Karsten Weide, az IDC elemzője szerint az Apple iAd mobilreklám szolgáltatása idővel könnyedén a múlt homályába veszhet, hiszen a szigorú szabályok ellenére sem biztosítható a tökéletes felhasználói élmény. A The Wall Street Journal értesülései szerint a továbbra sem túl vonzó szerződési feltételek hamarosan ismét átalakításra kerülnek. Az egyik lépés a korábban egymillióról 500 000 dollárra mérsékelt minimális csomag árának 400 000 dollárra csökkentése lesz, mely mellett a számlázási modell is átstrukturálásra kerül. Az Apple jelenleg 2 dollárt kér akkor, ha a felhasználó a hirdetésben szereplő linkre kattint, míg 1000 megjelenítésenként 10 dolláros díjtétel kerül kiszámlázásra. A Google ezzel szemben csupán a megjelenítésekért számláz, méghozzá 4 és 12 dollár közötti összeget minden 1000 alkalom után.
Vonzóbbá válhat az iAd
Előzmények
-
Apple iPhone 4S - az amerikai pajtásod
Kellemes szolgáltatásokat hozott az új iPhone, de alapvetően ugyanaz maradt, mint elődje. Ettől függetlenül vinni fogják, mint a cukrot.

Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux kezdőknek
- Windows 98/ME kérdések és válaszok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...