Zöld utat kapott a Blackberry Kínában

Hirdetés

A kínai piac meghódítására készül a RIM - a cég a Blackberry készülékekről ismert, amelyeknek fő profilja a levelezés. A kínai Informatikai Minisztérium megadta az engedélyt a Blackberry eszközök forgalmazásához.
A kanadai cég ezzel hatalmas piacra teheti be a lábát. Az USA-ban nagy népszerűségnek örvendő készülékekre már 5000 darabos előrendelés érkezett az ázsiai országból. A RIM már jelen van a térségben Indiában, Dél-Koreában és Japánban, a hong-kongi piacon pedig a Hutchinson a gyártó szolgáltatói partnere. A RIM az év első negyedévében 2,4 millió készüléket értékesített, ez 76%-os növekedést jelent az előző évi eredményekhez képest.


Ellenfelek

 

Az augusztusban induló forgalmazáshoz nagy reményt fűz a vállalat, pedig a kínai piacon már van ellenfele, a helyi China Unicom tavaly indított hasonló szolgáltatást. Ki nem találnák a nevét: RedBerry.

  • Kapcsolódó cégek:
  • RIM

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés