Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
neilszab
őstag
Szia,
a másik írásomban írom, hogy iR-nél és LFS-nél megéri kicsit lejjebb húzni a FFB erősségét a driverben: tippek, trükkök, leírások
Az LFS pedig egyik kocsi kormányműve sem tudja a 900 fokot [link], de ha a driver-ben beállítod 900-ra, akkor elvileg a az LFS leszabályozza magának a játékon belül a kocsihoz megfelelő tartományra. Amit írtál jelenséget azt úgy lehet enyhíteni, ha minél nagyobb kormányelfordulást állítasz be, így azonos kerékelforduláshoz nagyobb kormánymozdulatot kell tenned és emiatt mérséklődnek a fogaskerekes rendszer mechanikai akadásai.
Mondjuk nekem még nem tűnt fel ez a jelenség különösebben említésre méltóan, amiről írsz, nem gondolom, hogy ez zavaró lehet (max oválon jöhet elő, de oda amúgy is nagyobb kormányszög kell), illetve a TM maga sokkal alacsonyabb elfordulását hamar kinőnéd az LFS-ben sztem.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Hát nézd... biztosan beletelik 2-3 hétbe, amíg megszokod. Én mikor áttértem G25-re, az se olyan volt, hogy egyből tetszett és vigyorogva mentem a jó köröket... 1-2 hét szenvedés volt, ha már előtte éveken át hozzá voltam szokva vmihez, hiába jobb az új.
A 900 fok is ilyen...nem megy egyből.. rá kell állnia a kezdenek és az agyadnak is.. érdemes fokozatosan növelni a szögtartományt. De amikor már hozzászoktál, akkor nem fog gondot okozni már egy szemvillanás alatt 360-at tekerni a kormányba... és aztán már vissza nem cserélnéd semmi pénzért. (na jó, azért egy bizonyos összegért már igen )
Amit meg jelzel hibát... hát ha ezt csak oválon érzed, ott se túl erősen és ráadásul igen kis kormányszöget használva közben... erre mit mondjak, igen, ez ilyen, a fogaskerekes technológiának vannak fizikai korlátai. Én normál versenykörülmények között nem emlékszem, hogy ez maradandó élményt hagyott volna bennem, de persze mindannyian mások vagyunk. Próbáld ki, hogy érzed-e ezt 900 fokos kormánnyal is, azaz normál beállítások mellett...
De persze nem akarlak győzködni, ha van rá lehetőséged és neked elég a 270 fok, akkor vidd vissza a kormit (házhozszállítás esetén 8 munkanapod van elállni a vásárlástól) és vegyél egy F430-ast.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
Úgy értem ha rányomod 900 fokra a driverben, akkor a LFS magátol lekorlátozza 540-re, ha olyan autót hozol el a garázsból. De most nincs a fejem előtt a képernyő, hogy a kerékszögtartományt hogy és hol lehet ehhez igazítani...majd otthon megnézem és úgy válaszolok
Egyébként hidd el, hogy sokat számít kis eltérés is.. én 810/32-vel játszom, és jól érezhető, ha a 810/31-re teszem.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
KaraDani
addikt
Így terveztem, hogy vasárnapig csak 200 fokot adok neki, úgy talán nem lesz olyan furcsa, elvégre logi logi, driver ugyanaz, ffb-t minimálisan használtam csak eddig is, szóval az nem fog zavarni. Aztán jövő héten majd elkezdem szoktatni magam a nagyobb kormányelforduláshoz.
De azt nem értem, miért olyan furcsa neked. Gondolom a kerék elfordulás és kormányelfordulást ugyanolyan arányba állítottad. Ha igen, akkor csak a 90es tempó alatti automatikus kerékszög nyitás eltűnése vagy "kisebbedése" zavarhat, mondjuk azt el tudom képzelni, hogy az elején nagyon zavaró. 200 as kormánnyal 10 es steering lockot használok most, mondjuk a Macau visszafordítóban biztos furcsa lenne az elején nagyon, hogy ezzel az aránnyal a program rásegítése nélkül át kéne fogni, nem is kicsit. -
KaraDani
addikt
Hát ha eddig érzékenyebb irányítással játszottál, akkor biztos furcsa, most az 540/24.
Rfactorban 200/10 el is be tudok fordulni, mert a játék 90-es tempó alatt automatikusan nyitja arányosan a kerékelfordulást a maximumig, ami a WTCC autóinkon 34. Csak hát így igazából a tempóval és nem a kormányzással irányítom az autót. Ez nem reális, és nem is egyszerű, mert ha kicsit lassabban megyek akkor túl szűken fordul, ha kicsit gyorsabban túl szélesen, és ez két fal között nem vicces. Elég sok játékban így van ez tudtommal. A 20 as osztószámot mindenképp tartani fogom, maximum még finomítok rajta, érzékenyebbé biztos nem teszem, az nekem nem fekszik.
A 105% ös force nálam is jó volt az exnél amíg jó volt, minden más off driverben, játékokban meg kis ffb szintén. -
Pero
senior tag
én kipróbáltam egy formula force ex et ami ha jól tudom 200fokot fordul és azt még dirtben is kb csapkodtam a szélekhez ami nem hiszem h jót tenne a kormánynak hosszú távon. ezért félek az f430tól mert amúgy nagyon szimpatikus lenne. DFGT meg ok h 900at fordul de a formulánál sem jöttek be a gombok. nem tudom mitévő legyek, a végén kiderül h g25 alatt nem találok semmit.
-
KaraDani
addikt
[link]
Bárkinek nyugodt szívvel, ajánlom az úriembert, szimpatikus, segítőkész volt. Még el is hozott volna ma délután egy másik pedált, hogy megnézzük, meg kipróbálhassam, amikor írtam neki, hogy hát ez fura. De közben már többen is mondták, hogy ez így okés, úgyhogy ezt lemondtam természetesen.
Asszem be kell majd szerezni egy squasslabdát[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
Ahogy néztem szétszedés után,maga a kábel van "darabokban" olyan mintha megéget volna a gumi burkolat plusz a piros kábel.Azzal viszont nem tudom mit tudnék kezdeni.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
neilszab
őstag
Kicsit félreértelmezitek a 900 fok fogalmát. Helyes beállítások mellett egy versenyen egy kezen megszámlálható azon esetek száma, amikor szükség van a 900 fokra (és ebben benne van, mikor kifordulsz a boxból), az esetek 99%-ban a 400-540 az untig elég. A 900 akkor kell, ha meg kell fognod az autót, de így a sírból vissza tudod hozni, illetve ha kicsúsztál és vissza kell manőverezni a pályára. De nem mindegy hogy 1 másodpercet, vagy fél percet vesztesz...
Szóval a 900 fok azért kell, hogy ne a kormányod maximális elfordulása legyen a szűk keresztmetszet arra, hogy optimálisan be tudd állítani a kormányzás áttételt, a 270 fok ehhez sajnos kevés, és súlyos kompromisszumokat kell kötnöd.
Egyébként F1-es kormány 400 fok (jobbra-balra 200), NEM KELL hozzá átfogni, még épp megoldható és F1-es onboardok-on látható is, hogy ha kell, akkor pillanatok alatt kicsavarják anélkül, hogy letörne a karjuk.
Egyébként egy megfelelően megírt játékban/modban a steering lock maximális beállítható értéke kizárja, hogy "csalj". GTR2-ben 23 a maximális steering lock, ehhez soha nem fogsz 900 fokot beállítani, mert irreális lenne, és alig győznéd pörgetni a kormányt a kanyarokban...
De tekintve hogy egy átlagos utcai autó kormánya kb 1080 fokot fordul, ezért a nem túl High-Tech autósportban teljesen normális a 900 fokos érték. De még egyszer mondom, hogy a tartomány jó 50% a speciális esetek megoldása szolgál, de adott esetben ezen is rengeteg múlhat.
De remélem, hogy egyszer eljutunk már ódáig, hogy nem azt irkáljuk állandóan egymásnak, hogy én 540 fokkal játszom, hanem hogy milyen áttétellel, ami sokkal többet elmond a stílusodról. Én GTL-ben 900/32= 28,1.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
JColee
őstag
-
JColee
őstag
Factorban eddig nem sikerült előidézni. iRacingben sem rossz mindig, néha úgy érzem, hogy egy kör után félrevisz, de megnézem beállításokban és ott nem látom, hogy baja van. Volt olyan is, amikor ott is látszott. Egyenlőre hagyom így, aztán kiderül, hogy csak képzelődtem-e.
-
zetecR
addikt
Feltettem a linkelt 5.04-es drivert.
A telepítés közben szépen megtalálja a kormányt, bekalibrálom a jobb-balrát, közepet, fék pedál, gáz; utána feldobja a Logitech Profiler tesztablakát, minden frankó.
Telepítőnek Finish, indítanám tálcáról a Logitech Profilert, nem talál eszközt. WTF?Winnek restart, akkor sem...
Tiszta X-akta...
Szerk:
a Logi Profilerre jobb egérgomb, Game Controllers: Logitech WingMan Formula Force GP USB, Status OK...
Properties - Test, minden működik.
DE a Logi Profiler nem talál any game controllert...[ Szerkesztve ]
-
Zsolti900114
tag
Köszönöm, ez elég jónak tűnik, tegnap nekem is ezen akadt meg a szemem.
Illetve máshol még arra hívták fel a figyelmemet, hogy a Fanatecnek van külön pedálja, meg H-váltója is, viszont ez a két kiegészítő együtt már 40+ ezer Ft.
Ja, és: egy ilyesmi kormány, mint ez az RGT, mennyi pluszt jelent élményben, pontosságban a jelenlegi Wingman FF GP-hez képest?
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
A Thurtsmaster RGT pedálja azért jobb a Logi Ex-nél, magát a kormányt nem tudom, de gyanítom, hogy azért profibb, illetve javaslom nézd meg a Fanatec 911 Carrera kormányt, abban van minden és nem is drága.
Bővebben: Kormány kalauz
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Ágógreen
senior tag
köszi Zigi,
bár igaz hogy a reális autókban tényleg nincs szíjjhajtás, de egy kormány se recsegjen ropogjon, mert az nem élethű "effect". túl mű. maximum húzogató-rángató funkciója legyen. a pedálsor rögzítése megoldható. rezgő mód jó effect lenne rázókövön, de más esetben nem sok értelmét látom. szóval egyenlőre fanatec gt3 v2 a nyerő clubsport pedállal.
t500rs
g27
gt3 v2van valaki itt akit ebből minimum 2-t összetudna hasonlítani személyes tapasztalátával ?
köszi[ Szerkesztve ]
-
Ágógreen
senior tag
köszi Zigi újfent.
ráadásul az az alcantera-bőr az elég vonzó + clubsport pedálsor elég pöpec lehet.
ki akar vacak műanyagot fogdozni ? én nem.
gt3 a nyerő NEKEM. ráadásul a v2-n biztosan már kijavítottak ezt azt. t500rs-ről még nehéz lenne véleményt mondani bárkinek mert oly friss modell.
köszönöm a segítséget mindenkinek. jó kis topic ez. -
seawolf570
aktív tag
Biztos, hogy nem gomb a fék és a gáz, annak nem lenne értelme. Nagy valószínűséggel, potis az is, és a két kalibrációs ablakban jelenik meg külön külön. Már kalibráltam hasonló kormányt, ahol nem volt külön gáz, fék, kormány, hanem ott minden egy ablakban volt.
A kalibrációra én is ugyanezt írtam, azzal a különbséggel, hogy a középállásnál, nem írtam a set gomb lenyomását. Az biztos, hogy a kalibráció végén az Alkalmaz gombot is meg kell nyomni, mivel csak így menti a beállításokat. Hasonlóképpen kell kalibrálni a régi típusú analóg joystickokat.Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
neilszab
őstag
Igen, pont ez a gond, hogy a gumifizika, meg az FFB elvileg szépen fejlődött, viszont a grafika és a gépigény botrányos. A CARS esetében pedig pont fordítva vannak hiányosságok és az igazság az, hogy jelenleg egyik csapatban sem látom a potenciált, hogy úrrá tudnak/akarnak lenni a helyzeten, hiába még csak alfa/béta verziókról beszélünk..
De, reméljük a legjobbakat!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
KaraDani
addikt
Azért az az évente kb. 10$ nem egy olyan egetverő összeg. iR-be csak az igazán komolyan szimulátorozák ölik bele a pénzt, emelett az rF1 máig nagyon népszerű a "kisebb" ligák körében. Ha a kettő előbb utóbb megfelelő állapotba kerül szerintem bőven lesz piaca.
[ Szerkesztve ]
-
seawolf570
aktív tag
Kicsit leegyszerűsítetted a dolgot, de így is lehet mondani.
Próbáltam kicsit tudományos oldalról megközelíteni a dolgot.[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
ЯΞD
senior tag
Lehet, hogy nem véletlenül van alul-méretezve a force motor. Ha olyan erős lenne benne mint egy fanatecbe nyilván nem lenne hosszú életű a mechanika. De ez csak egy elmélet. Mielőtt megköveztek jelezném, hogy logi - momo és g27 tulaja voltam. És láttam szétszedve is őket...
-
veterán
Végülis nem kentem be a dugattyút. Inkább hétfőn a logit felhívom hogy mit mondanak erre. Küldjenek egy RMA számot, aztán mehet Miskolc-ra. Nemnagyon szeretném ha ilyen dolog miatt buknám a garit, mert síkosítóval kentem be a dugattyút Aztán valami elektronikának baja lesz.
(#9040) AMD_ok
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
De más nincsen sajnos amivel bekenném. Maximum a fűkaszához használt szöghajtás zsír. De amint mondtam is, nem merem bekenni, nehogy valami elektronika elromoljon benne. Inkább akkor nélkülözöm, napokra vagy akár 1-2 hétre is, csak legyen normális, mert kicsit zavaró, illetve nemtudom hosszútávon mennyire tesz jót neki.
iPhone 13 Pro Max
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple notebookok
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ZTE felhasználók off topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Dell notebook topic
- Friss traileren a Commandos Origins
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...