- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Mobilarena
Ha TV-t szeretnél vásárolni, a Milyen TV-t vegyek? topikba írj!
Meglevő készülékkel kapcsolatban ebbe a topikba írhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyeniko
őstag
"Pumma! Milyen megszűnt márkákról beszélsz?! A felsoroltakból melyik szűnt meg?! Attól, hogy bizonyos termékeket más cég is gyárt illetve a gyártási jogát bizonyos típusoknak eladják, attól még a márka továbbra is létezik!"
Szó szerinti értelmezésben így van, de eléggé nyilvánvalóan nem ez volt a hozzászólás értelme. A Sharp, Blaupunkt, JVC, stb. márka nevét az alapozta meg, hogy a fejlesztője és gyártója az adott márkanevű, nagyon erőteljes cégcsoport tagja volt, bizonyos területeken hosszú időn keresztül élen járt az innovációban, folyamatosan jó minőséget gyártott, melyet a piac elismert. Amikor eladnak egy nevet, a fentiek megváltoznak: máshová kerül a fejlesztés, a gyártás, megváltozik a marketing (értsd: más lesz a célközönség, máshová pozícionálják a termékeiket), stb., de a legfontosabb: az innováció visszaesik. Ezek a gyártók többnyire már nem jelennek meg pl. az IFA-n "wow!" termékekkel, hogy megmutathassák a közönségnek innovációs képességeiket. Bár a neve ugyanaz, többé már nincs automatikusan összefüggés a márkanév, a mögötte lévő tartalom és a termék piaci megítélése között.
Ez persze nem jelenti azt, hogy a termékeik rosszak, de az érthető, hogy a bizalmat újra fel kell építeniük a célközönségük körében. Ehhez a márkanév természetesen adhat segítséget, különösen azoknál a fogyasztóknál, akiknek eszébe sem jut, amit most leírtam.Konkrét, személyes példa: 2 éve - kifejezetten a névbe vetett bizalom miatt - vásároltam egy JVC LT 29HA48E TV-t, 1 hét után eladtam, mert annyira vállalhatatlan volt a képe.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Android játékok topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Brawl Stars
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...