- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
Felni volt a baj. Jó kis 17" gyári FIAT felni, görgőztetni sem lehet, kuka. Mehetek vehetek másikat. Az is lesz szereléssel, centírozással is vagy 100e. És akkor még olcsón megúszom.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Directors
senior tag
Bocsi hogy belekontárkodok a beszélgetésbe.
MES és ELM 327-el próbálsz csatlakozni a kocsihoz ?
Ha minden igaz akkor én anno kaptam egy programot, amit ha felteszel akkor az leellenőrzi az ELM-et hogy minden megfelelően működik e vele.
Ha gondolok megpróbálom megkeresni.[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
gipsztigris
addikt
Szerintem cseréld le az interfészt mert abban van a hiba!
Nekem is van olyan ELM327-es ami az olaszok 90%-val kommunikál rendesen, de a Deltámon azonnal kikapcsolja az utasoldali légzsákot és kormányszevó hibát dob."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
LógaGéza
addikt
Nekem a 147esen volt ilyen. Amikor továbbadtam, a kövi tulaj leszedte, mert neki nem tetszett. Majd rájött, hogy piszkosul hasznos, hogy esőben is kicsit le tudja húzni az ablakot, anélkül, hogy becsapna, valamint nem kap huzatot a zasszony az anyósülésen, és mégis van levegő az autóban.
Szóval, hasznos."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
TheProb
veterán
Én is ezeket preferálnám, de az ilyen "mozgó" átvizsgálók kb. csak Bp környékén tevékenykednek. A kocsi Debreceni, ha oda le kell menniük, akkor szerintem súrolja a díjazásuk a 6 számjegyet.
Bár közben beszéltem a tulajjal és elvileg benne lenne komoly érdeklődés esetén, hogy felhozza a kocsit Bp-re.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
slett27
addikt
Ne is mond a klímát. Nekem meg a cső lyukas. No meg fűtőradiátor csere amit senki nem akar megcsinálni (kivéve FIAT szalon, szalon áron).
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
gipsztigris
addikt
Igen, amikor a terelőlapát motorokhoz a fiam szétszedi a műszerfalat, kb. akkor vagyunk időben félúton a radiátor cseréhez. Mert a fűtésboxot kiimádkozni sem egyszerű, de utána még a boxot is darabokra kell szedni. Hálás munka!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
ivana
Ármester
Na várj, ez két külön kérdés. A multijettel kapcsolatban inkább a megbízhatóság érdekel. Mert, amúgy a többi paramétere jónak tűnik. Faternak elég bőven erőben.
A T-jettel kapcsolatban: igen elég gyakran menne megpakolva de facto sebességhatáron (óra szerint 150). Gyárilag kb. olyan erős, mint a mostani delta ii. Azért jó lenne egy kis upgrade. Az a baj, hogy a bravo sport verzió ritka, plusz delta iii-ból nincs is, csak nagyobb motor. Ezek különböznek amúgy fizikailag is? Vagy csak a program?
-
TheProb
veterán
Uh, ez nem hangzik jól. :/
Lassan érik Julin az olajcsere, ugye ezt sem muszáj márkaszervizben csináltatni a gari miatt?
Javasoltok esetleg Bp-n erre jobb helyet vagy a békesség kedvéért inkább vigyem márkaszervizbe?Pappasnál voltam a nyáron egy sw frissítésen, hát finoman szólva sem voltam elájulva a munkafelvevő stílusától. Kicsit lekezelő stílusban nyomta a gyerek. Vagy csak a mercinél nyalják ki a G mercisek valagát? A 10+ milliós Alfa már nem elég drága ehhez? Netán a második tulajt nézik csak le?
Alternatívaként a Fiat & Alfa Romeo KELET-PEST-et néztem még, nemtom ők milyenek.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
hobizoli
nagyúr
nagyjabol a 1996-2000-tol kezdve mar nemigazan hasznalnak in line benzinszurot a gyartok
ami modell elotte kerult gyartasba azoknal meg a kifutasig volt
a hugi 2004-s Ignis-eben sincs in-line benzinszuro az AC pump utan, csak az AC pumpa elott egy egyszerubb
ami kb arra eleg, hogy a 6-s alátétet megfogja, ha az belekerulne vhogy a betolton keresztultöbb drón kell ;P
-
nagyúr
Nem, egyáltalán nem.
ha ráérősen megyek, nincs mögöttem senki, akkor nagyon finoman 4.ben szoktam gyorsítani, nem is váltok vissza.
Ezt próbálom én is elhinteni a családban.
Ha alacsony a fordulat, nem nyomunk tőgázt/nyélgázt. Enyhe gyorsítás oké, 2500 felett már el lehet kezdeni lábat nehezíteni.
Amőgy 5k-nál tovább meg már nem is érdemes, mert ott van a LE/Nm találkozási pontja.
Kezdi megszokni a család eme hülyeségemet.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
426os
őstag
Megszűnt a huhogásom: egy új vezérlésbe került 15e km és 1 év után.
Érdekes hibajelenség volt, nem tudom, hogy mennyire okozhatott volna problémát, ha nem nyúlunk hozzá. Van, aki szerint sok T-jetnek ilyen a hangja. Nálam vagy csak papíron cserélték le a vezérlést korábban esetleg rosszul rakták össze vagy valóban ad ilyen hangot néhány szett (görgő vagy vízpumpa). Mindenesetre szerintem nem volt normális, és újabb fekete pont a 10. kerületi bagázsnak, amiért anno külön kérésem ellenére is elbagatelizálták ez a dolgot.
Ezen kívül kapott az autó új váltóbowdeneket is, amivel nagyban javult a váltási érzet és könnyebben veszi a sebességeket is..
-
tboldi
nagyúr
Kövi hónapban én is vezcserét tervezek (155 pónis T-Jet, 199A8000). Szerintetek vegyem meg a gyári készletet a fiatalkatreszek.hu-ról, vagy bízzam rájuk? Aftermarket cuccokkal dolgoznak, akikhez vinném, de meg tudom beszélni velük, hogy milyen márkát/minőséget várok el. Legalábbis a Lancia kormányösszekötőjét még meg tudtuk dumálni legutóbb.
szerk.: Másképp fogalmazva van-e annyival jobb a gyári, hogy érdemes legyen nekem bíbelődnöm a beszerzéssel?
[ Szerkesztve ]
-
z0d1@Ku$
senior tag
Bocs a dupláért
Nálunk ez pont fordítva van. Deltát ha vezeti, akkor 6.6 literes átlagot hoz, de ha én vezetem az ő hibridjét, akkor ott fél-1 literrel kevesebbet kér nálam a kocsija. Szóval biztosan vezetéstechnikában rejlik a dolog, de nem hibának nevezném, inkább stílusnak -
akooos
veterán
Köszi neked is a tippet, a spareto.com-on találtam szintén drága szállítás mellett raktárkészletről ilyen csövet, azt rendeltem meg.
Sajnos BP-n lakom, minden határ messze van és nem igazán éri meg így
Néztem ezt a német oldalt is, de a wagner autoteile, aki árulja ebayen nem akar Magyarországra küldeni, így nem is próbálkoztam ezzel az oldallal sem. Irreálisan drága a szállítás egyébként EU-n belül is. 6,6 euró volt a cső, 23 euró a szállítás. -
DaFok
tag
#13044 hobizoli Van Én cseréltem miután megvettem és pár decivel több ment bele. Ajánlott gyári, az javított rajta valamennyit. Felújítás lesz majd, de egyelőre nem a nagyokkal akarom kezdeni.
#13045 426os Ülések alatt néztem, száraz, de piszkálták és ezért gondoltam hátha az is okoz ilyet. Kipufogó teljesen jó állapotban van, azt végig néztem énis és már szerelő is.
A váltón a csavarok újnak néznek ki, bár tudom, hogy ez semmit se jelent, de mivel hangja nem volt egyik sebességben sem, így meg mertem venni.
Bowden lógott, de csak az egyiket cseréltem ki eddig, ez nem sokat javított a helyzeten sajnos. Itt olvastam a kövezkezőt: "Another common misconception is that people know of the gear stick symptom but notice it in 2nd 4th and 6th and think their gearbox has the fault. This is not the case and is simply engine movement transferring through the linkage."
Ha szinkron baja van akkor nem kéne minden alkalommal recsegnie, fordulattól függetlenül?
Hétfőn a futóművesnél kezdek."Csak" 120-túl ráz és gázadásra inkább csökken a rázás. Alacsonyabb sebességnél még hasonló sincs.
#13043 gipsztigris Az olajleválsztóra ránézek. Azt láttam, hogy olajos több helyen, cseréltem is rajta csöveket és tettem rá új bilincseket. Nem sziszegett (csoportban rákerestem) ahogy másoknak, ezért annyira nem foglalkoztam vele.
Ha végül kuplungot kap akkor mindent megcsináltatok rajta, kuplung, kettős és váltó felújítás.
Köszi mindenkinek! -
VMatteo
őstag
Köszi megnézem!
Más, szintén Grande, az eredeti Valeo sima króm fényszóróim bemattultak. Tetszenek az antracit fényszórók Depo/TYC utángyártottból nem is olyan vészesek. Valóban nagyon használhatatlanok? Csíklámpás Puntomban volt Depo, alig láttam vele, de az projektoros volt. Grandénál mi a helyzet?
Valamint hátra gondolkozok EVO LED-es helyzetjelzős lámpán. Ott a helyzetjelző LED csíkja mennyire gyenge?Hamar beadja a kulcsot?Tisztelet a Gépésznek!
-
nagyúr
Attól függ, hogy papít vagy gumi vagy szivacs a membrán széle (a membránszél szokott a hangszótóknál megmakkani).
A papír a leg macerásabb, a gumi és a hab (e kettő hasonló kialakítású, csak más anyagú) már könnyebb, de nem mondom, hogy nem macera.
Ragasztottam több hangszóró membránszélét, altartott egy ideig mire kitaláltam hogyan, és meg is valósítottam. Azóta is ott van a garázsban, és okádja a zenét. (régi Videoton hangfalak)B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
hobizoli
nagyúr
en meg gondolkodtam rajta, hogy a TS 6-s valtojan kene modositani
kiprobaltam mi lenne, ha a 4.-bol egybol 6.-ba valtanek, es szerintem akkor esik jol az rpm
az 5.-6. egymas utan tul rovid
nyilvan azert van ez igy, mert eredetileg egy 2-300kg-val nehezebb tepsi bodes vasba volt szanva...nem ebbe
szoval arra gondoltam, hogy a mostani 6. beugrik az 5. helyre, a 16v JTD 0,61-s 6.-a lenne a 6. ebben is
a diffi rovidebb a benzinesben
kiszamoltam, hogy sacc/kb ~2800-t forogna azzal 6.-ban 120-nal
a 6 sebesseges 1,4-s Stilo 0,77-s 6.-l es ugyanilyen 4,07-s diffivel "csak" 3200-t forog
itt meg 128Nm at 4500 helyett 181Nm at 3800 van, szoval elbirna
nekem most 0,86 6. sebesseg attetele, es ennek kene lennie az 5.-nek
kerdes, hogy ezt ezen a C630-s valton ki lehet-e ugy cserelni, hogy a hatso fedel van csak leveve rola ehhez a bal elso kereknel, es nem kell levenni meg szetboritani hozza a valtot
vki vmi input errol?több drón kell ;P
-
Hőguta
csendes tag
Az autón gyári a tolatóradar,a vonóhorog elektronikája viszont univerzális.Valószinüleg ezért mondta a gyártó embere hogy nem szokták bekötni,nyilván nem egyszerű,de majd utánanézek.Vagy megszokom hogy utánfutóval tolatáskor állandóan jelez.Legalább jobban figyelek
Köszi a válaszod! -
Hőguta
csendes tag
-
Hőguta
csendes tag
-
hobizoli
nagyúr
jajajaja...szerintem is
OK, nyilvan 500k-t kikohhinteni egyszerre khm, de megvolt az osszes szuro + osszes olaj csereje is egyuttal csinalva... kuplung + onindito* javitas + tervezett karbi + preventiv dolgok egyutt
*mindig indult az auto, azzal nem volt problema, de most fulre is gyorsabban forgatmeg a valtonal a faudifejek el lettek takaritva es a vezeto perselyek bezsirozva, olyan tutin becuppan fokozatba, hogy jaj
nem szorult/akadt elotte sem, de megis igy sokkal tutibbabb mosta vezerles csere jovore lesz esedekes, akkor motor masik oldali fotengely szimmering + vezermutengely szimmering + az a gumis csillapito szijkerek csere + generator felujit, + olajtekno le kipucol... + resolajcsovek csereje az injektoroknal, bar ezt lehet megcsinalom addig magam
nem szeretnem megvarni amig egyszercsak megall az auto, mert vmi olyan elhanyagolodott, vagy szivarog az olaj, es foleg nem a vezerlesre
porszaraz volt eddig is a motortere, szandekosan nem is mostam le sohaja szereztem egy Euro3-s Swirl lapok nelkuli fem tisztara eltakaritott 16v szivosort + EGR szelepet
majd akkor felugrik ra az is
most is ilyen van rajta, mert bar 937A5000 motorkodos facelift 147, de ez abbol a korai szeriabol valo, amikor meg Swirl es DPF sem volt
de fel-le szerelni csak joval egyszerubb ezt is, ha keznel van egy cseredarab + szivosor tomites csere[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs