A nagy kínai gyártók lényegében eluralták az ázsiai piacot, az Oppo és a Vivo ennek köszönhetően, meg ugye az indiai eladásoknak, előkelő helyet foglal el a világranglistán is a leszállított készülékeket illetően. A Xiaomi az elmúlt egy évben sorra nyitotta meg a boltokat Európa szerte, többek között itthon is, egyes Oppo modellek kifejezetten az európai piacra készültek, a Vivo pedig már a futball VB szponzorációja kapcsán is hangsúlyozta, hogy világszintű piaci jelenlétet kíván kiépíteni.
Oroszországban és Kazahsztánban már hivatalosan is elérhetők a gyártó modelljei, ezen az útvonalon haladva az ukrán piac a következő. Egyelőre annyi biztos, hogy a Vivo igyekszik helyi márkaképviseletet, szervizközpontot és lokalizált közösségi médiát kiépíteni; keresnek PR menedzsert, dizájnereket, értékesítési vezetőket és a közösségi médiában is megjelentek az anyanyelvű oldalak, igaz, eddig egyetlen Facebook, Insta vagy Twitter poszt sem került ki. Az első hivatalos forgalmazásban elérhető készülékek valószínűleg a Vivo V15 Pro és a Vivo Y17 lesznek, az pedig szinte borítékolható, hogy a gyártó nem áll meg az ukrán határoknál, a felhasználók pedig profitálhatnak a kínálat bővüléséből és a szükségszerű árversenyből.