- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Mercury
aktív tag
Sziasztok!
Én még a rendelésem elején vagyok, de azért kérdeznék: dec. 21-én került a követőrendszerbe a csomagszámom. Jelenleg ott áll a helyzet, hogy az eladó ugye postázta a csomagom és most jönne, hogy "felszáll a géppel". Ellenben 4-5 napja azt látom, ha belépek a követésbe, hogy a követési információk átmenetileg nem érhetőek el és ha az ottani posta oldalán írom be közvetlenül a csomagszámot, akkor is azt az infót kapom, hogy nincs a rendszerben olyan azonosítóval csomag. Egyébként RF-el kezdődő azonosítója van, tehát gondolnám nem kamu szám lett megadva. Érdemes emiatt izgulnom már most, vagy várjak nyugiban?
Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
válasz Flashget #15756 üzenetére
Megnéztem a trackitonline-t, ott meg azt is írja, hogy "Format error for Universal Postal Union tracking number. Please check your tracking number." valamint "Data about your item not found or error in request.
Please try check data at original postal site. In case you get data on original site, please notify us about this error." Ezek szerint kamu a megadott szám? Írjak az eladónak?Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
válasz Mr.Mercury #15784 üzenetére
Írtam az eladónak, mert már 2 hét telt el a feladástól és az általa megadott TN nem volt található egyik követőoldalon sem. Erre ma ezt írta vissza: "friend , sorry , the transit company informed us that your package may has been lost in the transit. we will arrange to resend to you , is that ok ?" Szerintetek küldessem újra vele? Szívem szerint hagynám az egészet és visszakérném a pénzt, aztán rendelnék mástól...
Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
Ez igaz, nem is állítom, hogy tehetne róla, csak így első rendelésként az oldalról, kicsit elbizonytalanított, hogy rögtön ilyenbe futok bele. Persze nyilván nem vagyok az első ilyen téren. Az már csak kicsit ad hozzá a dologhoz, hogy rendelés után közölte az eladó, hogy nincs olyan színben a termék, amit rendeltem, de más színben tudja küldeni. Ezt akkor elfogadtam, de így, hogy lenne módom most visszakozni lehet megtenném... Viszont az ár meg jó, amiért vettem, tehát ha újra küldené sem járnék rosszul. Még átgondolom mit tegyek, de azért köszi az útmutatást!
Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
válasz Mr.Mercury #15910 üzenetére
Egyelőre csak elméleti kérdés, de refund-ot csak dispute-on keresztül lehet kérni?
Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
válasz Mr.Mercury #15952 üzenetére
Sikerült megegyeznem az eladóval, hogy az első, sikertelen küldés után, most elküldi a terméket abban a színben, amit eredetileg szerettem volna. Most csak az a kérdésem, hogy ezek alapján egy új TN számot fogok kapni a rendszerben? Mert az előző, sikertelen küldés TN száma még mindig a rendszerben van.
Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
Sziasztok!
Ha a nyomkövetési infóban az van, hogy "belföldi feldolgozásra továbbítva", akkor vehetem úgy, hogy nem fogják vámolni a küldeményem?
Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy van két rendelésem, ami november eleje óta nem érkezett meg. Ma az egyik rendelésnél azt látom, hogy "Confirmation Received", illetve az "Order status" "Finished". A rendszer szerint 7-én kézbesítették a rendelésem, de ez nem történt meg. Tudok még valamit tenni, vagy most már buktam a dolgot?
A másik rendelésemnél is ez a helyzet, csak ott még a "Your order will be closed in: 1 days 13 hours" szerepel.Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
válasz Mr.Mercury #45463 üzenetére
Update: előbb kérdeztem, mint gondolkoztam, mert közben megtaláltam az "Order detail"-nél a dispute-ot, illetve dispute előtt most írtam az eladónak, hogy próbáljuk rendezni a dolgot. Elnézést a felesleges beírásért!
Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
Sziasztok!
Ezt szeretném megvenni, de itthon mindenhol 30e környékén van. Erősen gyanakodhatom, hogy túl szép az ajánlat? Mit gondoltok?
[ Szerkesztve ]
Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
Sziasztok!
Ha valaki ECSCCA0001111001 formátumú küldemény azonosítót kap:
Ez egy Budapesten a Magyar Postának átadott üzleti e-kereskedelmi levélként menne hozzád, ami azt jelenti hogy az országon belülről a Magyar Postához kerülő küldeményeket (belföldi) nem kell vámolni és ezért díja sincs...Nekem két ilyen küldeményem van, 2-3000 forintos tétel, ma jött meg az értesítő róluk. Az egyikre nem írnak fizetni valót, a másiknál 799 forintot kell fizetnem, ami szerintem vámkezelési díj, ha jól tudom. Ez lehetséges?
Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
Sziasztok!
Van egy csomagom, ami ECSCCA-s "nyomkövetést" kapott, ennek megfelelően addig látom a csomagkövetést, hogy szeptember 5-én a local delivery center-be érkezett. Azóta semmi hír róla. Szerintetek van még esély rá, hogy megjön? Meddig érdemes rá várni egyáltalán? (A Posta természetesen hárít, mivel nem regisztrált küldeményként lett feladva, és emiatt nem is akarnak igazolást kiadni rá, hogy reklamálni tudjak.)
Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
@xcvbxcvb: Igen, de nincs információjuk a csomagomról, sem név, sem telefonszám alapján.
@V/ igen, ez igaz, tehát az 5-10 munkanappal számolva már nem sok esélyem van rá... bár a Posta természetesen azt mondta, hogy még simán megjöhet, de sok esélyt azért nem látok rá. A központi ügyfélszolgálat pedig elhajtott azzal, hogy nem ad igazolást, mivel nem regisztrált a küldemény, így nem mondhatja sem azt, hogy tényleg nem került hozzájuk, sem azt, hogy igen.
[ Szerkesztve ]
Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
válasz interstate76 #69590 üzenetére
Köszi, ez megvolt, telefonon hívtam a helyi Postát, ott is kereste a hölgy hosszú perceken át, meg is találta 2 csomagomat is, amit amúgy már 2 hete átvettem, de azt, amit még várok, azt sajnos nem.
Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
válasz interstate76 #69592 üzenetére
Köszi! Az egyetlen vigaszom, hogy szállítással együtt 2000 forint körüli csomagról van szó, így legalább sokat nem bukok rajta, ha tényleg nem érkezik meg.
Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
Sziasztok!
Volt egy csomagom, "ECSCCA" típusú azonosítóval. Természetesen szeptember 5-e óta semmi hír róla, Postánál hiába érdeklődtem, szóval valószínű a csomagnak annyi...
Írtam az eladónak, hogy mit reagál erre, de azt kaptam vissza, hogy "My friend may have lost the logistics Thanks for understanding". Most ezzel mit akar az eladó? Hogy sajnálja, de ennyi volt, így jártam? Érdemes ezek után egyáltalán úgy refund-ot kérnem, hogy nem tudtam a Postától igazolást kérni arról, hogy a csomag hozzájuk került?Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
Kértem refund-ot, minimálisan leírtam, hogy a Magyar Posta nem vállal felelősséget a megadott csomagkövetéssel rendelkező küldeményekre. Pár nap volt, hogy várni kellett az Eladó válaszára, de mivel nem reagált, így az Aliexpress vette át az ügyet tegnap este és mára már jött is a refund jóváhagyás, nem kértek be semmi extra bizonyítékot. (Mondjuk nem is volt egy nagy összegű tétel, lehet ez is számított a döntésben).
Mercury
-
Mr.Mercury
aktív tag
Az már korábban megtörtént, arra írta az eladó azt, hogy "My friend may have lost the logistics Thanks for understanding". Ezek után kértem refund-ot, majd az Aliexpress írta, hogy felveszik az Eladóval a kapcsolatot és ha nem reagál megadott időn belül, akkor intézik ők a többit. Ennek a véget lett, amit írtam.
Mercury
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Autós topik
- RAM topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...