A webOS bemutatását követően leplezte le a Palm a Mojo fejlesztőkészletet, mely hagyományos webes eszközök, azaz HTML és JavaScript segítségével teszi lehetővé az alkalmazások fejlesztését. A megoldás tagadhatatlan előnye az egyszerű fejlesztés, biztonságos futtatás és a hordozhatóság, noha fejlett 3D grafikával rendelkező játékok fejlesztését sajnos ez a módszer nem teszi lehetővé. Az iPhone-hoz hasonlóan rendkívül izmos grafikus processzorral felszerelt Pré és Pixi azonban a webOS 1.3.5 frissítése óta ha nem is hivatalosan, de kissé megnyílt a fejlesztők előtt. Az SDL, azaz Simple DirectMedia Layer integrálása óta lehetőség nyílt a grafikus gyorsító és a hangprocesszor közvetlen elérésére is, vagyis olyan alkalmazások is készülhetnek, mint az alant látható Quake és Doom. A hamarosan bejelentésre kerülő új webOS fejlesztőkészlet mellett hamarosan a Nokia N900-on bemutatott WebGL támogatására is számítani lehet, mely internetes oldalak számára is hozzáférhetővé teszi a mobilok OpenGL ES 2.0 kompatibilis grafikus gyorsítóját.
Quake és Doom webOS alapokon
Előzmények
-
Palm Pré és a Need for Speed
A Palm Pré grafikus processzora fejlett grafikájú játékok futtatására is alkalmas.
-
Elérhető a webOS 1.3.5
Gyengén lefedett régiókban is hosszabb üzemidővel kecsegtet a Palm Pré legújabb szoftvere.
-
Videókat is rögzíthet a Palm Pré
A Palm Pré egyelőre hivatalosan nem képes videókat rögzíteni, de persze mint mindenre, erre is van alternatív megoldás.
-
Új elemekkel bővül a Palm App Catalog
A Mojo fejlesztőkészlet próbaverziójának kiadása után egyre több Pré alkalmazás érkezésére lehet számítani.
Hirdetés

Aktív témák
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Fogyjunk le!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- PlayStation 5
- Tőzsde és gazdaság
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Akciókamerák
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- További aktív témák...