Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bubu79

    addikt

    válasz zoley[HUN] #513 üzenetére

    Köszi a választ :)

    Nálam azért szorul az ABS felülvizsgálatra, mert ha aktív, akkor keményebb fékezéskor az autó hajlamos a farát kidobni oldalra, amit nem neveznék biztonságosnak :U Per pillanat az ABS ki van iktatva, így telitalpas fékezéskor is csak egyenesen csúszik a gép, nem farol...

    Az elektronika szerint az egyik jeladóm halott, de érdekes a dolog, mert villamosan kimérve az összes jeladó ellenállása 1030 ohm környéki, tehát villamosan jónak tűnik - gyakorlatilag egy tekercsről van szó, aminek a közepén van egy vasmag és egy állandómágnes - a keréken elhelyezett ''fogazott'' tárcsa elhaladtakor az állandómágnes mágneses tere a ''fogon'' keresztül eljut a vasmagba, az ily módon változó mágneses tér feszültséget indukál a jeladó tekercsében, a keletkező impulzusokat pedig az ABS elektronika feldolgozza :)

    A gubanc a diagnosztikával csak annyi, hogy megcserélve a két jeladót a bal és a jobb első keréken, a hiba továbbra is fennáll, az autó ugyanabba az irányba csúszik, mintha nem lenne egyforma a fékerő a két oldalon... Szóval lehet, hogy az elektronika döglött meg :U

    Majd a szakemberek kiokoskodják - addig is ABS nélkül közlekedek inkább, mert úgy biztonsággal meg tudok állni, anélkül, hogy az autó megpördülne :U :B

    "In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

Új hozzászólás Aktív témák