Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dragonfx

    veterán

    válasz _Voyage_ #9087 üzenetére

    ok ezígyvan.

    bmw001>>-1 lityo miatt akarsz autót cserélni??... :U miközben sok 1000 km mész és égetsz el vagon benyát...és akkor erre a sok kicsire hivatkozol.??nagyon durva.
    ne legyne igazam de szerintem egy 3.0 tdi minimum olyna átlagot fog hozni mint a tiéd de lehet felette..,.gondolj bele 3.0 és turbós.....
    Az hogy a 2.0d megeszi a 2.0i.t ezt sem hiszem igaz...2 hónapja tán épp te bizonygattad milyen nulla még a 3.0 tdi dízel is mert te a 28i.del elverted mert jobban ki tudod pörgetni ugye kevesebb váltás.
    és igen többet eszik az enyém.ez van én elfogadom.jelenleg nem áll módómban autót venni sőt valszeg a 2010es esztendőben sem....szóval azzal csökkentek költséget kevesebbet megyek.amennyit apénztárca havi bevétel megneged.

    De 540i.t 100es fizuval venni az gratula.,én nem sokkal többől még ezt ez az 16ot is nehezen tartom fenn.
    Elég kevés olyan benyás bmw van ami 8-9lityo alatt kér..és te is beismered..hogy tiéd is lazánb elenne pesten 12öt sőt ha odatolod 15öt is.mondjuk tény dupla annyi az erő a tiédben.
    dízel bmw.vel lehet csak igazán 8 alá menni vegyesben.bp. és a városi fogyasztás sajnos 2 fogalom elég baj ez. :O
    na én megnéztem most 8.5-9es fogyikatírnak átlagban az a4 3.0tdi.re.
    miért is menne jobban??mert ugyanugy 204 ló mint a tied....ja hogy chippelnék és ugy várnál 7es fogyit tőle...szegény...már most sajnállak. :P :P

    Sőt elmondom erősne gondolkodok következőre sme veszek 6 hengert??..minek?? :U ...a mo.i átlagautót zömét így is megfogom ha megfelelő artományban tartom max. ha valaki bosszuállózik akkor vesztek...de ilyne eetben nem ius hiszem engem érdekel ki nyer....ő majd fizet a kuton, meg szervízbe ha töri vagy széthajtja a gépét....

    Erősen elgondolkodtató egy olyna autó mint bubu.é...e36 m43b18....erősne lehuzott motor..116 lóval 1800cm3...chippelve 125-130....1210kg...a 2.0 1330kg...120szal könnyebb a 4hengeres....jó esetben....nem mellesleg nem kapcosl vissza még tán meg is fogható...és 125 ló szerintme már vizi azt a kasznit reménykedek pesten 9et enne a 20i meg 12öt...ez tuti....mert még vidéken is 12öt elkap a 20as...ha kicsi játszás huzatás driftelés van benne.
    m43ról meg egyre több ódát hallok mennyivel jobban fogyaszt mint egy 6hengeres.
    köszönöm 12es fogyasztásból nem kérek a következő autónál...akár 2010 akár 2011 akár később lesz másik.
    Nem ebszélve arról sokan még ezzel is azt mondják evszélyes vagyok magamra egy 20i.vel már lehet árkot fogtam volan sőt elég nagy rá az esély és most lehet a föld alatt lennék avgy jó esetben tolószékben.ez a 4henger legalább határt szab.
    meg nem mellesleg körbenézek ismerős körben ilyen lóerős autók vannak..86, 92, 75, 60, 68.....mire akarjak én 150 lovat pörgetve simán pariban avgyok ezekkel.
    tény fogyasztásban mind agyonver.de én nem is 3-4 milkáért vettem az autómat....és 17 év az 17 éve....meg a 250e is....kíváncsi avgyok 250e után a mai fapados 1.6os autók mennyit fognak ennyi ha egyáltalán egybne lesz rajta minden....amikor egy focus astra..3.5től kezdődik akkor csak nagyot röhögök hogy én feléből olyna autót vennék ami nekem ugyanazt sőt nagyobb élményt nyujt.

    Már változok nem érdekel annyira szágulkdás csaka dinamikus haladás....ami persze nem jelenti azt nem szívesne koricálók 80-90nl ltb.n...nekem mega kocsinak az kényelmes és takarékos és időben is jobb.
    dízelben sosme gondolkodnék és viszont ha te gnbdolkodsz nem tudom mibőlérzed az audi dízelei jobbak mint abmw.jé..szerintem a bmw.é van jobban elismerve dícsérve.
    amugy meg az alap 136 lovas 20d.t nem hinném a 20i 151lovas ne fogná meg....

    [ Szerkesztve ]

    "Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

Új hozzászólás Aktív témák