- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android szakmai topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor 90 - modellalkat
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz raczger #23244 üzenetére
Nem tudom, mostani e46-om Csontitól van
Csak hát ugye megnézi az ember mit vesz
Patika autót meg úgy is csak újonnan lehet venni, no meg a kivételek
@(#23245) Xmodule
Nem vagyok e39 fan, de ha e kettő közül kell választani, akkor a B25. Jobb egy fokkal, mint a 2.2
Hosszú távon meg sokkal nem fog többet enni. Nem tudom mennyivel drágább, de szerintem úgy 1,5 a szorzó...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz raczger #23247 üzenetére
Na, látod, előítéletek...
Persze egy 18d automata szedán, már az M47N motoros
Mindig amondó vagyok, el kell menni és meg kell nézni.
Azért az elkopott motor kemény, mindnél néztél kompressziót meg levetted a hengerfejet? Vagy csak okádták a füstöt?
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Stukker1987
senior tag
válasz raczger #23249 üzenetére
Nálam nem előítélet a negatív hozzáállás a kereskedőhöz,hanem tapasztalat. Igenis több olyan példát tudnék mondani,ahol tudatosan lett károsítva vagy a vásárló vagy az állam.
Legjobb beszólást telefonos érdeklődésre haveromnak mondták:
Haver: Szervízkönyve megvan,vezették rendesen?
Kereskedő: Maga most szervízkönyvet vagy autót akar vásárolni?[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
-
Xmodule
őstag
válasz raczger #23254 üzenetére
Én mondjuk nem ebben az árban nezegetek mint Te de en most ezt a E46 ot 1.1 ért vettem. Mondjuk fekek nyari gumik majd 100%osak egyedul ami nincs az teli garnitura. ennyi a negativum egyedul.
Amik eddig nekem voltak az utobbi 1 evben.
1.E36 320i 1999 kombi (itt amiket megneztem elötte E46 2000-es 320i nagyon lelakott volt, E36 99es automata ezt valami diszno szallitasra hasznaltak vagy valami farm kocsi volt de ezt nem irtak a hirdetesbe meglepetesem volt.) E36 ot kereskedötöl vettem igaz kicsit dragan sok volt rajta a rozsda (nincs ismerös aki megcsinalna:S) kuplung is full vege fele jart. Elsö BMW-m volt nem ertettem hozza semmit sem kb. Szerettem amugy. Szep krém szinu bör ulessel 170e km-el. Itt ereztem hogy valtani kell mert a kuplung sok lesz marmint nekem nem eri meg. Rozsda miatt. Eladtam picit buktam rajta belefert tanulopenznek.
2. E46 320i (M52TU) 2000 kombi. (amiket neztem: E46 328i sedan a kocsi kb meg volt halva teleszkop 0 rugozas hatul de ugy konkretan mintha oda lett volna hegggesztve hatso ablak lehuzva nem muködött stb. ezutan neztem egy E46 320i-t de ez valami M -es lehetett mert nagyon szep speci volt kivul belul de ez a kocsi annyit allt kint hogy mikor elvittuk tesztkörre hatul valami csattant egy nagyot azt hittem kitört a kerek de nem szerintem ott a fekkel lehett valami de nagyon veszelyes hangot adott ki gyorsan vissza is vittuk. azert kar volt mert tenyleg szep volt:S). ezt a kocsit élettarsam örökölte. picit aron alul adtam neki de csaladban maradt.itt azert mar jön a rozsda föleg a sarvedönel:S
3. E46 318i 2002 sedan. (amiket neztem: E46 318i 2004 rengetek rozsdaval szetesö felfuggesztessel, E46 320i 2004 keves km ott derult ki hogy hatso ules nuku mivel könnyu teherautonak van beregisztralva es erre meg jött a hab a tortara mikor mondtak hogy elözö tulaj hivatalos BMW markaszerviz volt mint szerviz kocsit hasznaltak ezert sem volt hatso ules. Persze durva serulesek belsö teren kivul meg rozsda sufni modon csiszolva fujva matt festekkel fenyes festesre. Kepeken meg... Na mindegy. Aztan vegul csak talaltunk egyet. Tulaj 2. gazdag környek csavonak szerintem 2. kocsi volt mint hobbi mivel ott volt egy 5ös szerias kombi is. Azt mondta most nincs meloja ezert kell a penz. Örultem mint majom a farkanak ilyen paikat kocsit reg lattam kivul belul. Persze itt is volt egy ket apro dolog (hatso rendszamtabla vilagitas egyik oldal kitörve tudom egesz elemet kell cserelni aztan szinre fujatni nem olcso) meg a picit bizonytalansag 2ezer fordulat alatt. ennek meg utanna nezek folyamatban van. Ez a kocsi is csaladban maradt pont ma adtam el.
4. Amit ma vettem E46 320i 2003 vége (2004) kombi. (amiket neztem (ma): E46 2002 320i inkabb nem kategoria. szelvedö csere kellet volna meg rozsda is volt böven. E46 2003 318i 80e km-el!! itt azert mentem el mert azt irtak kicsit egyenetlen az alapjarat meg 2e alatt bizonytalan es az elsö fekeket cserelni kell plusz kaszni kulcs karcos de nem rozsdas. Hat az egyenetlen alapjarat fura volt. Ha lassan nyomtam a gazt nem volt gond viszont ha picit gyorsabban ranyomtam akkor ledadogott a motor 1x le is allt teljesen. 2e felett nem volt semmi gond. alapjarat meg rangatta az egesz kocsit. Nem jöttem ra mi lehet a gond de mikor kerdeztem miota ilyen a kocsi azt mondtak fel eve... nem vallaltam be. ennyire azert nem vagyok szaki. igyekszem böviteni a tudasomat minden teren de ez nagy falat lett volna nekem. Aztan vegul meglett ez a 04 es kombi 320i. teljesen patika kivul belul sehol semmi rozsda. egyedul ez a szisszenes leallitas utan. De mintha a levegöt a motorba szallito csövön a kis csö meg lenne repedve. Lehet ott a gond. Kicserelem meglatjuk. Artani biztos nem art ha nem repedt az a csö. Itt a 318i sedant ugyan annyiert adtam el mint amennyiert ezt vettem.
(#23255) CharlieDrop: diesellel az a baj hogy nem merem bevallalni. remhirek keringenek minden fele ez rossz az rossz horribilis szerviz arakrol. drága is a dizel sok km is van benne ráadásul itt svedben ado is drága rá éves szinten. Uzemanyag árban sincs sok difi söt legtöbbször a dizel drágább. pedig amugy a dizelt jobban szeretem alacsony fordulat nagyobb nyomatek kerregö hang. de majd 1x egy uj. dizel automata.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz raczger #23258 üzenetére
Köszi a tippet. Ezek voltak cserélve. Igazábol szerintem a 318i N42-es motorral totál jo kis pörgös ugros kocsi. Nekem legalabb is bejött föleg a fogyasztas 1tank 63L azt hiszem, 900km. De valahogy amikor a sor6 hangjat meghallom...lehet bolond vagyok de imádom föleg ennek az M54-nek mintha még szebb lenne a hangja mit az elözö M52nek. De lehet csak bekepzelem.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Stukker1987
senior tag
válasz raczger #23287 üzenetére
Napfénytetőtől félnék,beázás miatt...
Egyébként ha tényleg ennyi km-es és rendszeresen szervízelt,szerintem se drága BMW-hez képest. Persze meg kell próbálni alkudni...
Nyilván ha életkor alapján nézed akkor 2006-2008-as autót is kaphatsz,de az nem egy BMW.
El kell dönteni,mit szeretnél...Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
CharlieDrop
veterán
válasz raczger #23287 üzenetére
Akkor neked nem BMW kell.
Ami ennél olcsóbb ott már vmi lóg, leginkább a szilentek, fékek, dízelnél elég km, porlaszt, egr szelep, turbó, kopott gumi, stb.Az enyém sem volt véletlenül 1.3, pedig a jobbak közül való csak azóta rá lett költve pár forint, amit most nem kellene kicserélnie annak aki megvenné, ha eladnám. Itt is így számolj.
@(#23288) Stukker1987
Egy jó barátomnak 91-es e36-a volt, annak nem ázott be, de e46-jának sem ázik be...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz raczger #23291 üzenetére
Hát azért volt mit cseréljek, meg csináltassak.
Pl összes féket cserélni, két porlasztó, egr szelep, 4 szilent, új gumik, új lámpák előre, ezek mind 0-n voltak kb.Még van egy kis rozsda amit csiszolni kell.
Meg majd biztos lesz turbó
és kereskedésből vettem, nem magántól
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xmodule
őstag
válasz raczger #23285 üzenetére
Szerintem sok az 1.6M. Igaz en itt svedben lakom de az árak majdnem ugyan ugy vannak. 2. tulajtol vettem 318i sedant 2002-es evjarat 220e km-el nagyon jo kuplungal motorfeszitö cserelve volt mar az ujabbra, vonohoroggal könyöklö közepen, 4x elektromos ablak, esö erzekelö, tempomat, klima stb. ezt vettem 1.1m -ért. és itt nem kell atiratasert fizetni meg eredetvizsga stb stb. ez a végösszeg. ugyan igy 1.1m vettem utanna a 320i kombi 2003 vége (2004) -es evjarat 200e km- el 3. tulajtol ugyanugy 4x el. ablak em. tempomat, klima stb. könyöklö nincs benne közepen de azt lehet bele rakni ha kell. vonohorgos ugyanugy. annyi hogy mig a 318i hez volt 4 ujszeru nyári alufelnivel + 4 ujszeru teli alifelnivel addig a 320i nel csak 4 uj nyári van aluval. szoval telit vennem kell. de csak gumit mert felni van itthon. szoval szerintem az 1.6m sok azért a 318i -ért. még ha csak 1 tulajdonosa volt akkor is. de ez csak az en véleményem.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz raczger #23309 üzenetére
Pff hány ilyet kifogtam már én is. Mondjuk mindegyiket elvittem egy proba körre még ha tudtam hogy nem is veszem meg akkor is. Csak kiprobálni tapasztalotot szerezni milyen jobb- e vagy roszabb e mint a többi. Igy több viszonyitási alapot lehet szerezni. Legtöbbször megkerem az eladot is hogy jönnön velem es akkor ha valami szerintem nem okes akkor azt mondom neki. persze legtöbbször nem szeretik az ilyesmit de hat ez van ha valaki elhallgat valamit ugye..
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
MPowerPH
félisten
-
Geller72
veterán
válasz raczger #23347 üzenetére
A D5 tényleg nem rossz, bár nekem - tudom, megint ki fogtok nevetni - az S60 kicsit szűk, ezért nem az, hanem az S80 a jobb választás szerintem. Amúgy azért elég sok pletyi van a dizelesek haláláról, komplett motor kukázásig. Munkatársam alig 200 ezernél szívta meg vele. De a népítéleten vannak sztorik 4000 km-nél megállt motorokról. Szal csak óvatosan.
-
Xmodule
őstag
válasz raczger #23491 üzenetére
Szerintem bitang jól néz ki!
Nekem is N54B22 van. Olajat tényleg csipeti hogy mennyit nem tudom. Mert ugye nem rég vettem akkor max alatt volt egy kicsivel. Azóta raktam bele 2-3ezer kmert és most felesen van. De nem tudom milyen olaj van benne. Pont a tegnap rendeltem Liqui Moly 4100 5w40-et. Insp 2-ot csinálok a hétvégén igaz még lenne 3000km hátra de az olaj miatt előre hozom kicsit. Aztán meglátom mennyit csipeget. Remélem nem sokat. Amúgy M-es kormány vastagabb?Apropó ti Insp 2-őt mennyiből szoktatok kihozni? Engem kicsit szíven ütött az insp2 value csomag ára BMW tol. 60.000ft. Persze ebből még lejon meg - 10%, de akkor is. Vagy ez jó ár? Így most az egész insp2 ki jött ~77.000 Ft bol. Én cserélem ki természetesen.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
MPowerPH
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.