- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Majd egyszer megkérdezem hivatalosan, hogy ami rajta van a küldeményen adat, ami az elektronikus küldemény adatoknál is megvan, megvan a nemzetközi postai nyomkövetési azonosító vonalkódja is mindkét helyen, ezek után milyen információ hiányozhat ami alapján nem adják ki, mert szerintük adathiányos. Nagyon buta megoldásnak tűnik az NPKK-ba visszaküldés, (mert megy az OLK-ba és majd onnan az NPKK-ba, majd vissza) amikor számítógép és telefon is létezik és ott nem fognak több adatot találni, mint ami már meg van.
Én is értem hogy azt mondja, csak épp én nem értem, hogy miért akkor nem látszódik valami adat amikor a kézbesíteni akarják, pedig csak rá kell nézni a küldeményre, mert ott van.[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
Rákérdeztem azóta a másik kedvenc hivatalvezetőmnél, akivel évek óta ugymond együtt "dolgoztunk" de sajnálatomra elhelyeztek onnan egy nagyobb postára vezetőnek, ( túl jól és lelkiismeretesen dolgozott..) hogy most már azt tegye rendbe ( viszont területileg én címem már nem tartozik oda így nem tudom a csomagjaim oda kérni, mellesleg tíz km-re van most már) Na szóval Ő is azt mondta hogy oda kell visszaküldeni ( ez most az eljárás módja) Azt is mondta hogy nincs jogusultságuk beleírni abba az adatbázisba ahol ezt javítani lehetne, hogy aztán ki is lehessen adni azonnal , noha meg tudná tenni
A kézbesdítési adat látszik nem ez miatt nem adhatja ki,
Hanem azért nem, mert nem derül ki az adatokbol hogy ingyen kiadható vagy kéne érte fizetni !!! Itt van a kutya elásva.. jul 01 előtt amikor nem kellett 400 ft ot fizetni érte akkor kiadták helyben. És hiába tudja, hogy az NL-es csomag nem eljárásköteles, ő nem javuíthat bele hogy ez kiadható, mert biztos nem kell fizetni érte semmit.
Mellesleg a másik csomagom juli 27 én megékezett a kicserélő központba , de azóta is ez a stástusza.. se vámeljárásra nem terjesztetteték elő, se semmi. ( RVxxxCN)
Én nem gondolom hogy a nav, ha ezt beterjesztették volna nekik , ne végeztek volna már veie hisz általában 1-2 hét de sokszor hamarabb ki is adják. de ez már egy hónap..
Vajon a postai ügyfélszolgalat majd 3 hónap mulva is azt mondja, hogy legyek türelmes és majd... Különben meg letelik a szállítási idő várok még +10 nap és megy a refund majd rá .. hisz mert nem kaptam meg..[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem akarok már ezen vitázni senkivel, 17 éve nem kell az EU-n belülről feladott küldeményeket vámolni, hiába jött be az hogy az EU-n kívülieknél megszűnt a 22 €-ig meglévő áfamentesség, az azokat érinti.
Amit nem kell vámolni azokért nem lehet pénzt kérni, még ha nem is fogják fel agyilag a postások hogy mi változott.
A küldemény adatok azt mutatják hogy Belgiumból indult, mit osztozik rajta a hülye helyi postás? Mi a fenéért kellene vámolásos akárminek lenni? Melyik párhuzamos valóságban élnek? Tudom hogy hülyék mert a német, litván, cseh küldeményekkel is eljátsszák ezt, de a hülyeségüket bizonyítják, a gondolkodási képesség hiányát.
Nagyon bosszantó már hogy nem képesek a közel 20 éves valóságról tudomást venni. Mert ezen a részen a postai vonalon nincs változás.
Akkor erre Én nem gondolom hogy a nav, ha ezt beterjesztették volna nekik , ne végeztek volna már veie még egyszer, az Áfa törvény és a Vámtörvény alapján a Magyar Posta van feljogosítva vámolás és áfa beszedés elvégzésére 150 € értékig.
Készítettek a NAV-al közösen egy programot ami ezt a tevékenységet végzi, a NAV-nak az a dolga, hogy minden hónap után jövő hónap 20-ig a Magyar Postától befogadja az addig beszedett áfa összegeket. A Magyar Posta és a programja csinál mindent, nem a NAV.
Az egyedi vámolásos dolgokat végzik úgy mint eddig, de nagy tömegű SA és IOSS küldemények kezelése a Posta joga és felelőssége.
Egyébként annyira hülyék a postások hogy most már inkább többet fizetek, de GLS-el hozatom a Németországban, Franciaországban, Csehországban vásárolt és postai úton is hozható dolgokat, mert hülyét kapok attól hogy vámolni akarják ezeket is, pedig nem lenne rajtuk Hong Kong-i vagy Kínai címke átragasztva sem, nincs nekem időm hülyékre pazarolni bármit is.
Arról nem is beszélve hogy nálad is az áfa ki van fizetve az IOSS-os küldemények esetén is, ugyan milyen pénzt akarnak még? Vámolniuk sem kellene ezeket.[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
Teljes mértékben egyetértek.. Az ember ebbe fárad bele.. pedig semmi extrát nem várok csak azt hogy tegyék a dolgukat, ahogy teszi pl az express one. Azóta szállítottak már több alkalommal , kaptam emailt is a kiszállítás előtt, azt kell mondjam, le a kalappal előttük. A korábbi véleményem ami a nem tetszésemnek adott hangot velük kapcsolatban, ezúttal visszavonom. Címet, időpontot is tudok módosítani még aznap reggel is. Így most már az sem probléma ha nem azon a címen lakom, ahova szállítana
-
vandor01
őstag
csak semmi politika.... csak ugy szakmai alapon.... es csak kerdezem...
lehet mar keszitik elo a huxitet..... a leg-felso utasitast kovetve?
erre a maradek pár honapra mar nem akarnak leszokni az EU-n beluli vamolasrol?CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Topikgazda
válasz vandor01 #54708 üzenetére
Nem értelek ez hogyan jön most ide? Tudod hogy az AlIexpress téma amit itt megvitatunk és a szállítási, vámolási téma ami hozzá kapcsolódik.
Amit te most előszedsz azt máshol kell tárgyalni, mert politika, illetve az összeesküvés elméletek sem lehetnek témák. Nem is reagálok rá és másnak sem kellene.
Egyáltalán nem azt írtam amire következtetsz, 100 küldeményél 1-2 amit hibásan próbálnak feldolgozni, nem tömeges, de ez az 1-2 is bosszantó, a többi dolog meg a nem megfelelően megírt programjuk hibája és a hülye vezetési utasítások, amelyek a logikával és a helyzettel szembe mennek.[ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
UH507473xxxBE
02 Jul 2021 11:06 Accepted by carrier
08 Jul 2021 01:58 Linehaul Arrival Liege, Belgium
24 Aug 2021 00:27 Item is ready for transport
45 nap eltelte után mozdulni látszik Liege-ben.....:. bl4ze .:.
-
Imy
veterán
A következő nyomonkövetési számok Alis rendelések. Honnan tudom, hogy melyikre nem kell vámkezelési díjat fizetni?
UH534151105BE, UH534221849BE, LP00463318670296, LT899812494NL, CU560383031DE, S00000225690387
Esetleg milyen szállítási módot érdemes választani a jövőben? -
Topikgazda
Ha ma vagy tegnap kaptál számokat egy kicsit korai érdeklődni.
Elméletben az EU-sokra nem. A belgák, a német (ami belga). A holland csak akkor ha az indulás nem Kína az elektronikus adatoknál, ezt nem tudni biztosra.
Az LP00463318670296 és az S00000225690387 küldemény azonosító nem a nyomkövetési szám, de az elsőt nem a Magyar Posta szállítja, ez a száma: 3008572912351, a másiknak még nincs nyomkövetése szóval bármi lehet.
Bármelyiket ahol nem postai szállítás jöhet szóba ha megakarod spórolni a 399 Ft-ot, bár némelyik szállítási mód ennél többe kerül.
Tényleg érdemes pár napot várni hogy frissüljön a szállítási állapot. -
stewe2
aktív tag
Üdv.
Vártam néhány hónapot, hogy kicsit tisztuljon ez az új ÁFA fizetési rendszer (bár itt a fórumon visszaolvasva nem így tűnik ) , de most kellett néhány dolgot rendelnem.
Az ugye világos, hogy a profiban a rendelés menüben látszanak a megvásárolt termékek.
Ha PC-n alizol, akkor rögtön letöltheted a vásárlásról készült számlát a Download Invoice gombbal (feltéve, hogy már rendelkezik a csomag trackiggal). Ez nálam telón nem működik (lászik).
A számla egyértelműen megmutatja hogy kifizettem a 27% ÁFA-t, tehát a Magyar Postának ezzel nem kell foglalkoznia. Ennek ellenére a 399, 499, 599.... forint eljárási díjat felszámolja.Nem lenne érdemesebb a NAV ingyenes e-vám rendszerét használni? Most készülök kitölteni az elsőt. Vannak esetleg tapasztalatok ezzel a felülettel kapcsolatban? Miért nem ajánljátok IOSS esetén.
Vannak olyan alis kereskedők, akik nem kérik be az ÁFA-t? Nekem 5 rendelés után úgy tűnik nagyon egységesen (automatikusan) megy ez az Aliexpressen.
Thx stewe
Nincs igazság... Csak erőviszonyok... Lehet nicket kellene váltanom: stewe71...
-
Topikgazda
válasz stewe2 #54714 üzenetére
Olvasd át az Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai részt szerintem egyértelmű lesz minden.
Mindig van foglalkozni való a Posta részéről amiért kérnek pénzt.
Egy kiemelés, ha eVám akkor a Posta elkér 799 Ft-ot és nincs online fizetés, míg az IOSS esetén csak 399 Ft a díj, de az IOSS vásárlás nem feldolgozható az eVámos oldalon, mert nem veszi figyelembe.[ Szerkesztve ]
-
stewe2
aktív tag
Köszi, értem.
Átolvastam ezt:
https://evam.nav.gov.hu/assets/files/e_VAM_Felhasznaloikezikonyv.pdf
ÉSMÁRINKÁBBKIFIZETEM a 400 forintot, mind hogy ezt kitöltsemÜdv stewe
Nincs igazság... Csak erőviszonyok... Lehet nicket kellene váltanom: stewe71...
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok ezt a csomagot 25 Aug 2021 07:35 Európa+ csomag érkeztetése Csomaglogisztikai Központ HUNGARIAN POST CH0013xx676DE ki fogja kiszállítani mikor és hogyan ?
csak azért kérdezem mert nem kaptam még így csomagot kapok e valamilyen előzetes értesítést még róla benne van a Posta adatbázisában is Aug. 21 rendelés [link] -
Beni2360
félisten
-
JoeCockBill
senior tag
azt hittem leszoktak a dupla áfázásról, de úgy tűnik nem. de legalább most küldtek értesítőt.
nincs kedvem visszaigényelni, mert csak 64ft, de azért rohadjanak meg. főleg hogy az előzőt sem térítették még vissza, pedig 34 napja reklamáltam megúj lemezünk: https://wmmd.lnk.to/BMB_RegiVagas
-
Beni2360
félisten
-
kaliber
aktív tag
Ha nem veszem át a vámeljárás alá került csomagot követelhet rajtam a posta valamit?
Nem éri meg a két dolláros csomagra még ugyanannyit kifizetni kezelési díj 400+áfa
[ Szerkesztve ]
Miért jársz futni? Mert az élet rövid, a futástól kicsit hosszabbnak tűnik :)
-
Topikgazda
válasz kaliber #54725 üzenetére
Akkor visszaküldenék a feladónak.
De azért nem értem, július 1-től van ez a rendszer akkor ezt még előtte vásároltad? Ha nem, akkor tudhattad hogy ezt kell fizetni, akkor minek vásároltad meg? Csak az eladót szívatod meg, mert nem valószínű hogy meg fogja kapni és a pénzt meg te annak ellenére hogy a te hibád az át nem vétel, azt visszakéred azzal hogy nem kaptad meg, ez neki veszteség. -
Topikgazda
Nem ezekre értettem, hanem azokra amelyeknél nincs nyomkövetés. Mindkét belgát holnap viszi az Express One egy csomagban. Bár ha nézed a nyomkövetést akkor ezt egyértelműen látod, hogy nem postás dolog, én nem kerestem rájuk.
Oda írták be, de ez még attól nem nyomkövetési szám.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis helyzet jelentés (bár látom még valakinél még most sem tökéletes a rendszer):
- LZ990886696CN csomagom a Posta aug. 22.-én jelezte,hogy beérkezett
- a mai napon kaptam (17:39-kor) az sms-t a vámkezelésről és az onlinefizetés lehetőségéről
-nem számoltak megint ÁFA-t csak a kezelési költséget (400Ft) kellett befizetniEgyelőre rendeződni látszik a rendszer...
Bocsássunk meg ellenségeinknek,de nevüket soha ne felejtsük el! A sebek a múltra emlékeztetnek,de nem kell meghatározniuk a jövőt.
-
kaliber
aktív tag
-
Topikgazda
válasz kaliber #54730 üzenetére
Megreklamálod, mert téves a feldolgozásuk. Bár a 330 Ft érték után a 89 Ft a +, az azért nem 2$, ha rendesen ment volna az IOSS-os küldemény feldolgozás akkor is 399 Ft-ot kell fizetni, persze a 89 Ft-ot már nem.
Hozzáteszem ez az Emirátusos küldemény esetén könnyen előfordul hogy a sok könyvelés közt elveszik az AliExpress IOSS azonosítója.[ Szerkesztve ]
-
kaliber
aktív tag
-
guess.who
senior tag
Nekem is ez a tapasztalatom: két ilyen Cainiaoval feladott (nyomkövetési szám: S00000 és 8 számjegy), aztán EmiratesPost-ra átváltó ("UA + 9 számjegy + AE") küldeményem is volt már, amivel pontosan ez történt: az Ali szerint kifizettem a VAT-ot (nem is lehet máshogy rendelni), aztán egyszer csak jön a Postától egy felszólítás, hogy fizessek online ÁFA-t.
Az online fizetési felület alján van ugyan egy link, hogy "ha reklamálni akar, ide kattintson" - de az visszavisz a Posta főoldalára, azaz nem mutat sehová. Az online ügyfélszolgálati oldal kérdezős részén a telefonszám irtó mélyre el van dugva, és természetesen bármikor hívja az ember, mindig "minden ügyintéző foglalt", így senki soha nem veszi fel a telefont. Egyszóval NEM lehet reklamálni, ez az igazi, európai ügyfélbarátság a Magyar Postánál: fogd be és fizess.
A másik probléma az, hogy a két nyomkövetési szám között semmiféle kapcsolat nincs, az Ali rendelési oldaláról nem lehet kideríteni, hogy a Cainiaos csomag mikor érkezik meg az "Emirátusokba" (ha egyáltalán jár ott) és mikor változik meg a nyomkövetési szám - így azt sem, hogy mivé, változik (a Posta oldalán meg nyilván nem hivatkoznak vissza a Cainiaos nyomkövetési számra), tehát több csomagnál az is kérdéses, hogy ha letöltöm az Aliról a számlát (amin látszik a VAT fizetése), azt össze tudom-e párosítani helyesen a postai díjbekérővel.
És mivel rendszerint 2 nap van az online fizetésre, az elérhetetlen ügyfélszolgálat miatt sok dolgot nem lehet tenni azon kívül, hogy az ember még egyszer kifizeti az ÁFA-t és a Posta sarcát.
Illetve ahogy nézem, azt tehetjük, hogy a Cainiaoval való postázást messzire kell kerülni az Alin. MÁS postázási módoknál (elsősorban Hollandián keresztül) akadozás nélkül (és gyorsan!) megérkezett a rendelés...
Például tegnap érkezett egy "LT"+"NL" küldemény (Aliexpress Standard Shipping volt a rendelési oldalon) a Postával, semmit nem kellett fizetni utólag és gyorsan hozták is: két nappal korábban érkezett be az országba. -
picsirti
tag
Ha duplán adóztat a posta, akkor a NAV megkapja az ÁFA-t az Alitól és a postától is. Ez nem lesz feltűnő nekik?
-
Topikgazda
válasz picsirti #54735 üzenetére
Azt állítják hogy nem kapták meg az elektronikus adatok közt az AliExpress IOSS azonosítóját és annyi, de ha jogtalan akkor meg lehet reklamálni és ezzel rövidre is van zárva téma.
Így valójában a végén nem lesz 2* Áfa, csak az jön meg a NAV-hoz amit az AliExpress elküldött.
A gond inkább az hogy megkapják az azonosítót, csak épp a programjuk nem jó helyen keresi és ezért nem találja meg. De egyszerűbb a nem kaptuk meg hivatkozás mint a program megfelelő átalakítása. -
Topikgazda
Valós az, csak általában a szállító ad meg hozzá egy a szállítás módjának megfelelő nyomkövetési azonosítót, az általános nyomkövető programok mivel több adatbázist kérdeznek le, egyben megtudják jeleníteni. A kereskedő (vagy aki a szállítást intézi) azt írja be mait meg kap az adott logisztikai cégtől, mert valamit kötelező beírni akkor ha szállításra kerül a megvett dolog.
-
<Adamsky>
nagyúr
Mi lenne az?
Kicsit visszaolvasva, Kaliber estétől eltérően nálam elvileg rendben ment az IOSS-os küldemény feldolgozás (Áfa-t nem kell fizetnem), de a 399 Ft-ért tartják a markukat. Én - ezek szerint tévesen - azt hittem, hogy egy kb. 10e Ft értékű Ali-s csomag után (ha már az Ali rátette az Áfa-t) nekem már nem kell semmit fizetnem. -
Topikgazda
Egy dolgot érdemes tisztázni az IOSS rendszerben vásárolt termékeket tartalmazó küldemények vámolása, áfa kiszámításával kapcsolatban.
2007. évi CXXVII. törvény az általános forgalmi adóról
93. § (1) Mentes az adó alól:
o) a termék importja, amennyiben az adóalany a harmadik államból importált termék távértékesítése utáni adófizetési kötelezettségét a XIX/B. Fejezetben vagy azon tagállami szabályozás alapján teljesíti, amely tartalmában megfelel a Héa-irányelv XII. cím 6. fejezet 4. szakaszában foglalt különös szabályozásnak, és amennyiben legkésőbb a vám-árunyilatkozat benyújtásakor ezen adóalany vagy a megbízásából eljáró közvetítő az állami adó- és vámhatósággal közölte az ezen különös szabályozás alkalmazásához az adóalany részére megállapított érvényes import azonosítószámot.Tehát egy olyan kereskedőtől vásárolunk aki beszedi az áfát mert bejelentkezett egy EU-s adóhatósághoz és igényelt egy IOSS azonosítót (AliExpress ezt a holland adóhatóságnál tette meg és onnan kapta ezt az azonosítót: IM5280002556) akkor amikor megérkezik a küldemény Magyarországra és a küldeményhez tartalmazó vám-árúnyilatkozat ezt az azonosítót tartalmazza, a szám ellenőrzését követően, ha az érvényes, akkor áfa mentesen kerül vámjogi szabad forgalomba bocsátásra az adott termék.
Ha ez az azonosító nem áll rendelkezésre, nincs a vám-árúnyilatkozaton, akkor normál vámeljárás és áfa megállapítása történik.
Akkor is ha már kifizettük az áfát az adott kereskedőnél. Ha ez az információ nem ismert, akkor az a normális eljárás ami most történik, a jogszabályok szerint történik minden. Nincs itt nyerészkedés, dupla áfáztatás mert nincs arról tudomásuk hogy jogszerűen kifizettük-A gond az automatikus postai vámkezelés jelenlegi megoldása. Lényegében mindent a posta csinál, mert a jogszabály alapján a programjuk összekötve a NAV vámmal, amikor őket emlegetik az ténylegesen a programjuk egy modulja, de a vámkezelést és az áfa megállapítását vagy IOSS esetén az azonosító ellenőrzést a Magyar Posta végzi. Akármit is állítanak.
A program a feldolgozást viszont nem mindig végzi jól mert esetleg nem jól azonosítja az adott információt.
Mivel nem hajlandóak elárulni
1. milyen adatokat kapnak meg az elektronikus vám-árúnyilatkozaton
2. milyen adatokat kapnak meg az elektronikus küldemény adatok közt
3. milyen formában dolgozza fel az adatokat a programjuk, pl az adatok sorrendje
ezért mi nem tudunk arra ráhatással lenni hogy a kereskedőtől olyan formátumban kerüljön ki az információ hogy azt a Magyar Posta hibátlanul dolgozza fel.
Véleményem szerint azért pont fordítva kell lenni a dolognak, mert kötött a vám-árúnyilatkozatok adattartalma és azok sorrendje, az UPU (Nemzetközi Postai Unió) elektronikus küldemény azonosítók adattartalma és azok sorrendje ezért kötelessége a Postának annak megfelelően készíteni automatikus adatfeldolgozó programot. Lehet így is hiba, de kevesebb.
Sem az Áfa törvény, sem a Vámtörvény nem írja elő azt hogy ezeket a vámkezeléseket csak automatikusan lehet megoldani, pont a hibák előfordulása miatt lenni kellene egy emberi beavatkozással működő javítási lehetőségnek.
Ha a program nem tudja az összes szükséges adatot megfelelően beazonosítani mert esetleg hiányzik, akkor ez a küldemény kerüljön emberek általi feldolgozásra, akik ha kell a címzettől bekérik a hiányzó adatokat, ha nem találnák meg a küldeményen.
Sajnos süket fülekre találnak ezek a javaslatok a Magyar Posta vezetésnél, könnyebb nekik azt a hazugságot állítani hogy nem kapták meg az információt.A jogszabály azt sem írja elő hogy online csak 48 órán belül lehet kifizetni, azt sem hogy ezért díjazás járna.
Ezért azt tehetjük ha annak ellenére hogy egy érvényes IOSS azonosítós kereskedőtől az áfa megfizetéssel vásárolunk és a szállító ennek ellenére még is újból kéri az áfát hogy megreklamáljuk. Értelemszerűen nem a kereskedőtől akarjuk az áfát visszakérni mert ő azt a jogszabályok szerint kérte és jutataja el az adóhatóságnak, sztornózni csak azt az áfát lehet amikor a vásárlás is sztornózva lesz, mert meg vannak erre is az előírások.
Csak azért nincs joga a kereskedőnek visszaigényelni az áfát mert később egy másik valaki újból beszedi. Ez utóbbi a jogtalan.[ Szerkesztve ]
-
Beni2360
félisten
válasz lacoka55 #54744 üzenetére
Nemsokára nálad lesz + fizetés nélkül. Az nem irányító szám valami hivatal azonosító lehet.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Topikgazda
válasz JoeCockBill #54747 üzenetére
Megérdeklődöd hogy mi van vele. Más rövid időn belül visszakapta.
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...