Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Andralin

    aktív tag

    válasz V/ #29955 üzenetére

    Elnézést kérek, igazad van, nagyon csúnyán benéztem a dolgokat, összekevertem két megrendelést és egy új, tegnapi megrendelést hittem annak, amit 3-án rendeltem prémium szállítással. :U

    Most alaposabban megnézve a 3-án feladott rendelés ott van változatlan adatokkal. A nyomkövetési szám változatlan és a prémiumként kifizetett szállítás státusza 7 nappal a "feladás" után még mindig "Packed for picking-up". Korábban ilyenkor már mindig régen a kezemben volt a csomag ezzel a szállítási móddal.
    Egyébként azt írja, hogy a becsült kézbesítési idő 7-15 nap. Ebből 7 letelt és még ül az eladó a csomagon. Hivatalosan pedig csak július 14-től indíthatok dispute-ot, ha addig nem kapom meg.

    Tudok valamit tenni, hogy megsürgessem a dolgot? Azért röhej, hogy 10 nappal a megrendelés után még ül a csomagon. Akkor miért kínál prémium szállítást, csak átcseszi azokat, akiknek tényleg sürgős lenne a rendelés. :(
    Esetleg érdemes lenne megemlíteni neki, hogy a csalódottságomnak nyoma lesz majd az értékelésben? Vagy az nem vezetne jóra?

Új hozzászólás Aktív témák