Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz V/ #49714 üzenetére

    Na, megtettem amit az eladó kért és hát elég gyorsak voltak, mert a pénzt már vissza is küldték Paypal-on... legalábbis a Paypal küldött mailt, hogy jön a pénz. Nem vertek át.

    Viszont most lenne egy másik bajom.
    Rendeltem egy cuccot, ami két hétig utazgatott ide-oda kínán belül, aztán végül "Export cancellation" lett a vége a tracking oldalak szerint, tehát megállt a szállítás.
    Írtam az eladónak hogy mivan, erre azt a választ kaptam, hogy ők sem tudják mi az ábra, a "logistics provider"-rel szerződésük van tehát amint visszatért hozzájuk a cucc újraküldik felém "offline logistics"-szel.

    Szóval először is nemtom mi az az "offline logistics".

    Erre visszaírtam, hogy 5 napon belül dispute-ot kezdek ha nem kapok új tracking number-t amire annyit válaszoltak, hogy legyek türelmes :D és hogy a csomag még a normál logisztikai időintervallumon belül van.

    Hepciáskodjak vagy most tényleg csak várjak? Csak mert az idő az telik és így közeledik a normál kiszállítási időintervallum vége.

    Köszi.

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

Új hozzászólás Aktív témák