fog neki anyagilag a javítás vagy ha nagy a baj adhatja el áron alul ha valaki megveszi tőle.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Dyingsoul #45746 üzenetére
3.0-át főleg ha faceliftest akarsz, akkor nem fogsz kapni ennyiért, vagy hát nem olyat amibe én beleugranék, hidd el sokat számít, ha nem az aljából veszel, hanem a közepéből... sokkal több az esély arra, hogy nem fogsz túlságosan költséges dolgokba beleszaladni, 1-2 éven belül.
Én 10k eur targettel kezdtem és felette vettem meg jócskán és szerintem jó vétel volt így is, pedig futóművet és egyéb megelőzéseket kellett csinálni. Illetve vannak időszerű megelőző javítások...
Abban az ársávba, vagy sok km-es, vagy 2.0-ás 4 hengeresek vannak jó állapotban inkább.
Esetleg Z3.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Dyingsoul #45756 üzenetére
Saját kockázatod. Amennyi tákoltat én láttam... eléggé körültekintően kell megnézni.
Ne engedd el, de tudd, hogy azért itt simán lehet költeni dolgokra, ami nem lesz olcsó.
Többnyire aki karbantartja és figyel rá az olcsón nem is adja, főleg azért mert ez “luxuscikk” nem annyira zavarja a tulajokat ha nem megy el egy szezonban.
Van hazai Fb csoport ott is aki gondos, az akkor adja csak el ha érdemes, amúgy meg tartja, senki nem érzi rosszul magát ha meg egy szezont megy vele.Z3 azért más, szóval azt értem miért nem akarod, de a költségvetésből az a biztosabb.
Illetve ami fontos, hogy ha ki akarsz belőle szállni azért a nagyobb motoros jobb felszereltséget előbb megveszik, sőt inkább csak azt keresik.
-
Dyingsoul
veterán
válasz Dyingsoul #45768 üzenetére
Átgondoltam...
Kezdem úgy érezni, hogy inkább egy E46-ot kellene vennem... 325-328-330 Ci-ben gondolkodom, M Pakettel, napfénytető nélkül. Szerintetek milyen árban lehet kapni értelmeset? Én 2m körül gondoltam a vételárat ahogy elnéztem a piacot, de lehet tévedek és ezekért a nagyobb motorokért többet kell csengetni. A 330 Ci-hez húzna leginkább a szívem. Pár ismerősöm akivel beszéltem róla kérdezgette, hogy minek a nagy motor... Erre az a válaszom, hogy mert M-esre nincs pénzem... 3-5 évre tervezek vele. A fogyasztás nem érdekel, mivel ezeknek a sor6-oknak kb hasonló. Nem sürgős a vétel, akár fél-egy évig is elnézelődök.
Megnéztem számtalan videót és népítélet cikkeket olvastam, egyik barátomnak dízeles 2.0-ja van tőle is kértem pár tanácsot. Azért a ti véleményetekre is kíváncsi vagyok, szerintetek mire kell odafigyelni vásárláskor ezeknél a típusoknál?[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
negro
őstag
válasz Dyingsoul #46214 üzenetére
Gyarilag nincs. LPG Ladaba valo szerintem... az nem megy cserebe sokat eszik. Ott van ertelme. Dolgoztam anno kuton ami mogott volt egy autoszerelo muhely aminek fo tevekenysege LPG-re valo atalakitas volt. Tudnek rola meselni de en eleve az elvet nem szeretem, hogy ha vki vesz egy nagymotoros 6 hengeres elmeny autot akkor ne legyen mar gond tankolni. Ha gond akkor dieselt kell venni.
Ahogy kollegamnak szoktam mondani: - jonak tunik. Marpedig ami olyan, hogy elhozod es hasznalod mert max az olajat, szuroket csereled az ennyi. Nem egy 8-10e euros peldany van. Megkimelt E39 M-esek detto ilyen arban mennek. Mennek fel... szerencsere. Itt jon a kepbe mindig, h ennyiert van mar E90 meg E60 is. En ugyan youngtimeres vagyok, regi BMW-ket szeretem ,szoval 3 millaert biztos egy megkimelt E46/39-et vennek ma is inkabb mint egy atlag E60/E90-et.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
KAMELOT
titán
válasz Dyingsoul #46252 üzenetére
Én csak arra reagáltam, hogy szeretnél M3-at. Kevés pénzből ez is megoldható! Úgy értem olcsóbban mint egy M3. Itt egy szép M3
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
NoZoli
tag
válasz Dyingsoul #46577 üzenetére
Mint minden autónál, itt is igaz, hogy ha egy újabb modellt találsz, egy jó állapotú régebbi áráért, ott csodára nem lehet számítani. Biztosan kell rá költeni annyit, amennyi a különbözet a jó állapotú, újabb modell felé. És nyilván, fenntartani is drágább, újabb mivolta miatt.
-
chess001
aktív tag
válasz Dyingsoul #46582 üzenetére
Milyen generál? Motorgenerál, futómű? Tök felesleges kérdés, az adott állapot eldönti, vidd el felméretni...
Az átalános alkatrészek-szűrők, olaj- elég hasonló áron futnak... Nézz meg mindegyikből 2-3 darabot, ne a képernyőről akarj autót venni![ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz Dyingsoul #46771 üzenetére
Nekem 28i tehat meg M52-es van es igaz mostansag 75% varosi uzem megy de nekem is megeszik csereperiodus alatt 1,5-2 litert / 15e km alatt. Ergo ott van az a 10e km/1Liter. 5W-30 -al. A norma is vmi 0.9L / 10e km-re. M54 meg alapbol jobban tudja fogyasztani. Szerintem ez nem veszes.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
válasz Dyingsoul #46771 üzenetére
Az olajlehúzó gyűrű szeret letapadni, de a dugót meg lehet csinálni, hogy fogadja az M52 gyűrűjét, akkor ez nem lesz. A közeljövőben majd beszámolok, hogy mennyira működik ez a valóságban...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Dyingsoul #47701 üzenetére
Persze. Írj rám nyugodtan.
(#47697) Gsx-rr
Az a felni nekem se jön be.... style 313-at raknék rá. Egyébként a Km is kevés viszonylag akár érdemes lehetne megnézni azt a kereket meg kihagyni a vásárlásból...
(#47700) SeniorTilla
A folyamatos sok ki/be szállástól. Nincs azért az a bőr halálon... Közel nincs olyan rossz állapotban mint ahogy leírod. Egy jó kárpitos rendbe rakja gyorsan.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- GeForce GTX 1060 6GB vs Sapphire NITRO+ RX 580 8GB
- Bittorrent topik
- Gumi és felni topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Mobil flották
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- További aktív témák...
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs