Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #94529552

    törölt tag

    válasz ezso #38001 üzenetére

    Az elfogult hsz-eid nem vehetők figyelembe, mert te érdekelt vagy a Vestel termékekben. Mondtam, amit mondtam, nem ismétlem el ugyanazt. Abba meg semmi beleszólásod nincs, hogy kinek mi a véleménye, ha nem tetszik akkor nem olvasod. Ennyit tehetsz. Az a helyzet, hogy én is többet néztem ki belőled, mint amiket ide most írtál, és továbbra sem hiszem el, amiket mondasz a megszűnt, csődbe ment tucatmárkákról.

    Aki követi legalább a tévés híreket, az tudja, hogy pl. a tv gyártás a japánoknál a Sony és a Pana kivételével megszűnt. A Sharpnál az eu-s névhasználati jogot eladták. Ez már valami teljesen más, mint amit megszoktunk, hiszen a logó mögött más gyártó szíve dobog. A jogtulajdonos azt címkézett fel a névvel, amit akart. Most talán a Sharp egy kínai cégnek köszönhetően újra építi magát, és a Toshibáról is ilyen hírek vannak. A többit nagyon nem kell ragozni[link]. Ha ezeket nem tudod, akkor nincs miről beszélni.

    Képzeld el, annak képzelem magam, aki le meri írni amit tud és amit gondol. Méghozzá személyek támadása nélkül, ami neked nem sikerült már megint. A LED/LCD tévéknek van a topik, nem pedig, hogy olyanokat bírálj, akiknek nem tetszik a véleménye.

    Továbbá a régi elfogult írásaid is cáfolva lettek, nem csak tőlem[link], [link]hanem Piftukától is[link]. Vissza lehet olvasni mindet. OFF

    [ Szerkesztve ]

  • blakey

    titán

    válasz ezso #38001 üzenetére

    Teljes mértékben igazad van.

    *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

  • gyeniko

    őstag

    válasz ezso #38001 üzenetére

    "Pumma! Milyen megszűnt márkákról beszélsz?! A felsoroltakból melyik szűnt meg?! Attól, hogy bizonyos termékeket más cég is gyárt illetve a gyártási jogát bizonyos típusoknak eladják, attól még a márka továbbra is létezik!"

    Szó szerinti értelmezésben így van, de eléggé nyilvánvalóan nem ez volt a hozzászólás értelme. A Sharp, Blaupunkt, JVC, stb. márka nevét az alapozta meg, hogy a fejlesztője és gyártója az adott márkanevű, nagyon erőteljes cégcsoport tagja volt, bizonyos területeken hosszú időn keresztül élen járt az innovációban, folyamatosan jó minőséget gyártott, melyet a piac elismert. Amikor eladnak egy nevet, a fentiek megváltoznak: máshová kerül a fejlesztés, a gyártás, megváltozik a marketing (értsd: más lesz a célközönség, máshová pozícionálják a termékeiket), stb., de a legfontosabb: az innováció visszaesik. Ezek a gyártók többnyire már nem jelennek meg pl. az IFA-n "wow!" termékekkel, hogy megmutathassák a közönségnek innovációs képességeiket. Bár a neve ugyanaz, többé már nincs automatikusan összefüggés a márkanév, a mögötte lévő tartalom és a termék piaci megítélése között.
    Ez persze nem jelenti azt, hogy a termékeik rosszak, de az érthető, hogy a bizalmat újra fel kell építeniük a célközönségük körében. Ehhez a márkanév természetesen adhat segítséget, különösen azoknál a fogyasztóknál, akiknek eszébe sem jut, amit most leírtam.

    Konkrét, személyes példa: 2 éve - kifejezetten a névbe vetett bizalom miatt - vásároltam egy JVC LT 29HA48E TV-t, 1 hét után eladtam, mert annyira vállalhatatlan volt a képe.

    Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!

Új hozzászólás Aktív témák