- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Croft-21
őstag
válasz james001 #550 üzenetére
Én a Rogue-t pont ezért nem tervezem megvenni, ugyanaz mint a BF4, ami egyébként egy nagyon jó játék. De azért ne akarjanak már egy ugyanolyan stílusú játékot eladni, ugyanazzal a kinézettel csak épp más sztorival és szereplőkkel. Inkább az Unityt veszem meg PC-re, mivel sajna nincs Xbox One-om, csak a régi generációs xbox360, egy játékért meg nem tervezek 120 E ft-ért konzolt cserélni...
-
szami777
addikt
-
szami777
addikt
válasz djculture #558 üzenetére
3 nappal a megjelenés előtt hogy tudja?
Valahol már megjelent?(#560) HáGé
Na de valamelyik régióba már meg kellett hogy jelenjen gondolom, ha vpn-el játszható.
[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
djculture
félisten
válasz szami777 #559 üzenetére
Ja vpn-el már játszható. Amúgy nem irigylem azt aki előrendelte. Szerintem nagyon sok sebböl vérzik ez játék. A gépigénye meg a grafika minősége valahogy nemigazán jön össze. A klónemberek meg nagyon csúnyák mindig is utáltam az ilyet. 200 ember állt a teremben abból 10 féle model csak más hajjal és ruhával..
[ Szerkesztve ]
-
wjbhbdux
veterán
/s
-
gyuromoj
veterán
Hétvége fele meglesz nekem is játék.
HáGé
[ Szerkesztve ]
PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.
-
b.daniel
senior tag
Valaki nem vállalja be, hogy osszeir egy listát, mint tavaly, hogy kik játszanak, hogy tudjuk együtt tolni?
-
gainwardgs
addikt
Elég biztató hogy 100k-s videokartyakon is elég gányul fut.....
-
djculture
félisten
válasz gainwardgs #567 üzenetére
ukrán kókány munka ahogy sajnos a far cry 4 is a kievi csapattól jön..
-
Bjørgersson
félisten
válasz gainwardgs #567 üzenetére
Most úgy őszintén, mit vártál?
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
djculture
félisten
válasz DeathAdder #570 üzenetére
De mindenféle új eljárások pl élsimitás kerülnek bele ezeket meg az ukránok nem nagyon tudják optimalizálni.
-
tttzshd
tag
Nem értem mit nem értetek ezen ! Akkor most elmondom Ubisoft vagy más nagy játékfejlesztők direkt optimalizálatlan adja ki a játékot .ez ÜZELT szerinted a világnak tényleg ennyi fajta vga kéne ?..vagy hogyan vennének rá hogy lecseréld a vga-dat ha nem így ? direkt van erre szerződésre a vga gyártókkal egy "kapcsoló "a drive erekben ami majd egy kis idő után gyorsabban futtatja a játékot ha már lement a láz (későbbi kiadott driver,vagy játék patch)ami meg van tervezve mikor adják ki Szóval hadjátok már ezt a "szar optimalizálatlan játék "sírást mert nevetséges ! Aki ennyi idő után nem jött rá az..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gainwardgs #567 üzenetére
Az Ubisoftnak nem csak optimalizálni kellett, hanem külön tartalom is szükséges volt a PC-hez. Ezzel a DX11 baja kevésbé érződik, mivel a rajzolásokat felkötegelhették, viszont ezt a GPU kihasználtságával kell megfizetni. Például a tesszelláció nehezen irányítható, így a raszter hatékonysága az optimális 90+%-ról sok esetben 50%-ra is leesik. A textúrák tömbösítése jó megoldás volt régen, de a mai GPU-kat nem erre tervezték. Az über-shader szintén hasznos egy bizonyos szintig, de mindent erre felrakni az optimális állapotváltás érdekében azt eredményezi, hogy a mai GPU-k állandó regiszterhiányban küzdenek majd. Ez mind hozzájárul ahhoz, hogy a mai GPU-kat csak 15-25%-ra képes kihasználni az AC: Unity. A render szál így is 60%-ban overhead, vagyis felesleges, de elkerülhetetlen munka.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz djculture #571 üzenetére
A Far Cry 4 biztosan nem kapja meg PC-n a HRAA-t. Az Ubi Kiev nem kapta meg azokat a technikákat, amelyeket az Ubi Montreal kifejlesztett. Ezeknek egyelőre nincs DX portjuk. Majd a következő évben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem optimalizálatlan az AC: Unity. Ez egy totális tévedés. Igazából azzal az elvvel amivel készült a PC-s port, igen meglepő, hogy egyáltalán 30-40 fps-sel fut egy csúcskártyán. Szóval volt vele munka bőven.
Az Ubisoft Kiev egy kényszerdöntés elé került. Az volt a gond, hogy ha áthozzák a konzolról a tartalmat, akkor nem lesz olyan processzor, ami ezt működteti, ami már eleve rossz GPU kihasználtságot eredményez. Ezért döntöttek úgy, hogy csinálnak PC-re külön tartalmat, hogy a processzor válláról levegyék a terhet. Ez az alkalmazott technikákkal rossz GPU kihasználtságot eredményezett, de még mindig ott az SLI és a Crossfire lehetősége. Másképp ezt nem lehet megcsinálni, mert baromi kevés az a 2000 rajzolás, amit a DX11 megenged.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Bad Pritt #575 üzenetére
El persze. 780, 970-980 és 290 kártyákkal nem kell butítani annyira. A 770-280 szint ahol már hozzá kell nyúlni a beállításokhoz. A 285 kakukktojás, mert annak qrva erős a tesszellátora/setup dizájnja, és rendkívül rossz raszteres hatásfok mellett ez a leggyorsabb hardver. Szóval előfordulhat, hogy kritikus helyzetekben a 285 mindent verni fog, de ez csak a minimum sebességre vonatkozik. Átlag sebességben nem gyorsabb a 280-nál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bad Pritt
nagyúr
Rég nem voltam ennyire kíváncsi játékra. Remélem nem omlik össze a Uplay nagyon.
Az lenne a legjobb szerintem, hogyha megjelenik jövőre a Division, akkor kukáznák ezeket az öreg Anvil meg Dunia motorokat és minden szériájukhoz a Snowdrop Engine-t használnák, mint ahogy az EA a Frostbite-tal teszi.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
FireKeeper
nagyúr
7790-el full minimumon van esélyem emberi játékra alkalmas sebességre? :S
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Bad Pritt #579 üzenetére
Azzal sem érnek el semmit. Nekik az a gondjuk, hogy sok rajzolásra van tervezve az AC: U, és a DX11 keveset enged meg. A PS4 verzió frame-enként 40000-50000 batchet csinál. Ezt a mennyiséget baromira nehéz 2000-be betuszkolni anélkül, hogy máshol ne kössenek komoly kompromisszumot. Ezért terveztek eltérő tartalmat PC-re. Másképp nem ment volna.
Az EA dolga egyszerű volt, mert a Battlefield 4 sem rajzolt többet 15000-nél konzolon. Azt még reálisan le lehet vinni 2000 alá különböző jól bevált technikákkal. Tehát az Ubi problémája nem a motor, hanem a sok rajzolás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
gainwardgs
addikt
Hát ha a fc4 is ilyen gányul lesz optimalizálva akkor vissza küldöm majd a fejlesztőknek egy szép üzenettel....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gainwardgs #582 üzenetére
Az FC4 helyzete sokkal egyszerűbb. Az közel sem rajzol annyit, mint a Unity. Illetve a Dunia eleve IC motor manuális többszálúsítással. Erre sokkal egyszerűbb optimalizálni, mint DC-re, mert elég, ha egy magot odaadsz a drivernek. DC esetén kettő-három processzormagot is érdemes a grafikus meghajtónak adni, ami négymagos processzoroknál egy magra csökkenti a reálisan felhasználóható erőforrások számát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz NEOSIGNAL #584 üzenetére
Nem a kártyákkal van a baj. Azok úgy ahogy viszik a játékot, csak a program a GPU-kat nem használja jobban 15-25%-nál. Az egyes effektek letiltásával ez a kihasználtság növelhető, tehát drasztikusan gyorsul majd a sebesség.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
tttzshd
tag
válasz gainwardgs #582 üzenetére
akkor készítheted a bélyeget és a borítékot
-
szami777
addikt
De ez a nem használja ki GPU-t dolog már a sokadik ac-nél jelentkezik, mikor jön végre egy olyan ac, ahol nem ez lesz a fő baj.
Látsz reményt arra, hogy itt is 3-4 patch alatt azért picikét orvosolják?
Black flagnél pár patch után sokkal vállalhatóbb volt az összkép.
Vagy hagyják a francba, veszett fejsze nyele.[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szami777 #587 üzenetére
Ha átírják DX12-re, akkor eltűnnek a gondok, és sokkal gyorsabb lesz az egész. De a DX12 még nincs kint. Ebben nagyjából ennyi van. Nincs értelme többet dolgozni rajta, mert nem a hardver és nem a motor a limit, hanem a DX11.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz NEOSIGNAL #589 üzenetére
Nagyon röviden az, hogy nagyjából 40000-50000-et batchet rajzol frame-enként konzolon, és a PC-n a DX11-ben 2000 batch ami ajánlott, mert fölötte romlik a szoftveres réteg hatékonysága. Komoly butítások nélkül azt a batch mennyiséget, amit a játék használ csak más tartalommal, és más eljárásokkal lehet PC-be betuszkolni, de ez rossz kihasználást eredményez a mai GPU-kon. Viszont az Ubisoftnak nem volt más választása. Volt két rossz irány, és azt választották, amelyik nagyobb sebességet eredményez majd. A harmadik irány lesz a jó nekik, vagyis a DX12, amivel PC-n is lehet 40000-50000-et rajzolni frame-enként.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
NEOSIGNAL
tag
válasz DeathAdder #590 üzenetére
Látom bocs csak telóról vagyok és amikor írtam akkor még nem láttam
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz NEOSIGNAL #594 üzenetére
Mert konzolon egy API parancs a sokkal vékonyabb szoftveres réteg miatt akár milliószor gyorsabban írható bele a parancspufferekbe. Ráadásul a parancspufferek előállítása explicit párhuzamos és nem egyszálú, mint PC-n. Más API-val a PC is tudna ennyit rajzolni. Akár többet is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
LendvaiFeri1
addikt
Egy GeForce GTX 560-on hogy fog menni? Ha esetleg valaki másnak is ilyen van, akkor az leírhatná a tapasztalatait. A gép többi adata az adatlapon van.
So lock up your daughter, lock up your wife, lock up your back door and run for your life
-
-
djculture
félisten
válasz FireKeeper #598 üzenetére
Következő ac biztos nem lesz dx12 tekitve hogy az a rogue pc kiadása lesz a régi motorral Cod-it is lefogják győzni szerintem ezzel mert lassan 3-4 havonta lesz új ac.
[ Szerkesztve ]
-
Zedz
addikt
Érdekes, hogy pár külföldi kommentet olvasgatva a hivatalos low grafikához kellő gépen is simán elfut high beállításokkal is. Kezdek megkavarodni, valakinek van már tapasztalata?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...