- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Ez Kiss által átvett munkahelyi vagy lakás címes volt?
Nincs esetleg folyamatban lévő ami mostanában várható, mert a akkor lehet reklamálni inkább. Látod hogy mikor érkezik a Központi raktárba és követő munkanap kézbesítik és akkor lehet egyeztetni a futárral is.
Volt ilyen azonosítód LP00545382451308 a vásárlásnál?
Most 2 perc alatt le tudtam beszélni mindent az ügyfélszolgálattal, szóval nem értem. A leghosszabb idő a hívás fogadásra 3 perc volt, szoktam őket hívni. 06 1 8777400
Ez nekik belföldi csomag, szóval azt a gombot kell nyomni.[ Szerkesztve ]
-
Breki
veterán
Lakás cím. Én akkor pont munkahelyen voltam, de voltak otthon.
Nem tudom van még 8-10 kisebb de mivel nem kapok semmi értesítést se telefont macerás munkaidőben egyesével átnézni.
LP00545382451308 nem értem pontosan most mi a rendeléseimnél beírva a keresőbe nem ad találatot.
06 1 8777400 -at ma már ötször hívtam
tegnap beszéltem ott valakivel az azt mondta, hogy a reklamációs vagy kárrendezési számot kell hívni, illetve írásba bejelenteni amit meg is tettem.
+36 1 8 777 417 reklamációs szám se ma se tegnap nem veszi fel olyasmi mintha átmenne fax-ra
+36 1 8 777 470 kárrendezéses szám kicsöng de nem veszi fel senki.
06 1 8777400 -at ma újra hívva géphang elmondja, hogy 1-es ügyfélszolgálat 4-es kárrendezés bármelyiket megnyomom nem történik semmi, elmondja újra ugyanazt a szöveget, majd köszönjük a hívását.
Kínomban már az összes létező email címre és a felülélten és facebookon is írtam már nekik.Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
-
Breki
veterán
Köszönöm igen már ide is írtam, innen jött egyedül válasz egy automata üzenet
Tisztelt Ügyfelünk!
Levelét, észrevételét köszönettel megkaptuk és rögzítettük.
Amennyiben panasszal élt irányunkba, akkor szeretnénk tájékoztatni, hogy Általános Szerződési Feltételeinknek megfelelően bejelentése mielőbb, de legkésőbb a benyújtását követő 30 munkanapon belül kivizsgálásra és megválaszolásra kerül.
Felmerülő kérdés esetén keressen bizalommal lenti elérhetőségeinken.
A kivizsgálás végeztével, amennyiben a panaszos, a panaszra adott választ nem fogadja el, vagy a postai szolgáltató a panaszra határidőn belül nem válaszol, a panaszos a válasz kézhezvételétől vagy a válasz elmaradása esetén a válaszadási határidő lejártától számított 30 napon belül a Hatósághoz fordulhat a panasz vagy a panaszkezelés kivizsgálása érdekében.
A folyamat megértését és türelmét köszönjük!
Dear Customer!
We received and recorded your letter.
If you have placed a complaint towards us, we would like to inform you that, in accordance with our General Terms and Conditions, your case will be investigated and answered as soon as possible, but not later than 30 business days after your submission.
If you would have any questions or remarks, please feel free to contact us via the possibilities shown below.
Following the answer of the provider, in case the complainant does not accept the answer to the complaint, or the postal service provider fails to respond to the complaint by the deadline, the complainant may turn to the Authority within 30 days of receipt of the answer or, respectively, the unsuccessful expiry of the deadline for response, for having the complaint or the complaint handling inspected.
Thank you for your understanding and patience in advance!
Üdvözlettel / Best regards
Nemzetközi Reklamációkezelési és kárügyintézési osztály/International Claim and Complaint handling
Express One Hungary Kft.
H-1239 Budapest,
Európa út 12. / L1 épület
T +36 1 8 777 417
F +36 1 8 777 499
E intcsreklamacio@expressone.hu ; intcskar@expressone.hu
W www.expressone.huItalodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
-
Breki
veterán
Na nagynehezen elértem őket
sikerült beszélnem a központban az ügyfélszolgálattal
kis türelmet kért
mindhárom csomag megvan
holnap kiszállítják
megvan mindhárom csomag
azt mondja a futár hibázott
elnézést
Közben email is jött
Tisztelt ...............,
Mindenekelőtt szíves elnézését kérjük az okozott kellemetlenségért. Futárunk tévedésből írta a küldeményekre, hogy sikeresen kézbesítve lettek.
Felveszem a kapcsolatot az illetékes depó vezetőjével és egyeztetek vele, hogy a küldemények kerüljenek újra szállításra a holnapi napon.
Kérem, hogy adja meg részünkre a pontos címet (ajtó, emelet, kapucsengő) és egy mobilszámot, hogy rendszerünkben rögzíthessem és a kézbesítés sikeres legyen.
Köszönjük szépen!
Üdvözlettel:
Szabó Andrea
Nemzetközi Ügyfélszolgálati Munkatárs/
International Customer Service
Elvileg holnap kihozzák a munkahelyi címemre.
Remélem most már minden rendben lesz.
Köszönöm szépen a segítséget!!!!
Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
-
fulton
addikt
Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Rendeltem egy csomagot kínából. Nem alis, így elnézést ha rossz topikban ...
A csomag amit küldtek sajnos nem azt tartalmazza amit megbeszéltünk az eladóval, így menne vissza(bár még várok az eladó válaszára). Igen ám de vámolták, a fedex nek el lettek küldve a kért dokumentumok, és hogy járjon el a vámkezelésben. Ő kifizette a vámot, illetve a megbízó levelen szerepelt hogy majd a futárnak kell fizessem kézbesítéskor. Igen ám de kérdeztem a futár semmiről nem tudott.
Nem tudom hogy lesz ennek a fizetése, egyáltalán mi ez a katyvasz...de arra van lehetőség hogy visszaigényeljem a kifizetett vámot ha mégis bekérik valahogy tőlem? mivel hogy a csomag vissza lesz küldve.
-
Topikgazda
válasz fulton #63908 üzenetére
150 € feletti volt az értéke? Mert csak akkor van vám. Gondolom áfáról van szó.
A Fedex utólag számlázza a kezelési költséget és az amit ők kifizettek más jogcímen mondjuk áfát.
Ha nem azt kaptad amit megvásároltál akkor az eladónak kell mindent kifizetni közte az áfát is, kivéve a Fedex vámkezelési díját.
A Fedex nem tudja a NAV-tól visszakérni a nevedben átutalt áfát, így nem is tudja odaadni -
őstag
Próbáltam utánanézni az összefoglalóban, de pontos tanácsot nem adott:
Van egy hármas bundli csomagom, ami nem érkezett meg, postán érdeklődtem, nem tudtak segíteni, mert nincs rendes nyomkövetési száma. Ezt jeleztem az Ali felé is.
Dispute szakaszba értünk, mivel lejárt a szállítási idő, és én nem kaptam meg a csomagot, de az indoklásomat nem fogadták el, mivel azt látják, hogy ott van a csomag a postán, csak nem mentem érte:
"
Final Solution:No Refund
Proposal:Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Invalid reason:The tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible. If the package not in good condition/ goods shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute"Azt már a dispute során megírtam, hogy elmentem a postára, és ott nem tudták odadni.
Mivel tudnám újranyitni a dispute-t? Bizonyitékom nem lesz a postáról, hogy náluk nincs...Ja, az eladó sem reagált az üzenetemre.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Benoe77 #63910 üzenetére
Express One a kézbesítő ha 158-al kezdődik és az irányítószámod a vége.
Pont az előbb erről beszélgettünk. Összevont csomag nem létezik a postai viszonylatba, ilyenek náluk nincsenek, szóval igaz amit mondanak.
Itt keress már rá vagy add meg az azonosítót és körbejárjuk a témát.De ha gyanú van rá hogy elveszett, akkor nem ez az indok választandó: Protection is running out, but package is still in transit
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
És ez mennyire van rendben és mennyire szabályos hogy ki számláztak nekem postai úton 11000 Ft ot. a számla egy 2021 októberben kézbesített csomag után fizetendő előlegezési dij valamint EU ÁFA szabályai alá nem tartozó kifizetést tartalmaz. És oda van írva hogy reklamációt csak a fizetési határidő lejárta előtt tudnak figyelembe venni illetve késedelmi kiegyenlítése esetén a Jegybanki alapkamatot számítják fel rá mint késedelmi kamat. A fizetési határidőhöz meg az van írva hogy: kézhezvételkor. ami ugye több mint egy éve volt. ez mi? Természetesen A Fedex ezen csoportját elérni képtelenség a központi ügyfélszolgálat meg nem tud segíteni.
-
Topikgazda
válasz Benoe77 #63912 üzenetére
Pedig erről van szó az Összefoglalóban a 2 pontnál.
Sajnos az van hogy ezt 2022 Szeptember 13-án 20:05-kor a Cainiao részéről átadták az 1005-ös Postán az említett üzleti levélként és 2-10 munkanap közt kellett volna megkapnod a Postától.
Mivel ezt szeptember óta nem kaptad meg sehogy sem jó a Still in transit, past the delivery time, ugyanaz amit ők és én is említettem, semmiféle bizonyíték nincs arra hogy még szállítják, arra inkább hogy elveszett. -
őstag
Hát nekem arra sincs bizonyítékom, hogy elveszett, de ok.
Mit válasszak akkor? Appeal és?Amúgy így néz ki a "csomag", a szállítónál kellett összeválogatni három terméket, és egyben küldte el egy akciós árért:
A dispute viszont megjelent mindhárom terméknél külön-külön, ezért egyesével el is indítottam mindegyiknél, utalva rá, hogy mindegyik termék egy hármas csomag része. Ezek közül kettőnél zárták le a disputát, egynél még nyitva van. Várjam meg, míg azt is lezárják, mielőtt appeal-t nyomok?
-
vasi89
addikt
Hali,
Jól gondolom, hogy ez még valahol kínában kering, esetleg elkallódott? Mert ennyi idő alatt már szerintem kellett volna érkeznie több bejegyzésnek.
-
Topikgazda
válasz Benoe77 #63916 üzenetére
Én másra gondoltam aaz egybe csomagolásnál, mert ezt egy eladótól kaptad. Külön dispute és külön appeal.
Ez valójában nem elveszett hanem, ellopták. Kínában sem életszerű hogy egy szeptember 15-22 közt várható kézbesítésű küldemény még decemberben sincs kézbesítve.
Én az összes ilyen csomagomat megkaptam, volt néhány.
A véleményem továbbra is az, hogy a helyi posta felelős érte akármit is hazudnak, mert a logisztika kivitte nekik ezeket az üzleti leveleket és leigazolták az átvételt, mert másképp a Cainiao fele nem lehetne elszámolni a meghitelezett postaköltséget. -
-
ecaddsell
aktív tag
válasz KutyiHU #63925 üzenetére
Én is a múlt héten kaptam a Fedextől a 2021 decemberi ügyről számlát amit anno itt is írtam (kétszer fizetett ÁFA vagy az eladó trükközött valamit). Úgy látszik most kezdték ezeket kiszórni.
Ha csak lehet én is kerülöm őket a jövőben (inkább DHL, ahogy a topikgazda is írta ha nincs más).#63927 p.t.r
Vannak országok ahol bizalmi alapon is működhet üzleti dolog, azaz nem küldik egyből rád a végrehajtót. Viszont az ügymenet azért nekem furcsa na...Egyébként annál az eladónál még valaki panaszkodott ilyesmire, hogy limit alatti vásárlás volt ahol az ÁFÁ-t már kifizette és ennek ellenére a szállító még 1x kérte. Azaz ilyet nemcsak a posta tud csinálni és ugye itt ráadásul nagyobb összegről is volt szó.
[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
-
Gézengúz
addikt
Megjött ....az értesítő. Se csengő se semmi.
Jó okés, ez egy wifis konnektor. Kb.10*10cm-es csomag.
Befáradok érte.Múltkori elveszett ügyében nem jelentkezett a posta.
Komolyan, innentől ha érkezik az országba egy csomagom és ECS, akkor email a postának, hogy nem szeretném ha elveszne.
Lesz egy sablonom és csak az azonosítót változtatom. Ez egy perc lesz, ennyit megér. -
Topikgazda
válasz Gézengúz #63933 üzenetére
Ez így jó, nem igazán fér bele a postaládába, azt ki sem viszik már, hanem megy értesítő.
24 mm vastagság alatt kell lenni a küldeménynek és ha ennél vékonyabb akkor is sérülésmentesen lehessen behelyezni a 24*30-as bedobónyíláson ami azért néha necces mert a láda mélysége csak 6 cm, szóval nem mindent lehet belerakni hiába vékony. -
so_ha
senior tag
Sziasztok! Hogy legyen pozitív visszacsatolás is AliExpress vásárlás kapcsán, megosztom friss tapasztalatomat. Két különböző árút rendeltem, az egyik "Saver Shipping", a másik "Standard Shipping" szállítással, amit összevontak egy csomagba, és "Standard Shipping" lett belőle. Az egy hete rendelt árukat ma vettem át az Express One futártól vám és áfamentesen. 2013-ban rendeltem először, de még soha nem jött meg 1 hét alatt semmi sem, pláne nem BF/Karácsony környékén ... hatalmas fejlődés, respect. Az Express One követési rendszere is fényéveket ugrott a korábbiakhoz képest. Most szinte percre pontosan követhető, hogy mikor ér házhoz a futár, régen egy tőlem több km-re lévő benzinkúton tették le a csomagomat értesítés nélkül.
-
Topikgazda
Csak egy apró pontosítás, áfát azt fizettél, vám meg nincs. Van pozitív és negatív tapasztalat is bőven, gyorsabb a szállítás, viszont a Magyar Posta kezelésébe kerülő küldeményekkel több probléma is van. Pénzt kérnek semmi munkáért és eltűnnek küldemények nyomtalanul.
Az általad említett szállítási módszernél is előfordul sajnos küldemény eltűnés és ahol több van egyben az eléggé nagy gond.
Bár nekem tavaly július 1-től amióta van az új rendszer egy sem veszett el, bárki is lenne a kézbesítő, de vannak bosszantó apróságok, például olyanért kellett bemennem a postára amit kihozott és bár a postaládában kézbesíthette volna mégis visszavitte és mivel több postát bezártak némi tömeg és várakozás van a hivatali kézbesítő részlegnél ezért nem szívesen megyek oda. A hosszú kézbesítési időt sem lehet szó nélkül hagyni, mert gyorsan megjön Kínából de aztán 2-3-szor hosszabb az itteni idő mire megkapjuk.[ Szerkesztve ]
-
attamb
junior tag
Légyszíves mondjátok el nekem, hogy mitől függ a postai 400 forint. 6 dolog van rendelés alatt. Egyik sem több háromezer forintnál. Ez akkor?
-
DrDobos
őstag
Ez az összevonás nagyon érdekes. Ahogy multkor is írtam, 3 csomagom került be a consolidation warehouseba (gondolom ugyanabba) ennek ellenére csak kettőt vontak egybe. A másik 5 napot pihent ugyanott, majd kaptam egy értesítőt hogy az is combined deliver lett. Az Ali szerint egyedül..(nem értem akkor a combined jelleget ) 3 napja rendeltem szintén 2 dolgot, ugyanabban a városrész sorting centre-ében voltak, mégsem lett combined delivery, egyik már a repülőt várja, másik még épphogy kiért a sorting centreből. Nem értem
Samsung Galaxy A55 5G
-
so_ha
senior tag
A Magyar Postáról nekem sincsenek pozitív tapasztalataim, volt pár reklamációm az elmúlt években. Postás is volt, aki ellenséges volt, csak azt felejtette el, hogy a neten már régen is követhettem a csomagot (pl. Németországból + Angliából rendelt csomagot elfelejtett kihozni, mert ki volt adva központilag, hogy a kínait nem kell címre vinni ...). Korábban nekem is tűnt el küldeményem, meg volt amiről átvétel utáni másnap is kaptam értesítést, hogy csomagom jött, amit csak személyesen tudok átvenni a postán ... utána volt egy beszélgetésem a hivatal vezetőjével, azóta módosítottak az eljáráson. Szóval ha bárhol választhatok futárt, akkor a Magyar Posta az utolsó. Ezek tükrében ért kellemes meglepetésként a fent leírt mai eset (ilyen volt kb. 10 éve hogy 2 nap alatt ért ide Japánból csomagom, ami kb. hasonló az 1 hét alatt Kínából megjött a csomag).
-
stomi61
tag
Sziasztok!
Na ez cifra:
Rendeltem valamit From China to Hungary via AliExpress Standard Shipping szállítással, kapott egy JJD000030168376000000088987 (DHL_PL) számot és a királyi posta fogja hozni. -
Topikgazda
válasz stomi61 #63943 üzenetére
Nem lengyel DHL? itt vagy a DHL vagy a futáros MPL kézbesítené. A Posta jelzett előre?
De semmi utalás Kínára 6-án a lengyel logisztikai központban volt már, szóval mindegy, bár tényleg érdekes hogy Cainiao nincs a képben.
Vagy lengyel raktárból küldték mert úgy olcsóbb a szállítás.[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
Ma végre 71 nap után megérkezett az ULxxxBE csomagom hogy hol volt ilyen sokáig ?
míg más csomagok 2 hét alatt ideérnek ettől elszoktunk már -
djsunstealer
aktív tag
Sziasztok!
A 15-day delivery-nél a Free Return új opció? Vagy eddig is ott volt?
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #63946 üzenetére
Volt eddig is, de ne dőlj be, az összes fogyasztóvédelmi szabályozás szerint ha meggondolod magad és mégsem kell akkor nem az eladónak kell állni a költséget és sok dolgot nem is lehet visszaküldeni és magyar vásárlónak nem is érvényes.
You will have 15 days from the 'on-time delivery date' to return the item for free and for any reason.
The new service supplier provides free return service for customer from following 24 countries:
RU/US/ES/FR/BR/NL/IL/UK/DE/IT/CA/AU/BE/PT/MX/UA/CZ/CH/CL/JP/AE/SA/KR/PL
Lényegében még nem használt és adott esetben bontatlan dolgokra vonatkozik:
- All items are in perfect condition and in the original packaging.
- Any safety seals are not damaged and all labels are retained.Ha mégis érdekel még akkor itt írják.
[ Szerkesztve ]
-
szabi__memo
nagyúr
Szia V/!
Olvasom, hogy a Cainiao Standard For Special Goods - Nyomkövetés biztosítva, EU-s postai azonosító. Ez pontosan mit jelent, áfát/kezelést valami pluszt kéne fizetni?
A másik lehetőségem Ali Standard, de az drágább. De legalább van.
Előre is köszönöm! -
Topikgazda
válasz szabi__memo #63948 üzenetére
Az EU-s postai azonosító esetén nincs vámolás, így postai díj kérés sem a vámolásért.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...