Újabb Windows Phone 8 reklámok

A Windows Phone 8 október 29-ei premierje során a Microsoft megerősítette, hogy minden korábbinál nagyobb összeget különített el a telefonos és táblagépes operációs rendszerek reklámhadjáratára, ám ami még ennél is fontosabb, az a teljes stratégiai váltás. A platform szolgáltatásainak fényezése helyett a kampány a felhasználóra és a családra helyezi a hangsúlyt és azt próbálja kiemelni, hogy egy-egy funkció miként teszi kényelmesebbé a mindennapokat. Mindehhez persze vonzó és népszerű reklámarcok is szükségesek, melyhez Jessica Alba és Gwen Stefani lett a kiválasztott. A Microsoft sajtóeseményén is résztvevő Jessica Alba a platform Kids Corner, vagyis gyereksarok funkciójának előnyeit ecsetelte, míg Gwen Stefani a testreszabhatóság lehetőségeit mutatta be. A Microsoft kampányának szlogenje a „Reinvented Around You”, vagyis „egyénközpontúan újraalkotva” lett.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés