Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Tamas1982.1 #45550 üzenetére
Igen az a név.
Onnan tudod hogy Kína mert a termék oldalon vagy van holland raktár írva és azt jelölve vetted meg vagy ha nincs raktár jelölés akkor a Kínában regisztrált webshop azt onnan küldi, mert novembert 17-én átvették szállításra és valahonnan 24-én meg kellett érkezni Liege, Belgiumba, ahonnan átvitték a holland posta fennhatósága alá.
Ha Hollandiából adták volna fel akkor nem léteznének a november 17 és a november 27 közötti bejegyzések.
Postások meg onnan tudják, hogy Hollandiába rárakták azt a címkét hogy külföldről (EU-n kívülről) jött és ők nem vámolták[ Szerkesztve ]
-
Wendelke
senior tag
Üdv!
Vettem egy Poco X3 NFC telefont, a linkelt store-ból. Mint kiderült a telefon topicjában, más is vett a jó árat látva, illetve, hogy Franciaországi store-nak tűnik, LAPOSTE ingyenes postázással.
Természetesen a telefon kínai trackinggel LZ...............CN van feladva, ami az EMS China Post-hoz tartozik, az egyik csomagszám kereső szerint.
A store elég új, 0-s értékeléssel. Kamu lehet? Ha a telefon megjön, de vámolás alá kerül, az Aliexpress/eladó felé lehet jóvátétellel élni? Tekintve, hogy a vásárlót a France/LAPOSTE feliratokkal megtévesztették?
Köszi!
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
Topikgazda
válasz Wendelke #45554 üzenetére
Én nem látok olyat hogy francia raktár és a külföldi posták német, holland svéd, francia igénybe vehető Kínából is.
A visszaküldéses dispute-nál van egy ilyen indok shipping method - Nem a megadott módú szállítás volt, de ez nem az áfa fizetéses téma, be lehet próbálkozni, de semmit sem ér ha visszaküldetik.
Régebben nem itt volt, mert ezen a dispute helyen nincs értelme, miért kéne visszaküldeni ha másmódon szállították mint ami ki volt fizetve és csak akkor lenne jelentősége ha árkülönbség van, de ha free akkor az nincs.. -
Topikgazda
válasz Wendelke #45556 üzenetére
Nem termék van Franciaországban, hanem ott regisztrált az eladó december 6-án, nem adhat meg más adatot.
Akkor lenne gond ha a termék helynél (Ships From) van Franciaország, azt választod és nem onnan érkezik.Te is regisztrálhatsz eladóként Hungary lesz írva, de a terméket küldetheted Kínából, azzal még nem versz át senkit.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Lucho7 #45558 üzenetére
Nem egészen erről volt szó, nálad ott van hogy From France, ami linkelve lett ott meg nincs:
A kettő nem azonos téma.
De akkor úgy értem hogy választható Franciaországból való szállítás. Van olyan hogy Ships From: France vagy From France to Hungary, a szállító cég nem számít[ Szerkesztve ]
-
Wendelke
senior tag
Tiszta ügy amit mondasz, és nem is vitatkozom, csak arra utalnék, hogy megtévesztő.
Másrészt amit Lucho7 írt, megint csak így van, mert telefonos appból ez látszik, míg az asztali böngészőben az, amit belinkeltem.
Szóval ez alapján joggal feltételezhetjük, hogy Franciából jön.
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
Lucho7
tag
-
Söptöröttö
tag
Sziasztok!
Termék visszaküldéssel kapcsolatban mi a tapasztalatotok? Mennyire kockázatos? Vannak buktatói? Melyik cég szolgáltatását érdemes választani?
-
Topikgazda
válasz Söptöröttö #45571 üzenetére
Hova akarod küldeni?- A posta lenne a legolcsóbb és megfelelő Kínába 2000 g-ig.
egy elsőbbségi, ajánlott, regisztrált levélküldeményt 500 g-ig 3485 Ft, 500-2000 g közt 8700 Ft-ért szállít a posta, januártól valószínüleg több, lesz mert minden posta emeli az árakat. -
Topikgazda
válasz Söptöröttö #45575 üzenetére
Leírtam hogy a küldemény fajtát, az mindenhol könyvelt küldemény a kézbesítés igazolásáig, de ha még fizetsz 625 Ft-ot akkor még visszaigazolást is adnak az egyébként nyomkövetésnél is látható kézbesítési átvételről. A kínai postánál jelenleg nincs olyan bevezetve mint a magyarnál hogy a postás igazolja le az átvételt, nem a címzett.
Itt inkább az szokott lenni a gond hogy az eladó megtéríti-e ezt a költséget.
És a küldeményhez egy CN23 vámárúnyilatkozatot kell mellékelni, mert azon jelölhető, írható hogy visszaküldött termék, nehogy az ottani vámosok vámeljárás alá vonják, ha kapsz csereárút akkor 2 pld kell és a 2. pld a postán a felvételkor le kel igazoltatni, pecsét és aláírás.[ Szerkesztve ]
-
miti5
tag
Hello!
Érdeklődnék ,hogy Holland postával érkező csomagot miért akarnak vámolni,ellenőrizni ,áfáztatni? Valaki volt már úgy ,hogy ezt kifogásolta?
track követő oldalon ,mindenhol azt írja h hollandba feladva-átvéve a feladótól. Honnan veszik hogy ez kínai ,vagy nem Úniós??köszi
-
Topikgazda
Hol lett feladva eredetileg. A nyomkövetési információknál látható, de ha nincs EU-s raktár (holland biztos nincs) akkor csak Kínából jöhet.
Nincs mit reklamálni.
Amit a Hollandiában a postán adnak fel azon nincs CN22-es vámárúnyilatkozat címke, mert nem kell vámolni, nincs rajta hogy Origin China, nincs kínai feladó és kínai visszaküldési cím.Az ami Hollandiába mint tranzit országba egy EU-n kívüli országból érkezik azt jelölik egy címkével hogy EU-n kívüli és ők nem vámolták, függetlenül attól hogy miután Kínából oda megérkezik a nyomkövetésben holland átvétel és küldési dolgok vannak.
Ez így működik, igényelnek egy holland postai azonosítót, ez a csomag egy Kínából induló logisztikai konténerbe kerülve jut el a holland postához, ezeket a küldeményeket a rendszerükbe ezután felveszik és ezért van két felvétel, két rész szállítás és két megérkezés.
[ Szerkesztve ]
-
Tamas1982.1
tag
Járt már valaki úgy, hogy a vámosok nem fogadtak el semmi bizonyítékot a rendelés értékéről? ~50 USD volt amit utaltam érte, szerettem volna befizetni az ÁFÁ-t ahogy kell. Csatoltam a kérelemhez a nyilatkozatot, hogy eljárjanak helyettem (ebben benne van a tracking, a termék pontos neve, Kína, érték plusz szállítás, stb.), csatoltam a személyimet, az aliexpress order és financial fül képernyőmentését és a bankomtól az utalás kivonatát, ahol szerepel a nevem, a számlaszámom, honnan-hova-mennyi.
Mégis 160 USD alapján akarnak megvámoltatni és adóztatni. A termék eredeti ára 110 USD volt, de 11.11 akcióban 90-re vitték le. Ehhez felhasználtam még egy megnyert 40 USD kupont is, így a végösszeg 50 USD + 2 USD szállítás lett. Hiába küldtem be az igazolásokat, ők 160 USD-re értékelik és kész. Azt mondják vissza fogják küldeni ha nem fogadom el. Mi ilyenkor a teendő? Hova forduljon az ember? -
X_C
tag
Visszaírt az eladó:
"This is refund way please open dispute as follows then we can refund to your card,
① click "open a dispute";
② want to apply for - refund & return items;
③Did you receive the item?-YES (Because in this way, your refund will back to you soon) ④ Dispute reason - (Personal reason) No longer need the product; (It's very important !!!) Note: No need to return the product. We will give up the return. When you inform us, we will check and refund you. Thank you."Tényleg arra kellene kattintanim hogy megkaptam a terméket, vagy csak trükközni akar és azért kér erre?
-
Topikgazda
válasz Tamas1982.1 #45580 üzenetére
Ha postai a nyomtatvány azt alá kell írnod a szig szám ráírásával együtt.
De valamit nem jól lett megadva. Mennyit írtál a Áru egyedi értéke (deviza/mennyiségi egység) és az Áruk összértéke (devizanem) rovatokba?Változtasd meg ne a Posta végezze és a B pontot válaszd, azt hogy te intézed a vámolást, még akkor is megéri ha nincs a közeledben vámos kirendeltség. Persze ezt a változtatást az NPKK-ás ügyfélszolgálaton beszéld meg.
-
Tamas1982.1
tag
Kinyomtattam, aláírtam, szkenneltem, személyi ig. szám is rajta van ahogy kell. Áru egyedi értéke mezőbe azt írtam amit utaltam érte (valós ár + szállítás egyben, ahogy bankkivonaton is szerepel), az összérték mezőbe ugyanazt.
Köszi a tippet, szerencsére van vámügyintéző ismerősöm, de nem gondoltam volna, hogy egy 15000 forintos szr miatt ilyen köröket kell majd futni.
-
Topikgazda
válasz Tamas1982.1 #45584 üzenetére
Akkor minek küldted szig képét?
Nem jól töltötted ki.
A szállítási költséget nem ott kell írni a táblázat alatt van a heyle kihagyva, azt majd hozzáadják a táblázatban lévő összeghez.
Ha egy termék van akkor az áru egyedi értéke (deviza/mennyiségi egység) és az Áruk összértéke (devizanem) rubrikába az általad kifizetett összeg - szállítási költség kerül akkor amit írtál az ~50 $ mindkettőbe.
Ha akarod magyarázhatod hogy miként lett a 110-ből 50 mert a kupon érték és a bolti kedvezmény nem meg fizetett összeg, olyan mint ami nem is létezik. -
Timcsi89
friss újonc
Sziasztok valaki segítene? Már több mint egy hete semmi!
-
MavicAir
csendes tag
Sziasztok...Ez számomra teljesen rejtély mi tart ennyi ideig...Soha nem volt még ilyen..Van egy LT.....NL csomagom amit November 27.-én elkuldtek Hollandiából Magyarországra...20 nap alatt nem sikerult ideérnie...Minden nap csekkolom mindenhol,de semmi..Nem hinném hogy biciklivel hozza valaki..
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot