-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz nincsnév007 #72350 üzenetére
Majd beültet oda olyan nőt, akinek tetszik
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Rossi
addikt
válasz oliwire #72346 üzenetére
Mennyire különbözőek vagyunk, én hányni tudnék a 3-as és az 5-ös GT-től is, talán a mostani 6-os GT.
De így van ez jól.
Ha nem X3 lesz a következő autóm (is), akkor G31 5-ös kombi lesz (ha lehet még fél év múlva konfigurálni - bár valszeg nem ).
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
nincsnév007
őstag
Ma láttam egy hófehér E32-t egyből ki tűnt a tömegből hogy igen én egy hetes BMW vagyok 😍😍
-
chess001
aktív tag
3-5 GT tényleg nagyon rusnya, még így a mostani BMW-k között is, pedig azok sem nagyon sikerültek...
A 4-esek kellemesebbek, csak az a béna hódfog ne lenne rajtuk...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
Még mindig négyes. Ti mit szóltok az Aventurin red III színhez. Nekem nagyon bejön, de valahogy egyet nem látok sehol
-
oliwire
őstag
válasz nincsnév007 #72350 üzenetére
Ezt megmutatom neki, egy humorérzék check meglesz
ha nem jelentkeznék többet, sejtitek mi történt -
negro
őstag
Hozza a bulvart a totalcar megint egy kiego E39 eseten de ami a leg morbidabb az a fb komment szekcio. Te jo eg, hogy jutott ide a TC, illetve az olvasok iq hianyosaga? Frocsoges, fikazas, rohoges... illetve az osszes tipusra valo kiterjesztett karakter gyilkosag, miszerint mintha az osszes bmw kigyulladhatna. Komolyan mondon en pl. konkretan nem is hallatom vagy lattam es olvastam ego E39-rol. (persze nyilvan nem lepodnek meg ha nem egy szebb napokat megelt 25/30d-rol lenne szo)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
nincsnév007
őstag
-
negro
őstag
-
negro
őstag
válasz nincsnév007 #72366 üzenetére
Nem is az a baj ez kikerul. Nem is az, hogy neven van nevezve a marka es a tipus. Csak hat ilyenkor akkor oda kene tenni azt is, hogy ebben az autoban milyen motorok voltak, mik lehetnek a tipus hibak es amugy jellemzo-e az ongyulladas es stb. Csak hat az mar munka. Illetve min. elvaras lenne helyre tenni egy belsosnek a komment szekciot. A hanyatlas mar evek ota megy TC-nel ez nem ujdonsag de, hogy mar ilyen "origo" szint van az szomoru es itt most elsosorban az olvasokra is ertem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
nincsnév007
őstag
Igen. Arra akartam reflektálni hogy a cikkben említik a BMW-t akkor sokkal nagyon a hírértéke. Budapesti autósok is ezt csinálja. Ami szerintem szánalmas. Azt meg az újabb BMW-knél sem írták ki hogy miért égett ki, bár mondjuk E39-nél nagyon kiváncsi vagyok hogy mi történhetett.
-
ArthurShelby
addikt
válasz nincsnév007 #72366 üzenetére
Melyik e39 fb csoport jó szerinted (van pár)?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
aliali
csendes tag
Sziasztok.
Uj 2024 X5 40i szeretnék rendelni. face lift.
80% használt Budapest
20% országút
40i és 30D között , gondolkoztam .
itt a konfiguráció .
Bármilyen tanácsot nagyon köszönöm .
https://configure.bmw.hu/hu_HU/configid/jaml3tn6
[link]Nem magyar bocsánat az esetleges írási hibáimért
-
FIREBLADE78
addikt
válasz aliali #72373 üzenetére
Hibrid nem lenne jobb? Dízelt ne vegyél városba. Mondom azt,hogy nálunk is az van De majd kövi ev lesz.
Ha ennyi pénzt szántok rá. Nem lenne jobb egy m3 kombi? Árban hasonló lehet,nem? És csak M. Igaz drágább is fenttartani,de értéktartóbb.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #72376 üzenetére
Miért? Szerintem utcán tölteni olcsóbb,mint 10 literrel szaladgálni 650 Ft-os áron. Vagy lesz az 700 is
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #72375 üzenetére
Ha már villany, németeknél eltörölték a villanyautó kedvezményt. Így most egy ideig nem fog ott fogyni villanyautó, remélhetőleg az itthoni piac is kap egy kis figyelmet a BMW-től, főleg, hogy jön a pályázat. Én várom, hogy legalább a német árak megjelenjenek itthon.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #72376 üzenetére
Én pl villanyra mennék teljesen...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #72377 üzenetére
Ez is igaz, főleg, hogy a BMW töltő kártyával 2e forintos havidíj mellett (első év ingyenes) 115 forintért lehet tölteni per kWh ami még egy 25 kWh-s fogyasztás mellett is 3e forint környékére jön ki 100 km miközben 10 literes fogyasztással meg a duplája.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #72378 üzenetére
Szerintem esélytelen. Lett itt valami olcsóbb? Semmi. Étel sem. Az is humbuk.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #72379 üzenetére
Lehetne az is de azért SUV meg villany nem annyira barátok. Talán az 50-es iX mert abban 105 kWh akkumulátor van.
Azért azt gondolom, hogy jelenleg a villanyautó még messze nem való mindenkinek, főleg a magyar töltő infrastruktúra mellett. Majd amikor 30-40 kilométerenként lesz Ionity vagy Tesla SuC és azokkal rendesen fognak tudni számolni a szoftverek akkor igen. -
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #72381 üzenetére
Meglátjuk. Eleve a pályázatba max 20M nettó autók fognak bekerülni. Tehát egy jól felszerelt i4 akkor ha bruttó 25,4M max. Németeknél is pont ez volt 45e euró volt az alapár határa, le is mentek vele oda (60e-ről). Ha most ebbe a kb. fél évig tartó időszakban nem ad el egy i4-est se mert drága akkor nem fog egy évig se eladni egyet sem. A pályázat meg brutál nagy 6-9e autó támogatására elegendő (2022-ben 4700 új villanyautót helyeztek forgalomba).
Azért régen is voltak nagyobb akciók, már vége a covid féle autóvásárlási láznak. Amúgy csak a nyomorult forint miatt drága itt minden, meg azért mert a BMW béna és nem árazza át a termékeit a forint árfolyam tükrében. A mostani árakat a 430-at euróhoz lőtték be, most meg 383. Ez magában 12%.
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #72377 üzenetére
Lesz az még drágább is. Csak 0,20€-al drágább nálatok a dízel, mint SK-ban
kardkovacsi: Pont ezért vettek sokan ott EV-t, mert majd 9k € volt a támogatás. Most már nem éri meg, nem is vesznek, ahogy dániában sem. Jó beetetés volt.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
válasz KAMELOT #72384 üzenetére
Egy ilyen támogatás mindig előre hozza a keresletet. Most nálunk lesz ilyen, ezért ha labdába akarnak rúgni akkor itt is engedni kell az árból. Csak eddig pont letojták a magyar piacot, mert a német piacon el lehetett minden legyártott i4-est adni. Ezután meg nem lehet majd, vagy egy évig, mert nyilván senki se fog venni 75e eurós autót amit megkaphatott volna fél évvel korábban 55e-ért azaz inkább megvette volna korábban
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #72372 üzenetére
M57-bol? Fura. Azert az meg jo motor. A jelenseget ismerem persze, csaladban ugye E91 20d is igy vegezte... persze az 20d volt meg a 163 lovas valtozat.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
aliali
csendes tag
válasz FIREBLADE78 #72375 üzenetére
először köszönöm a választ.
50e re nem kaptam támogatás , ere az autóra Nagy BMW kedvezmény kapok, a vége olyan 34 M lesz.
kb 8 milio kedvezmény. 45 e re sok panaszt olvastam .
de jo lét volna 50e csak ára nincs jelenleg kedvezmény.
SUV Szeretnék nem kombi .
de olvastam hogy jo az a 40i b58 motor
Csak nem tudum az egy dupla turbó vagy nem?
fogyasztás meg úgy tudum kb 11 és 14 liter között van 100 km kint . gondolom nem több .Nem magyar bocsánat az esetleges írási hibáimért
-
aliali
csendes tag
válasz kardkovacsi #72376 üzenetére
egyelőre nem tuduk otthon tölteni .
50e kb 6.5 millió forint drágább lenne .
ha kaptam volna rá nagy bmw kedvezmény akkor +3 milio lét volna a különböző ,de hat nem kaptam.
Még az hallottam hogy január tól , nem lesz már ilyan autókra zöld szám + adó kedvezmény.Nem magyar bocsánat az esetleges írási hibáimért
-
aliali
csendes tag
válasz Shadowbull #72388 üzenetére
köszönöm
Most nulla forintért kapok Lapos gumit ,Defekttűrő . (20" M Könnyűfém keréktárcsák, csillagküllős 740 M, kétszínű, eltérő méretű gumi.)
haladtam hogy ezek hangosak.
érdemes most plusz 600 ezért (22" M Könnyűfém keréktárcsák, V-küllős, 747 M, kétszínű, eltérő méretű) nem Defekttűrő gumi rendelni ?
az a baj hogy csak 22 méret tol van nem Defekttűrő gumi , az még 22 méret ben hangosak, úgy tudumvagy legyen 0 forintért Defekttűrő , asztan cserélném le kessob 20'' nem Defekttűrő gumi ra?
egyáltalán rá megy a ugyan az a félni egy 20 nem Defekttűrő gumi ?Előre és köszönöm a válaszokat
[ Szerkesztve ]
Nem magyar bocsánat az esetleges írási hibáimért
-
FIREBLADE78
addikt
válasz aliali #72390 üzenetére
Nekem defekttűrő van. Rádiót hallgatok. Nem hallom a zaját illetve szerintem nélküle sem. Kis szélzaj van. Nincsen akusztikus üvegezés nálunk. Swiftnél 5x ekkora a szélzaj. Mindig azt hiszem,hogy nyitva van az ajtó
Sok sikert hozzá. Nagyon szép lett. Nekünk valszeg i4 lesz. De majd we will see...
Gumi: itt csak 19 van. 20 legalább kell rá. 22 biztos jól mutat,de azt könnyen patkázod, jobban rázhat is. Illetve a gumi árak sem elhanyagolhatóak. 21 nincsen erre?[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
aliali
csendes tag
válasz FIREBLADE78 #72391 üzenetére
jelenleg 20 van rajta ( 20" M Könnyűfém keréktárcsák, csillagküllős 740 M, kétszínű, eltérő mé ) nyári nulla forint.
de van 21 (21" M Könnyűfém keréktárcsák, Y-küllős 741 M, kétszínű, eltérő méretű gumikkal)
375 300 Ft ért .
Gondolom elegendő a nulla forintért a 20''
de 21 és könnyen patkázom, jobban rázhat nem ?
amúgy maid kell vennem téli gumit az is 20' gondoltam plusz félni nem veszem .Nem magyar bocsánat az esetleges írási hibáimért
-
aliali
csendes tag
válasz FIREBLADE78 #72391 üzenetére
remélem nem lesz rajta típus hiba .
olvastam a neten hogy 2023 tol jó lét a BMW X5 reliability.
De vettem még plusz 2 éve gyári Gari kb 1.800.000 ért .
de nem szeretném minden második hónap hiba jelzés kapnám .
A panoráma tető nem rendeltem , haladtam sok gond van vele , ráz , stb.
sokat gondoltam 30D vagy 40i .
40 i let belőle .
fogyasztás gondolom nem lesz több mint 12 liter vagy 13.
nem volt még benzines autóm nem tudum .Nem magyar bocsánat az esetleges írási hibáimért
-
Rossi
addikt
válasz aliali #72393 üzenetére
Nekem B58 motoros X3-asom van, 8 és 17 liter között eszik, télen BP az utóbbihoz közel, külföld 140 tempomat az előbbihez közelebb.
Ha nem akarsz szervizbe járni, akkor max. 15.000-enként olajcsere, max. 60.000-enként váltó-, osztómű- és a 2 diffi olajcsere.
De ahogy írtad, ha 80% város, akkor inkább 10.000 és 45-50.000 km.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
aliali
csendes tag
válasz FIREBLADE78 #72394 üzenetére
azért gondoltam 20 rá , téli és nyári .
mivel nem szeretnék új ALUFELNI.
Legyen egy ALUFELNI és csak gumi csere .
nem tudum hogy az egy jó gondolat vagy semm .Nem magyar bocsánat az esetleges írási hibáimért
-
aliali
csendes tag
igen.
így tervezem
10.000 km után olaj csere.
de lehet úgy olaj cserélni hogy garancia maradjon ? mért ha rá jönn a BMW hogy 10.000 ezer nel nem náluk volt az olaj csere akkor Gari veszteséggel jár .
mivel bmw 30.000 ezer után cserélik. ami az árat előre kifizetém 5 évre szervíz csomagban.Nem magyar bocsánat az esetleges írási hibáimért
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Autós topik
- Bluetooth hangszórók
- Apple iPhone 11 - népalma
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest