- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- DIGI Mobil
- uleFone Power
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#72042496
törölt tag
Basszus, megint percenként behülyült a nyomorék egér, alig tudtam használni, mindig elkezdett össze-vissza mászkálni, azt hittem már gari lesz belőle, mígnem leesett, hogy mi van, ha a vevőt leárnyékolja a gépház, s ez volt a baja, LOL!
A kilincsek közben elkészültek, ablaktörlő is tervbe volt véve, de olybá tűnik, az holnapra marad.
[Szerkesztve] -
-
veterán
Epekedve várjuk...
Én biza pont most nem látom a modellezés végét a projektemnél, aminek első fázisát elkezdtem (organikus modellzés)
Állás:
[link]
Utána jön a textúrázás + ZBrush, csontozás, súlyozás, beállítás, renderelés... Szóval kész lesz 3 éven belül talánStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
#72042496
törölt tag
TurboSmooth powaaah!
-
veterán
-
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #1755 üzenetére
Bocsi, ez csak úgy hirtelen kiszaladt!
Eddig MeshSmooth volt a kocsin, így a perspektivikus nézetben 6-9 FPS között tudtam mozgatni a modellt, de miután TurboSmooth-ra váltottam, 8-16 FPSel megy a viewport, érzésre viszont olyan, mintha ~3-szor gyorsabb lenne a megjelenítés! Az is jobban tetszik, hogy alapból látom, hová tette be az új éleket, sokkal átláthatóbb így a modell szerkezete.
A render késik, mert tegnap filmnézős szerveződésen vettem részt, megaztán a tető szétesett pöttyet, valószínű, Chamfer-elés közben néhány nemkívánatos élt is sikerült kijelölnöm...de ezeket mindig kb. 3 órai munka után veszem észre...!
Meg aztán ismét feltelepítettem a FarCry-t, s miután egy hónapig szenvedtem a hajós pálya végén, ezúttal elsőre szétküldtem azt a mocsadék helikoptert! Most már ezt is végig kéne nyomni.
Angelina néni szexi legyen ám ha elkészül!
[Szerkesztve] -
YODA mester
senior tag
válasz YODA mester #1757 üzenetére
Ja nem. Ha a seek-et huzogatom akkor 5-6 fps (key-ek miatt).. Ha perspektívben a nézetet mozgatom, az ugyanúgy 25-30 fps. Sz'al valami nem jó nálad.
[Szerkesztve] -
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1757 üzenetére
Ezek összesen hány poligont kóstálnak?
A járgányom 50 mesh és valamivel kevesebb, mint 205K poligon eddig. (TurboSmooth 1x-es iteráción.)
Mondjuk egy 165-ös Opteron lehet megnyomná a sebességet!
szerk: Lehet, ha Collapse-olnám a módosítókat (szinte az összes Object-en van egy Symmetry, egy TurboSmooth és egy Smooth), akkor nyernék a sebességen. Csak ez nem megoldható, mivel akkor nem tudnám alakítani a mesh-t. Ha a simítókat lekapcsolom, simán viszi a 30 FPS +-t...bár úgy csak 30K poligont kell mozgatni.
[Szerkesztve] -
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1760 üzenetére
Akkor amellet, hogy nagyon bika az a proci, tuti hogy a módosítóim zabálják fel a gépidő nagy részét!
Szép nagy scene! -
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1762 üzenetére
Köszi, a render az hamar megy, 5 sec.-be telik 1600x1200-ban. Persze, lehet, hogy az anyagok majd hazavágják az egészet, s megkérlek majd, hogy két freame közé iktasd be az én kis tütűmet is!
Hihetetlen mennyit kell még mindig szöszölni ezzel az autóval.
De készül bőszen! -
#72042496
törölt tag
Nincs kész, de nem bírom ki: [link]
Korántsem végleges a modell, de már csak vertextolgatós optimalizációt kell végezni rajt, abból se sokat.
A tükröket már vagy negyedszer modelleztem le, ezúttal végre meg vagyok elégedve velük, valószínű maradnak. A szélvédő modellje is új, némelyest átgondoltabb szerkezetű (még ha jól láthatóan nem is pontos az illeszkedése).
A karoszérián még rajt van a Symmetry módosító, ezért pl. az üzemanyagtank mindkét oldalon befigyel.
Ablaktörlők persze nincsenek...
[Szerkesztve] -
veterán
válasz #72042496 #1764 üzenetére
szép tiszta modell, egyedül az A oszlop alja tűnil furának valami miatt... De good job...
Ja és tegyük hozzá, a C4-es Lineage 2 sem enged túl sok teret a projektem rendszeres folytatásának.
És nem Angelina-t modellezem, hanem ő alapján... Felépítem nagyából az arcot, utána ZBrush-sal megcsinálom olyanra, ami nekem tetszik. Angelina annyira nekem nem bejövős
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
op9
aktív tag
válasz #72042496 #1764 üzenetére
3 dolgot engedj meg!
1. Az oldalsó ablakokat nyugodtan húzd bele a körülötte lévő cumóba... Mert azok eredetileg is abban végződnek. De még az első, meg a hátsó is . De én azokat nem húztam bele.
2. A gumi mintázata nem éles.. de látom a videó tutor alapján csináltad (ott sem az)... sztem majd a végén próbáld ki, h csak egy cylinder féleséget teszel oda, és Vray Displacement-tel teszed bele a mintázatot ([link]). Render időben nagyjából ugyanott vagy, vagy egy picit rosszabbul, de sokkal kevesebb vertex!
3. Nagyon szép, sima modell!!!
Az anyagok majd megdobják a renderidőt, ne izgulj .
[Szerkesztve]How Bad Do You Want It?
-
seaky77
tag
Sziasztok,
Kicsit félve furakodok be ide a profikhoz kb 2-3 hónapja foglalkozom a 3dsmax7-el.Ezért please ne lámázzatok le azonnal. (Elötte semmi 3D modellezéses előképzettségem NEM volt)
Pár kis apróságot ami sima Standar/Extended Primitive és ezekre alkalmazott Modifier-ek alkalmazásából kihozható már elég rutinosan kreálgatom. De sajna a ''3 nézetes'' modellezés valahogy nem akar összejönni. Végigcsináltam a Discreet Tutoriálokból jópárat (pl: Lockheed P-38 de azt a tudást valahogy máshol nem igazán tudom alklamazni). A neten is utána olvastam nem egynek de nem igazán találtam olyan tutort amiből megtanulhatom, hogy autómodelt hogyan tudok modelezni. Általában a három nézetsegédkép összeállítása után valahogy a térbeli kialakítás nem megy. Valahol Box-bólindulnak ki valahol NURBS el van aki vertexekből csinálja (pl: ezt Max7-ben elő sem tudom csalni) de valahogy nincs egy olyan tutor ami szépen végigmutatná a fázisokat. Álltalában a leglényegesebb résznél lépnek és folyton az a kérdés merül fel bennem na EZT hogy csinálta. Egy videotutornak nagyon örülnék mint pl: a TireModelling tutorial.
Tudna valaki egy linket mondani vagy segíteni hogy induljak el?
Köszönöm a segítségeteket
Üdv,
Seaky -
seaky77
tag
Nagyon köszi!!
-
Meral
csendes tag
Kedves Mindenki,
AutoCad-et tanulom jelenleg, és megakadtam.
A probléma a következő:
Illusztrátorban megrajzoltam egy sík formát (''H''-betű forma, szárvastagságokkal).
Ezt dwg-ként elmentettem, majd behívtam az AutoCad-be.
Itt ezt a sík formát szeretném térbe meggörbíteni, pl. úgy, hogy a ''H'' két felső szárának végét térben, 90fokban elforgatva összetapasztanám (mintha összetapsolna).
Nem tudok rájönni, hol tudom a síkforma egyes fogópontjait önnállóan elforgatni a térben.
Vagy: a sík ''H''-t térben hullámba szeretném görbíteni, tehát ha éléről nézem a ''H''-t, akkor az nem egyenes, hanem hulláforma lesz.
A végredmény az lenne, hogy egy olyan térben megtorzított ''H''-t szeretnék, amihez vastagságot is hozzáadok majd.
Kérek segítséget eme egyszerű művelethez!
Az AutoCad help-ben is kerestem erre vonatkozókat, nem találtam... -
Shalala
senior tag
válasz YODA mester #1771 üzenetére
Ez aztan a segitseg
Balika nagyon jol nez ki az audi, en az utobbi par napban sajnos nem ertem ra de mar nekem is kezd alakulni most vagom bele az ajtokat ablakokat. -
#72042496
törölt tag
Köszönöm mindenkinek a dicséretet, még jobban a tanácsokat, megfogadom őket!
Menthirist: Az A oszlop aljánál lyukas a modell. Valamit még mindenképpen kitalálok oda, valószínű a szélvédőt és az oldalsó ablakokat szegélyező részt fogom összehúzni, hogy kitakarja azt a területet.
op9: Az ablakok alján és tetején lévő poligonokat legyaluljam? Izé...ezekről lenne szó: [link]
A gumin rajt maradt a TurboSmooth, itt egy ''normális'' rendrer róla: [link]
A displacement-et kipróbálom, olybá tűnik, gyorsabb, egyszerűbb és szebb végeredményt ad, mint a redők lemodellezése.
A pdf amit linkeltél első ránézésre nagyon ott van, amint lesz egy kicsit több időm, áttanulmányozom alaposan!
Meral: A [link] topic-ban szerintem eredményesebben tudsz érdeklődni. -
op9
aktív tag
válasz #72042496 #1774 üzenetére
Nem kell legyalulni...csak a tetejét told feljebb, az alját lejjebb, az oldalait meg jobbra, ill. balra...
Hogy normálisan a peremben legyen a végződésük. Mert most idő előtt elhajolnak .
A gumi máris jobb így!
A PDF-es tutort egy magyar készítette! Box-szal indult, én is aszerint készítettem a Seat-ot, de a plane (Audis tutor) nekem gyorsabban ment... (vagy sokat szórakoztam a cut, meg a slice-szal )
Meral: Sajna csak AutoLISP-es könyvet találtam itthon, és bár AutoCAD-ben is készítettem ''autót'' , de nem jutott semmi értelmes eszembe, ami neked segítene.
De ha még nem sikerült választ találni rá, akkor felteszem holnap az AutoCAD-et, és megpróbálkozok vele...
Igazából az ilyet MAX-ben jóval könyebb, mert az AutoCAD-et nem arra találták ki...
De, ha ezt a feladatot kaptad... akkor nincs mese...How Bad Do You Want It?
-
veterán
-
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #1776 üzenetére
Sz'al ez a massza akkor most nem valódi..?
-
veterán
válasz YODA mester #1777 üzenetére
az első képet a fickó nekiült és megrajzolta PS alatt, a másik modellezés + textúrázás
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
OtheriS
csendes tag
válasz Menthirist #1778 üzenetére
Tud a gyerek....
A Kéz az nagyon jól sikerült.. -
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #1778 üzenetére
Szerintem ez kamu...
-
veterán
válasz YODA mester #1780 üzenetére
láttam már hasonló minőségű képet felgyorsított videó során megrajzolni... Nem kamu
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
YODA mester
senior tag
válasz Menthirist #1781 üzenetére
És a maszatokból meg a krix-kraxokból, hogy a tökbe lett olyan a végén..? Kamu. Szerintem visszafele van és az a lényeg, hogy milyen szép fekete vonalakat csinált belőle...
-
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1782 üzenetére
Gondolom a digitális rajztáblája is olyan, hogy meg lehet vele csinálni a képet. Nem hinném, hogy egérrel rajzolta. Azért nem semmi a srác kézügyessége!
-
Meral
csendes tag
Kedves Op9,
Köszönöm a válaszodat.
Bírkózom még az AutoCad-del, de asszem fel fogom rakni a Maxot is.
(Én építész-designer vagyok, nem mérnök, és az AutoCad-el kell megoldanom mindent. Mert később mérnököknek kell továbbítani a berajzolt témákat...)
Ha autót be tudtál rajzolni, akkor AutoCad-ben valószínűsítem, nem lehet probléma egy egyszerű térbeli részelforgatás...
üdv.
és köszi -
op9
aktív tag
Nincs mit!
Most feltettem, és próbálkoztam vele...
De nem pontosan tudom, h hogyan képzelted a H tapsolást...
Elkészítettem a talpas H-t pline-nal, majd cp-ztem még egy példányt mellé.
Majd az 1/3-adánál húztam egy line-t mind2 H-n keresztül.
Majd trim-meltem az egyik alsó részét, meg a másik felső részét a vonal mentén.
Így megmaradt egy H felső, és H alsó, majd Modify>3D Operation>Rotate 3D, kijelöltem a H felső részét, megadtam, h melyik tengely szerint, és hány fokkal forgassa el.
Majd vissza move-oltam a kívánt helyére a felső részt.
Így kaptam egy H betűt, mely szemből nézve felém tartja a kezét.
(A felső részt még persze forgathatod, ahogy akarod, aztán egymásra illeszted a szárakat.)
Viszont így nem lehet JOIN-olni a részeket, mert nem párhuzamosak.
Ha nem lehet Join-olni, akkor nem lehet vastagságot adni nekik (extrude).
Viszont, ha neked az kell, h felül tapsoljon, akkor már okés, mert akkor marad síkban. De gondolom neked nem az kell.
Az autó másképp működött... letettem egy téglatestet, és abból vagdostam ki a részeket boolean műveletekkel. De olyan is lett .
Remélem tudtam segíteni, és nem mondtam nagy hülyeségeket .
Ha más nem, akkor MAX-ben készíted el a H betűt, abban fix, h jobban tudunk segíteni.
Üdv! op9
[Szerkesztve]How Bad Do You Want It?
-
#72042496
törölt tag
válasz Shalala #1772 üzenetére
Akkor haladsz szépen, csak így tovább!
Viszont hadd hívjam fel a figyelmed, hogy a tutornak van egy hibája: Az autó tényleg szép lesz a végén...de nem olyan, mint a valóságban!
Tehát ha valósághű járgyányt szeretnél modellezni, közben folyamatosan nézegess referenciaképeket, mert utólag átalakítani...az bizony szopás!
Mindez szépen látszik a kocsi elején: [link]
A pirossal karikázott részen lehet, hogy van egy kis hupli, de hogy ezt kijavítsam, éppen két vertex-et kell kijjebb húzni. Akkor tűnt fel, mikor összeraktam a képet, nem akartam újból nekiállni szöszölni vele.
Az hittem, rosszul leszek, mire leesett, hogyan futnak ott a vonalak. A látszattal ellntétben igencsak trükkös ez az első fertály. (Persze ott a másik lehetőség is, hogy pofonegyszerű megcsinálni, csak én vagyok a béna. ) -
-=Lord Tom=-
senior tag
segítsetek pls...
Az audi-s tutorialt csinálom, mindent úgy ahogy a pasi mondja, de vmiért nagyon elmosódott lett a berakott kép ( a top, és side) a front, és a back elfogadható... ugyanakkorára csináltam mint ő, és a renderablakban tök éles a képe így viszont túl mosott... hogy tudnám megoldani?
Előre is kösz...
[Szerkesztve] -
#72042496
törölt tag
válasz -=Lord Tom=- #1789 üzenetére
#1697
-
#72042496
törölt tag
válasz -=Lord Tom=- #1791 üzenetére
Nincs mit; toljad neki!
-
Móci
addikt
Üdv!
Lenne egy kérdésem: nem tudtok vhol max-hoz belső szer modelleket? Leginkább gerinc, hasfal, kellene, de a többi 'belsőség' is jöhet...
Fontos lenne, mert ismerősöm szeretne ezekkel dolgozni...
Előre is köszönöm!"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
delta9
senior tag
válasz YODA mester #1782 üzenetére
ez eredeti is lehet. legalábbis én ismerek olyat, aki simán ilyen szinten fest photoshopban. és igen, ilyen masszából lesz fotorealisztikus, de halál komolyan. persze egy wacom tablet kell hozzá. ha gondolod adok linkeket, ami láttán lehet állakat keresni a padlón
-
Shalala
senior tag
válasz #72042496 #1787 üzenetére
az biztos hogy folyamatosan erdemes a referencia kepeket nezegetni, mert tenyleg mashogy nez ki kicsit az auto. Volt par dolog amit pl mashogy is csinaltam mint a tutorialban mert nem nezett ki ugy jol nalam. Most eleg sok a dolgom ugyhogy kicsit megakadt a fejlesztes, de remelem ezen a heten mar tudom folytatni.
-
#72042496
törölt tag
válasz Shalala #1796 üzenetére
Majd várjuk a képeket! Most hol tartasz?
Közben elvittem az egyetemre az Audimat, megnéztem az ottani gépeken mit művel. Hasított, de kegyetlenül!
Nézem, WTF, 2GB RAM ennyit jelentene? Nem akartam elhinni.... A másik különbség az volt, hogy HTT-s P4-eken futott a cucc. Nem flame-nek szánom, de nehogymár emiatt legyen gyors! A harmadik eltérés: Direct3D renderer...no, hazaértem, beesek a gép elé, renderer átállít. Az előjelek jók, kiírja a Direct3D mellett a videókártya típusát is. 3ds max újraindít, s még mindig keresem az állam a padlón!
A FRAPS nem méri, de szerintem simán 100 FPS felett tolja a járgányt! Félelmetesen szakít! Rohadt jó!
Ja, igen. Most örülök. -
seaky77
tag
Megkérdezhetem az Audi A3 blueprintjét honnan szereztétek meg?
Köszi!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- ASUS routerek
- Friss traileren a Commandos Origins
- Politika
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Mesterséges intelligencia topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...