- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
- Honor Magic V2 - origami
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- KuKirin G4 - a sebesség ára
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kibővítik a várost az ASML kedvéért
it Eindhoven városi tanácsa az ASML-féle bővítés mellett szavazott. Alaposan megváltozhat a lakók élete.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MiklosSaS #22323 üzenetére
Igen, csak gondolj bele mi lett volna, ha kifogod a bottom 5% kártyát a 980TIből mert arra is lett volna esélyed. Emiatt mondtam, hogy egy pillanatra cserélj sapkát.
Jó, gamerként alap, hogy az ember örül a +20%nak, ezt aláírom. Egyébként én is gamerként szoktam fejleszteni a jelenre.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz lezso6 #22710 üzenetére
hát nagyon leegyszerűsítve a dolgokat kb ha 1200-1400as órajelet el tudnak vele érni és nem fogja meg a memória, akkor meglesz az. Titan(új) tesztek alapján (már amennyi van) annyival nem gyorsabb egy 1080nál, ilyen kb 20% volt ahogy néztem (de tényleg nagyon kevés teszt van, 4K surround + SLI lenne érdekes).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
en Crysis3 eredmenyeket szoktam nezni, az megbizhatoan GPUlimites, multiGPUval is (foleg 4Kban), szoval altalaban eleg jol mutatja az erosorrendet. ott kb azt lattam, hogy az 1080 lemaradt a 295X2tol (sajat GPU alrendszeremhez az all a legkozelebb, bar az enyem semennyire nem downclockol), viszont a Titan mar picit gyorsabb volt.
FE vs FE erdekes kerdes, en jobban szeretem, ha olyan kartyakat tudunk osszehasonlitani ahol a hutes nem jelenik meg confounding variablekent.
ettol fuggetlenul tovabbra is tartom, hogy 4096 szamoloval nezve lehet, hogy 1200-1500 koruli orajel kene a Titan megfogasahoz az uj AMD kartyanak hacsak nem csinalnak valami varazslatot architekturalis szinten.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Venyera7 #22759 üzenetére
Deus Exet egyelore hagyjuk, nem ad normalis kepet / teljesen random modon fut jol / katasztrofalisan hasonlo konfigokon.
forumokon ahogy neztem a HEDT / multiGPU tulajok (jellemzoen SB-E / H-E + 980 SLI / 980Ti SLI / 290X CF) kozul eleg soknak megmagyarazhatatlanul lassan megy a jatek.
jellemzoen egy csomoan 1080 / high borderless windowed (gyakorlatilag ablakban futo jatek) beallitasokkal toljak, mert egyedult ugy kapnak ertelmes fpst. adott esetben time spy alatt 20-30ezreket behuzo rendszerekrol beszelunk amiket 4Kra raktak ossze, jellemzoen egy kartyaval is az ajanlott gepigeny folott. egykartyas rendszerek is erintettek, pl az 1070 is.
a "bennmaradt az MSAA / shadow" kizarhato, tul sokan vannak problemakkal es a leirasokbol latszik, hogy adott esetben 5 oranyi debug utan egyszeruen feladtak.
ertsd: nalam fullscreen modeban threadlimites a jatek (IB-E@3.7, ajanlott gepigeny folott), 1080p@ultran van 30fpsem (msaa nelkul), 1080p@lowon 35.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz keIdor #23280 üzenetére
nincs multiGPU es egy kartyaval a 4K@30fps sincs meg.
az latszik, hogy 1080pre is pontosan addig optimizaltak amig az 1080nak meglett a 60fps (de semmi masnak).
engem mondjuk jobban erdekelne egy frametime plot kombinalva GPU usage es CPU usage plottal (lehetoleg max egy 4+4magoson mert ott meg latszik ha valamelyik thread belimital), avagy elnezve a grafikont ez nekem nem igazan tunik GPU limitesnek.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
-
-
-
válasz imi123 #23445 üzenetére
Nem tudom, en semmi ilyet nem tapasztaltam egy 7850 CF / 970 / 290X (CF) kornel. Amig megvolt az fps (es nem fogyott el a memoria / nem dobalta le szignifikansan az orajeleit a kartya) mindegyik siman futott.
a 970 es a 290X valtas kb ugy nezett ki, hogy vakon par jatekban nem tudtam volna megmondani, hogy melyik van epp a gepben 1080pben.
kieg: az viszont teny, hogy az "orajelleodbalos" 290X merhetoen rosszabbul teljesit, mint egy rendesen hutott. namost nekem viszonylag hamar viz kerult a kartyakra.
(#23456) Keldor papa: multiGPU frametimeoknal megfordult a helyzet valamennyire, 980hoz kepest mar a 290X adott altalaban jobb frametimeokat. viszont amikor utoljara komolyabban osszehasonlito teszteket neztem annak mar masfel eve, azota megint lehet valtozott a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Peat;) #23461 üzenetére
1080pben eleg a 470, inkabb maradjunk ennyiben.
DX9-> DX10 valtas is csak kesobb latszott, ahogy DX10-> DX11 is. DX11 eroforrasigenye sokkal alacsonyabb mind a ketto elodjenel, ami akkor es ott nem latszott, viszont visszanezve egy akkori csucshoz kepest kb threadszinten 100%al erosebb CPU es egy nagysagrendileg bikabb GPU DX11 alatt sokkal kevesbe hajlanos CPU bound lenni. DX9 ilyen szempontbol konkret katasztrofa (NFS: Shift 1 5760x1080ban 20fpsig esik par helyen es egyertelmuen a CPU fogja meg, Shift2nel ugyanazon a palyan ugyanazon a kornyezetben szebb grafika mellett megmarad a fix 60fps nalam), de a korai DX10 cimek se voltak sokkal jobbak.
eyefinity/surround/4K esetén a DX9 címek egy része simán CPUlimitbe fut. DX12nél pedig szempont, hogy bírja a 4Kt, bírja az 5Kt, bírja a 4K eyefinity/surroundot és bírja a 8Kt. Mármint simán skálázódás szempontból. az új leképező nem feltétlenül a jelennek készül.
Mig mondjuk egy Metro2033nal vagy Stalker: CoPnal amikor megjelentek DX10 es DX11 kozott nem nagyon volt teljesitmenybeli kulonbseg, ez jelenleg modernebb hardverrel hatalmas kulonbsegeket jelent. Csak ez a jelenlegi cimeknel mar nem tunik fel, mert evek ota DX11et hasznal minden.
Reszletesebb texturakra az uj lekepezo miatt ne varj, az nem azon mulik. Plusz ott az uncanny valley jelenseg aminek a tresholdjat mar regen elertuk, szoval csak azert mert szebb a grafika nem feltetlenul fogja az user szebbkent ertekelni. Bonuszkent meg ott a Mankind Divided, ahogy neztem eleg keves embernek tunt fel, hogy mennyire reszletesen kidolgozott es mennyire irgalmatlanul valtozatosak a texturai. Persze, mert normal esetben az ember nem bamulja egy jatekban a repedeseket a falon negyed oraig es nem hasonlitja ossze mondjuk amit 10 eve megjelenitok mukodeserol / textura designrol tanult.
Utoljára emiatt is volt hatalmas, elsőre látható különbség mondjuk a Stalker SoC / HalfLife 2 DX7-8-9 módja között (csak DX9ben voltak dinamikus fény-árnyékok és látványosan jobb volt az árnyékkezelés). DX9 és DX11 között még voltak különbségek (pl Stalker CoP), fényárnyékok DX10.1/11 alatt javultak látványosat, de ha ezt nem tolták az user képébe akkor nem volt feltétlenül feltűnő. Ld Stalker CS nyitójelenet a napfelkeltével, ami kb megfelezte az FPSt szóval később nem is nagyon használták ennyire durván az effektet (de azért durván gyönyörű volt). Meg talán még a bump mapping (DX9) / normal mapping (DX11) váltás volt iszonyatosan látványos ha az ember közelről nézte a dolgokat. Meg mondjuk az effektívebb shaderkód, de az se feltétlenül direkten látszott.
Durva és elsőre látható különbségek alatt azt értem, ha összehasonlítod a 93mas Wolfeinstein3dt, a 94es Doomot, a 96os Quaket, a 97es Quake2ot, a 99es Quake3mat, a 2004es Doom3mat, a 2011es Raget es a 2016os Doom (reboot)ot. Pl a Wolf3d es a Q3A kozott boven nagyobb a kulonbseg, mint a Doom3 es a Rage kozott, a Rage es a Doom (2016) kozott ez meg kisebb.
Visszanezve elegge durva volt, hogy 11 ev alatt a sprite alapu pseudo3dtol a dinamikus feny-arnyek szamitasig jutottunk. Ehhez képest vesd össze a DX9.0Ct és a DX12 közötti különbségeket, ahol szintén kb ugyanennyi idő telt el.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz ->Raizen<- #23464 üzenetére
ja, 1080pben nekem is gyonyoruen ment a Shift1... csak eppen en 5760x1080ban toltam vele, ott par palyan par ponton akadt be, egyebkent boven 50+fpsem volt. CPU grafikonon is latszott.
imi123: Max Payne lehet jobban futott, azzal nem jatszottam sose.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ugy emlekszem valamelyik tesztoldalnak van kamera alapu frametime merese, annak elvileg mukodnie kell. viszont nem emlekszem, hogy tomsnak, anandnak techpowerupnak vagy hocpnek volt ilyenje. (utobbi egy-masfel evben miota megvannak a 290Xek nem nagyon nezek GPU teszteket).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Milka 78 #23731 üzenetére
bele se kezdjünk abba...
btw végül ment az a 290X CF csendben és hatékonyan terhelés alatt, csak megfelelően méretezett hőleadó kellett.
mondjuk így levizezve viszont nagyon elégedett vagyok a kártyákkal. főleg amíg megy a multigpu.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
vizhuteses domainen vannak paran egyebkent akik youtubeon vannak es jok, de az specialis, foleg mivel ott a vizualis inspekcionak eleg nagy szerepe van, ellenben 10-20%os meresi elteres ami GPUnal kritikus az viznel annyira nem.
de ott eleve nyomtato sajto nem nagyon mert mert annyira retegmegoldasokrol van szo. bar anandtechnek most vegre volt egy hianypotlo irasa, avagy vegre megbizhato helyen is osszevetettek egy szep nagy epitett vizet az egybevizekkel / csucs leghutesekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz tothm1991 #23805 üzenetére
Milyen videokártyát vegyek topik, ezt kerested. Ez itt off.
Monitornak szintén saját topikja van. Továbbiakat törölni fogom.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Peat;) #23852 üzenetére
Ez ennél sokkal de sokkal bonyolultabb.
Játékoknál a 90es évek közepétől volt egy eszméletlen feature creep, aztán a projektek szépen az egy fejlesztői hét - egy fejlesztői év - egy fejlesztői évszázad(!) szinten eszkalálódtak 10 év alatt. A Masters of Doom a kornak egy szép lenyomata, bár az inkább élménybeszámoló, mint egy valós case study.
A kereslet egyébként nő, a gaming business köszöni jól van.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
mindket szeriaban 200-250Wos kartyak vannak a csucson mindket gyartotol. megfelelo hutes nelkul ennyi idosen mar halhatnak, de adott esetben 4-5 eves kartyakrol beszelunk.
csaladban van egy HIS 6950 2GB ICEQ (5 eve en vettem), csendes, de uresben 50fokos, terhelve pedig 84 korul szokott megallni multimonitorral amig en hasznaltam. mai napig elvan. a 2013ban vett 7850eim elvileg egy haveromnal mai napig szepen mennek, pedig CFben voltak vilag eletukben es jellemzoen 80+ fok volt a normalis nekik.
ja igen, megfelelo hutes 250Wos kartyaknal ugy a 25-30ezres jol szellozo hazaknal kezdodik, illetve a csucs csendes hazak meg eppen elegek.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
végre
agyalok kéne még egy erősebb desktop és amikor kifut, a belépő Haswell-E remek megoldásnak tűnne a célra, de ha végre lesz mainstream vonalon belépő i5 alacsonyabb órajelen 6x2 számolóegységgel, akkor inkább kivárok.
főleg, ha valamelyiknek lesznek virtualizációs kiterjesztései is. ezek után már csak az kéne, hogy pl a gradle scriptek tudjanak több szálon futni, aztán részemről teljes lenne az öröm és bódottá.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz wjbhbdux #23892 üzenetére
iden mar vegigtoltam egy jatekot 1080p lowon (ugy volt meg az 50fps Deus Ex: Mankind Dividednel es tul jo volt ahhoz, hogy varjak), nemar, hogy a Deus Ex steampunk forkjanal is ugyanez a helyzet.
20 fps egy 290el az kb katasztrofa, ez alapjan kb 1070 alatt mindenen potencialisan jatszhatatlan.
meg jo, hogy nem rendeltem elore (DX:MDnel azzal nyugtattam magam, hogy a PCs CEt egy nap alatt elkapkodtak)
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
most nézem, hogy enginet cseréltek (grafika alapján nem tűnt fel, hogy nem UE van alatta), a Void engine pedig nem más, mint az átcímkézett idtech5.
komolyan, nem véletlenül nem használta senki azt a vonatszerencsétlenségnek is beillő motort (pontosabban: olyan erőforrásmanagement és szinkronizáció kellett a megatextúrázáshoz ami potenciálisan agyonveri a teljesítményt, miközben valós előnye már nincs, tetejében kb a csillagok állására is érzékeny futásteljesítmény szempontból).
akkor azt hiszem részemről kivárok.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
pedig nagyon úgy néz ki, hogy nem az idTech6, hanem az idTech5 távoli rokona (neten mindkettőt írják, de az előbbi a valószínűbb).
oké, mondom másképp: az idTech5 iszonyatosan háklis volt az égvilágon mindenre, az idTech6 ugyan látványban semmi extrát nem tud, de legalább a stabil 60fpst hozza közepes hardveren 1080pben megjelenés után pár nappal, ami így 2016ban egyáltalán nem rossz.
mindegy, meglátjuk, ha teljesen random módon katasztrófán fut akkor valszeg az idTech5 kódbázisra épül.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
oke.
na mindegy, meglatjuk, nagyon ugy nez ki a gameplay egy az egyben maradt a regi, max felpatchelik. foleg, hogy egy helyen talaltam 40 euroert (inkl definitive edition), szoval ennyiert max varok par hetet amig valamennyire helyrerakjak.
Deus Ex Mankind Divideddel is ez volt a fo problema, mire tul voltunk a masodik het nagyjavitasan addigra mar vegeztem is vele... majdnem annyira jo moka volt, mint az elso Deus Ex, usq 16 evvel ezelott.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz velizare #23913 üzenetére
egyáltalán nem vészes. kimaxolni még valszeg nem lehet, CF nincs, de egyébként nagyon részletes kb fél óra játék után és egy az egyben az első rész hangulatát és mechanikáját viszi tovább.
jó nem tökéletes, de ahhoz képest amit vártam ez teljesen kultúráltan nyitott. ha meg játékként van olyan jó mint az első rész volt, akkor simán év játéka esélyes annyi alapján amit láttam.
egyébként steamen mostly positiven áll, 4:1es igen/nem arányban, szóval azért kompromisszumokkal, de bőven játszható.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
melyik jatek alatt?
eddig nagyon keves DX12 cim jott ki es kb a DX12es AAA cimek egy resze gyartofuggetlenul katasztrofalisan futott megjeleneskor. Dishonored2nel ugyanugy megvan a 970el katasztrofa / 970el jol fut tapasztalat steamen.
Maxwell/Hawaii volt mindket gyartotol, mindkettonel lattam mikrolaggot.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Petykemano #24211 üzenetére
multiprogramozas nehez. eleve threadkezeles pl C++ban nehezkes volt egy idoben (C++11 szabvanyositotta, elotte meg lehetett oldani de sokkal bonyolultabban). masik, hogy ha kozos cache kell akkor eleve felso korlat lesz arra, hogy mennyi teljesitmenyt lehet nyerni, egyebkent meg felso korlatnak ott Amdahl tovenye.
es akkor meg ott vagyunk, hogy hiaba ott mar a language support, ha a fejleszto nem erti mit csinal, akkor vagy korrupt lesz az adat, vagy (jobb esetben) csak tetulassu / nem fog skalazodni. nehez a terulet es nehez az atallas.
ahol en csinaltam a BSCt kepeznek jatekfejlesztoket is, gyakorlatilag harom masodeves egymasraepulo kurzus utan amibol ketto csak erre fokuszal jutnak el oda, hogy a halozati kodot mukodokepesre meg tudjak irni.
masik oldalrol viszont 2010ben nem hittem volna, hogy hat evvel kesobb meg mindig negy magon allunk mainstreamen.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz lezso6 #24216 üzenetére
Blur is ilyen volt par eve. Ld Deus Ex Invisible War, "lassito effekt amitol rondabb lesz a jatek?". Ahhoz kepest meglepoen jol oregedett kinezetre.
Egyebkent reszletesseg novelese meg a megoldas, de azt sokan nem veszik eszre a felhasznalok kozul. Dishonored2nel meg vagyok dobbenve, hogy mennyien tartjak rondanak, pedig gyonyoru.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Ren Hoek #24302 üzenetére
IGP megmentette a diplomát
Elso diplomamunka felenel kiszedtem a masodik videokartyat... aztan miutan leadtam aludtam egy napot, visszaraktam a helyere a masodikat es ugy mar az akkori csucsnal kb 10-20%al jobb teljesitmeny eleg volt arra, hogy a Crysis3 szepen menjen 5760x1080 mediumon, levezeteskepp.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nem eri meg valtani.
enthusiast szinten vannak azok akik kepesek 20% teljesitmenyert felkonfigot cserelni, b verzio meg az, hogy en egy lassan 5 eves procin nem erzem, hogy barmiben lassu lenne. mondjuk nekem nem a jatekok amik igazan megterheloek (jo, threadlimiteseknel jo lenne +100% de az nem nagyon van), hanem a virtualizacio.
megallt a fejlodes.
VGAt meg az idei PCs AAA felhozatal utan en nem ujitanek.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ja, mondjuk VTX3Dnek a vege fele tenyleg nem volt sok ertelme. volt Powercolor PCS+ es VTX3D X-Edition kartyam (mindketto hazon belul elvileg flagship, bar a PCS+ 7850 volt, az X-Edition pedig 290X), a VTX3D minosegben siman hozta a PCS+ minoseget. az meg foleg moka volt, hogy az elvileg kinara szant olcso VTX3D X-Edition osszessegeben minosegibb volt, mint az Asus Matrix Platinum 290X fronton. pl normalisabb volt a backplateje (egy Giga 970 G1hez kepest is), meg nem sporoltak le a memhutest rola.
EVGA mar a 970nel is lejjebb adta, ld az elvagott hocsoves cicergo 970 ACXek.
(#24403) FollowTheORI: HD2900at sose hevertek ki... HD48x0 szeria akkor mi volt? meg a GTX280nal amikor hirtelen parszaz dollarral arat kellett csokkenteni?. 480al semmi baj nem volt azon kivul, hogy nagyon meleg volt es csak ket kijelzot tudott meghajtani szimultan.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ez volt a vicc egyebkent, hogy a 290X X-Editionnak pont egy nagyon massziv fem vaza volt, funkcionalis (ertsd ott volt a gap pad a hata mogott) backplatehutessel.
azon azt ereztem, hogy ez tenyleg oke legen meghuteni a 290Xet, mig a Matrix Platinumnal vegig az volt az erzesem, hogy a gyari hutot kb azert raktak ra, hogy az ember tudja tesztelni a kartyat mielott rarakja az FC blokkot / LN potot. (ezt egyebkent valamennyire a kartyak uzemi hoje is megerositette)
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
oke, ahogy nezem a doboz meg a hutore nyomott felirat tert el. jaja PCS+ok szepek, csak nem nagyon lehet oket kapni. 7850bol volt egy HIS ICEQ Turbom es egy PCS+om, moka volt, mert mindket szeriabol az enyem volt az egyetlen a forumon. es jok voltak.
290X PCS+ azt hiszem nem is nagyon volt a topikjaban. mondjuk nekik volt meg az LCS (avagy EK blokkal keszreszerelve). meg ott volt a Devil13 ami gyakorlatilag a 295X2 volt par honappal elobb kiadva.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
lehet, en kevesebb idot voltam a topikban. vaporx es lgt se volt tul gyakori, ja. mondjuk matrixbol is tudok a forumon kettorol osszesen.
jaja, devil13 elvileg cicergett rendesen reviewek szerint. az a hocso viszont gyonyoru volt rajta.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
Carmageddon Max Damage eyefinityben siman megzabal 3.8GB VRamot. nem mikroakad meg semmi baja, de azert megis. ja es nem teljesen kimaxolt beallitasok mellett.
ja es egy 290X 4GBvel, szoval ez nem azert van, mert terpeszkedik a Titanon ahova jol esik neki.
Sinesol: nem AAAs jätékban gyártótól függetlenül egy középkategóriás kártyán megvan a 60 fps, de az esport cuccok jórésze kis túlzással egy sajtreszelőn is vígan elfut. bár másik oldalról a Deus Ex egyik modjában konkrétan még volt crossfire support, ott majdnem lehidaltam. a játék ugye kb élvezhető volt egy p2 + voodoo2 kombón.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Bioshock Infinite nalam mondjuk 5760x1080ban kemenyen foldbeallt 2GB rammal mediumtol kezdve.
egyebkent erdemes osszehasonlitani mondjuk a Dishonored1et es a 2ot, eltellt 4 ev, a 2 kb lowon is szebb, mint amit az erosen moddolt UE3 ki tudott magabol ultran preselni. ultran meg az ott a hatterben realtimeban renderelve reszletesen az egesz varos.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz cyberkind #24544 üzenetére
DoF remek dolog, egyedül multimonitorral nincs értelme pár esetben mert ott a kijelzőtömböt eleve nem tartja az ember fókuszban.
kivétel ott is van, amikor a DoFot történetmesélésre / designra használják fel, erre is van bőven példa.
lezso6: emlékszel még az Deus Ex: Invisible Warra? egyik első játék volt blurral, ott is sokan panaszkodtak rá, pedig visszanézve remekül volt implementálva.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz wjbhbdux #24621 üzenetére
ha kétkártyás, akkor ameddig megy a CF, addig hoznia / vernie kell az 1080at és hoznia / megközelítenie a Titant.
perf/W gyengébb lesz.
(295x2 v2, yay!)
mondjuk dual gpura jelenleg max VR ígérgetés van, de mivel pcs VR meg nincs 750 euro alatt... én nem építenék rá komoly vásárlói réteget. multiGPU támogatás idén meg katasztrófa kb.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Nem, a másik nem személyeskedett és teljesen igaza volt abban, hogy a hír tolmácsolása és a hír valós tartalma nem nagyon függött össze. Ami súlyosabb esetben moderációs alappá válhat.
(#24736) lezso6: Alapvetően a cikk nagyon hatásvadász, de benne van a lényeg.
Alapvetően annyira programozási szempontból nem tudom, mi változott (HLSL specet átnéztem changelogban, de nekem annyira nem mondanak sokat a hozzáadott funkciók, mármint, hogy mire kellettek és mit oldanak meg / mit tesznek lehetővé), de gyanús, hogy időbe fog telni mire a programozók felkészülnek erre. A programozási nyelv egy eszköz, de idő kell hozzá, amíg az ember ráérez. A grafikai enginek meg azért elég bonyolult megoldások, ahol adott esetben tényleg számítanak azok az extra optimizációs lépések (pl encapsulation kilövése mert az egy extra function call), amik általános esetben azért az utóbbi 10-15 évben már egyre kevésbé váltak kritikussá.
Ezzel persze megint ott vagyunk, hogy játékosként nem örülök neki, hogy a DX:MD három hónappal a megjelenés után már talán lassan játszható lesz 1440p/medium felett (mármint akármin), de fejlesztőként teljesen érthető, hogy nem ment simán a start és az is, hogy miért nem ment simán.
Tetejében DX12 egy része ahogy így a partról láttam eleve elosztott számíttatásra lett belőve, na az meg tényleg az, amihez csak akkor nyúl az ember ha nem lehet nem elosztva elintézni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Habugi #24749 üzenetére
passz én pár hete leszedtem és kivártam. ha a textúraméretet vissza kell venni nekem az se baj, de konkrétan 5760ban akármilyen beállítással sem volt meg a 30 fps egy hónappal a megjelenés után, úgyhogy kivárok amíg stabilnak nem tűnik.
viszont a fórumok alapján a 980Ti / 1070 tulajok már úgy néz ki kezdenek elégedettek lenni, ami jó indikáció.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Raggie #24762 üzenetére
De attól még mert a fejlesztők java része pancser attól még nem kellene azt mondani
Ez se igaz ám.Erőforrások, határidők, célok, lehetőségek... a játékok válaszidő varianciára érzékeny valósidejű rendszerek, fixált HW konzolokon kívül nincs, tetejében jönnek a nyalánkságok, mint a hálózat vagy a VR. Meg alapvetően azt se feledd el, hogy az is csak egy fejlesztői munka.
Régebben kevesebb játék jött esetleg ki de azok minőségibb kóddal rendelkeztek. Legalábbis nekem ez a benyomásom.
Ehhez először is definiálnunk kéne, hogy mit értünk kód minőség alatt. Sok sikert hozzá, kurrens szakirodalomban voltak erre próbálkozások, de láttam mindent Platón szépségideájától (mondjuk az egy tényleg mindenre használható modell) 20-30változós gyakorlatban használhatatlan attribútomtömbbig. LoC könnyen mérhető, de az is lehet minden párszáz sor/óra és 1 sor / nap között domaintól függően.Ami történt, hogy elszálltak a költségek. Úgy 2000től beindult egy feature creep, gyakorlatilag egy akkori AAAs játékot egy indie stúdió össze tud rakni (nekem a Magnetic: Cage Closed volt hatalmas meglepetés ilyen szempontból pár éve), platformer szinten pedig ennél is durvább a helyzet (egy csapatnyi elsőéves 10 hét alatt egész korrekt dolgokat össze tud hozni). Vagy ott a Surgeon Simulator, annak egy hétvégés gamejam végére már működő prototípusa volt.
Nézd meg a Deus Ex: Mankind Divided. Nézd meg a textúráit. Aztán nézd meg közvetlenül utána a Human Revolutiont. Ami 5 éve a csúcs volt. Az MD után ronda és kidolgozatlannak tűnik. Ugyanez igaz a Dishonored 1 és 2 viszonyára, pedig a Dishonored 1 az egyik legrészletesebb UE3 motoros játék volt.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
válasz huskydog17 #26491 üzenetére
"The new API-governed AFR means more work for the developer, but also far greater control, which the speaker believe, will benefit the users"
Ja, fórumon gyönyörűen követhető, ahogy fogynak a multigpus userek. teljesítmény kéne, de túl sok a probléma. ez pedig mindkét oldalon igaz.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- HGST 10TB 7.2K 12Gbps 256MB 3,5" SAS HDD Több darab is van
- Poco X6 Pro 12/512 garanciális
- INGYEN POSTA! AsRock B550M, Ryzen 5 5500, RX 6600XT, 16Gb DDR4 3200Mhz CL16, 250Gb M.2, 600W Gold
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Laptop kijelzők: 15,6", 14", 13,3" HD, HD+, Full HD IPS
- Kingston Fury 16GB Beast DDR5 5600MHz CL40 KIT KF556C40BBK2-16 / IP2484489
- Kishibás JBL Tune 500 BT bluetooth-s kék fejhallgató - 1 hét próbagaranciával! -
- Giada i57BX USFF mini PC, H81, 4160T, 4GB RAM, 60GB Kingston SATA SSD, kis fogyasztás
- ASUS TUF RX 6800XT 16GB