Vonzóbbá válhat az iAd

Karsten Weide, az IDC elemzője szerint az Apple iAd mobilreklám szolgáltatása idővel könnyedén a múlt homályába veszhet, hiszen a szigorú szabályok ellenére sem biztosítható a tökéletes felhasználói élmény. A The Wall Street Journal értesülései szerint a továbbra sem túl vonzó szerződési feltételek hamarosan ismét átalakításra kerülnek. Az egyik lépés a korábban egymillióról 500 000 dollárra mérsékelt minimális csomag árának 400 000 dollárra csökkentése lesz, mely mellett a számlázási modell is átstrukturálásra kerül. Az Apple jelenleg 2 dollárt kér akkor, ha a felhasználó a hirdetésben szereplő linkre kattint, míg 1000 megjelenítésenként 10 dolláros díjtétel kerül kiszámlázásra. A Google ezzel szemben csupán a megjelenítésekért számláz, méghozzá 4 és 12 dollár közötti összeget minden 1000 alkalom után.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Előzmények

Hirdetés