Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anubris
őstag
válasz szőröscica #39898 üzenetére
Mikor komolyabban belekezdtem a BMW vásárlás projektbe sok Facebook-os BMW csoportba beléptem. Én azt tapasztaltam, hogy az a bizonyos réteg akit nem nevezünk nevén elsősorban az ötösöket preferálja. M-es F10, E60-akat hirdetnek nap mint nap.
-
Anubris
őstag
válasz szőröscica #39902 üzenetére
Hát igen, nem lehet könnyű az eladása az ilyen autóknak, rengeteg boyracer, meg tesó jön megnézni, kipróbálja, aztán a végén elvinné a vételár feléért.
Nah mondjuk nem mintha a hardveraprón nem lennének ilyen esetek. -
lali81
tag
válasz szőröscica #39902 üzenetére
és mi lesz helyette? F11?
-
mr_kickass
tag
válasz szőröscica #39902 üzenetére
Szerintem lesz ra kereslet, de lehet, hogy varnod kell a vevore. En neztem a piacot itthon egy-ket honapig, mielott megvettem Nemetorszagban az automat, de nem talaltam egyszeruen se HaHu-n, se csoportban olyat, ami jo aron jo lett volna (es nem kilometerre mentem, hanem allapotra).
Javasolnam neked, hogy nezz korul mobile-n is, hogy a tiedhez hasonlithato autokat mennyiert adjak, szamold hozza a reg. adot, es annak megfeleloen arazd be a sajatod - igy talan meg tudod fogni a hozzam hasonlo preferenciaju embereket (nem tul szignifikans reteg, de hajlando fizetni a minosegert).
Ha viszont sietnel, akkor lehet, hogy bele kell menned az olcsobb arba.
-
CharlieDrop
veterán
-
Anubris
őstag
válasz CharlieDrop #39909 üzenetére
Opel.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #39911 üzenetére
Mert teslara nincs penzem, de 150 km-nel messzebbre is el szeretnek jutni, ellenben a napi ingazasomhoz eleg egy Ampera hatotavja?
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #39912 üzenetére
oké, de vmi range extenderes nem játszik?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #39913 üzenetére
Az Ampera range extenderes. 40-60, nagyon optimalis esetben 70km akkurol, utana benzin.
Eleg off ez itt, koruljartam en a temat, szamomra most ez az idealis valasztas.
-
CharlieDrop
veterán
-
lali81
tag
totalcaron néztétek az M5-ös erőmérőjét? nem gyenge, egyet nem értek: miért fújták be WD40-el a gumikat?! vagyis értem, de azt nem, hogy miért tapad ettől jobban?
-
Highend55
tag
válasz CharlieDrop #39896 üzenetére
Válasz nagyon egyszeru,ezek az F10 m5-ök gyárilag nem 560 Loero.
Sok külföldi fórum szólt anno erről,gyárilag padon közel 600Le-t produkálnak.
Egy ismerősömnek van ami chipelve gurulóból kb fejet megy a barátom egy 991 Turbo S ével ami minimális módositás utan 610Le,tehát az M5 kb közel 700 at tud normálisan megirva. -
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #39896 üzenetére
Ez beteg. Az a motor is kuka lesz nemsoka.
joamilestoné: Ez nem tartott sokaig. Eleg sok lovet beleboritottal, ahhoz kepest alig hasznaltad. Mi ez a hirtelen valtas?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
francia2003
csendes tag
Sziasztok
Környékünkön van egy elado BMW
Tudtok errol a típusrol véleményt mondani?
Hibak, vetelnel mire kell figyelni stb
490, külföldi papiros, mennyi lenne a plusz költség, hogy hizzam keruljon? Regado, stb, amjt ki kell fizetnem? 200 ezer kb?? Mennyire valos ez a 151 ezer kilometer? Van mod le ellenőrizni a valost??
Előre is köszönöm a valaszokatÉvjárat: 1998/8
Kivitel: sedan
Állapot: megkímélt
Futott km: 151 662 km
Üzemanyag: benzin
Hengerűrtartalom: 1 900 cm3
Teljesítmény: 83kW (110LE)
Leírás
Eladó egy / 1998-as/ BMW 318 I benzin garantált futás teljesítménnyel. Az autóban mindösszesen 151662 ezer km van ami látszik is rajta mert kívül belül gyönyörű állapotban van. Kasznija sérüléstől, horpadástól, karcoktól, rozsdától mentes.Belseje szép kopás mentes újszerű az egész, és minden működik benne.Technikailag az autó tökéletes, motor pöcc röff indul szépen jár, kuplung ott fog ahol kell, futómű koppanás mentes , fékek gumik is tökéletesen jók hátú teljesen új ledes lámpák vannak benne. Az autó osztrák papírokkal rendelkezik. -
Anubris
őstag
válasz francia2003 #39921 üzenetére
Vicces, hogy az ember, mindegy hogy 5 éves autót vagy 20 éveset néz, mindig ilyen 150-200km körülieket lát. Pláne dízelnél.
Tudom ez most benzines, meg kivételek mindig lehetnek, anyámnak is a 2002-es Golf-ban 110 ezer van, mert végig csak városban poroszkált vele, de azért én az esetek többségében ezeket a számokat nem hinném el.
Regadó kalkulátor.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
Mekkora is egy spanifer szakítószilárdsága? A spanifer nem azért van, hogy egy 100-800 LE-s autót a helyén tartson, csak egy kicsit segít, + a segítség itt a plusz súly is volt , hogy a hengereken maradjon a kerék, mert azok forgása biztosítja az egyhelyben maradást, nem a spaniferrel való kikötés... Érthetőbb?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #39919 üzenetére
Nem ad oromet, inkabb stresszt. Tenyleg sokat oltem bele, de sosem allt ugy ossze, ahogy en szerettem volna. Benzines es keveset futott letere sokkal nyugosebb volt, mint az E39 530d annak idejen. Elegem lett, nekem ez egy penztemeto, ami megkeseriti a napjaimat. Ha oromet adna, egy fillert nem sajnalnek tole, de betelt a pohar.
Inkabb atulok egy fiatalabb, kornyezetbaratabb autoba, amit olcsobb fenntartani. Csak az ingazasomon havi 50-60 rugot megfogok majd az Amperaval.
-
chess001
aktív tag
Nem értem, mit nem értesz. Spanifer nélkül is tudnak mérni, ennyi. Nyilván biztoságosabb, ha ki van kötve, de ha elindulna a kocsi tényleg, akkor annyi, mintha egy cérnát kötnél egy rottweiler nyakába, hogy visszafogd...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Newlachka
őstag
válasz szőröscica #39914 üzenetére
ha hiszed ha nem mi is Amperán gondolkozunk, ha elmegyünk zöld irányba..
Amperát 700ft-ból tele áramolod,és ha okosan használod akkor nagyon kevés üzemanyagot nyel be.
HANDRAS-nak volt most tesztje egy amperával,és a tulaj 1136km után 0,9L benzint használt el![ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz francia2003 #39921 üzenetére
ezt láttam én is FB csoportba. alvázszám alapján kérdezd le kint, meg kérd el a szervizkönyvet ha passzolnak a számok akkor jó lehet.
Lehetséges ennyi km-es kocsi,pl az enyémben 178k volt 18 évesen.
Szervizkönyv,online adatbázis, szerviz matricák alapján is!
Bocsi a dupláért![ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #39929 üzenetére
És ő honnan tudná? Nem ismerem a srácot, gondolom a gyári leírás alapján tud szerelni, tud gyári motorvezérlőre írni és ennyi. Nem egy mágikus dolog, mezei autószerelő, nem tuner...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #39931 üzenetére
Nyugodtan, nem írok rá vissza. Legalább képbe kerülök. A dynos diagramra se válaszolt...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #39929 üzenetére
680-700HP es 850NM.
mod: Sok kutya persze megjelent a youtube commentfalon a video alatt.
joamilestoné: Sajnalattal hallom. Pedig nagy lelkesedessel kezdtel neki. Maga az E60, vagy a motor az, ami sok koltseges meglepetest tartogathat, szerinted?
Ugy nem megy, ha folyamat attol fosol, mikor kell beleboritani fel millat az autoba, mi fog elromlani, es igy szorongva hasznalod.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #39933 üzenetére
Érzésre minden. Csak egyszer hagyott az út szélén (mondjuk a szarfrancia motoros Nissanom soha), de nincs benne bizalmam, azt sem bánnám, ha ma este jönne valaki és elvinné. Abszolút nem alakult ki érzelmi viszony vele. Az E39-et imádtam, rengeteg kellemes emlék köt hozzá, a Nissanommal is nagyon sok helyre eljutottam, az E61-el meg csak az van meg, hogy kb. 3-4 kirándulásra mentünk el, amiből egyszer lerohadt. Egyébként meg beletoltam kevesebb mint másfél év alatt legalább másfél milliót + benzin. És még csak jól sem megy.
Most fogom visszanézni a hozzászólásaim, hogy össze tudjam gyűjteni, miket cseréltettem benne. Mert annyi mindent, hogy nem emlékszem már.
-
Unsign
tag
válasz szőröscica #39925 üzenetére
Jó választás, mert bár BMW-t szerettem volna vegül Ampera lett és imadom. Igaz még csak 2500 km-t mentem vele. (FB csoportot keressétek. Jó társaság van ott és sok info kerül megosztásra.)
-
MPowerPH
félisten
A csavo biztosan nem szazas, de elegge adja. Az auto piaci aranak hanyszorosat locsolhatta most ra?
Kar erte, hogy nem a 40i, erre fel mar bele vadaszhatta volna a nagyobb V8 -ast.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
-
Xero
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
Anno ugye tema volt ez a 20D, nem 20D. A heten 2-en jottek F10 topikban azzal a kerdessel, hogy mi lehet a gond az autoval, mert furcsa hangja van. Meg sem kellett mondania, hogy ez egy 20D...
Don't Tread On Me
-
Gsx-rr
veterán
Kivancsi leszek 27-en lesz-e dontes ,es kitiltjak a dizeleket a Nemetek!?
-
szimi57
őstag
Üdv.
2004-es 115 LE, N46B18A motor esetében (BMW 316ti) vezérmü lánc állapot felmérésre van-e megoldás, ami nem kiván nagyobb megbontást? A kocsit tavaly nyáron vásároltam 163 e. km-rel. A szervizkönyv alapján a km valós. Ránézésre megállapitható, hogy a szelepfedél bontva volt. Mobiltelefonnal előlröl a rácsoknál mértem 63 decibelt alapjáraton. Egyenletes görbét rajzolt, néha 1-2 decibeles kiugrásokkal. Olajfogyasztás a napi km számlálot felhasználva 1500 km-re 4 dl. jött ki. Az olaj szivárog is kisebb mértékben pl. az olajszürő háznál, ill. a motor bal oldalánál látok némi olajos részt.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.