- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Sziasztok. Közeljövőben tervezek venni egy BMW-t, de erősen vacillálok, mit-hogyan. Külsőre az 530D tetszik, viszont bármennyire fura, belül kicsinek érzem. (Haverom kocsiját hajtom néha). Itt most konkrétan a lábteret a térdem és a műszerfal közt, ha mondjuk elöl, mint utas ülök. Sokkal nagyobbnak gondoltam kívülről, mint miután beleültem. Belső kidolgozottság, hely tekintetében nekem a 730D tetszene jobban, viszont az meg eléggé ronda kívülről. Mindenképpen nagyobb dízelben gondolkodom, ezért is esett a választásom a 3 ezres dízelre. Van egy BMW-s haverom, aki eléggé otthon van a témában, ő azt mondta, hogy igazából az évjáratra figyeljek, mert igaz, hogy elvileg jobb egy újabb típus - a kor miatt - de sajnos az alkatrészárak és a gyári hibák miatt eléggé bele lehet szaladni a javítási költségekbe és az alkatrész árakba. Itt most valami típusokat sorolt, hogy melyikből melyik a jobb, meg évjáratokat, de ezt annyira én nem vágom. Annyit tudok, hogy a haverom az 530D-ben valami tömítéssort - vagy mit - cserélt, aminek csak az anyag ára ~800 euró volt. Én 2005 utáni kocsit szeretnék, de a haver óva intett ettől a fenti okok miatt. A másik, amit kérdezni szeretnék, az a chippelés része. Ugye alapból sem egy lusta kocsiról van szó, de ahogy olvasgattam, eléggé meg tud vadulni ez a fajta motor, ha értő kezekbe kerül. Mit lehet még ezen a motoron hegyezni anélkül, hogy kárát látná a tuningnak. Persze itt most az emberi tényezőt hagyjuk ki. Lefújószelep és ehhez hasonlókat lehet variálni benne, Mennyibe kerülnek a mutatványok, Hol van olyan szerviz, megbízható ember, aki ért is ezekhez a dolgokhoz, nincs elszállva az árakkal és garanciát vállal arra, amit csinál? Még valamit. Kocsit itthon nem merek venni, amit eddig megnéztem, az félelmetes volt, ezek után itthon egy zsigulit sem mernék venni. Most németben dolgoztunk legutóbb, nagyon kellemes árakkal és rendkívül jó minőséggel találkoztam, végig vezetett szervizkönyv és gyári alkatrészcserék mellett, igen ritkán gyenge felszereltséggel, sokkal inkább a fullosabbhoz közel.
Köszi a véleményeket, segítséget.
GellerU.I. A szívemhez egy 540i állna közelebb, de sajnos elég sokat járnék hosszútávon, évi sok kilométert megtéve és sajna ehhez nem illik ez a motor..pedig... .
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz CharlieDrop #23315 üzenetére
..némi cinizmust érzékelek..."nade".
Amikor arról beszélek, hogy melyik motort és hogy nem szeretnék komolyabb összegekbe beleszaladni, akkor nem arról van szó, hogy smucig vagyok és nem nekem való a béemvé, mer csóró vagyok...hanem:Azt hallottam, hogy a (talán) 2003, 2005 utáni motoroknál elég nagy a szervizigény és jellemzően drágábbak az alkatrészek is, mint az előző konstrukciós modelleknél, (talán) a 2001-es modelleknél. Ha nem muszáj, nem szeretnék beleszaladni egy rossz konstrukcióba. Gondolom, te sem örülnél egy olyan autónak, amire havonta ráköltesz 2000 eurót. Arra akarok kilyukadni, hogy kell e félnem a BMW nagyobb dizeleitől, vagy sem. A kollégám sajna havi szinten fektet bele jelentős összeget az A6-ba, hogy biztonságban közlekedhessen Európa szinten. Nos így nem szeretnék járni. A megbízhatóságra vagyok kíváncsi a buktatókkal együtt.
-
Geller72
veterán
válasz CharlieDrop #23319 üzenetére
Nem tudom, hogy jól emlékszeme/jól mondom/van e ilyen, de úgy rémlik, hogy valami szívósor-tömítésről beszélt. Tisztában vagyok a fenntartási költségekkel, tudom, hogy nagyságrendbeli differencia van egy általad említett opel és egy 530d közt. Tehát, mint említettem, tisztában vagyok vele. Volvó S80 helyett gondolkodom az 530D-n. Tetszik, ahogy kinéz, ahogy megy..etc. 730D-vel valakinek tapasztalata esetleg, ami 2005 utáni legalább, de nem fiatalabb 2010-nél? Amúgy, mint említettem is, nem itthon akarok, fostalicskát venni, hanem mindenképpen kint, minőséget. A választék is sokkal nagyobb.
Különösen finom lenne például egy ilyen, de az xDrive-tól is tartok. Okkal kell tartanom?
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
-
Geller72
veterán
válasz CharlieDrop #23322 üzenetére
Igen, kinti ár. Az 535D miben jobb, mint az 530D? Turbók? Lökettérfogatra ugye az újabb (relatíve) típusok ugyanannyi köbcentisek, a régi 535-ösök voltak valóban 3500-asok. Ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz CharlieDrop #23326 üzenetére
Köszi a válaszokat.
-
Geller72
veterán
válasz CharlieDrop #23328 üzenetére
Az a 12k ercsi az az ár, amit kb. szánok így elsőre egy BMW-re. Haver 11k-ért vette, ezüstben, nagyon szép. (530D) Sedánban gondolkodom, kombi nem tetszik és ki sem használnám. Németben (is) ősszel vannak a biztosítóváltások (ha jól tudom) és akkor ki lehet fogni egy-egy jobb autót viszonylag olcsóbb áron.
-
Geller72
veterán
válasz CharlieDrop #23330 üzenetére
-
Geller72
veterán
válasz raczger #23347 üzenetére
A D5 tényleg nem rossz, bár nekem - tudom, megint ki fogtok nevetni - az S60 kicsit szűk, ezért nem az, hanem az S80 a jobb választás szerintem. Amúgy azért elég sok pletyi van a dizelesek haláláról, komplett motor kukázásig. Munkatársam alig 200 ezernél szívta meg vele. De a népítéleten vannak sztorik 4000 km-nél megállt motorokról. Szal csak óvatosan.
-
Geller72
veterán
válasz MPowerPH #23355 üzenetére
Épp azt akartam mondani, hogy menet közben fel kell rakni diagra. Ott csak kell dobnia valamit. Az, hogy nem dob hibaüzit, nem jelent semmit. Ha az adott tartalom ezt írja elő, akkor így fog működni. Valami keresztbe kever neki, ez tuti. Amúgy a gar miatt én visszavinném ahhoz, aki csinálta. Neki már csak becsületből is ki kellene logikázni, mi a gáz. Másik tartalom, etc. Milyen turbónyomás lehet tiltás körül? Ezt sem néztétek akkor gondolom. Jobb, ha notival az ölben ránéztek. Nem lehet nagy gáz. Ha a diag nem dob semmit (kétlem, hogy abból már ne lehetne kiszűrni, mi a bibi) akkor visszaraknék egy orig tartalmat és megnézném azzal. Ha azzal is szar, na akkor van a bibi.
Hmm.. a rail nyomásszabályzószelep-hiba esetén vajon van hibakódod?
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Üdv.
2004/E60/530D-ben nincs fűtésem. Az autó pár hónapot állt (2-3) mert külföldön voltam. Hazajöttem, és azóta nincs fűtésem a kocsiban. Kicseréltük a felső termosztátot, de most sincs. iDrive-ban be van állítva a fűtés, de semmi. . Ötlet? Hol induljak el, mit nézzek meg?
Geller -
Geller72
veterán
válasz CharlieDrop #57722 üzenetére
A diag nem mondta meg, de a hűtővizem, a motorban üzemi meleg, csövek melegek, arra gyanakszom, hogy a szelepek ragadtak le. Vagy valamelyik.. Mindenképpen meg kell bontanom a kesztyűtartót ahhoz, hogy hozzáférjek?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen