Quake és Doom webOS alapokon

Hirdetés

A webOS bemutatását követően leplezte le a Palm a Mojo fejlesztőkészletet, mely hagyományos webes eszközök, azaz HTML és JavaScript segítségével teszi lehetővé az alkalmazások fejlesztését. A megoldás tagadhatatlan előnye az egyszerű fejlesztés, biztonságos futtatás és a hordozhatóság, noha fejlett 3D grafikával rendelkező játékok fejlesztését sajnos ez a módszer nem teszi lehetővé. Az iPhone-hoz hasonlóan rendkívül izmos grafikus processzorral felszerelt Pré és Pixi azonban a webOS 1.3.5 frissítése óta ha nem is hivatalosan, de kissé megnyílt a fejlesztők előtt. Az SDL, azaz Simple DirectMedia Layer integrálása óta lehetőség nyílt a grafikus gyorsító és a hangprocesszor közvetlen elérésére is, vagyis olyan alkalmazások is készülhetnek, mint az alant látható Quake és Doom. A hamarosan bejelentésre kerülő új webOS fejlesztőkészlet mellett hamarosan a Nokia N900-on bemutatott WebGL támogatására is számítani lehet, mely internetes oldalak számára is hozzáférhetővé teszi a mobilok OpenGL ES 2.0 kompatibilis grafikus gyorsítóját.

Hirdetés

Középkategóriás vagy prémium telefon? Nézd meg, melyik éri meg jobban 2025-ben!

PR Ha őszintén közelítünk a témához, akkor viszonylag gyorsan ráláthatunk azokra az érvekre, amik végül segítenek a döntésben.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Palm

Előzmények