- Yettel topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
- MIUI / HyperOS topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JColee
őstag
Volt már valakinek problémája Logi G25 pedáljával?
Konkrétan nekem néha enyhe gázt és féket ad. A gáz alapvetően nem zavarna (néha üresben felpörög a motor), viszont a fék kellemetlenebb, mert egyenesben nem megy úgy, ahogy elvárnám. Nem gondoltam volna, hogy ennek is lehet ilyen hasfájása. -
neilszab
őstag
Csak játék közben, vagy a driverben is?
Ha csak a játék közben, akkor cseréld fel a gázt és a féket, nyomd ki őket tövig és engedd fel teljesen, majd cseréld vissza őket.
Ha a driverben is csinálja, akkor kapd szét és pucold meg a potikat,m és nézd meg , hogy nem mozdultak-e el...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
IreN!CuS
őstag
Nekem Momonál volt ilyen problémám,szétszeded kitisztítód összeszereled és jó lesz(remélem)
Nekem 2-3 hónap után oltári mocsok volt benne,pedig aztán mindig porszívóztam a "tetejét".Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
JColee
őstag
válasz neilszab #6355 üzenetére
Driverben is látom.
Lehet, hogy az lesz, de az a baj, hogy akkor a gumis talpakat le kell szedni, és tuti nem tudom ugyanúgy visszarakni (még garis, nem tudom, hogy ott mit szólnak hozzá).
szerk: bár ahogy nézem, lehet h azok alatt nincs is csavar (momonál volt).[ Szerkesztve ]
-
Bakitm
tag
Igaz nem ismerem annyira ezeket a kormányokat, de ha jól tudom rugókkal van megoldva a visszarúgás. Vagyis a dugattyúkból szerintem vedd ki a rugót minimálisan nyújtsd meg hátha csak a használat miatt kicsit deformálódtak. Ha megnyújtottad akkor talán visszatolja a teljes végállásba és akkor jó lesz.
-
JColee
őstag
A potit egy külön rugó nyomja vissza a helyére, nem a pedálerőt biztosító rugó. Amúgy van egy ütközője, ami feltámaszkodik a pedáltartó cuccra alaphelyzetben. És van egy kis holtjátéka a pedálnak is, mivel két fogaskeréken keresztül kezdi el forgatni a potit, és azoknak is van egy kis holtjátéka.
-
papadolf
csendes tag
hello valaki esetleg nem tud 1 nem leharcolt Logitech Driving Force Pro-t reális áron?
-
kmarci25
veterán
Sziasztok!
Nem rég vettem egy Genius Speed Wheel 5 Pro típusú kormányt, amin elvileg működik a "vibration feedback" funkció. Letöltöttem a legfrisebb drivert (Win7-hez), és az F1 2010 játékkal használom. A játékon belül bekapcsoltam a feedback funkciót, mindezek ellenére továbbra sem működik a dolog. Van valakinek valami ötlete, hogyan lehetne a fícsört működésre bírni? Nagyon kipróbálnám, hogy mit produkál...
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
IreN!CuS
őstag
Múltkor volt szó a kormányfokokról.Tegnap kaptam meg a DFGT-t és beállítottam 540 fokra,és a rfactorban meg 34-es kormányzár(ez a max,a módban),és nagyon harmat értem ezt úgy hogy egy "visszafordítónál" kitörik a csuklom/vállam annyit kell fordítani rajta(Plusz bukok 2-3 tizedet mert nem bírom elfordítani az autót).Mennyire lenne érdemes levenni driverben a fokot vagy csak szimplán elrontottam valami beállítást?
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
titán
-
proof88
addikt
válasz IreN!CuS #6369 üzenetére
miért erőlteted az 540 fokot? jó lesz a 360-400 is, azé versenyautókban nem szokott túl sok lenni. Meg én azt is beállítottam h ne lineáris legyen a kormányzás, hanem 65% (50% = lineáris), azaz a középálláshoz közel érzékenyebb/harapósabb a kormány kerekekre való "hatása", mint kitekert állapotban, tehát még kevesebbet kell mozgatnom a kormányt (de így azért idegesebbnek is tűnik a kocsi).
-
N€T0X|N
őstag
válasz IreN!CuS #6369 üzenetére
No csak meglett. Ideje alázni.
Nálam 720/30+, illetve 540/23-24 a standard a legtöbb modhoz (utóbbi akkor, ha nem lehet legalább 30-as steering lockot beállítani a modban), ezzel sem kell olyan őrülten tekerni egy jól bevett visszafordítóban. Az erőt meg tényleg érdemes visszavenni, ha nem gyúrni akarsz verseny közben (+ ajánlom a leo's ffb-t rendesen beállítva).Sent from my keyBoard
-
proof88
addikt
hát nem tom. nekem f1-ben 362° volt, 30-as zár, 65%-os linearitás
-
IreN!CuS
őstag
Így egybe válaszolok.
Szóval 540-röl vegyem fel 900ra érdekesnek tűnik hiszen 540+34 és nem bírok kanyarodni.Nem inkább lejjebb kéne vennem?Mert 900+34 még "nyugisabb" lenne a kormányzás.
FFB játékban ~55% (fejből mondom,így nem tuti),szóval maga a kormánynak a tekerése,nem nehéz sőt....játszi könnyű.Az a baj hogy érkezek a kanyarhoz fék elkezdem húzni befelé majd az autó megy megy megy én tekerem ő megy én tekerem aztán valamikor nehezen de elkezd elfordulni.De hát eszméletlen amit bukok egy egy ilyen résznél.Lehet az a baj hogy még nem szoktam meg,vagy rosszul csinálom.De amíg Momo-val 15 kör után hoztam 1 mp-t addig itt most 1 tizedet találtam (~50 kör) bill-hez képest....nonszensz.Ha már Momo ott 270 a kormányzási fok ha jól emlékszem ott simán 16-18 közötti kormányzár kellett nekem,néha még az is kevés volt ehhez hasonló visszafordítóknál.
Én szeretem ha tekerem akkor fordul nem pedig csak kacsint egyet balra hogy igen izzadj még meg tekerj aztán fordulok.Csak ugye gumikat meg így nehéz kímélni.
Szóval mennyire lenne érdemes belőni ~400 fokra?És ahhoz egy ~30-as kormányzár életképes kombináció lehet?[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
KaraDani
addikt
válasz IreN!CuS #6375 üzenetére
"De amíg Momo-val 15 kör után hoztam 1 mp-t addig itt most 1 tizedet találtam (~50 kör) bill-hez képest....nonszensz."
Ez a baj, vettél egy új vezérlőt, új beállításod van, és már rögtön a köridőt nézed, előbb meg kell szokni, az meg nem 50 kör.
720/34-el sem kell egy két pályán és visszafordítón kívül átfogni a kormányt, szóval még azzal sincs szó izzadásról. Csak szokni kellene szerintem.
Persze egyéni preferencia, de a nagy többség nem véletlenül játszik finomabb kormányzással, sokkal könnyebb precíznek lenni vele.[ Szerkesztve ]
-
N€T0X|N
őstag
válasz IreN!CuS #6375 üzenetére
A 400 fok + 30-as steering lock, az sokkal direktebb, mint a 270/16... valami nálad nem kerek szerintem, ha ennyire nem akar kanyarodni 540/34-en. Elvégre ez lényegében ugyanaz az arány, mint amit korábban használtál. Biztos, hogy 540-et fordul játékban, szóval működik a profil, amit beállítottál Profilerben?
Sent from my keyBoard
-
IreN!CuS
őstag
válasz KaraDani #6377 üzenetére
Ezt csak az összehasonlítás végett írtam,mint példa.
Szerintem majd ha hazaértem kifogok próbálni 400 körüli kormányfokkal aztán majd elválik.
Mindenesetre kösz mindenkinek a segítséget!!N€T0X|N: hazaértem megnézem,hogy 540 volt-e rfactorban is.Bár úgye a "globális" confignál állítottam be a csúszkával.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
Lehet fikázni,de billel mentem 1:38:3xx-et Momoval 1:37:268at Top idő 1:36:914 volt(Fabia Cup - Autodrom Most).
Mindegy kétlem hogy megtudnám szokni a 900-as beállítást amit tanácsoltál,még az 540nek is örülnék.Mindenesetre majd ha hazaértem kipróbálom 380-400 körülivel okosabb leszek sokkal.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
neilszab
őstag
válasz IreN!CuS #6381 üzenetére
Javaslom, hogy olvass kicsit vissza, tele van a topik a témával, a összefüggésekkel, a helyes/valósághoz közeli beállításokkal, és a tévhitek ledöntésével... ezt neked is ajánlom proof88
Illetve ne akarj egyből mindent egyszerre, még a jó dolgokhoz is több hét kell, mire teljesen rááll az agyad és a kezed, semmi nem megy pikk-pakk. Én egy szemvillanás alatt tekerem ki a 450 fokot (egyirányba) ha meg kell fogni az autót, de az elején nekem is nagyon kényelmetlen volt.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz proof88 #6383 üzenetére
Pedig van jónéhány kanyar a szezonban, ahol bizony összeakad a kezük és nem csak Monacóban... (kérlek ne haragudj, de most nem fogok bizonyítékot keresgélni a Youtube-on)
Illetve ha kikapcsolod a plr fájlban azt a csalást (a menüből nem lehet), hogy 90 km/h alatt ne növelje meg önhatalmúlag automatikusan a steering lockt a program, akkor a garázsból sem bírnál már kiállni egy 260 fokos kormánnyal, ...és a Grand Hotel visszafordítóról már ne is beszéljünk...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
-
Zigi
senior tag
válasz neilszab #6386 üzenetére
Minap volt szerencsém autózgatni egy 645ci Bmw-vel és a kormány 700 fokot fordul azaz nem teljes 1 jobbra és balra és az széria modell... nem gondolom, hogy a versenypályára egy versenyautónak szüksége lenne a 900 fokra. Dfgt-m van 200-ról szoktam át 540-re(amin használom) kb. 1 hónap kellett hozzá, de kérdezem én hova fogsz át egy F1-es kormányon?
Túraautón 540 nyitott kasznin 400 lehet a "valós" elfordulás ,900-al meg a driftesek mennek szerintem. De megértem a 900 fokhoz ragaszkodókat is csak az nem tükrözi a valóságot az esetek nagy részében. Ugyan úgy "csalás" (ha már említetted) mint a 90km/h alatti + szög -
proof88
addikt
válasz neilszab #6386 üzenetére
Tessék: ennél jobban még soha senkit nem láttam elfordítani a kormányt.
Ez max 400°. Egy csomó onboardot láttam már F1-ben, ennél jobban nem fordítják ki.
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
Kicsit félreértelmezitek a 900 fok fogalmát. Helyes beállítások mellett egy versenyen egy kezen megszámlálható azon esetek száma, amikor szükség van a 900 fokra (és ebben benne van, mikor kifordulsz a boxból), az esetek 99%-ban a 400-540 az untig elég. A 900 akkor kell, ha meg kell fognod az autót, de így a sírból vissza tudod hozni, illetve ha kicsúsztál és vissza kell manőverezni a pályára. De nem mindegy hogy 1 másodpercet, vagy fél percet vesztesz...
Szóval a 900 fok azért kell, hogy ne a kormányod maximális elfordulása legyen a szűk keresztmetszet arra, hogy optimálisan be tudd állítani a kormányzás áttételt, a 270 fok ehhez sajnos kevés, és súlyos kompromisszumokat kell kötnöd.
Egyébként F1-es kormány 400 fok (jobbra-balra 200), NEM KELL hozzá átfogni, még épp megoldható és F1-es onboardok-on látható is, hogy ha kell, akkor pillanatok alatt kicsavarják anélkül, hogy letörne a karjuk.
Egyébként egy megfelelően megírt játékban/modban a steering lock maximális beállítható értéke kizárja, hogy "csalj". GTR2-ben 23 a maximális steering lock, ehhez soha nem fogsz 900 fokot beállítani, mert irreális lenne, és alig győznéd pörgetni a kormányt a kanyarokban...
De tekintve hogy egy átlagos utcai autó kormánya kb 1080 fokot fordul, ezért a nem túl High-Tech autósportban teljesen normális a 900 fokos érték. De még egyszer mondom, hogy a tartomány jó 50% a speciális esetek megoldása szolgál, de adott esetben ezen is rengeteg múlhat.
De remélem, hogy egyszer eljutunk már ódáig, hogy nem azt irkáljuk állandóan egymásnak, hogy én 540 fokkal játszom, hanem hogy milyen áttétellel, ami sokkal többet elmond a stílusodról. Én GTL-ben 900/32= 28,1.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
goyo206
aktív tag
válasz neilszab #6394 üzenetére
Én is nagyon örülnék, ha végre átlátnám már ezt a kérdést, csak nekem v.hogy máshogy kellene számolnom az RBR-nél, ehhez kérném a segítségedet, h. végre pontot tehessek erre a nagy kérdésre. Szóval RBR-nél az ide vonatkozó adataim (Rollbar/Steering): Max. Steering Lock: 792 fok, Front Rollbar stiffness: 7kN/m és Rear Rollbar Stiffness: 2kN/m.
Ehhez van most állítva a Profilerben 360fok (de érdekelne ugyanez mondjuk 315-el és 270-el is).
Köszönöm szépen az információt előre is!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206