- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Magisk
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
Hirdetés
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stukker1987
senior tag
válasz CharlieDrop #23143 üzenetére
Persze
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #23160 üzenetére
Neztem, sokan manual kettobol indulnak, elvileg ugy nincs akkora fojtas. Az allok a gazon, nyomom a feket modszert pedig nem probalom ki.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #23164 üzenetére
Enyem is ledes jelenleg. H8 megy bele 2008-tol felfele is.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #23169 üzenetére
Legjobb pelda. 3. kep, a balos hasonlit az enyemre. De az itteni jobbos is joval halvanyabb, mint amiket mostansag latok. Lehet tenyleg a nagy facelift utan volt valami belso valtozas a lampatesten, es azert ez a kulonbseg.
Amiket mostansag latok, igy neznek ki.
Es biztos nem a led fajtajatol fugg. Csavo arulja a 130 fontos MTEC-et, de a kepeken ez is ugyan olyan erotlen fenyu, csak ez megoldja 13W-al a 20W helyett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #23171 üzenetére
Nekem most 20W-os. De ott van, ugy nez ki, ahogy a kepen, mindegyik halvany, erotlen. Nem tudom, bele merjek e rakni 40W-ost, ket dolog miatt is. A teljesitmeny felvetel, a masik a ho, amit generalna.
Don't Tread On Me
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23207 üzenetére
Eredeti BMW tárcsákat meg fékpofákat. Mondjuk kopásjelzö szenzor nem kellet volna, de benne volt a value csomagban (legolcsobb). Ablakot is beraktam a 320i -be. Nem volt nehéz egyáltalán. Volt egy nagyon jó video YT-on rola. Meg elolvastam a szerviz leiarast is. Fontos volt hogy az aksit le kellet kötni amikor a légzsákot vettem ki. Nem is gondoltam volna erre magamtol.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23216 üzenetére
Majd legközelebb. Most már uton van a 5w30 LL04 BMW. Az a baj hogy a kezikönyvbe nem ir semmit az olajrol csak hogy LL01 legyen minimum meg LL98 és ennyi. Viszont ez az alacsony fordulaton egyenetlen motor járás kicsit bosszant. Ma hibakodokat is neztem de semmit nem dobott. Esetleg valami ötlet mit nezzek? Ja meg a masik amikor a legkondit bekapcsolom eleg erdekes hangja van. Kb mint egy JET motornak. Es a motor fordulatatol fuggöen nö vagy csökken ez a hang erösseg. De amugy jól hüt.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23220 üzenetére
Néztem róla videokat YT-on. Hévégén kiszedem és megnézem. Köszi a tippet.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23243 üzenetére
Kereskedő: általában külföldről hozott, nyerészkedni akar, elrejti a hibákat, nehezen leinformálható.
Itthon újonnan üzembe helyezettet könnyen leinformálok, ha komolyabb balesete volt, az azonnal kiderül.2.2 literessel? Igazából csak a teljesítményadó, pont 125kw-nál ugrik meg a sarc majdnem a duplájára. Eredetileg 2 litereset keresek, fogyasztás/teljesítmény szempontjából ez tűnik a legjobb választásnak.
De igazából ezen gondolkozok, hogy megnézzem, ha felhívom a kinti szervizt, akkor gondolom meg tudnák erősíteni, hogy nem lett-e valami átírva a szervizkönyvében.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23246 üzenetére
Nem kell patika autó, de eddigi megnézett autóknál mind volt valami komolyabb baj, pl elkopott motor, vagy jó eséllyel már sérült alváz.
Na csontitól én biztos nem vennék semmitMegkérdezhetem, hogy milyen e46-od van pontosan?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23248 üzenetére
Egyiknél lett mérve kompresszió, az volt összességében olyan állapotban, hogy elvigyem szervizbe. (Egyébként eddig Mazda 6-okat néztem csak személyesen, szóval ez is olyan volt.)
Másiknál a kevés km ellenére kicsit csörömpölt a motor (kb úgy, mint az előzőnél), de nem ez volt a legnagyobb baja, hanem hogy volt törve, légzsák nyílt és ez már komolyabb ütközésről árulkodik, illetve egy balesetet elhallgattak (nem kérdeztem konkrétan rá, de kérdeztem, hogy mikor hol volt törve).
Eddig 4 hónap, 3 megtekintett autó, legtöbbről már hamar képről, vagy telefon hívás alkalmából kibukik valami olyan probléma, hogy már el sem érdemes menni.Persze, hogy előítélet, általánosságban több negatív tapasztalatot olvasok kereskedőkről, mint pozitívat.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23252 üzenetére
Persze azt nezem mindig. Meg ugy 9-10ezer km-enkent az olajat is cserelem szurövel. Amugy E39-et azert nem mertem bevallalni mert a min 10L -es fogyi mar sok nekem, meg az automata nyugjeitöl is tartok egy kicsit. Ez a M54B22 azért el van 7,5-8L -el is. Az elözö M52TU is elment ennyivel ez meg ugye több Le meg korszerubb. Legtöbbet 100as tempoval megyek napi 120km -ert.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23252 üzenetére
1.2 - 1.6 között voltak amiket néztem.
Hát akkor te mázlista vagy Legtöbb ismerős szintén hamar talált autót, csak nekem nem sikerül.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #23278 üzenetére
akkor miért kockáztatnak ennyien? bár gondolom a legtöbb vásárló még mindig nem nézi ezt, csak ami papíron van...
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23286 üzenetére
Hát szerintem 1.6-ot nem ér, mégiscsak 12 éves autóról beszélünk
Én 1.4-re gondoltam, annyiért megvenném, végül is kicsit hibás az extrák listája, mert nincs napfénytető. Illetve, ha vonóhorog sincs, akkor az is alku tárgyát képezi nálam, mert az viszont kelleni fog.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23289 üzenetére
Ok, csak lehet nekem is kell még rajta majd ezt-azt csinálni. Nos, ha te 1.3-ért vetted a dízel e46-ot akkor ez alapján szerintem mondhatom azt, hogy ezért a benzinesért kicsit sok az 1.6. Na mindegy, majd kiderül hogy jó-e az autó és hogy mennyit engednek (a feléből ).
(#23288) Stukker1987: Annyira nem nézem az életkort, állapot érdekel főleg, a km sem annyira, jó állapotban legyen a motor.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23292 üzenetére
Hát az úgy elég soknak hangzik.
Haverom vett nemrég 320d-t (szintén e46, facelift előttit), elég olcsón megúszta, de mondjuk kockáztatott is (nem indult be), kintről hozta és 1m alatt maradt a vége úgy, hogy mindent megcsináltatott és már a nevén volt.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23294 üzenetére
Sajnos reális kép nincs az áráról, mert pont ilyen, itthoni, magánszemélytől nincs, csak sedan, de az sem sok. Egyébként meg ugye az egy dolog, hogy ki mennyiért hirdeti, mert ritka, hogy annyiért el is vinnék.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
CharlieDrop
veterán
válasz CharlieDrop #23297 üzenetére
najó, nem nagyon van 20i kombi.
Igazából örülnék, ha 1.1 milláért lenne itthon ilyen, de mindenki dízelt vett.
De itthon 0db automata benzines volt a kínálat ezért lett az ami...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Geller72
veterán
válasz CharlieDrop #23315 üzenetére
..némi cinizmust érzékelek..."nade".
Amikor arról beszélek, hogy melyik motort és hogy nem szeretnék komolyabb összegekbe beleszaladni, akkor nem arról van szó, hogy smucig vagyok és nem nekem való a béemvé, mer csóró vagyok...hanem:Azt hallottam, hogy a (talán) 2003, 2005 utáni motoroknál elég nagy a szervizigény és jellemzően drágábbak az alkatrészek is, mint az előző konstrukciós modelleknél, (talán) a 2001-es modelleknél. Ha nem muszáj, nem szeretnék beleszaladni egy rossz konstrukcióba. Gondolom, te sem örülnél egy olyan autónak, amire havonta ráköltesz 2000 eurót. Arra akarok kilyukadni, hogy kell e félnem a BMW nagyobb dizeleitől, vagy sem. A kollégám sajna havi szinten fektet bele jelentős összeget az A6-ba, hogy biztonságban közlekedhessen Európa szinten. Nos így nem szeretnék járni. A megbízhatóságra vagyok kíváncsi a buktatókkal együtt.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #23315 üzenetére
Én is pont ezt gondolom. A tönkremenés azt jelenti, hogy nem lehet használni, szóval a meghibásodás, ami megoldható gond. A német autók alatt általában jobb állapotban van a futómű a magyar km-hez képest (mert jobbak az utak), és az ottani normális tulajok még ki tudták fizetni a szervizelést (amit a magyar 2-3-4. tulajok már nem akarnak).
Ha chippelni akarod, akkor inkább vegyél kapásból erősebbet a gyáriak nem vétetlenül csináltak erősebb verziót, nem hülyék.
540i az hosszú utakra van kitalálva, bár szerintem inkább csak státuszimbólum akkora motor...
Geller:
Ami használva van, arra költeni kell. Konstrukciós hibájunk nincs, nem olyan, hogy 40e km-nél tuti tönkremegy. A kopó alkatrészeket cserélni kell, a nagy kerék, sok olaj a motorba, nagyobb fék drágább, mint egy kisautóban.
A 30d, 35d kicsit komplikáltabb, több benne a hibalehetőség, de a szervízköltséget az üzemanyagköltséggel lehet kompenzálni-ha jól sakkozik az ember.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Geller72
veterán
válasz CharlieDrop #23319 üzenetére
Nem tudom, hogy jól emlékszeme/jól mondom/van e ilyen, de úgy rémlik, hogy valami szívósor-tömítésről beszélt. Tisztában vagyok a fenntartási költségekkel, tudom, hogy nagyságrendbeli differencia van egy általad említett opel és egy 530d közt. Tehát, mint említettem, tisztában vagyok vele. Volvó S80 helyett gondolkodom az 530D-n. Tetszik, ahogy kinéz, ahogy megy..etc. 730D-vel valakinek tapasztalata esetleg, ami 2005 utáni legalább, de nem fiatalabb 2010-nél? Amúgy, mint említettem is, nem itthon akarok, fostalicskát venni, hanem mindenképpen kint, minőséget. A választék is sokkal nagyobb.
Különösen finom lenne például egy ilyen, de az xDrive-tól is tartok. Okkal kell tartanom?
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz CharlieDrop #23322 üzenetére
Igen, kinti ár. Az 535D miben jobb, mint az 530D? Turbók? Lökettérfogatra ugye az újabb (relatíve) típusok ugyanannyi köbcentisek, a régi 535-ösök voltak valóban 3500-asok. Ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz CharlieDrop #23326 üzenetére
Köszi a válaszokat.
-
Geller72
veterán
válasz CharlieDrop #23328 üzenetére
Az a 12k ercsi az az ár, amit kb. szánok így elsőre egy BMW-re. Haver 11k-ért vette, ezüstben, nagyon szép. (530D) Sedánban gondolkodom, kombi nem tetszik és ki sem használnám. Németben (is) ősszel vannak a biztosítóváltások (ha jól tudom) és akkor ki lehet fogni egy-egy jobb autót viszonylag olcsóbb áron.
-
Geller72
veterán
válasz CharlieDrop #23330 üzenetére
-
raczger
őstag
-
Stukker1987
senior tag
válasz CharlieDrop #23379 üzenetére
Dension kompatibilitási listában nézd meg mit ajánlanak a te autódhoz.
Lehet hogy E46-hoz olcsóbb megoldásaik is vannak...kpal:
Most hogy nézegetem pár trükk van rá,hogy pár szoftveres lépést meg lehessen úszni,de kérdés mennyire lesz utána minden funkció megmarad-e..
Érdekelne engem is a téma,de előbb vennék M-packetet,mint ezt..[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #23472 üzenetére
Nekem gyarilag elore 2.4, hatra 2.6 dukal. De valaki 2.6, 2.8 -at ajanlott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #23476 üzenetére
Beneztem. 2.6 elol, 2.8 hatul, ket szemelyig, csomagokkal. Szoval jol irta a csoka az egyik helyen. Most tuti laposabbak, reggel megyek, es beallitom oket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23492 üzenetére
Az pontosabban mit jelent, kb 10k km alatt kb mennyi fogy el? Alapból egyébként ez nem zavarna, csak hát a túlzott olajfogyasztás sosem jelent jót, még ha gyári értéken belül is van. (Jártam úgy egy mazda esetében, gyári értéken belül volt az olajfogyasztás, 1-1.5 liter 15k km alatt, el is volt kopva a második henger, természetesen nem vettem meg.)
Mely motor(ok) a leginkább ajánlottak a facelift e46-ok közül (benzines)?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23494 üzenetére
Értem, köszönöm a választ, akkor ez ha jól értem jobban ajánlott?
[link]
(Lehet már korábban ezt linkeltem, nem emlékszem már.)
Bár ezzel valószínűleg valami gond van, ha fél év alatt nem tudta eladni.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23496 üzenetére
Fél év alatt bármilyen jó autót elvisznek szinte, a 2.5 literes motor még nem olyan nagy ilyen szempontból. (Pl a 2.3-as mazda6-okat viszik mint a cukrot, ha jó, 1 hét alatt eladják)
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23498 üzenetére
Sajnos nem azok, ha jó lenne már nem fárasztanálak itt titeket
Legalábbis az első generációs 6-os 2.3-al pont az olajfogyasztás a probléma, kb 300k-t bírnak csak azok a motorok, a legtöbb amit néztem már el is volt kopva szinte (néptítéleten is találsz olyat, ahol leírták, hogy már motort kellett cserélni, illetve külföldi fórumokon is rátaláltam erre, hogy hamar kuka lehet a motor). Egyébként sajnálom, mert kívül-belül nagyon tetszik, marha nagy hely van benne, a 2.3-asok pedig elég jól felszereltek.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23503 üzenetére
Inspection I és II. Nálatok nem így írja? Insp2 nel pl. levegő szűrő, gyertyák, olaj szűrő, pollen szűrő, és még pár ellenőrzés. Azt hiszem 30ezer km utáni szerviz. Közben meg egy olaj csere. Vagy 60ezer? Valahogy így.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
hdman
őstag
válasz CharlieDrop #23505 üzenetére
Én a helyedben minden olajcserénél cserélném a gázolajszűrőt is...
Sopron city :)
-
hdman
őstag
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #23514 üzenetére
abban nincs (már ha e46ról van szó). Ez esetben sima motortulajdonság, nem mai fejlesztés, de normális.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #23519 üzenetére
Valóban. Teljesen abban a hitben voltam hogy az csak a dieselekben meg a nagyobb benzinesekben van.
Oracsoport hibamhoz: 2 nap pihi utan magatol megjavult. Igaz most csalva mer mert nem nullan allnak nyugalomban de mar ledobtam a szervizbe majd elintezik.
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #23540 üzenetére
És automatával mennyire lehet kihasználni a vese szimbólum és a hátsó kerék adta lehetőségeket?
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #23557 üzenetére
Hmmm...lehet gyűjtenem kéne még kicsit egy dizlire inkább. Félek a benya csalódás lenne.
A kilövés és a gyomorszorító préselés olyan dolog, amiről nem tudok lemondani. -
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #23560 üzenetére
Hát mindenképp egy tesztvezetes fog dönteni szerintem. De a benzines félő h nem fog úgy préselni.
Másik kerdes:
Hirdetésekben össze-vissza vannak a felszereltségek, a valóságban az átlag BMW-k tudják ezeket?
- elektromos ülés, tükör, első-hátsó ködlámpa, 2 zónás digitális klíma, ülésfűtés, állófűtés, ajtóél világítás, tempomat, 8+ hangszóró gyári mélyládával a csomagtartóban, lábtérvilágítas, automata tükörvilágítás a napellenzőben, ha a tükör reteszét eltolom, kilépőfény.Ezek mennyire jellemző felszereltségek BMW-knél? A mostani autó ezeket tudja és nem szeretnék visszalépni.
[ Szerkesztve ]
-
Eyesis
őstag
válasz CharlieDrop #23591 üzenetére
akkor lehet most télen lecseréltetem ezen a felnin a gumit téli gumikra, és jövő tavasszal felnikkel együtt veszek nyári gumit.. (most egy végét járó téli gumi van rajta, gondolom szeptemberig kibírja )
Honnan lehet tudni, hogy egy felni replika, vagy gyári?Eyesis
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #23595 üzenetére
A volt szerelom, aki elhunyt. Az o tarsa, tanitvanya vitte tovabb a muhelyt, nala. Egyebkent Budapesten, III. ker.
Egyebkent most hivott nemregen... Megnezte a kompot, nincs hibakod. Pontosan egy van, valszeg az izzito elektronika gyengelkedik, mert beadta mind a 6 gyertyat hibanak, igaz ossz ketszer. Sem magas homerseklet, sem tul magas rail nyomas, sem turbo egyeb hibaja, sem legtomegmero, semmi. Szoval az autoval tortenik valami, majd csinal valamit, amit aztan el sem tarol hibanak. Zsakutca. Szombaton mehetek fel, en vezetek, o pedig notebookon nezi, mi tortenik az autoval akkor, amikor hirtelen megall a nagyobbik turbo.
Ennyit a remappos hibakrol, es az abbol eredo sok buta szulemenybol.Egyebkent elso ket stabrud lesz csere, hatso ket fekpofa. Jovore cserelni kell az elso tarcsakat is, de addigra vagy lecserelem, vagy megy ra egy performance rendszer. Piros intercooler cso, amit a zsenialis BMW elvileg kijavitott ereszti az olajat. Csovet nem fogom ujra kicserelni, megprobal hozza tomitest keriteni. Alapjaraton a kipufogo csorompol, valamilyen fem halo, ami tartja meglazult. Az is orvosolva lesz. Plusz folyadekok cserelve, szurokkel. Ezek mar ma keszen lesznek. EGR-t holnap szedi le a szivosorral egyutt. Talan a turbokat is, bar ez mind eleg idoigenyes munka.
Pont bent allt egy 530D, beleesett a swirl flaps. Meguszta a motor, megy ra a dugo. 95k km-nel....ujabb BMW zsenialitas.
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #23639 üzenetére
találtam is topicot, itt is azt írták. a szerelés drágább mulatság mint a párezres szilent... [link]
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23643 üzenetére
Na az úgy kellemetlen... :/ utánna érdeklődők mennyi az annyi. Itt svédben azért vannak óra bérek a szereloknel ráadásul a munka tempó negyed olyan gyors mint magyarba. Többek között ezért is csinálok amit csak tudok magam. Na meg érdekel is.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
roomi
tag
válasz CharlieDrop #23672 üzenetére
Ja. googli. 10 le es 10nm kevesebb. Az elmúlt 1 hónapban majdnem meghirdettem a 3 eves vw csoportosat, h vegyek 6 év koruli 3 as sorozatut. 320i t. Vmit tudnak a bajorok.
-
FET-MEN
veterán
válasz CharlieDrop #23711 üzenetére
225, de elfogytak. 245 megvéve rá. Pogácsák is lesznek 2-2,5-ek, de idén nyáron már kibírja azt az 1 hónapot
Iphone 7
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #23713 üzenetére
Szerintem 225/35.
Ez kötelező:
GyorsulásA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
válasz CharlieDrop #23720 üzenetére
(#23720) CharlieDrop: PZ49780 az alvázszám vége, ez alapján N45B16O2 a motortípus. Örüljek, vagy kezdjem el feltörni a megtakarításaimat?
(#23719) reimerm: 116i (1,6 benzin), 120k volt benne, 7 évesen ez nem tűnik soknak. Elég jól sikerült leinfózni az előző tulajt és mivel a nyíregyházi márkaszervízben volt szervizelve, úgy tűnik, hogy nem volt tekergetve az óra és megfelelő gondokodást is kapott. Egyébként nagyon szép állapotban van, egy két helyen látszik csak a használat (kormánygumin kisebb kopás, váltógomb és indítógomb kopott kicsit), úgyhogy egyelőre jó vételnek tűnik.
less qq more pewpew!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen