- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Ingress
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Alig három hét múlva jön a következő The Future Games Show
gp A stream adás alatt számos új bejelentésre számíthatunk a leleplezett játékok friss részletei mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atuci
senior tag
válasz Nyúltáp #2297 üzenetére
Hali
Köszi a választ, egy HP 9420 lett belőle, Intel core2duo 1.83 GHz, 100GB hdd, x1600vga, egyelőre csak 512 MB ram(bővítve lesz 1 MB-ra), 17'' wide kijelző, numpad.
notebook store-ban 336k bruttó.Basil Fawlty: ''Don't mention the war. I mentioned it once, but I think I got away with it. So it's all forgotten now and let's hear no more about it....''
-
veterán
[link]
Nah, hogy én is mutassak valamit... Egy fejet modellezek, Emberi, de nem ember feje (robot ). De azért élethűre próbálom csinálni. Tudom sok meló van még vele, de ez van
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
Szasztok!
Van valakinek valami jó módszere arra, hogy Biped-del hogy lehet ''hatékonyan'' setupolni egy karaktert? Tulajdonképpen majdnem teljesen jól megoldottam a kezénél, és a könnyebb testrészeknél, de a karakter elég hájas, és a hasa összeér a lábával, és itt nem tudom úgy beállítani az Envelope-okat, hogy ne húzza el hasát, vagy ne maradjon ott a lábából egy darab.
Ha ''rendes'' csontokat rakok bele Biped helyett, akkor van lehetőség részletesebb, vagy jobban használható beállításokra??
Köszi!Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
veterán
http://img292.imageshack.us/img292/2315/20061104034311co7.jpg
http://img292.imageshack.us/img292/61/20061104034316az8.jpg
http://img292.imageshack.us/img292/8752/20061104034802ym6.jpg
http://img292.imageshack.us/img292/3259/20061104034809ru5.jpg
http://img292.imageshack.us/img292/1759/20061104034232yy1.jpg
http://img292.imageshack.us/my.php?image=20061104034827ih1.jpg
Amúgy eddig minden subD, néhol poly csak...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #2304 üzenetére
Szépen alakul Menth. grat
Amin én még tuningolnék, az a szemöldökcsont, túl lapos, és nem eléggé ívelt, illetve a szem alatt az arccsont, ami szintén lapos talán egy picit.
Ornyereg-szem átmenetnek meg túl lájtos az íve, szerintem sokal radikálisabb ívek kellenének oda.
úgy ennyi.
de a ember-robot átmenet kifejezetten teccik.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
-
veterán
válasz Menthirist #2306 üzenetére
Bár azért Annyira iszonyat markáns élek nem lesznek, a ref. kép egy 8 éves kislányé De majd összevetem a dolgokat a képekkel
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
Ha physique-t használsz, akkor simán vertex subobject módban kézzel ki lehet választgatni, hogy melyik vertexekre hasson csont, ha pedig skin-t használsz, akkor a jobb oldali panel tetején pippantsd be vertices melett a checkbox-ot, ill. alul a display tab-nál a show all vertices-nél. Aztán válaszd ki azt a csontot, amelyiknél nem akarod, hogy hasson a problémás vertexekre, majd jelöld is ki ezeket a vertexeket és weight propertiesnél bökj az exclude verts-re. Így a kijelöl csont nem fog hatni az adott pontokra.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #2307 üzenetére
jaja, én is megnéztem pár képet, gyerekeknél tényleg nem olyan radikális az orrnyereg íve,de azért nem is ennyire lájtos.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
válasz Nyúltáp #2309 üzenetére
[link]
Ő a delikvens... Sajna a legkevésbé sem hasonlít a modellem rá ( ), de ez soha nem is sikerült eddig... Most egyenlőre modellezgettem, ha visszajövök megpróbálom csak a kép alapján, állítgatni a vonásokat (nem a két nézeti alapján, hanem van a lányról még több képem, és azok alapján...) Bár annyira nem akarom, hogy 100%-ban hasonlítsanak, főleg azért, mert a képemen sok fej lesz, és közepes távról fognak látszani... Majd meglátjukStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
lantlant
csendes tag
Mert van az, hogy a connect (create/compound object) megbizhatatlanul mukodik? letrehoz felesleges lapokat, raadasul a weld, nem segit rajta, csak ugy tudom kijavitani ha egyenkent a csomopontokat osze collapsolom... nincs valami mas modszer a connect helyett?
[Szerkesztve] -
Nyúltáp
senior tag
-
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #2304 üzenetére
Please use LINK next time... Egyébként Grat.
-
lantlant
csendes tag
válasz Nyúltáp #2313 üzenetére
Igazad van am csak en ebbe nem tudok belenyugodni. Megprobaltam megkerulni... viszont ot is akadalyba utkoztem:
Scriptel attacholni akartam shape-eket de nem sikerult. (geometry attach az megy mert a recorder felveszi) A helpbol pedig csak annyit sikerult kihamozni, hogy
splineOps.startAttach
splineOps.attachMultiple
utasitasok segitsegevel lehet de, hogy konkretan hogyan.... Help -
Nyúltáp
senior tag
-
lantlant
csendes tag
válasz Nyúltáp #2316 üzenetére
igen igen nem irtam le reszletesen, termeszetesen ket mesht szerettem volna connectalni, de egy egesz mas modszert talaltam ki a felulet atomatikus letrehozasara es ahoz kellene a shapek attacholasa. Pillanatnyilag viszont el van borulva az agyam mert sikerult egy olyan geometriat letrehoznom amin ki van szelektalva egy edge es nem tudom deszelektalni edit/select noneval, sem sehogy mashogy, ugyhogy kenytalen voltam kitoroli az edget es ujra letrehozni...
Ennyit a max megbizhatosagarol, meg egy 286on futo paintbrus is tudja, hogy ha az utasitast adom, hogy ''select none'' akkor az azt jelenti hogy deszelektalt mindent....
Minden a programozok miatt van mondom ezta a melletem ulo ocsemnek aki egyebkent mit ad isten programozo...
[Szerkesztve] -
#51736960
törölt tag
sziasztok 3d társadalom
alapszinten szeretném vagy a 3ds-t vagy a maya-t elsajátítani, arra kellene, hogy sima 2d-s tervekhez fasza textúrázott 3d feliratokat és egyszerűbb objektumokat tudjak gyártani.
a kérdésem: a két progi közül melyik alkalmasabb erre, és amúgy egyébként a két progi közül melyik számít piacképesebb tudásnak? -
-
-
Nyúltáp
senior tag
válasz #51736960 #2322 üzenetére
9es az uccsó.
maga a program lehet 150mb, inkább anyagok/textúrák/help-ek foglalják a helyet telepítő cd-n.
De azért ajánlom a full cd-s verzió beszerzését, főleg help-ek, anyagok miatt.
maya/max kérdésben meg igaza van lantlant-nak, alap/középhaladó szinten ugyanazt tudja a két prog.
Piacképesség meg függ a konkrét területtől is, mivel elég rétegezett a piac.
Amúgy Mao. inkább max, külföld meg maya.
de ezen belül is plö játékipar max, filmipar maya.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
válasz #51736960 #2322 üzenetére
A 9-es a legújabb, és igen, van 150 megás változata is, ami semmiben sem korlátos (az eredeti kb 2 gigás dvd, de azon fenn van az x32 és x64 változat, sok plugin, dokumentáció...stb...) Szóval szedd le nyugodtan, az a 9-es a teljes 9-es
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#51736960
törölt tag
köszi szépen mindenkinek a helpet, nemsoká visszatérek
-
veterán
tévedés... a maxnak 64 giga ram ajánlott
viccet félretéve, minden ilyen programnak rengeteg memória és procierő ajánlott, egész egyszerűen minnél összetettebb a jelenet amit csinálsz, annál erősebb gép kell hozzá... Low poly game modellinghez, ha nem akarsz renderelni, tökéletesen elég tud lenni 512 ram, de javasolt persze az 1g... Ha subD, nurbs, renderelni is akarsz, gázdinamikát számolni, ruhaszimuláció... hejj de gyorsan el tud szállni soksok ram... mondjuk eleve a 64 bites MAX ereje nagy jeleneteknél érezhető igazán, míg 1 modellt csinálsz, szerintem addig nem... Majd ha várost... akkor igen
UI: én most 1g-nél ha modellezek, olyan 400 mega körül eszik a Maya. A gond akkor van, ha interaktívan akarok mellette textúrát rajzolni a modellre, mert akkor kell lennie egy Maya-nak és egy Photoshopnak is elindítva... Maya-ban a modell, PS-ben a textúra (mondjuk 1k-s textúra, kezdetnek mondjuk olyan 30 layerrel)... Ekkor Maya eszik vagy 300 ramot, meg a PS is vagy 500-at... még mellé a windows, és máris kezd kevés lenni... és akkor nem is beszélve arról, hogy a textúra később nem 30, hanem többszáz layeres is lehet... Ahhoz már sok ram kell...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
félisten
válasz Menthirist #2328 üzenetére
Értem, hogy mire kell a sok ram, de miért kell a 64bitesnek 4GB, ha a 32bitesnek elég az 1GB????
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nyúltáp
senior tag
A 9es maxnak pont annyira kell a 4GB ram, mint anno az 5ösnek kellett.
Változnak az idők, ha 5ös max idejében odaírják, hogy 4gb required, körbe röhögik őket (bár ipar szerinten akkor se), most már megtehetik, mert mára nem olyan kimagasló az a 4GB-tnyi mem, mint régen volt.
Ez nem jelenti azt, hogy télleg kell is neki..inkább mondjuk azt, vannak esetek, hogy kell.
Azt persze tegyük hozzá, hogy homlokegyenest ellentmond ez a merketing hadjáratuknak, ahol végig arról beszéltek, hogy újragondoltak egy csomó funkciót hatékonyabbá--> kevesebb számolási kapacitást igénylővé téve azt. plö subD kezelés.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
hehe, ez gyors volt
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
lantlant
csendes tag
Help. Valaki nem tudja mitol van az, hogy egyszer csak elkezd a maxom a nezetablakban az obiektumokon befoglalo box-ot mutatni a nezet forgataskor es mozgataskor? Semilyen preference setting/viewpor beallitashoz vagy viewport configuraciohoz, degradataionhoz nem nyultam, es meg csak vissza sem tudom allitani alapertelmezesbe...
-
lantlant
csendes tag
Megtalaltam... az o-gombot nyomtam meg veletlenul (adaptive degradation togle).
De konyorgom a Viewport config/ degradacios tablan nincs ilyen kapcsolo, hogy ki be... ugyhogy semmilyen visszajelzesem mincs errol. Gratulalok max! -
Steeven19
csendes tag
Sziasztok!
Üdvözlök mindenkit. Most keztem el foglalkozni 3dsmaxal, még tök kezdő vok., de nagyon érdekel a 3d modellezés. Nem tud esetleg valaki valami magyar leírást a 3dsmax-hoz, hogy még is el tudjam kezdeni. Ha valaki tud valamit legyenszives küldje el vagy linkelje be.
Előre is köszi.
u.i.: ne aggódjatok sok kérdésem lesz még hozzátok -
lantlant
csendes tag
valki nem tudja hol lehet beallitani, hogy scene infokat is rairjon a renderelt kepre?
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Steeven19 #2339 üzenetére
vaterán láttam srác árulja max r3 bibliát 4e küvecsért.
Szerintem érdemes lenne belefércölnöd némi pénzmagot, márha komolyabban érdekel a téma. Alapozáshoz a legjobb.
Amúgy akár végignyomhatod max alap tutorialjait is, azok se rosszak.
e-bookról sajna nemtok, de biztos van. talán többiek...Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
-
veterán
1-0 a linuxnak... kis pihi, és jön a 2. menet...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
-
veterán
-
veterán
hát linuxom még mindig nincs, de vettem egy új használt monitort
[link]
Elektronikailag szerintem ugyanaz, mint a 21-esem, csak 2''-lal kisebb... de ez most nem számít
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hű de gyorsan elegem lett a linuxból... egyszerűen semmi sem egyszerű, csomót kell melózni a legkisebb dologgal is, és ráadásul sokminden nincs is rá (pl 64 bites flash player)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #2349 üzenetére
naaa, csak nem fújsz ilyen hamar visszavonulót
amúgy adobe egyik terméke sem szereti linuxot, úgyhogy nálam már csak ezért is felejtős.
grat a monitorhoz.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen