Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#72042496
törölt tag
Á, srácok, köszönöm a lelkesítő szavakat, igérem pár napon belül elkészül az eleje is, aztán nekiugrok a belsőnek.
De ma is basszus, írom az energetika házit, délután elektronika zh, azután biznisz (viszik a régi vinyóm. ), majd piálás, minekutána lépünk HammerFall & Stratovarius koncertre... -
veterán
Így kell élni !!!
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1300 üzenetére
Nálam a PArray az úgy szétküld mindent, mint az állat.
(Csak az Object Fragments-et kell bepipálni.)
A PBomb viszont nem akar működni.
szerk: Dehogynem, bazé', rájöttem!
A PBomb a fentiek után jön, lerakja az ember, majd a Bind to Space Warp-al hozzáköti a PArray-hez.
Utána a Start Time, Duration meg a robbanási formák segítségébel lehet buherálni a big bang-et.
Na, lépek, mert kettőkor zh. Drukkoljatok!
[Szerkesztve] -
YODA mester
senior tag
Ide kéne még egy HELP..!!! Van egy ilyen robbanásos videjó fekete alapon... Hogyan lehet ezt MAX-ba berakni 3D-snek..? Ha egy fényforrás Glow Map-jeként rakom be, akkor tök faszán rá léjerezi, de a glow tulajdonságai miatt ez nem használható...
[Szerkesztve] -
veterán
Én ilyet csak rákompozitálással hallottam, hogy csinálták... Ha 3D-s kell, akkor maya Paint effect vagy particle cloud jut eszembe, de ki tudja...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Superman
nagyúr
Egy kis gyorssegítség kellene. Megvan nekem a 3D Studio 7-es verziója. Sajnos ehhez nincs olyan plugin, amelyik a Lightwave (.lwo) objektumokat beimportálná.
A 3D Studio 3-as és 4-es változatához létezik ilyen plugin, de már nem találok ilyen régi trialt a neten. Tud valaki esetleg TRIAL-hoz (kipróbálható verzió, stb.) valamiféle letöltőhelyet? Megköszönném, nagyon nagy szükségem lenne egy ilyen verzióra..... -
veterán
-
Superman
nagyúr
válasz Menthirist #1307 üzenetére
Igazából exportálni tudnám mivel, csak importálni nem tudom és azt általad ajánlott cuccot sem ismerem.....de azért kösz.
Senki sem tud TRIAL-t a 4-es verzióból valahol? -
Superman
nagyúr
válasz YODA mester #1309 üzenetére
A Lightwave igazából egy program, egy 3D modellező program. A 3D Studio-hoz készítettek egy plugint, ami megnyitja ezeket a fájlokat. De csak a négyesig jó a plugin.
Megnéztem a Deep Explorationt, regisztráltam, letöltöttem egy Trial-t, meg is nyitja az .lwo kiterjesztésű fájlokat és az objektum is látszik, de utána dob egy hátast tőle.
A probléma az, hogy nekem konvertálni kellene az lwo fájlokat valamilyen 3D Studio kompatibilis formátumba, hogy onnan a GMotor 2.0-ás pluginnel exportálni tudjam. Ez már többszörös konverzió.
De megpróbálom máshol fellelni a régi Studio-t. Csak van valahol.....valakinek. -
veterán
Sajna studio-m tán csak 5-östő van már meg, 4-es nem volt kiírva, csak használtam...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
huhh, az ember nincs itt pár napig, oszt tessék
persze, segítek ha tudok, pont ugyanúgy, ahogy a többiek.
op9:
olvastam pü-ket.ha nem baj, itt válaszolnék rájuk.
ahogy látom az autó mozgatása már megoldódott a varázslatos curve editorral
fényekhez én se tok jobbat mondani, mint menthirist.
ha jól számolom a pálya textúrázása maradt csak.
Nemtom, hogy modellezted. ha loft-al(én így csinálnám), akkor nyert ügyed van, mert az szépen végigvezeti a textúrád is a megadott path mentén.
Ha más módszerrel, akkor marad az unwrap.
Nem túl bonyolult, csak épp rohadt szöszölős.
2 verzió van. Vagy szétdarabolod kisebb részekre unwrap editorban a pályát, és megfested minden részhez a textúrát, vagy szépen ''kiegyenesíted'', és akkor elég csak egy szimpla ''egyenes út'' textúra.
unwrap:
út modellre nyomj egy planar uvw map-ot, majd egy unwrap uvw-t.
jobb oldali panelen klikkelj az edit gombra.
elvileg begyün az unwrap editor a pályád felülnézetével, alatta a modellre pakolt textúrával.
A lényeg, hogy egy adott poly-ra a textúra azon pixelei fognak kerülni, amik ''alatta'' vannak.
Ugyanúgy tudod szerkesztgetni a modelled az editorban, mint viewportban.
Tehát van vertex, edge, poly subobject mód(alul vannak középtájt selection modes címszó alatt), tudod őket tologatni, forgatni, méretezni, levághatsz részeket a modellről(jobbklikk/detach edge verts) stb.
Ha egyes verzió mellett döntesz, tehát szétdarabolod a modellt, akkor először is köll egy print screen, az unwrap editorban már szétdarabolt modellről, ami alapján fotosopban le tudod gyártani a textúrát. Ha 2es verziót választod, akkor elég egy út textúrát gyártanod, majd azt ráhúzni objectre, editorban kiegyenesíteni pályát és ráilleszteni út textúrára.
Amire figyelj:
Modifier stackben unwrap a meshsmooth alatt legyen, meshsmooth után picikét bonyolultabb lenne tilitolizni vertexeket
Unwrap editorban a poly-k egymáshoz viszonyított mérete ne nagyon térjen el. Tehát ha plö van két modell részleted, ami valóságban köbö ugyanakkora, akkor editorban ne legyen az egyiksem sokkal nagyobb a másiknál, mert a modell nagyjából azonos alapterületű részeire nem ugyanannyi pixel fog jutni a textúrából. Értsd, a felnagyított részen élesebb lesz a textúra, míg a kisebben homályosabb.
út shader-t én több aszfalt textúra összemixeléséből raknám össze.(diffuse map-be egy mix, mix amountnak meg egy noise) Így ki lehet játszani a textúrák idegesítő ismétlődéseit.
ha nem érthető vmi, gyártok majd egy pár képes tut-ot.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
op9
aktív tag
válasz Nyúltáp #1312 üzenetére
Köszi szépen!!
Nagyon sokat segítettél. Sajna nem loft-tal csináltam... nem is tudom, h miért nem jutott eszembe (Plane-nel kezdtem, majd editable Poly-val folytattam a Shift+Edge tologatós játékkal). De az úton már (szerencséreve) van egypár smooth , így elég szép ''Create Shape From Selected''-et lehet rajta elereszteni. Azt meg Loftolni már nem nagy cumó , és akkor a textúrával nem kell szórakoznom. Persze, amint lesz időm nekiugrok az unwrap-nak, mert nem állapot, h még nem került sorra .
Mégegyszer köszi mindenkienk!
Üdv!How Bad Do You Want It?
-
Nyúltáp
senior tag
válasz #72042496 #1295 üzenetére
op9: nm
hubaze, el is felejtettem gratulálni balika, nagyon szép lett modell. grat
Superman:
Lightwave-ből nemtod vmi más formátumba kiexportálni...3ds-t csak ismeri.
ha jól értem csak mesh kell, esetleg textúra. Azt 3ds-ben is szépen el kéne tárolnia.
filmeknél meg szerintem a kompozitorok az igazi varázslók. A 3d részét ''bárki'' meg tudja csinálni. a nyers 3d layerek nem sokban különböznek egy jól megkreált, bármely komolyabb 3d-s portálon látható képtől. A kompozitoroknak kell hihetővé tenni a CG-t.
példa. T3 eredeti felvétel/nyers 3d.
[link]
hmm..azért eléggé leesik a képről szegény T800-as.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz YODA mester #1315 üzenetére
jah, egen.
#1276-ra:
próbáld ki, hogy nem egész mondatra nyomod rá, hanem betűnként.
Bötűkkel csínján köll bánni. Az én gépemet is két vállra fektette, mikor pár szót boolean-al akartam belevágni egy táblába.
robbanást meg ahogy menthirist is mondta kompozitba kéne megoldani.
De ha mindenáron 3dsmaxban akarod, akkor rakd rá sima plane-re, nyomd be diffuse és opacity map-ba, opacity-nál rakd át fekete-fehérre, esetleg nyomd feljebb a kontrasztját (panel alján van mindkettő).
A robbanás fényét meg fakeld pár lightal.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
YODA mester
senior tag
Jóóó. De persze nem így lesz.
-
YODA mester
senior tag
Vazzeee... Ezzel kell csinálni a kékdobozolást is..!!! Csinálok egy-két shot-ot...
De halkan megjegyzem aza rohadt PBomb még mindig nem megy...
[Szerkesztve] -
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1322 üzenetére
#1303?
-
#72042496
törölt tag
Ááááá, emberek, tudtam, hogy valami nem stimmel!
Kezembe került a 2004/7-es Sport Auto magazin, egyszerre felcsaptam az A3 Sportback-nél, s ó, mily' szörnyűség! A kocsi eleje nem úgy néz ki, mint ahogy a tutorialban csinálja a Mester! Már talán említettem, hogy az eleje úgyis szögletes a szélvédő és motorháztető találkozásánál, de kiderült, hogy a lemezek vágása is másutt húzódik.
Szóval eddig is ennek a javításától skeráztam a legjobban, így meg...pfff....na, végülis mindegy, mert első rész immáron nemcsak kerekebb, de valósághűbb is.
A tutorialban a hűtőmaszk is más, mint a valódi gépen, ezt is nyomban átfaragom.
Aztán jönnek a peresebb amroncsok, a kilincsek, a tükrök, az első lámpák, a huplijavítások oszt' este meg linkelek. -
Nyúltáp
senior tag
válasz YODA mester #1322 üzenetére
bluebox-al nem fog működni.
Most azért szedte ki szépen a felesleges részt, mivel fekete. opacity map-nél a fekete meg=átlátszó, fehér=nem átlátszó.
kék háttérnél félig lesz csak áttetsző.
de azért próbáld meg, hátha.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
YODA mester
senior tag
válasz Nyúltáp #1325 üzenetére
Müxik bluebox-al is... Persze nem végeredményhez, hanem hozzáigazításhoz lehet csak használni... Met a kontúr mindig ott marad és persze ami megmarad sem a legszebb... Kell a ráknak plug-in...
Viszont megint van egy kurva nagy bajom... Egy modelt, át akarok rakni egy másik scene-be.. Ehhez ugyebár Export .3ds-ben, majd import... De azt írja ki, hogy: Object has too many faces (more than 64k) to export... Ilyenkor miva..?
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1326 üzenetére
Hát, lehet, hogy képtelen ekkora modellt lekezelni?
Az External Reference nem lehet esetleg alternatíva? -
YODA mester
senior tag
válasz YODA mester #1326 üzenetére
Megvan. ...Merge...
-
YODA mester
senior tag
Csak, hogy történjen valami...
-
#72042496
törölt tag
Ma mégsem lesz link...haverok elhívtak dumálni egyet, inkább oda mentem. A kocsi azért készül, csak lassan. De jó munkához idő kell.
-
veterán
Épp egy digitális rajztábla vásárlásán töröm a fejem... Nézegettem a lehetőségeket, és találtam egy nekem tetszőt:
[link]
Az ára barátságos, nagy az aktív területe... 512-es felbontás nekem sztem doszt elég... Vennék én Wacomot is, de mindegyik átkozott drága, kivéve a Volito-t, ami meg nagyon pici...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Hát erről lebeszéltek, láttam, mi a baja (átlós vonalak gyatrák...)
De találtam 8x6-os MousePen-t. Ára jó, értékei jók, és A5-ös (még megfelel...)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
YODA mester
senior tag
Beszót valaki..?
-
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1336 üzenetére
Ez átkozott jó! Gratulálok!
-
veterán
Jaja... Nagyon kira... De ezt riggelni is kell majd ám!
Én most valami kis lényt akarok csinálni (Maya poly + SubD)
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
atm*RefeeZ
tag
válasz YODA mester #1336 üzenetére
hm nemrossz..olcsó volt? ^^
-
veterán
[link]
Ez egy olyan modell, amin mostmár kemény 30-40 perce dolgozok
Valami lény lesz, eddig speedmodelling a javából, 40 perc alatt 2x csináltam meg
holnap keresek valami anatómiai segédletet ha lesz időm, és pontosítom... Ez a modell főleg ZBrush tesztnek készül, szal nem lesz ultraheavy mesh...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
YODA mester
senior tag
Ja azt nem mondtam, hogy mozog is a kis édes... Bár csontok nélkül... Ha Nyúltáp eccer visszatér megkérdezek egy-két dolgot a csontozással kapcsolatban, mert így elég nehéz mozgatni...
-
YODA mester
senior tag
Asszem R2-ős scene csöppet sötét lett a sok contrast-tól... De már szép fémes csillogású a hajó...
-
veterán
Yoda: még egyszer megkérdem (biztos volt már kérdés, de lemaradtam róla ): minden modell a te modelled? Mindet te modellezted + uv-ztad+textúrafestetted+textúráztad + (csontoztad)???
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #1343 üzenetére
Többen csináljuk meg vannak szerzett modellek, de a textúrázás meg a többi az én érdemem... A filmet csak én csinálom...
-
YODA mester
senior tag
Illetve most már ti is csináljátok... Vagy csinálnátok ha nem csak én irogatnék minden nap...
-
Nyúltáp
senior tag
válasz YODA mester #1341 üzenetére
vagyok ám, csak hétfő óta nem nagyon vót időm netezni
12 órázás oh yeah
csontozáshoz én is csak alapszinten értek(szóval fel tok csontozni egy karaktert, oszt nagyjából annyi), de azért kérdezz nyugodtan.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
atm*RefeeZ
tag
no énmeg így dobnék közösbe egy kérdést mégpedig h van ugye egy x800gt-m aztán ugyebár meg hasonlók ez nem egy ratyi kari deh max-ot ezzel milyen módban futtassam?mármint kérdezi első indításkor ugye h software-es cucc opengl meg direct3d közül melyiket utálom legkevésbé.namármost én ugye direct3d-vel teszem úgyhogy arra kattintottam majd dx9-et vhol bepipáltam és nosza,megy a program.szal úgy köbö az érdekelne hogy ez helyes cselekedet volt-e részemről vagy netán nagyon sűrgősen váltsak át más módba? előre is téháiksz.
felvetődött még egy aranyos kérdés a buksimban.hogy lehet kikapcsolni azt hogy amíg nem konvertálom az aranyos objektumaimat pl editpoly-vá addig egy ilyen átló legyen húzva minden lapon? -tomtom..megint tök érthető voltam...de azért aki értette plz mondja el h hogy tehetem ezt meg. tenkjú ismét^^
[Szerkesztve] -
veterán
Őszintén nem tudom, dolgozunk-e mi olyan nehéz jelenetekkel, amiknek egy X800-as gátat szabna már... Mert ugye proci meg ram is számít, sőt aztok aztán a sokat, de hogy nekünk egy X800-as gát lenne... Sztem maradhat DX9-en, nem tom lassabb-e, de ha igen, akkor is elég lesz
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
YODA mester
senior tag
-
veterán
válasz YODA mester #1349 üzenetére
MAX-ban nem tudom a megoldást, Maya-ban tudnám... Mindenesetre csak azért írtam most be, hogy el ne feledjetek IK-t rakni a csontra...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)