Úgy néz ki az iPhone 6 Plus, mint...

Három év alatt a Samsung Galaxy Note sorozat fura próbálkozásból egy teljesen új kategória megteremtője és királya lett, olyannyira, hogy azóta szinte mindenki kipróbálta magát a szegmensben, de egyik gyártó próbálkozása sem tudta a széria eladásait megközelíteni. Új Note 4-es reklámvideójában a Samsung kicsit oda is szúr azoknak, akik annak idején az első phabletjüket megmosolyogták, de javarészt az iPhone 6 Plusszal foglalkozik.

Saját vélemény megfogalmazása helyett ügyesen a közösségi média reakcióit idézi a Samsung a Note 4 és a Plus kapcsán, kiemelve, hogy a samsungos megoldás több egy nagy képernyős készüléknél: egy produktív masina osztott képernyős opcióval. S-Pennel és így tovább, míg az Apple 5,5 hüvelykes készüléke, idéznek ismét, a 2012-es Note 2-ra hasonlít, mínusz a digitális ceruza. Nem a Samsung az egyetlen gyártó egyébként, amelyik az új iPhone-ok dizájnjának inspirációira rámutat, a HTC múlt héten például az kisebbik Apple készülék és a One M8 hasonlóságaira hívta fel a figyelmet.

Azóta történt

Előzmények