- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashy
veterán
válasz Lucho7 #28468 üzenetére
az utóbbi néhány ilyen kuponos akciójában gyakran előfordult ez. olyan mintha a rendszer szabálytalan kuponbeváltást érzékelne és automatikusan megszakítja a rendelést (bár akkor miért engedi egyáltalán). van akinek elfogadja, van akinek nem. lehet szólni az alinak, de azt hiszem, nem történt semmi, legfeljebb elnézést kértek.
-
fairi
addikt
válasz Lucho7 #34132 üzenetére
Magyar posta is tudja követni, mivel ezek valójában sokszor ajánlott küldemények (nem mindig, lehet U-s csomagot kezel)) csak az Sf express nevű privát logisztikai cég kezeli.
http://tms.trackmeeasy.com/tmsserver/track.action
Ez az oldal megmutatja majd postai számot. -
Topikgazda
válasz Lucho7 #34144 üzenetére
Azért mert szerintük követhető, azt nem írják hogy meddig, ez a gond és átverés így. Amikor még ember is válaszolt próbáltam elmagyarázni nekik, hogy azt tekintsék már annak amelynél a kézbesítést a helyi szolgáltató le is igazolja, az hogy a Yanwen Shenzen-ben beírja azt, az hazugság. Semmi reakció nem volt.
-
Topikgazda
válasz Lucho7 #35146 üzenetére
Nem kell csinálni semmit, ha a Magyar Posta nyomkövetési oldalán azt látod hogy adat bekérés akkor foglalkozz vele. Van olyan nyomkövető amelynél a beérkezéskor a vámos dolgot írja, de az úgy igaz ahogy írom az Összefoglalóban:
Ha olyan szöveget látsz a nyomkövetésnél hogy vámon (hold customs, Into customs), az azért van, mert minden, akár 0,5 $-os tétel EU-n kívülről vámeljárás után kerül be a vámjogi szabadforgalomba az országba, az értékhatár alattiak egyszerűsített eljárással, míg a feletti értékűekhez be kell nyújtani a vásárlási igazolásokat. -
Topikgazda
válasz Lucho7 #35148 üzenetére
Erre is vonatkozik. Előhozták a régebbi megnevezést.
Küldemény vám elé állítva / Item presented to customs
ezután általában még aznap vagy 24 órán belül ez jön:
Bejövő küldemény vámkezelve / Inbound item customs procedure
Ha az alábbi jelenik meg akkor készítheted a papírokat, mert 1-2 percen belül az adatbekérés követi.
Postai vámkezelés alatt / Under postal customs procedure -
Topikgazda
-
fairi
addikt
-
Topikgazda
válasz Lucho7 #40818 üzenetére
Hát pedig minden leírva az Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél és az előbb is írtam hogy a szállítási költséggel együtt 24,69 $-ig vám és áfa mentes (ez a 22 €.) és 40,52 USD-ig pedig elengedik az Áfá-t tehát nem kell fizetni. Azzal hogy nem veszed át nincs a kezedben reklamálási lehetőség.
Ha nem jövedéki termékről, illatszerről van szó.
Szóval át kell venni és ha tévesen számolták ki akkor a Postától visszakérni, ha ők voltak.
De ekkora bakit nem szoktak elkövetni, amikor a vámosokkal tárgyaltam az új számítással kapcsolatban akkor mondták hogy eleve a program 40,52 $-ig nem csinál fizetős vádhatározatot[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Lucho7 #40822 üzenetére
Ez a helyi kézbesítő postán van, ott kell indítani mert ha nem vetted akkor visszaküldik és indul a herce-húrca.
A Posta végezte helyetted a vámoltatást, te bíztad meg őket ezért náluk kell reklamálni.
A papírok a küldeménnyel együtt vannak amire tudsz hivatkozni, nem fogja megtalálni ha nem adod meg a határozatszámot, ha szerencséd van akkor a küldemény azonosító alapján megtalálják, van még 40 perced hívni ezt a számot de nem fognak mondani semmit hasznost. 06-1-421-7235[ Szerkesztve ]
-
EXIEZ
senior tag
válasz Lucho7 #40822 üzenetére
Nem rosszul lett kitöltve a papír?
Mert meg kell adni darabszámot is, ha 1db-ra adtad meg a 22$-t akkor jogos lehetett az áfa megítélése részükről. ami persze nem az, de a beküldött alapjánup: Ha két külön csomag 2 külön ragszámmal, az eladó nem egyben postázta? de még azóta sem világos hogy a 21$ per ragszám az 1vagy 2db...
[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
válasz Lucho7 #40849 üzenetére
Sajnos te rontottad el Ki kellett volna számolnod a darabárat és azt is feltüntetni. Szóval úgy kellett volna kitölteni, hogy 1-1 db és 10.54-10.54$ összérték, 22.08$.
És csatolni ezt a Financial részt, bekarikázva vagy kiemelve a -20$-os kupont, mert a 42$-os árat nézhették, úgy gondolták, hogy darabja 20$. De majd kiderül ha átveszed, hogy mennyi az ÁFA alapja.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
-
Topikgazda
válasz Lucho7 #40854 üzenetére
Te nyilatkoztál, ha nem töltöd ki rendesen akkor ők nem fogják. Ez az alap, a többi csak melléklet. Ezt nem szabad elrontani.
Csak kérdezem a bankkártyás fizetési igazolást mellékelted a 21,08 $ fizetésről?
Lényeg az hogy igazolva a konkrétan kifizetett összeget és azt hogy nem megfelelően volt kitöltve kérsz a Postától felülvizsgálatot. Egy apró probléma lehet még a kereskedő 20 $-os kuponja, bár talán elfogadják a kártyás összeget még ha beleszámolnák az 1,82 $ Alis kupont akkor is rendben lenne.
De szerintem itt akkor most már ezt lezárhatjuk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Lucho7 #43805 üzenetére
Oké, az utána következő félmondat azért elnavigált volna a megfelelő helyre, csak most már nem kell My.
Akkor ez a jelenlegi megközelítés.
1. Az AliExpress mobil app-ban törlés: (ez törli az Alipayről is és a böngészős felületről is)
Belépés után
Jobbra lent Account
A következő oldalon a Services és ott a Wallet. (a képernyőt lejjebb görgetve)
My Credit/Debit Cards és az adott kártyánál REMOVE[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Lucho7 #45558 üzenetére
Nem egészen erről volt szó, nálad ott van hogy From France, ami linkelve lett ott meg nincs:
A kettő nem azonos téma.
De akkor úgy értem hogy választható Franciaországból való szállítás. Van olyan hogy Ships From: France vagy From France to Hungary, a szállító cég nem számít[ Szerkesztve ]
-
Jahno
őstag
válasz Lucho7 #51407 üzenetére
Nekem csak cancel szokott lenni és hasonló, de mindig nekem kellett külön kérnem, hogy adják vissza a lóvét. Írtam eladónak és Alinál külön refund, beleírtam, hogy ez meg ez van és törölték a rendelésem. Pár napon belül vissza szokott jönni a lóvé. Ez nekem azért eleinte érdekes volt külön nekem kellett szólni...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Xbox Series X|S
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- További aktív témák...