- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi Band 6 - hatodik érzék
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz csabi94 #3681 üzenetére
a 166 ritkább, nagyobb, drágább modell, így a nem motort érintő költségei magasabbak. bontott alkatrész sincs hozzá annyira hegyekben, mint 156-hoz. csak 2.4 jtdvel volt, ebből viszont csak a facelift utáni 20 szelepes modellhez járt hatos váltó. 2.4 10v 150ló váltója végáttételre ugyanolyan hosszú, páláyn-országúton kb ugyanannyit esznek, egy-két deci eltérés lehet plusz-mínusz tempótól függően. nyilván 160 felett a hatos fog kevesebbet enni minimálisan.
166 rovarlámpásban a xenon drága fajta, ds1-es, tehát kb 20k egy izzó alsó hangon, mert trafóval egybeépített.
156-ban xenon kurvaritka, fél-facelifteshez 450 egy új lámpapár kedvezménnyel, egyébként darabja lenne annyi. facelifteshez kedvezménnyel megvan rongyos 300-ból is,különben darabja 200-250. motorból 1.9 jtd 16v és mjet 6gangos, valamint a 2,4 20v, de szerintem annak nincs értelme ebbe a kasztniba, orrnehéz lesz tőle, a fenntartása is drágább és igazából egy chipelt 1.9 pont úgy megy. oké, a hangja jó a 2,4-nek, de német autobahn-pusztító üzemmódon kívül nem sok hasznát veszed. tempomat a belső facelifttel vált elérhetővé, úgyhogy csak 2002 utánit nézz. kombiság csak alibi, nem cuccolós autó. a szedánnak nem bővíthető a csomagtere, de egyébként 20 literrel nagyobb alapból (380 vs 360 liter, vicc).
ha nem kell sokszor 2 embernek többször utaznia az autóban, akkor megnézném a helyedben a GT-t is, a leghasználhatóbb csomagtere van, mechanikailag 156, 147, csak a kasztni más. utastere is tágas, csak a két ajtó miatt a bejutás nehezebb, aztán hajlamosak lerúgni a burkolatokat bemászáskor, ezért "taxizni" nem ideális.
külföldről behozatallal könnyen rá lehet szopni, én itthon keresgélnék első körben és ha itt nem találsz nagyon semmit, akkor nézelődni csak kint. honosítás 200-230, plusz az útiköltség 100-200 szerencsétől függően.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Formula-1
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen