Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    Kezd a hócipőm tele lenni az Aliexpress vásárlói védelmének ügyintézőivel.
    Indítottam dispute.t mert tényleg kamu nyomkövetési számot adott meg az eladó.
    Ma itt tart a vásárlói védelem:
    Reminder: In 3 days 3 hours 12 minutes 52seconds Purchase Protection will end.
    Ma jön e-mail a AliExpress Case Management Team-től:
    ....we will ask seller to provide the shipping document with valid tracking number within 3 calendar days

    45 napja nem él a nyomkövetési szám, többször jeleztem az eladónak, hogy nem jó, semmi érdemi reakció, a legutóbbi, hogy várjak 2 hetet, hiába fizettem ki a registered air mail-t, mert ennél az nem ingyen volt, valószínűleg sima postával küldte, ha egyáltalán feladta.
    Mire gondoltak a Teamjüknél elővarázsol egy élő nyomkövetési számot? Mire válaszol lejár a vásárlói védelem.
    Ha kérem a védelmi idő emelését akkor sem jutok előrébb.

Új hozzászólás Aktív témák