Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9093 üzenetére
Nah, akk szépen sorjában, egy Tokaji aszú 5 puttonyos társaságában válaszolgatok.
Igen, alapjáraton erősebb az autóm, mint az A4 -es 3.0TDi. Ezeket a nagyobb dieselekkel azért vagyok pariban, mert nekik van 200kg többletsúlyuk, ennyi. Ez az Audi is majd 1700kg, ugye a quattro is sokat nyom. Na most, lesz 263 lovam, meg 530NM -em...Én ültem pont ilyen traktorban, és ez az ami 130 -nál 7 lityit evett, 160 -nál meg 8 -at. És igen, így chippelve. Városban az automata miatt viszont itt is megvan a 12l. Amúgy a gázolaj olcsóbb mint a benzin, nem is kevéssel. Egy diesel autó minden esetben kevesebbet fog fogyasztani mint egy ugyan akkora benzines, ezt nem én találtam ki. Ja, és arról nem is beszélek milyet lép egy ilyen. Öcsém, 1500RPM -nél az ember megfagy, mikor megjön a nyomaték és mint egy rakéta, úgy elindul. És nem gondolkozik, nem egyenletes a teljesítmény leadása mint az enyémnek, hanem hirtelen megindul. És ezen van a hangsúly. 180 -nál még olyat lép, hogy jajj... És akkor mit tudhat egy E46 330D, ami könnyebb, és RWD. Brutális lehet.
A 2.0D megeszi a 2.0i -t, igen. Nem a 136 lovas, hanem a 177 lovas D megeszi a 170 lovas i -t. Pedig egy traktor... De mondok mást. Egyenes úton pariban vagyok az E60 530D -vel, de amint kanyargós szerpentinre érek, nem tudok utána menni. Nehéz ott fordulaton tartani, míg a diesellel nem kell törődni ilyennel, nyomatékból rángatja az autót, utána meg lóerőből. Ellenben én csak lóerőből tudok menni. Szóval ott képzeletben olyan verést kapok, hogy elbujdoshatok... Ez csak teória, a lényeg, hogy tempós haladáshoz nem kell annyit kapcsolgatnom, sokkal rugalmasabb az 530D.
Diesel... Én nem ezek miatt félek, hanem ha megadja magát egyik porlasztó. Olyankor nem csak egyet kell cserélni, hanem jó esetben 3 -at. Darabja 140k egy ilyennek, és azt le kell perkálni. Van egy ismerősöm, aki ért Merci/Audi porlasztók javításához maszekban, 20k -ért csinál meg 1db -t. Sajnos BMW -t nem tud szerelni... Ezért nem is gondolkozok BMW dieselen, akkor már megmondom. És hiába tankolsz jó dieselt, úgyis behal a cucc.
Dragon, be kell látni, az új autók egyre erősebbek. Jönnek az 1.4 -es turbo -k, a 2.0 -ás TDi -k is már 170 ló fölött vannak. Annyit tudnak mint a 28i alapon. Nekem kell az a teljesítmény, és jó lenne a rugalmasság. Amióta kipróbáltam azt a 3.0TDi -t, azóta nagyon rá vagyok állva, csak fosok, hogy kifogok valami szart. Abból is jó lenne a BMW, ha lenne szervízhátterem az említett hibára.
De filózok 330i -n, csak ahogy nézem alig találni, mindegyik a diesel.Dragon, ha keveset járkálsz, akkor majdnem mindegy. Amúgy az az IS sokkal gyorsabb gép, mint a 20i, ezt hidd el nekem. Nekem a 20i az nagyon nem jön be. Akkor már 28i, ugyan ott vagy, csak nem lesz tőle lusta az autó. Fogyasztásban meg 100%, hogy sokkal jobb, nem beszélve a szervízköltségekről.
Bubu79: Beszélgetünk. Tudjuk, Te nyihte tádé...pedig nem olyan rossz az, BMW embléma alatt majdnem már csak azt látni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- LEGO klub
- Dell notebook topic
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest