Olcsó mobilokkal támad a Microsoft

Greg Sullivan, a Microsoft amerikai Windows Phone marketing részlegének vezetője nemrég a cég piaci stratégiájáról beszélt, melynek alappillérét a 150 dollár alatti kártyafüggetlen mobilok jelentik. A részlegvezető rávilágított arra, hogy az Egyesült Államok lakóinak fele még nem váltott okostelefonra, ráadásul az összes előfizető harmada kártyás csomaggal rendelkezik, akik aligha hajlandóak több száz dollárt kiadni egy csúcsmodellért. Sullivan szerint a Windows Phone platform az iOS és az Android előnyeit egyesíti, mely utóbbi eladásainak gerincét szintén az olcsóbb megoldások jelentik. A Microsoft számára a legnehezebb feladat, hogy 30-60 másodpercben bemutassa a 150 dollár alatti Lumia 521 és az operációs rendszer előnyeit, így inkább olyan agresszív reklámokkal készül, mint a rendkívül sikeres esküvői jelenet. A Windows Phone platform természetesen a felső szegmensben is terjeszkedni fog, de eközben az olcsó Android modellekkel is egyre kiélezettebb versenybe kezd.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés