Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Bici #2327 üzenetére

    tévedés... a maxnak 64 giga ram ajánlott :D
    viccet félretéve, minden ilyen programnak rengeteg memória és procierő ajánlott, egész egyszerűen minnél összetettebb a jelenet amit csinálsz, annál erősebb gép kell hozzá... Low poly game modellinghez, ha nem akarsz renderelni, tökéletesen elég tud lenni 512 ram, de javasolt persze az 1g... Ha subD, nurbs, renderelni is akarsz, gázdinamikát számolni, ruhaszimuláció... hejj de gyorsan el tud szállni soksok ram... mondjuk eleve a 64 bites MAX ereje nagy jeleneteknél érezhető igazán, míg 1 modellt csinálsz, szerintem addig nem... Majd ha várost... akkor igen :D

    UI: én most 1g-nél ha modellezek, olyan 400 mega körül eszik a Maya. A gond akkor van, ha interaktívan akarok mellette textúrát rajzolni a modellre, mert akkor kell lennie egy Maya-nak és egy Photoshopnak is elindítva... Maya-ban a modell, PS-ben a textúra (mondjuk 1k-s textúra, kezdetnek mondjuk olyan 30 layerrel)... Ekkor Maya eszik vagy 300 ramot, meg a PS is vagy 500-at... még mellé a windows, és máris kezd kevés lenni... és akkor nem is beszélve arról, hogy a textúra később nem 30, hanem többszáz layeres is lehet... Ahhoz már sok ram kell...

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák