Nagyon fogy a Redmi Note 7

Hasonló számokat produkál a Honor egyik modellje is, de ugye nem mindegy, mennyi idő alatt.

Hirdetés

A Redmi Note 7 volt az első modell, amely önálló brand alatt mutatkozott be a Xiaomi égisze alatt. Az első, százezres készletet tíz perc alatt kapkodták el a kiváló ár/érték arányú készülékből, majd jött a következő mérföldkő. A Xiaomi mindössze 129 nap alatt értékesített 10 millió darabot a phabletből. A bemutató óta fél év telt el, jelenleg 15 millió darabnál tartanak, amibe benne van a Redmi Note 7, a Redmi Note 7 Pro, a Redmi 7 és az Indiában piacra dobott, 12 megapixeles kamerával szerelt Redmi Note 7 is, amit rövid pályafutása után a Redmi Note 7S váltott.

Az itthon 65 ezer forintba kerülő Redmi Note 7 olyan funkciókat kínál, mint a gyorstöltés, infra vezérlő, korszerű adatkommunikációs szabványok, nagy akkumulátor, üveg borítás, a Redmi 7 pedig a valódi kétkártyás használatot is a listához csapja 45 ezer pénzért. De a Honor is büszke lehet magára, a Honor 8X minden idők legjobb eladási számait produkáló modell, szintén 15 millió eladott készülékkel. Csak nekik ez kilenc hónap alatt jött össze. (A tíz milliót 173 nap alatt hozták össze.)

Azóta történt

Előzmények

  • Redmi Note 7 - nota bene

    Nem mintha a Redmi 7 ne lett volna elég erős ajánlat, de a Redmi Note 7 így is magasan felülmúlja. Nyilván egy kicsit többe is kerül, ami még mindig ritka kedvezőnek minősül a képességeit tekintve.

  • 10 milliónál jár a Redmi Note 7

    Döbbenetesen jó eredményekkel kezd új, önálló márkaneve alatt a Redmi.

  • Redmi 7 - a hetedik te magad légy

    A Xiaomiról leválasztott brand első szériájának igazi belépő szintű készüléke. Legalábbis az árat tekintve. A képességeit figyelembe véve azért bőven nem egy vészmegoldásról beszélünk.

  • Bemutatkozott a Redmi Note 7 Pro

    Az MWC-t elkerülve, Indiában mutatkozott be a cég legújabb ár/érték bajnoka, ezúttal már tényleg Sony IMX586-tal.

Hirdetés