Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz kosinalajos #64047 üzenetére

    A kártyás fizetés a bankodnál rendben van?
    De jobb lenne ha az AliExpress mobil app-ban előre hozzáadnád a bankkártyát, amelynek során a kártyának aktívnak és fizetéshez 1000 Ft-nyi elérhető pénzzel kell rendelkezni.
    Ha fizetéskor történik az ellenőrzés akkor a banki rendszerben 2 tranzakcióra kell számolnod, szóval 1-re korlátozás már hibát erredményez, nem tudod kifizetni.
    Indításnak ha lenne ott a kártya akkor azt törölni kellene és azután hozzáadni.
    Ez az hiba üzenet Error code: CSC_7200026 a kártya hitelesítés sikertelensége esetén keletkezik, adott esetben a rendszer blokkolja ezt a kártyát, azért is van ott az a Submit appeal hogy fel vedd velük a kapcsolatot.
    Megoldások:
    - Javasolt a böngésző gyorsítótárának és az Ali... kezdetű sütik törlése, a mobil app gyorsítótárat is érdemes törölni.
    - Próbálod az app-os hozzáadást
    - Felveszed velük a kapcsolatot és a kártya blokkolás feloldását kéred
    - Egy másik IP címmel lépsz be (Internet csatlakozó eszköz újraindítása általában új ip cím) vagy VPN-t használva lépsz be, itt is más lesz az ip cím.
    - Egy másik bankkártyával fizetsz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák