- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Yettel topik
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #8283 üzenetére
Nekem a cikkszámot kinézték a rendszerből mikor kértem rá ajánlatot a márka szervizbe, és az ott lévő szám alapján mentem tovább a keresésnél, viszont nem volt nehéz dolgom egyébként sem, XC90 V8 a legerősebb verzió, nyilván az erősebbik fékekkel. Szerintem nálad is ez a helyzet. A D5 is a kínálat teteje, mint sem az alja... Hozzá teszem hogy XC 90-re 2 féle volt.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nekünk mindenképp kellett, mert isofix base van bent, de rajta az ülés cserélhető, babakocsira rakható stb...
[link] & [link] & [link]Minden korosztály lefedve, mikor kinőtték a baba méretet csak eladtam, kiegészítettem és megvettem a nagyobbat ami 4 éves korig jó, egy kattanás a be és ki emelés. Utána rá a babakocsira, ennél jobb nincs, pláne ikreknél, főként ha csak egy szülő viszi őket. Itt az utolsó képen remekül látszik. Ez a rendszer így annyi kombinációt és egyszerűséget kínál, főleg ikrek esetén, hogy az leírhatatlan. Nézhet előre vagy hátra, kocsiban vagy babakocsiban... amit akarsz.
Abszolút nem gáz egyébként, a gyári helyre becsavarozod a gyári csavarokkal, a gyári nyomatékkal a gyári isofix base-t. Nincs benne semmi barmolás, mivel gyári megoldásról beszélünk, kialakított hellyel.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Persze, nem kötekedésnek írtam én sem, csak nagyon megkönnyítette az életünket az, hogy nem kellett a gyerekeket kiszedni, csak a kocsi ülő rácuppant a babakocsira. maga az ülőke rögzíthető övvel is, iso fix base nélkül, de azt nem találtuk kényelmesnek, mozgott is valamennyire mindig, így meg szikla szilárd, rárakod a base-re bekattan, nyomod a gombot és kiveszed. Mi nem űztünk sportot belőle, mi a másik véglet vagyunk, terhes asszonnyal vagy 10 boltot végig jártunk, és kipróbáltuk mindet, ikres anyukákat szólítottunk le Rengeteget olvastunk utána, ahogy egyre több opciót ikszeltünk be úgy szűkült a kör... Mikor megvolt a kiszemelt, megkerestük a legjobb árakat, aztán megrendeltük.
4 gyerek az nem semmi, néha a kettő is leterhel, hogy csak mi vagyunk, nincs nagyszülő vagy segítség csak évente pár napot látogatóba.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz csabi94 #8293 üzenetére
Vannak gyengébb minőségű castrolok, de a rossz hírnevét főleg a sok hamisítványnak köszönheti Magyarországon. Én mindig ezt vettem bele és soha nem volt gondom, persze van 30% kedvezményem rá.
Egyébként sokan alábecsülik de amennyiben a gyártó specifikációjának megfelelő olajat választasz, onnantól igazából az a legfontosabb hogy időben vagy előbb legyen cserélve használattól függően. Bár a szívó benzinnél ez sem annyira sarkalatos pont.
-
FeRRaR1
őstag
válasz csabi94 #8299 üzenetére
Soha nem használtam, de egyet értek Rivaullal. A márka nem annyira lényeg, feleljen meg a gyári előírásnak, és a csere intervallum ami számít.
Én maradok a Castrolnál, mert gyárilag ezt ajánlja a Volvo, meg a márka szervizbe csak ez van, illetve ha én cserélem akkor is ezt veszem.
Sok olaj hitvitát láttam itt a fórumon is, sokan túl misztifikálják ezt a márka kérdést, meg más specifikációt, más vastagságot választanak, hogy az majd jobb lesz, pont ezekkel elő segítve a kopást.
Gyártói specifikációk + gyakori csere, ez legyen az első, ez az ami igazán számít.
A márka csak másodlagos. Akkor már inkább márka + típust kellene mondani, mert mindegyik gyártónak van ipari hulladék olaja. Nálam inkább csak a bevált gyárin minek változtassak játszik...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #8304 üzenetére
Közép szinten autoglym, felette colourlock.
Lényeg hogy finoman és vékonyan csinálj mindent. Takarítás fázisnál sokan erősen dörzsölnek és megsértik a felületet.
Takarítás, finoman és keveset egy mikroszálasra, ha nagyon koszos akkor finom kefével ami erre való.
Ápolás, kettő nagyon vékony rétegben.
Ínyenceknek, védő réteg amit az élekre tehetsz, főleg a beszálláskor ahol dörzsöli a ruha, így hosszabban védve lesz, teljesre nem ajánlom, kicsit csúszósabb lesz tőle.
Tisztítás és ápolás mehet pár órás különbséggel, a védelemmel várnék egy hetet ápolás után.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem a tőlem megszokott mosás utáni képek
Kivittem terepre, csapattam is rendesen, hihetetlenül jól viselkedett, nagy sárban is alá szedtem oda léptem, mondom most nagyot fog túrni az orra, de nem. Alig mozdult el az ívről, ki kellett kapcsolnom a DSTC-t hogy elkezdjen élni és táncolni a gép kicsit, de eszméletlen érzés, fel ordít a V8 és úgy megindul a nagy sárban és vízben hogy arra nem számítasz
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #8367 üzenetére
Tökéletesen tisztán szól, talán az S80-é minimálisan szebben is mint az XC90-é, de gondolom mert újabb a rendszere.
Másik kábellel és forrással próbáltad? Minden más (rádió, cd) szépen szól?
Vettem régebben egy nagyon rossz minőségű olcsó auxot, azzal nekem is katasztrófa volt.
2-3 éve ezt használom: [link] persze nem ennyiért vettem, de most csak ezt a linket találtam.
Idén meg ez is mellé került: [link] HTC U11 már jack nélküli sajnos, de remekül szól.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
A véleményeteket szeretném kikérni.
Felni téma, kis frissítésnek
Szóval felni felújításra készülök, gumivásárlással egybe kötve. Fater is nem rég csináltatta meg, metál közép sötét szürkében.
Az S80 hyper chrome színe nagyon tetszik, de nincs napi használatban, így mindig tiszta. Viszont az XC mosás után már 2-3 nappal fékporos. Szépen mutatna rajta is, de nem sokáig. Full fekete is felmerült, de tényleg nem tudok dönteni.
Az új merci felnik is nagyon tetszenek. Viszont arra is hajlok, hogy nem kéne a gyári kinézetet megváltoztatni. Ami biztos hogy ezüst és fekete meg ami közötte van jöhet szóba, mivel az egész kocsi fekete, a tükör + lámpa + kilépő ezüst, szép egyszerű, ezt nem is akarnám megbontani. Bármi javaslat, észrevétel?
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #8410 üzenetére
Jól hangzik a leírása, de pont idén cseréltem tárcsákat és pofákat.
Próbáltad már? Ha igen hogyan hatott a fék erőre, zajra, nyikorgásra stb?
-
FeRRaR1
őstag
Igazából mind a kettő Ford, a V50 Focus padló lemezes, nekem volt 2.4i,
Itt találsz róla pár infót egy korábbi HSZ-emben.Dízelről nem tudok nyilatkozni, mivel főleg városba volt használva, csak is a szívó benzin jöhetett szóba. Felhasználás függő, de neked is ajánlom, hogy vedd figyelembe ezeket. Amennyiben sok a rövid táv, csak magaddal szúrsz ki dízel fronton, ha sok a pálya és országút akkor mehet. Nem akarlak megrémíteni de amennyiben nem csal a memóriám több rosszat olvastam az 1.6 PSA dízelről mint jót. Persze mindig vannak kivételek. Azt javaslom, hogy mindenképpen próbálj ki egyet. Nekem (188cm) épp hogy elég volt a hely elöl, értsd kb ki volt centizve hosszába, széltében, magasságban, viszont ez nem feltétlenül negatívum, de furcsa volt mindent a határra állítani.
Illetve nem véletlenül vannak a kínálat alján az 1.6D és 2.0D motorok, az előbbi Peugeot származék, az utóbbi Ford.
Annyi kiegészítéssel, hogy nincs nagyon választásod, hahu 17 benzinest, és 152 dízelt talált... Abból meg talán egy volt 2.4i meg egy T5.
Jobban körül nézve felejtsd el amit mondtam, D5 nincs is Magyarba, 2.4i és T5 is mint a fehér holló kék ikertestvére... Pedig ezek a legjobb igazi Volvo motorok hozzá.
Rá vagyok állva az angol piacra, ott sok a D5 és 2.4i & T5 sorry
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #8424 üzenetére
Nem minden esetben, sokszor elég ha betartják a gyári olajcsere előírást és sokat megy rövidtávon. Ezt nem nevezném user errornak, legalább is nem teljesen.
xeon.Szabi
+1
embe
Hosszú távon amennyiben nincs legalább havi 1 50km-es pálya vagy ország út hogy lefusson a részecskeszűrő tisztító program, és minden átmelegedjen rendesen, akkor én nem kísérteném a sorsot. Egy lassan bemelegedő dízel rövid távokon, alig fog üzem melegen járni, és nem szoktak hálásak lenni ezért...
Hozzá teszem hogy a benzines kínálat javát adó 1.6-ot sem ismerem, de egy korabeli benzin szög egyszerű = jóval kisebb kockázat.
Amennyiben csak tankolni és olajat cserélni akarsz, akkor szívó benzin szerintem. Bár meg kéne valaki véleményét az 1.6 / 1.8-ról hallgatni.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Minden relatív, biztos van sok olyan motor amihez képest jobb, de az 5 hengeres Volvo motorokat nem lehet egy lapon említeni vele.
Weareus
Mielőtt megvettem a saját S80 V8-amat, nagyon sokat túrtam a külföldi fórumokat, és ahol ez a kérdés felmerült mindenhol a V8-at ajánlották, semmi nem szól a T6 mellett ha össze vetjük a kettőt. Kényesebb technika mint a V8, ugye a hangja is jóval szebb az utóbbinak, karaktere, kb nincs típus hibája, még a T6-oknál lehet találni jó pár problémát ha rá keres az ember. Váltója is problémásabb a hirtelen nyomaték miatt. Míg a V8-nál nincs ilyen, az azonnal húz mint a villany mozdony, nincs turbó töltögetés, felpörgetés, élesen reagál a gázra, nagy élmény. Persze olyat is hallottam akinek az tetszett hogy megjön a turbó nyomás és hátba vágja, de ugye ez ellentmondás is, mert addig meg nem történik semmi csak vársz...
Egyébként nálam az S80 mk2 V8 és a V70 mk2 R játszott.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8472 üzenetére
Nekem az XC-n szét ment a magasnyomású pumpa, de nem fogom megcsináltatni, itt csak 2008-tól kötelező, a kocsi 2006 végi, így nem feltétel hogy átmenjen, az S80-on (2007) meg ki van kötve, nem kocsit akarok mosni csak szélvédőt, egyrészt, másrészt rohadtul pazarolja a mosó folyadékot. Amennyiben műszaki feltétele lenne, akkor is csak a vizsgára kötném be.
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8494 üzenetére
Kiírja a fedélzeti ha alacsony a feszültség, én kb még 20 percet tudtam vele menni mikor elszállt a generátor, igaz egy új Bosch S5 volt benne.
Bosch S5 /5 év gar/
Nálam volt külön akksija, amennyiben zárt ajtóknál próbáltam kiszedni az akksit, beindult a riasztó.
Negatív majd pozitív kiköt, új be, pozitív majd negatív beköt.
haxxika
Általában mi viszünk csomagokat, de saját cuccot nem küldtem még nagyon mással, húgom használt egyszer egy magyar "céget" akik 30 font / 10kg csomag árat számoltak, mérethatárba bőven beleférsz. Én soha nem használtam őket, nem tudom mikor mennek és honnét hova.
Illetve itt szoktam mindig kalkulálni: P4D
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8497 üzenetére
Elvileg igen, mert nem tölt vissza, ha megy a zene, világítás, meg még pár fogyasztó, akkor egy új akksi sem bírná 10 percnél tovább szerintem. Viszont utalhat kezdődő generátor hibára, vagy feszültség szabályozóra is. Amennyiben ennyire régi az akksi, mindenképpen azzal kezdeném még a nagy hidegek előtt. Csere után látni fogod hogy megszűnt e a jelenség, illetve multiméterrel rámérhetsz hogy mekkora a feszültség járó motornál az akksi sarukon, ha 13,7 és 14,7 volt között van nagy gond nem lehet (alatta sem feltétlenül, ha tele az akksi).
Teljesen feltöltött akksi 12,6 felett kell hogy legyen, amennyiben jó az állapota.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8508 üzenetére
Azért egy Bosch S5-el vesd össze árban, fateréknél van egy hibátlan 6-7 éves, ma napig pöccre indul, neki és nekem is van még összesen három, gondunk azóta soha nem volt.
Egyiket még az első S80-amba vettem, onnan ment a V70-be, onnét pedig a mostani S80 V8-ba.
-
FeRRaR1
őstag
Arra hogy halogén vagy Xenon izzós e gyárilag. Amennyiben barázdált üveges, gondolom halogén, nekem legalább is az volt, akkor amit tehetsz, osram nightbreaker izzót bele, ami emelt fényerejű, de teljesen legális. Illetve egyik este elgurulnák egy vízszintes helyre ahol van egy szép egyenes fal, és beállítanám rendesen, nekem ez nagyon sokat segített anno V70-en.
Rivaul
Jó lesz ez, mi magunk féltetőben és vagy favázasban gondolkozunk, de nem állna meg 1 misi alatt...
BigBlackDog
Nagy valószínűséggel minden rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8536 üzenetére
Az sem tegnap volt, 4-5 éve kerestem az S80 D5-be, Osram Nightbreaker Unlimited volt a H7 tompított, és Philipset találtam H9-et, nem volt emelt fényerejű, de olyan szép volt vele a jól beállított refi, hogy szebbet nem is kívánhattam volna.
& Peti78
[link] Ezzel biztos megpróbálkoznék, sokat használtam én is a korábbi autóimnál, a mostaniaknál csak a motortér elején / szélén.
Nem újra, de a meglévő mögé, közé, vagy ahova lehetséges. Ajtóra vagy magára a kasztnira.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz r.levente75 #8578 üzenetére
Boldog új évet, és sok problémamentes kilométert mindenkinek
-
FeRRaR1
őstag
Ne csináljátok, ilyet még nem hallottam
Komolyan a Volvo ülések a legkényelmesebbek között vannak. Nekem pont hogy tetszik a fix fejtámla kialakítás, mert amennyiben neki döntöm és pihentetem a nyakamat egy hosszú úton, akkor is megerőltetés nélkül az úton tudom tartani a szememet, még a többi márkánál általában a napellenzőre esik a tekintetem ha hátra döntöm a fejem, vagy ha nem is annyira magasra, de mindenképpen kényelmetlen a szememet az útra szegezni. Nem mellesleg jóval biztosságosabb is. Én eddig csak az előnyeivel találkoztam, vagy akivel beszéltem ők is hasonlóan vélekedtek, nem is sejtettem, hogy valakinél ez negatívum lehet.
-
-
FeRRaR1
őstag
Ez a legnagyobb szívás, ha nem reprodukálható a hiba, vajon összefügg az előző kulcsos dologgal, vagy ez egy teljesen másik hiba.
Nekem egy renault megan 2 csinált ilyet, hogy leparkoltam, utána se kép se hang, nem tekert az önindító. Pedig minden rendben volt látszatra. Volt izzítás, feszültség, üzem anyag, előtte semmi hiba.
Fatert hívtam fel aki foglalkozik renault alkatrészekkel is, mondta hogy önindító lesz a ludas, ha nem teker, mozgassam meg a kocsit sebességbe, és az mozdít rajta annyit hogy beinduljon. És tényleg így lett, kezdődő önindító hiba volt, hogy nem mindenhonnan kapta már el, kicsit meg kellett mozgatni néha.
Esetleg nézzetek rá a hiba tárolóra, lehet elmentett valamit, bár ilyen esetben 2 esélyes.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8628 üzenetére
A régebbi FF tükrös xenonokat szerintem nem szokta végállás tesztelni az elektronika. Legalább is még nem láttam, pedig volt nálam pár S60.
-
FeRRaR1
őstag
válasz xEon1337 #8640 üzenetére
A kocsi itt sokaknak használati tárgy, rengeteg az eldobható ford/opel/kisebb kocsik. Nem egyszer találkoztunk olyannal, hogy balesetkor kiszáll és otthagyja. Mivel a biztosítás és a road tax ami drága itt. Pl egy régi 3000 fontos kocsira, 2500 font egy éves biztosítás új sofőrnek, meg pár száz font tax évente. És akkor még be sem indította. 10 éves renault, lökhárító sérült, kiszálltak ott hagyták, de úgy hogy kabátok, gyerek játékok minden benne maradt. Mi vettük meg árverésen. Itt is inkább a kelet európaiak, meg közel keletiek toldozzák foltozzák mekkmester módra. Amit én csinálok kb az a legritkább, hogy 10+éves, van még értéke, márkaszervizes, teljesen karbantartott. A vásárlók 80% a tavalyi statisztikákban tartós bérlő vagy lízing.
Valamennyire még értelme is van itt, hogy a hulladékokat inkább otthagyják, ha bejelentik a biztosítónak, akkor durván megemelik az árát 5 évre. Akár te voltál a hibás, akár nem. Pl kocsi értéke 1-2 ezer font, de 5 évre megemelnék évi 1000-1500 fonttal, inkább kiszáll és otthagyja, nem jelenti be.
Amennyiben valami jó, akkor az tartja az árát, pl XC90, ha valami hulladék, az 10 éves kor felett 1000 font alatt elhozható... ilyen peugeot, opel/vauxhall, még egy 6-7 éves corsa is újszerűnek néz ki, de 2000 font alatt elhozod, nem magas futással.
Furcsa egy világ, kell idő mire hozzá szoksz. Valaki úgy hoz ki új mercit, hogy első napokba már meghúzza a lökhárítóját és tök nem érdekli. Vagy élő példa, egyik háznak a tulaja amin melóztam Porsche Macan Turbóval jött szemetet pakolni, tele rakta rittyóval, meghúzta a lökösét, és tök nem érdekelte, én meg majdnem infarktust kaptam... Persze ez főleg London.
Vidéken még olcsóbb, a biztosítás is jóval kevesebb, de jobban meg is becsülik. Ugye itt annyira összetett a biztosítás, hogy lakcím alapján nézik az ingatlan értékeket, bűn statisztikákat, mióta van jogsid, honnan jöttél, mikor, banki történet, lóerő motor méret, ezer dolog alapján mondanak egy jó magas árat. S80 V8-ra először évi 2500-et mondtak, de találtam egy Volvo autóklub biztosítást évi 500 alatt... Mikor vettem asszony 25 év alatti volt, hallani sem akartak róla hogy 4414 köbcentit vezet Londonban, 24 évesen. biztosítók 80% letette, 15% rohadt magas árat mondott...
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8644 üzenetére
Angliában annyira nem, mert sok a kamera, rendőrkocsikban is van és jelez nekik ha gáz van. Ez is inkább a kelet EU és távol keletiek csinálják "nagyobb" számban. Leginkább külföldi rendszámmal próbálják elkerülni a bírságolást / magas biztosítást / út adót. Az lehet érvényes a legtöbb esetben, de lehet full forgalomból kivont. Itt nem látják. Persze nagy részük törvénytelenül, több mint 6 hónapot itt tartózkodva. De mostanában mintha rá feküdtek volna, rengeteg a kerékbilincses autó, szinte minden nap látok, általában elég lepukkant gépeken. Ilyen téren nem sz@roznak, ha olyan van simán begyűjtik és bezúzzák. pl nem volt érvényes biztosítás, és nem tegnap járt le feledésből. Íreknél nem tudom mennyiben más.
Avagy ami inkább divat, hogy megnéznek pl autotraderről egy ugyan olyan kocsi rendszámát, online lehet csekkolni van e rajt biztosítás + mot + roadtax a rendszám alapján, és csináltatnak egy ugyan olyan rendszámot.
Pl ez a Volvo S60 / Biztosítást itt, / taxot és műszakit meg itt. Látszik hogy műszaki érvényes, biztosítása is van még, de a TAX-ot még nem fizette a; mert kereskedő b; mert nincs még az új tulaj nevén, és / vagy mert nem adták még el
Vagy akár a forgalomból kinéz egy ugyan olyat. De általában minél messzebbről szoktak, az ország másik végéből.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz jozsi021 #8658 üzenetére
Ez helyzet függő, nekem ezt eddig az összes Volvom csinálta, de általában csak melegben, vagy tempós haladás után, esetleg emelkedők megmászásakor. Szóval ha melege volt, még leállítás után is hűtötte magát és ez normális. Egy kis diesel ami nem termel annyi hőt, ráadásul ilyen hidegben kérdéses számomra, persze ha volt tempó meg eshet. Egy másik D2-es kolléga tapasztalata kellene.
person
Szóval ha cseréltettem a váltó + haldex + hátsó difi olajat, akkor sokkal többet nem tehetek a hajtásért? Illetve elég sok angle gear problémát lehet találni a neten. Szinte mindig bele botlottam egybe ha valami haldex vagy váltó esetleg difi dolgot kerestem. Azzal lehet valamit kezdeni, vagy csak cserés ha megadta magát?
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Bevittem a gépet, azt mondták hogy a szöghajtáson nem kell és nem is lehet cserélni. Kérdeztem mint a váltón?... Mondta nem, ez komolyan olyan, hogy egybe épített, gyárilag feltöltik és ennyi. Már mint az újabb dizájn. Amik főleg tönkre szoktak menni, az a 2004/05 és az előttiek. Az enyém 07-es új javított dizájn. Azt mondták ha nagyon akarom lecserélik, nem drága az olaj, de horror az óra bér. Teljesen le kell bontani az alját és a környékén mindent hogy ki lehessen szedni cserélni. Megnézték többen, a vezető technikus is, mondta hogy a 300e+ futás felettiekkel sincs gond ezzel a dizájnnal, ők nem javasolják így 44 ezerrel az órán. Majd megkérdezek még egy privát garázst is, de egyenlőre ez a helyzet.
Más:
Amit most elhoztam az egy szalon új, Thor kalapácsa lámpás V40 2017 végi:
Belső:
Majd holnap írok egy véleményt is.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #8671 üzenetére
Jó úton jársz, a haldexben és a hátsó difiben külön-külön kell olajat cserélni. Szöghajtással futok majd még egy kört egy privát szerelőnél, viszont a márka szerviz ezt mondta. Kisebb motornál lehet nem ennyire bonyolult, de ez a V8 hatalmas egy dög, de legalább nem nehéz mert full alu
Ami biztos hogy
Váltó egyben az első difivel az egy olaj csere
A haldex is egy, azon lehet egy apró szűrőt is cserélni.
A hátsó difi is egy.Ezeket biztos hogy kell és lehet is. Amint van valami új infóm szöghajtás téren jelzem itt.
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz FeRRaR1 #8670 üzenetére
S80 V8 aljáról küldtek videót, és nagyon meg kell bontani tényleg, a vastag dupla kipu és a katalizátorok eltakarnak mindent a kocsi feléig, a kardán sem látszik csak középtől kb. Mindegy, mivel alaposan átnézettem, meg listát is írtam nekik, és többen leellenőriztek mindent a márka szervizbe, így hagyom egyenlőre a szöghajtást 44e óraállás mellett. Majd ha lesz valami extra munka a környéken, pl Elevate Performance Exhaust System tervben van egyszer majd... Akkor azzal egybe kötve.
Volvo V40 T2 Inscription Geartronic 1,5L 122hp:
Egész jó kis autó, felejthető motorral. Jobban néz ki, mint amilyen jó. A futómű tisztes munka, majdnem megkapta a 10/10-et, majd jött egy közepes kátyú. Akkorát ütött fel, hogy hátra néztem nem e hagytam el az alját. Amíg a komfortzónájában autózol, tökéletesnek érzed, jól fekszik, csillapít még a malomkő feláras kerekekkel is, viszont ha már közepesnél rosszabb az út, akkor vége. Összességében jó, mivel az esetek 95%-ban elhiteti veled hogy tökéletes, jó kormányzással.
Sok a műanyag, de nem büdös végre, nem igénytelen fajta, de messze nem egy S80. Pedig eltelt 11 év. Ebben a kategóriában igazából jónak mondanám. Viszont a bőr az mindenképpen gyenge minőség, ismét csak remélni lehet hogy egyben marad. A beltér legszebb része a keret nélküli tükör. Elég kényelmes, jól beállítható, hamar kézre állt minden. Igazából simán bevállalnánk városi használatra. !De! nem ezzel a motorral. Te úr isten ez a T2... Azt hittem 3 hengeres, de megnéztem a szalonban és 4. Másfél liter rettenet. Nem az erejével van baj, ha nem akkora turbó lyuk van minden gyorsításnál, hogy gondolni sem mertem volna ilyet még gyártanak. kb 1,5 - 2 másodperc mire csinál valamit. A besorolás úgy nézett ki, hogy amikor még előttem volt a szabad hely előtti 2. autó a forgalomba, már nyomnom kellet a gázt ha be akartam sorolni. És akkor sorrendben, elindul a start stop kb 1 sec + kitalálja a váltó hogy mi van 0,5 sec + megjön a turbó nyomás mert az nélkül meg sem mozdul 1,5 sec. Szóval egy gyenge 3-4 másodperc mire elindul hogy besorolj. Horror. A legrosszabb régi egy turbós dízeles időknél is rosszabb. És ez most nem a V8 buzéria, ez egyszerűen fos. Volt egy 1.6 szívó benzin golfom, azzal nem volt ilyen gond. Ma kérdezték milyen volt, mondtam nem rossz, de a motor az kuka. Mondták ez ilyen, euro 6+ normák stb... Ezt én nem hiszem el, az új D5 powerpulse rendszerrel megfújja a turbót hogy eltüntesse a lyukat. Itt miért nem hekkerkedtek valamit? Konkrétan veszélyes. Ami még zavart az a szokásos fűtött szélvédő. Az anyós oldalról hiányzott a nyitó/záró gomb, asszonyt kiakasztotta, illetve bár inscription legmagasabb felszereltség, még is manuális ülés??? Ezt hogyan konfigurálták össze így, kintről LED lámpa, nagy felni, metál fény, bentről manuális ülés, jó hogy az ablak nem kurblis volt... Egy guruló Volvo reklám, úgy is csak kintről látják az utcán... Pár nap alatt igazából eléggé megszoktam, és az átlag fogyasztás 5 körül volt, nem figyelve, normális vezetéssel, 90% várossal, ami hihetetlen jó érték. Így hirtelen ennyi, pár nap alatt eléggé megkedveltük mint kisautó a hibái ellenére, de soha nem vennénk ezzel a motorral.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen