- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pokmky
tag
Ennél az áttételek nem állíthatók. Az összes többit már beállítottam százféleképpen, végülis maradt az, ahogy először is csináltam kb. Az a baj, hogy megyek az egy tizeddel jobb szellem autó után és folyamatosan maradok le, az meg egyszerre szűkebben és gyorsabban veszi a kanyarokat mint én ugyanazon, vagy rosszabb(!) íven. Az első egyenes szakasz végén 2-3 tizedet verek rá, majd kétkanyarral később már ő megy 1-2 tizeddel, miközben az út közepén megy mint egy dodgem. Felfoghatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz pokmky #35001 üzenetére
Akkor esetleg leszorítóerő növelése kanyarban, ez általában a hátsószárny állításával kivitelezhető. Vagy időmérőre állíts be puha gumikat, azzal is jobb lesz a tapadásod, csak nem sok kört bír. Majd valamelyik nap ránézek.
Mennyire ismered a pályát? Mert a pályaismeret a legfontosabb, főleg a fékezési és kigyorsítási pontok nagyon pontos betartásával.
[ Szerkesztve ]
-
pokmky
tag
A szárnyakkal próbálkoztam, szinte semmi sem változott, csak gyakrabban eldobtam a vasat, a gumit nem lehet állítani.
Ebben a játékban szinte kizárólag a norschleifén meg ezen mentem a megszállot cimborám miatt, döntögettük az időket különböző, általában régi autókkal. Nem is szeretem ezeket a szekvenciális váltós élettelen autókat, a féktávokat aszfaltmintázatról tudom már.
[ Szerkesztve ]
-
6absbulldog
tag
válasz pokmky #35003 üzenetére
Én is rendszeresen nyomom a raceroom-ot és normál esetben mindent lehet állítani az autón, de ezek szerint ebben a kihívásban nincs ennyi lehetőség.
Mert arra gondoltam, hogy ők talán jobban felmelegítik a gumit és emiatt van jobb tapadásuk. Ezt el lehet érni setup-pal (guminyomás, keverék, felfüggesztés, stb), de ha ezek le vannak tiltva, akkor lehet egyszerűen vezetéstechnikai különbség is. Az ő stílusuk jobban üzemi hőmérsékletre melegíti/tartja a gumit és ez jobb tapadást, jobb kigyorsítást eredményez a kanyarokból. -
Jacek
veterán
válasz tobias88888 #35006 üzenetére
Itt lesz a bibi.
-
pokmky
tag
válasz tobias88888 #35006 üzenetére
Sok videót néztem, ezzel külön nem foglalkoztam, azt sem tudtam hogy ezt így nevezik, ez a sikánnál és a pálya elején lényeges a 180 fokos kanyarban ott a hozzám hasonló időket rúgó embereket verem is már, utána vannak problémák és ahogy nézem a féklámpákat a szellemautókon, ezt biztos nem csinálják, pláne nem profi szinten. A lista elején lévő emberkék már igen, de nem is az a cél. Meg aztán olyan kanyarokban maradok le, ahol nem fékezel, mert folyamatosan gyorsítás van.
-
Segal
veterán
válasz pokmky #35008 üzenetére
Ezt a játékot konkrétan soha nem próbáltam de ACC-ben pl a kipörgésgátló állítása is roppant nagy hatással van a kigyorsításra. Tehát ha van Traction Control beállítási lehetőség a játékban akkor vedd minél lejjebb.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
tobias88888
őstag
válasz pokmky #35008 üzenetére
Nem annyira értem. Trail brakinget nem csinálják profi szinten? A megfelelő setup sokat számít, ha már tud valaki vezetni, akár egy másodpercet is 2 perces kör esetén. Az 5 másodperc az már nem setup.
Mellesleg ugye ez raceroom és spa. Ott vágsz ahol nem akarsz. Múltkor is a győztes kb 8 kanyarban vágta le a pályát aminél az iRacing már elvette volna a köröd.
Itt egy 2:17:7-es idő, vagy 5 helyen vág: [link]
Szivesen ránéznék én is, de a VR gyakorlatilag használhatatlan Raceroommal és ACC-vel, szóval ezeket hanyagolom.[ Szerkesztve ]
-
zsozsa74
senior tag
válasz tobias88888 #35011 üzenetére
Használhatatlan a VR? Én kb. két éve használtam utoljára az RRE-t. És a VR már akkor is faxán ment. Az ACC-nél sincs sok gond vele, hacsak nem az, hogy nem olyan szép, mint mondjuk más játékban. Amúgy bőven lehet vele menni, versenyezni.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
pokmky
tag
válasz tobias88888 #35011 üzenetére
Nem a profik nem csinálják, hanem a velem azonos időt futó emberkék, meg a kanyar is olyan, hogy gyorsítasz, nem fékezel, na ezekben maradok én le. Amatőr szinten lehet vágni, GetReal-ben nem, az a másik ami kiakaszt.
Nézem a videót, ez mintha teljesen más játék lenne, lassú az egész.
Jacek
Oszt setupod van-e?[ Szerkesztve ]
-
Jacek
veterán
válasz pokmky #35016 üzenetére
Majdnem alap, nagy változtatásokat nem lehet eszközölni. Hátsó szárnyat lejebb vettem. kerékdölést próbálgatom le-fel
Nem kell feladni, olvasd el Norbi elgutobbi nyilatkozatát, gyakorlás gyakorlás gyakorlás.
Mikor hellyel közzel versenyképes voltam még az őskorban akár WR-re is képesen LFS-ben mérhetetlen idő ment el gyakorlásra/setupolásra stb. aztán ki ki eldönti mi a szorakoztató neki és mennyi időt szán rá.[ Szerkesztve ]
-
pokmky
tag
Megvolt, ilyesmi hibákkal kezdtem, aztán már kínomban a HPET-et is bekapcsoltam a windows-ban hátha az időt méri szarul, de az sem.
Ennél többet már nem tudok gyakorolni, kb. 120 valid és vagy 600 invalid körön vagyok túl 4 nap alatt , fáj mindenem, tiszta idegbeteg vagyok, nincs értelme tovább erőltetni..
Az idegesít a legjobban, hogy jelenlegi idő sem az enyém, hanem haverom csinálta, aki tapossa a féket, félkeresztbe esik be a kanyarba, de még ő is jobbat megy pár századdal 10-15 környi próbálkozás alatt.
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz pokmky #35020 üzenetére
A gyakorlás nem 4 napnyi erőltetett menetet jelent hanem hónapokat, éveket. Ha nincs pár évnyi tapasztalatod napi szinten akkor reménytelen hogy első legyél egy ilyen versenyen, ami időre megy.
Mellesleg ne egy gyors körre törekedj hanem 20-30 konzisztensre, azzal lehet fejlődni.
Az is sokat segit, ha nézed mondjuk Max Benecke-t aki időmérőn itt pl gyorsabb volt mint Verstappen vagy Norris -> [link] -
pokmky
tag
válasz tobias88888 #35022 üzenetére
Egyáltalán nem az első helyezés a célom, ( ) csak szánalmasnak érzem ezt az időt. Nem nézek már semmit, senkit, se szellemautót, mert akkor úgy akarom csinálni, ahogy a másik csinálja és dobom el a vasat a francba. Megyek körbe körbe a saját elképzelésem szerint, aztán lesz ami lesz, nem idegeskedek már. Igazából 15+ éve játszok, persze javarészt billentyűzettel, de mindíg olyan játékokkal játszottam, ahol nagyon be kellett állítani az autókat, tapasztalatom van bőven, ezért is bosszant, hogy ennyira szarul megyek. Az öreg audi kottróval mentem 2:23-as időt mindenféle megerőltetés nélkül és döbbenet, hogy ezzel az űrtechnikával nem megy jobban.
A 20-30 konzisztens kört megfogadom, szépen higgadtan outtózok.
v2
Nekem a pálya elején a hülye duplakanyar utáni egyenes szakaszon 262, alapbeállítású szárnnyal, de most kipróbálom visszafogottabb szárnnyal, hátha össze tudok szedni annyi előnyt, amennyit a kanyarokban elcseszek..
Joshi
Januárban vettem a cuccot, még újszagot fúj a ventilátor, a potik rendben vannak.[ Szerkesztve ]
-
pokmky
tag
Na most kipróbáltam a szárny variálását. Ha leveszem egyesre, egy büdös km/h-val sem lesz gyorsabb, de az első kanyarban dobom is el a vasat. Ha feltolom 9-re, akkor is ugyanúgy 262-vel érek az egyenes végére, de kettő tizeddel javulok az egyenes végére, mert előtte a kanyarban annyival stabilabb a járgány. Lehet megvan a szent grál.
[ Szerkesztve ]
-
pokmky
tag
válasz tobias88888 #35022 üzenetére
Oké, valóban célravezetőbb higgadtabban körözni, 15 ezredet javítottam haverom idején.
Ja és Gala-t is megelőztem. -
GalaHU
őstag
Nem tudom, nekem pöcc-röff megy a Raceroom VR, sőt, talán itt a legsimább, mindig megvan a 90fps, tekintve hogy a jelenleg futó szimek közül ennek a legalacsonyabb a hardverigénye...
Ha vigasztal, akkor engem az Automobilista2 szivat, de nagyon durván...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Joshi
titán
Most milyen autókkal lehet menni? Melyiket kell megvenni? Én hátsókerekessel nem szeretek/nem tudok menni.
-
pokmky
tag
válasz GalaHU #35031 üzenetére
Eszedbe ne jusson. Nekem ez a plafon, most köröztem tovább, de egyszerűen nem megy, vagy gyenge időt megyek, vagy, ha javítani próbálok, dobom is el a vasat.
Joshi
A SPA GP-n kell menni a pedálért a BMW M6 GT3-al, pontosabban a GTR3 kategóriával, de a többinek esélye sincs. Amúgy ezzel fogsz tudni menni, mert masszív kipörgés gátlója van, kipróbáltam anélkül, esélytelen.
Ha valakinek lenne kedve elemezni, hogy hol és mit baszok el, akkor nézze mán meg a szellemautós szerencsétlenkedésemet. (2:21:150 magyar).
[ Szerkesztve ]
-
-
pokmky
tag
Ezt nem vitatom, egy részeg este mentünk itt nálam négyen és döntögettük egymás idejét, ami jó móka volt (civic), de másnap eszembe nem jutott vele elindulni, mert nem nagyon van bugi az elsőkerekes autókban. Én régi összekerekes audival megyek (90 quattro), meg a 1992-es DTM járgányokkal, na azokban van R&R, persze mindenféle elektronikus segítség nélkül.
Ha nem lenne ez a competition (kitudja hogy nevezik magyarul) soha az életben nem mentem volna ezzel az M6-os BMW-vel.
[ Szerkesztve ]
-
pokmky
tag
Akkor is nyertem, és azért nem mindíg vagyok részeg, amúgy még a vírushiszti előtt volt. Most az audi kottrót hajtottam meg (enyhén ittasan) és 2:22:111-et mentem és van még benne bőven. De ami a lényeg, hogy amíg a bömbit hajtottam, csak kínlódtam és az időt néztem és utáltam az autót, addig ennek minden percét élveztem. Amikor besokallsz picit a kanyarban de visszapakolva szabályzáson csattogó motorral kiliccsel előre vissza tudod hozni és mész tovább, az az igazi élmény, még akkor is, ha ilyenkor időt vesztesz, mert kit érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
pokmky
tag
válasz iceman007 #35044 üzenetére
De, fokozatonként lehet állítani százalékban. Viszont, ha teljesen be van kapcsolva, akkor dolgozik rendesen, ha lejjebb húzod, akkor meg hol megfogja, hol elengedi, teljesen kiszámíthatatlan, ennél még az is jobb, ha kikapcsolod (lehúzod nullára), mert akkor tudod mire számíts.
Amúgy a modern autóknál a menüben kezdésnél nem tudod teljesen kikapcsolni az ilyesmiket, ahogy az auto kuplungot sem szekvenciális váltónál például.
-
Joshi
titán
Sziasztok. Kicsit menjünk bele a pedálos témába. Ahogy néztem a ALL4SIM Meca Cup1 Pedals a legolcsóbb amit ráadásul Csehektől lehet rendelni. Ilyen szerkezetű és felépítésű pedálból ez a legolcsóbb. Ér ez a pedál ennyit? Vagy érdemesebb a jóval olcsóbb Fanatec Clubsport v3-at venni? Igazság szerint én valami folyadékosat akartam nem load cellest, de azok horror áron vannak.
-
Joshi
titán
Nem tudom, egyelőre keresem a legjobb ár/érték arányú pedált. Ha tényleg jó a TH új pedálja, akkor én azt se vetem el. Az a baj, hogy kipróbálni nem lehet, szóval a videók alapján kellene dönteni hogy melyik legyen.
Csak néhányat szedtem össze, aki tud még hasonló és jó pedálokat linkelje be. Köszi.Thrustmaster T-LCM Pedals
Fanatec Club Sport Pedals V3
ALL4SIM Meca Cup1 Pedals
Heusinkveld Sim Pedals Sprint[ Szerkesztve ]
-
Hyder11
csendes tag
Sziasztok! Lehet nem a megfelelő topic, de mégis csak kapcsolódik a témához. Szerintetek melyik az az árban legkedvezőbb VR headset, amivel már érdemes foglalkozni? Illetve mi az a minimum kártya, ami kihajtja? Nyilván szimulátorhoz szeretném használni.
Korábban próbáltam már a VR-t, percek erejéig, lett is hányingerem utána. De úgy hiszem megfelelő időt beleölve meg tudnám szokni. Hely hiánya miatt szeretnék vr- ra váltani, a mostani kis monitoromról.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows Insider Program
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- További aktív témák...