Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már PlayStation 5-ön is játszható a V Rising
gp A PC-s teljes kiadás után már konzolokon is játszhatunk a programmal, amelyhez egy rövid launch trailert mellékeltek a fejlesztők.
-
Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
ph A vállalat a Radeon Pro W7900-at is frissítette, de itt sok változásra nem kell számítani.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fairi
addikt
Ű"Ha nincs konkrét bizonyíték, akkor csak rágalmazod a Postát és a dolgozóikat, hogy nem végzik el a munkájukat."
ezt maga egy csoportvezető mondta, nem ennél az esetnél, hanem elsőbbségi leveleim tűntek el 12 napra.(írtam itt) Azt beismerte, de a privát telefonján hívott vissza, és magyarázkodott hol vannak azok az L-es levelek (vonalasan nem tudott semmit). de lekopogom, most simán jönnek az ajánlott levelek, nincs olyan hetekre eltűnik az OLK után.
Egyértelmű bizonyítékom is van rá, de ha bármi ügy lenne valszeg valami magyarázatot adnának.
U-s levelek nem nyomkövetettek így panasszal nem élhetek (úgy továbbítják ahogy akarják, ez a valóság), de prime esetén hivatalos is benyújtottam panaszt a postánál, befogadták júl18-án és majd 30 nap múlva válaszolnak. Csak itt is az a gond OLK után a nyomkövetésben egy fekete lyuk van.Két hely egymásra fog mutogatni."A rágalmazás az ÁSZF szerint tiltott, az hogy mást rosszhiszeműnek tüntetsz fel az is tilos."
Ez tény, de hivatalosan nem ismeri be senki. Közlemény nem lesz a gyakorlatról. Csak nem hivatalosan fogja ha nagyon felháborodsz elsőbbségi levél esetén. -
"még mindíg ül a revolut..." - ezt írtam, tudom, csak nemigazán tudom kiverni belőlük. Ma jöttem rá egyáltalán, hol lehet panaszkodni nekik ("chat"), olvasd el, amit írtam. Este lesz időm screenshotozgatni meg mézesmázosan fogalmazgatni.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
KeFer
tag
Nyomkövetési szám: RB996065739SG. Még semmi konkrétumot nem látsz a tracking-en. Szerintem csak lefoglalta a fuvarlevél számot, de fizikailag nem adta fel. Azért siettem, mert a fizikai feladás előtt még talán nagyobb esélyem van Ali-nál a refund-ra.
Applikáció nem mutatja, de PC-n az 'Order' menüpontban a 'Tracking' gombra kattintva a megjelenő ablak utolsó sora: Receiver address. Itt a címzésen kívül megadja a címzett e-mail címének egy töredékét is. Jelen esetben ebből a töredékből ki tudom következtetni a címzett nevét is. -
KeFer
tag
Sejtettem, hogy ez lesz. Csak egy halvány remény élt bennem, hogy valamit lehet tenni. Magam részéről biztos vagyok abban, hogy átvert a feladó. De akkor nincs más, mint kivárni a 90 napot. Viszont nem merem megrendelni mástól, mert esetleg lesz raktárkészlete, és valamikor feladja, akkor két darab boldog tulajdonosa lennék.
Én abban a logikában bíztam, hogy holnap letelik a' processing time' és mivel az én címemre faló feladást nem tudja bizonyítani, akkor automatikusan 'refund'-ra ugrana. Ha Ali-nál egy hús-vér ember pár másodpercet foglalkozna a dologgal, akkor látná, hogy az én címemre nem történt feladás. Azért még van mit javítani az Ali rendszerén. Egy programozónak ujjgyakorlat lenne, hogy a rendszer hasonlítsa össze a megrendelő címét azzal a címmel, ahová feladták az árut, és eltérés esetén ne fogadja el a feladás lejelentését tényként. De egyenlőre ez még várat magára. -
KeFer
tag
Nehogy félreértsd, nem vitatkozni szeretnék veled, mert az egy akadémikusi vita lenne. Szerintem erre jelen állásban nincs befolyása a postai nyilvántartásnak. A mai napon az Eladó csak lefoglalt egy fuvarlevélszámot. A Szállítóval még semmi adatot nem közölt. Csak megnyitotta az én 'Order number'-om fájlját, és megadta a nyomkövetési számot, amit már előzöleg hozzárendelt egy más 'Order number'-hez. Valószínűleg ő nem is tudja, hogy az Ali rendszere a részemre küldött visszaigazolásban feltünteti a szállítási címet is amihez hozzárendelték a fuvarlevél számát. Szerintem a mai levelem hatására lepődik meg, hogy megtudtam azt, amit nagyon nem szeretett volna. Szerintem azt a gyakorlatot folytatja, hogy egyszerűen nem válaszol az üzenetemre. Így csak akkor derül ki az igazság, amikor kiszállítják a csomagot a címzett részére. Ha nem terhellek, akkor majd megírom a végkifejletet.
-
KeFer
tag
Ez nem az értesítőben látható. Aztali gépen bejelentkezve a jobb felső sarokban legördítem a menüt, és a ,My Orders'-t kiválasztva megjelenik az összes megrendelésem. Ha még nem kaptad meg a szállítmányt, akkor az adott megrendelés jobb szélén van két gomb.
'Track Order'
' Confirm Goods Received'
A 'Track Order' gombra duplán kattintva megjelennek a logisztikai információk. Itt megtalálod az animációt , hogy hol tart éppen a csomagod, TR number, Log. Company, Shipment time.
Azt követően nagyobb betűkkel a fejezetcím: Order information
Alatta 3 sor:
Order number (az én megrendelési számomat mutatja)
Shop name
Recceiver addressEbben az utolsó sorban mutatja a másik címnek a töredékét (gondolom személyiségvédelmi okokból nem látszik a név). Egyértelműen az Ali Express regisztráció alapján. Jelen esetben egy falu neve végig nagybetűvel (gondolom így lett megadva regisztrációban), megye neve, Hungary, valamint az e-mail név töredéke pontosan olyan formában, ahogy te megadtad.
A többi megrendelésnél természetesen mindig az én adataim szerepelnek, de itt nem.
Nem tudom, hogy publikus-e az e-mail címed. Ha igen, akkor szívesen elküldöm a képernyő másolatát. -
-
fairi
addikt
" ez a kettő egy megbízhatatlan és lassú szállítások"
global nem annyira. a megbízhatatlanság két faktorból ered: nemzetközi szállítás és a hazai postázás. A legrosszabb esetben is 45 napon belül kézben a global nálam, mindkét postánál, ritka a 60 nap. Ilyenkor általában 6-7-es pakk része (augusztusi nagy pakkban volt pár global 35-45 napra, különböző időben indultak, de egyszerre kézben). A járvány közepén is produkáltak 25 napot!
Egyének tapasztalatbeli különbség lehet mégis a magyar posta okozza, és a megbízhatatlanság jó része hazai rendszerből ered?addig special goods típus menetrend szerint késik, mindig ígéri már itt van, de szinte mindig ráadódik sok plusz nap. még boldog békeidőben is nem egyszer kértem ilyenre +20 napot.
-
KeFer
tag
Sajnos igazam lett. A bolt szélhámos. Azt hazudja, hogy a csomag elveszett, és a PayPal számlaszámomat kéri a refund miatt. Mi a véleményed? Garantálható, hogy a bankszámla számomra jön vissza a pénz, és nem a PayPal számlán landol? A közeljövőben nem tervezek PayPal-on keresztül fizetni.
-
KeFer
tag
Ez így nem tetszik neki. Mégis inkább közvetlenül nekem utalna. De ehhez azt kéri, hogy igazoljam az áru átvételét (amit persze fel sem adott). Ígéri, hogy eltekint az áru visszaküldésétől, stb. Mi a tapasztalat? Meg lehet bízni egy ilyen arcátlan emberben? A levelezés az Ali felületén zajlik, tehát látható az ígérete. De esetleg el tudom-e érni, hogy Ali foglalkozzon az üggyel, ha átverne.
-
KeFer
tag
Nem PayPalra utalná, hanem Alin keresztül rendezné. Persze olyan feltételekkel, hogy ő az egyetlen, aki nem hibás.
Még nem tudok dispute-t nyitni, mert a megadott, más részére küldött szállítmánytt csak pár napja adta fel. Még 85 nap védelmi időt mutat. Persze, ha megérkezik a valódi címzett részére, akkor valamivel rövidül. Nem írta le pontosan, hogy miképp képzeli a folyamatot, de szerintem azt akarja, hogy akár ma igazoljam le az áru megérkezését (amit fel sem adott a részemre), és az általa megadott okra való hivatkozással álljak el a vásárlástól. Ő majd nagy kegyesen eltekint attól, hogy kérje a visszaküldést. És ez az amitől félek, mert nagyon jellemtelen. Egy szavát sem merem elhinni. Eddig is folyamatosan hazudott. -
rushty
senior tag
Köszi a választ mindkettőtöknek.
Nem tudom mi legyen a megoldás.
Példa: Termék telefon+memóriakártya (egyben kedvezményesebb)
Elrontott rendelés opció:
telefon csak, hiányzik: memóriakártya. (Csomagban jóval kevesebbe kerülő memóriakártya megvétele a cél).Kérdés:
Rendelés nem törlés / törlés és újrarendelés (fizetés később).
-Van a rendeléshez kupon felhasználva.
Az összefoglalós lépésnél ilyenkor mi van? Hogy adjuk hozzá a Store (stb.) kupont?Ha leadnék egy új -kifizetetlen rendelést- a még nem törölt (törlés átfutási ideje alatt változni fog az ár, de a beragadt kuponok sincsenek benne) mellé, ahhoz mi alapján fogja nekem kiszámolni levonni a kuponokat? Odaadni a másik rendeléshez tartozó különbözeti áron.
-Tudja egyéniben tetszőlegesen* módosítani az eladó a vevőnek a (kifizetetlen) rendelésnél?B)
Egy plusz tételt (memóriakártya) rendelnék külön a nem "mégsézett-törölt" rendeléshez.
Ez sokkal egyszerűbb lenne. De a plusz tételhez számol nekem egyéni "megbeszélt" árat? Nem úgy tűnt, hogy ebben benne lenne. Azt nem tudom milyen változtatásokat tudnak eszközölni egy meg egy rendelés után.[ Szerkesztve ]
Revolut meghívó pü-ben
-
speedevil
csendes tag
Köszönöm az eddigi válaszokat. Még átgondolom mi lesz, viszont azt meg lehet nézni, hogy pontosan mi is a határidő a dispute nyitáshoz? Nem találtam sehol, ahol egy pontos dátumot írna arra, hogy meddig lehet. A protection lejártakor kapott email+14nap alapján tudom kb, de annak a pontosságába nem teljesen bízok, mert a tényleges lejárat előtt 2-3 nappal is kaptam egy pont ugyan olyan emailt, hogy kifutottam a protectionből és már csak dispute-olni tudok.
-
Voice24
őstag
Az egyiknél az infó szerint június 29-én felszállt vele a repülő (shipped by air), ami tranzitországként július 20-án Vilniusba érkezett (tök életszerű és hihető), azóta semmi.
A másik Vilnius előtt járt Brestben, azelőtt pedig igen, Dostykban is.
Írtam én is egy-két napja, hogy szerintem is vasutas szállítások ezek, dacára a China Post Registered Air Mail szállítási módnak. Írtam mindkét eladónak, kíváncsian várom, reagálnak-e érdemben. -
Sisco2
tag
Nyitok, bizonyitékokkal screenshotokkal hátha módosít az AliExpress a gyakorlatán hogy más vevőket ne szívathassanak így az eladók.
Köszi!Meg is nyílt:
"Thank you for your refund request. The seller will reply within 4 calendar days 23 hour 58 minute 4 second ) . If you and the seller can not come to an agreement, AliExpress will step in and help. If the seller does not respond on time, the request will be automatically closed and you will receive your refund as requested."[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
Nekem is van egy BE végű csomagom, igaz, nem alis, hanem Banggood-os. Hát, az bizony bejárja fél Európát, mire ideér, főleg akkor, ha az van, amit mondasz, hogy előbb Belgiumba fog érni, és majd onnan hozzánk. Járt a csomag Dostykban, Brestben, most elvileg elhagyta a korábban emlegetett Mala rövidítésű lengyel vasúti csomópontot, azaz belga posta ide vagy oda, vasúton érkezik.
Amúgy ma megérkezett egy július 21-i és egy július 25-i rendelés, egyik CN, másik NL végű.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gaming notebook topik
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen