- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
Hirdetés
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
malacka87
senior tag
Srácok van egy kis probléma. Kivettem a lámpát 2 hete most jött meg hozzá a gumitömítés a tetejére visszarakom. Égőket is cseréltem. Refi világított Xenon is. Elindulnék de gyújtásig jutok csak el. Indításra villog minden abs, dsc drive moderatly kormányszög, ablak. Idrive monitor ki is kapcsolt majd a a kesztyűtartóból folyamatos csipogás jött. Akksit bemértem 8.5-re leesett. Reménykedhetek hogy nem szállt el minden vagy lehet tanítani majd mindent? 1hét után csepptöltőre raktam a kocsit lehetséges hogy valami elindult közben a töltőt meg levágta és csak merült tovább? Feb 8 óta állt a kocsit előtte semmi gond.
[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
negro
őstag
marciusban mar en is szoktam cserelni nyarira de most nem banom ha tolodik. vennem kene 2 gumit hatra, p zerot, viszont mar kint van az ujabb p zero es agyalok, hogy akkor vegyek-e 4 ujat? viszont igy menne a kukaba a 2 regi p zero amiben meg benne van 1 szezon... mas mintat meg nem szeretnek tengelyenkent.
ja....
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
kenguru99
aktív tag
válasz Joker94Hun #39807 üzenetére
Nézd meg a kezelési utasításban. Ott szerepelni fognak a használható felni és gumiméretek.
-
Newlachka
őstag
Ha E60-nal szemezek, akkor melyik motorral keressem,esetleg milyen váltóval?
-
H.Ezredes
őstag
Magamnak igen !!! De azért egy jó LCI 30D se rossz Azt továbbra is tartom,hogy LCI-t választanék és jól felszereltet. Kollégámnak keresünk E60-at hónapok óta és csak a szemétdombokba futottunk 2M ársávban ( bár én mondtam neki,hogy annyiért nem is lesz normális.... ) Már 2,5M-os ársávban nézelődünk.... Nekem a PRE LCI kívül belül nagyon öregesen hat az LCI mellett ( Ez mondjuk függ azért a belső összeállításától is ). Alap esetben nem rossz autók ha egy normálisat sikerül találni akkor már megvan a jó alap.... Egy szép LCI M paket nekem nagyon nyerő én az E39 után egy LCI E60 30-35D be ülnék át szívesen. Meg kell nézni a vásárlás előtt,hogy mit vesz az ember és azzal is kell kalkulálni,hogy igényli a törődést és a fenntartása nem egy suzuki szint. Sokan csak megveszik de költeni nem akarnak rájuk azért is van rengeteg olyan állapotban ahogy.... Egy normálisabb E60 amivel érdemes foglalkozni valahol 2,5M környékén lehet és onnantól felfelé. Meg ugye függ ,hogy PRE LCI vagy LCI milyen motor milyen felszereltség stb
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Newlachka
őstag
válasz H.Ezredes #39815 üzenetére
sajnos nekem D nem is lenne opció,mert alap esetben munkába járáshoz napi 20km-t menne azt is 2 részletben.
inkább hajlok benzines felé,mert itt az E46nál is jobban jártam, ezzel mint egy 20d-vel.. szegény bse e melegedne rendesen mire leállítom.
asszony E90-et akarna,de arra 100%,hogy nincs keret,és nem lesz egy év múlva se.
xdriveokat hanyagolnám a plusz költség miatt.
Csak valami olyan blokkos kell aminek az oldala nem szakad ki,nem repül ki belőle semmi,még csak most kezdem a nézelődést,és úgy gondolom,hogy egy jó fél év mire oda jutok,hogy pontosan fogom tudni mi kell nekem.
Mondjuk egy M5 v10 az az álom lenne -
Möhe
addikt
válasz Gsx-rr #39814 üzenetére
elég vastag a kontra lista a pro-val szemben, meg ugye egyéni szimpatizálás is bele kell venni
nem lehet mit tenni ha van egy pénzmag, de az meg beleesik a betegágyba, felette meg nagyon rizikós hogy bevállalja az ember amit találNewlachka
az az M5nél a fék/gumi/vagy gyűrűzésnél már szidnád magad, fenn is kell tartani e39/60 között akkora ugrás van ott hogy egyből lemondtam az e60-ról, pedig csak első féket néztem[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
-
Newlachka
őstag
válasz CharlieDrop #39820 üzenetére
f10-el keverem
Az kéne a nőnek..
a lényeg az,hogy előreirányzottan kb 3M lesz a keret,ebből kellene megoldanom amit szeretnék, tehát lemondások tuti lesznek
1 valami ilyesmire fogok szerintem vadászni, ha F10 lesz
2 itt a felszereltség nem az igazi
3engem az 5-ös is izgat,de a nő nem akarja
mercialternatíva[ Szerkesztve ]
-
Newlachka
őstag
válasz szőröscica #39822 üzenetére
nem aktuális jelenleg.csak tudom,hogy milyen vagyok,és nagyon sokat,és nagyon sokáig fogok keresgélni.
aztán lehet kintről jön majd ez is.
5-ösre nem tudom rávenni a nőt....[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #39828 üzenetére
Nyilván, de akkor is van egy generáció eltérés.
-
Newlachka
őstag
válasz CharlieDrop #39824 üzenetére
tudod,hogy a nő sosem tudja mit akar
-
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok !
Szeretnék venni egy androidos navi-s fejegységet az autómba (e39). Ezzel kapcsolatban lenne az a kérdésem, hogy innen valaki használ-e ilyet és, ha igen akkor milyet ? Milyet volna érdemes venni és honnan ?
Köszi!
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #39831 üzenetére
Minden ami nem a Sport es a comfort.
-
nagyúr
válasz Gsx-rr #39834 üzenetére
Az enyémben szerintem sport ülés van, de annyira nem vagyok kibékülve vele. Kicsit szűk az ülőlapja és állítani sem lehet rajta. A hátlap mondjuk rendben van.
Mondjuk én egy kicsit nagyobb vagyok az átlagnál (194cm, 100 kg).
Az eddigi legkényelmesebb ülésem egy Audi A3-ban volt egy sima (szövet) ülés deréktámasszal. Volt olyan, h itthon beszálltam derékfájással és Amszterdamban kiszálltam "meggyógyulva". Nem vicc.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #39835 üzenetére
A BMW sportulese iszonyat jo, de kell hozza a derektamasz. Es igen, nagyobb embereknek nem a legjobb, a hattamla, az ulolap is szuk, de mellette vegig tartja a labad, eleg hosszu. En igaz nem vagyok magas, viszont a hatam es foleg a vallam szeles, mindig ugy ultem a sportulesben anno, mint akit satuba fogtak. De kenyelmes volt, imadtam, csak megszokast igenyelt. Persze kanyarokban nem is fenyegetett a veszely, hogy kipottyanok.
FIREBLADE78: A BMW alap ulesei csapnivaloak, meg a 7er -ben is. Szvsz alsobb kategoriakban kulonb uleseket raktak az autoba, mint mondjuk egy flottas F10 -be. Persze itt jon az, hogy ennek oka is van, azert van ket upgrade -elesi lehetoseg. Csak akkor is kicsit gaz, hogy az alap ules ennyire rossz, foleg, ha egy Volvobol ulsz at.
Baratom hetvegen jott velunk kirandulni. Nem egy BMW parti, de szereti a 35D -t, es szerintem hetvegen beleesett az ulesekbe. Egesz uton azt hallgattam, hogy olyan, mintha valaki a tenyereben tartana. 204cm, 120kg a srac, de meg ot is elnyeli az ules, bar nem olyan szeles, mint en. Nekem is az a kedvencem az autoban, kb. el sem tudnam kepzelni, hogy valaki megvette ezt alap ulessel, mikor az M Packet araert kapott volna egy wellness -t.
Egyebkent miert nem szeretitek a Hankook gumit? Joval olcsobb, mint az osszes tobbi premium brand, es nem sokkal tud kevesebbet.
negro: A sima F1 nem volt jo, de ez az Asymmetric 3, ami a forumtarsnak is van, nagyon adja. All around a legjobb az osszes kozott, vizen talan alapbol a legjobb, foleg fekteszten. Es tudtommal nem is kopik ugy, mint egy Conti.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz MPowerPH #39836 üzenetére
Van deréktámaszom, de még azt sem sikerült rendesen belőnöm. Illetve a combtámasszal próbálok "játszadozni" -hátha úgy kényelmesebb lesz hosszútávon. Eléggé megszenvedek egy rendes beállításért.
Gondolom Neked F10-esed van és abban nagyobb ülések vannak mint egy négyesben?![ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Eagle F1 Asymmetric 3
V mintásak mindig sokkal gyorsabban kopnak, nekem Vredestein-em volt, annál gyorsabban semmi se kopott még le erről a mai napig meglévő izomkolosszus 75 lovas focusról.
Tesztek alapján az egyik légkopásállóbb gumi a piacon most, kíváncsi vagyok a valóságra.
120k-ért vettem a szettet, így nem igazán volt versenybe ezzel semmi. -
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #39837 üzenetére
Elotte E92 volt, sportulesekkel, azert tudom, mi lehet a gondod. Nem nagy embereknek csinaljak a sportulest BMW-eknel. Kicsit jatszani kell vele, es jo lesz az. En 2500km egyhuzamban torteno levezetese utan is ugy szalltam ki az autobol, mintha nem is ultem volna 28 orat benne.... Alapbol kemenyre vannak tomve az ulesek, ami az elejen fura, de a kesobbiekben belattam, hogy jobb ez igy.
Lehet vagy tul kozel, vagy tul tavol ulsz a pedaloktol. Nalam az volt a gond.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
-
Xero
nagyúr
Nekem is pöcsölős a beállítás, de csak az alap üléseket nem bírom. 183/85 vagyok. Amikor takarítottam az autót elállítgattam az ülés pozit, és legalább fél órán keresztül szerencsétlenkedtem mire eltaláltam a jó helyét. Viszont onnantól hibátlan.
A deréktámasszal pedig legalább egy hetet szórakoztam mire meglett az ideális beállítás.Pedáltól olyan távolságra vagyok, hogy ha mögé a tűzfalra taposok kb 5-10 fokban hajlik a lábam. A kormány teljesen kihúzva és közép-felső állás között fél úton. Háttámla majdnem vízszintes állásban, combtámasz kihúzva.
-
STC Speed
őstag
Engem az zavar e46 nál,hogy 184 vagyok és a lábam benyomott kuplungnál épphogy kicsit hajlik,viszont a karom teljesen kinyújtva éri el a kormány tetejét, oldalát, így kb mindig lent fogom a kormányt. Erre van ötletetek? háttámlát meg nem szeretem derékszögbe tartani Haverok meg kicsik és az alkarjuk fekszenek a kormányon,annyira előre van tolva az ülés.
jah a kormány meg felém van kitolva
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Keresek! Motorkerékpár
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000