Seth Wang Brazíliából érkezett 2015 végén, hogy a magyarországi Huawei okostelefonos részlegét vezesse. A szakemberrel készült interjúnkból kiderül, hogy milyennek látja az itthoni piacot, a hazai felhasználók igényeit és miket kellett tennie annak érdekében, hogy a márka a magyar fogyasztók számára is ismert és elfogadott legyen. Seth beszélt a Mate 9 eddig elért eredményeiről, de arra is kitért, hogy mik a benyomásai Magyarországról és Budapestről.
Ahogyan az a fentiekből kiderül, a Huawei lakossági üzletágának vezetőjének további tervei vannak annak érdekében, hogy a cég itthon még sikeresebb lehessen. A termékek milyenségére nyilván kevesebb ráhatása van, de a magyarországi szervizháttér és terméktámogatás, valamint a márka ismertségének növelése az ő feladatai közé tartozik. A Mate 9-et természetesen mi is teszteltük, a 2016-os év legkomolyabb Huawei okostelefonja szerkesztőségünk tetszését is elnyerte, részletesen cikkünk a termékről ide kattintva olvasható el